build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Србија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 19>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 11-Nov-2010 at 15:14
ХАОС НА ПРЕСЕКОТ МЕЃУ БУЛЕВАРИТЕ СРБИЈА И ТРЕТА МАКЕДОНСКА БРИГАДА
Никој не ги почитува семафорите на крстосницата
Даниела Трајковска

Крстосницата меѓу булеварите Србија и Трета македонска бригада секојдневно е преполна со сообраќаен метеж кој е предизвикан од несовесни возачи, кои не ја почитуваат поставената сигнализација, па честопати „прелетуваат“ преку крстосницата, иако на семафорот за нивниот правец свети црвено. Ова го тврдат скопјани, кои редовно возат преку булеварот Трета македонска бригада, како најбрз начин од Кисела Вода да стигнат до Лисиче и до Аеродром. Како што велат, метежот е секојдневие, па претставува вистински кошмар и неизбежна нервоза за возачите што возат по овие градски сообраќајници. - Ситуацијата се повторува секој ден околу девет часот наутро, но и околу 16 часот попладне, а никаде нема полиција. Уште полошо е што на булевар Србија се уште се работи, па сообраќајот се одвива само по една лента. Е, сега, тие што возат по овој булевар продолжуваат да се движат и кога на семафорот ќе се вклучи црвено, игнорирајќи ја сигнализацијата. Во целата таа ситуација, ние, што доаѓаме од Трета македонска бригада, сме закочени, иако за нас е зелено светло, па се случува да „заглавиме“ повеќе од петнаесет минути во место - тврди жител на Кисела Вода. Тој бара полицијата да биде почесто присутна на ова место за на граѓаните, кои тука поминуваат, да не им почнува секој ден со нервоза. Од СВР-Скопје велат дека Град Скопје досега за овој проблем нема побарано асистенција од сообраќајната полиција, меѓутоа, дека доколку од патролните служби е забележан застој на сообраќајот веднаш се испраќа екипа на таа локација. - Доколку нашите служби при вршење обиколка на градот забележат дека сообраќајот е во застој, веднаш испраќаат екипи за да го регулираат, без разлика дали се гради нешто, се со цел да се направи проодност - изјави Лиза Бендевска, портпаролка на СВР. Од Град Скопје велат дека добар дел сообраќајните решенија се почитуваат и поради тоа досега на оваа крстосница, според нив, немало посериозни инциденти или застои во сообраќајот. - Изведбата на крупни капитални инвестиции во кои целосно се прошируваат големи сообраќајници бара подолг период на изведба и проектите се реализираат со одвивање на сообраќајот затоа што затворањето на улиците би предизвикало тотален колапс на движењето. Затоа се прават сообраќајни решенија, кои треба да обезбедат оптимален минимум за непречено одвивање на сообраќајот - изјавија оттаму. Според нив, непочитувањето на поставената сигнализација е казниво и поминувањето на црвено светло е еден од потешките видови прекршоци на безбедноста во сообраќајот. Затоа градските власти ги повикуваат сите учесници во сообраќајот што го користат овој потег да се придржуваат кон воспоставениот режим, со што успешно ќе се приведе кон крај проширувањето на булеварот Србија.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2168&ArticleID=151661
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 10-Nov-2010 at 14:22
    Се преслекува и асфалтот од Макоил до негде 50м по раскрсницата со Трета македонска бригада, на претходно постоечкиот коловоз.... па сега сообраќајот е пренасочен на новиот коловоз од другата страна....    

Edited by FoSsiL - 10-Nov-2010 at 14:24
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 10-Nov-2010 at 14:19
Originally posted by GK

Zdravo,

Dali nekoi znae koi go dizanirase ovoj avtopat? (i slicni)?

Pozdrav,

Хмм.... Мислиш булеварот... Па незнам, можеби некој подобор е запознаен, но колку што знам, булеварот како и сите други се вцртуваат во ГУП на Скопје, како и засебен ДУП. Така да ако збориме за планот на проектот, односно идејниот проект, тогаш најверојатно бил изработен заедно со другите планови по побарувачка на градот од некој приватна компанија за урбанистичко планирање..... А ако збориме за техничкиот проект-план од кај го знам како се вика точно, најверојатно градежната компанија која го гради е задолжена за тоа.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 10-Nov-2010 at 12:56

До Нова година и Србија ќе биде булевар

Градот за овој зафат ќе потроши околу два милиони евра. Булеварот ќе биде готов до Нова година, иако првите најави го навестуваа за 13 Ноември

До Нова година скопјани ќе имаат можност да се возат по уште еден булевар во градов - Србија. Градежните работи почнаа во мај, кога комплетно се асфалтираа 700 метри на потегот од раскрсницата со булеварот Видое Смилевски-Бато во насока кон Трета македонска бригада, а оттогаш полека се средуваат и другите работи - тротоари, рабници... Вкупната должина на проширениот булевар треба да изнесува 1.700 метри.

- Проширувањето на коловозот на булеварот Србија е во завршна фаза и до крајот на годинава треба да биде пуштен во употреба - велат од градот.

Овој зафат се прави во соработка со општината Аеродром и Владата, меѓутоа оттаму велат дека поголемиот дел од работите го извршува градот и дека не знаат точно кога ќе биде реализиран целиот зафат.

- Наша задача беше само да ги отстраниме сите привремени објекти од трасата, пред да почне проширувањето. Проектот се реализира во соработка со градот, па сите детали би требало да ги знаат тие - ни рекоа од општината Аеродром.

За градежните работи од буџетот на градот ќе се потрошат околу два милиони евра, меѓутоа колку пари се потрошени досега ни самите не знаат.

- Процена за парите се прави откако ќе завршат сите набавки, така што сé уште не може точно да потврдиме колку пари се потрошени - велат од градот.

И овој булевар е предвидено да има четири коловозни ленти, широки 3,5 метри, велосипедски патеки од двете страни, како и средишно зеленило.

- Овој зафат го симболизира порастот на градот како метропола. Со проширувањето на оваа фреквентна сообраќајница ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот, а и ќе се ослободиме од метежот во овој дел од градот - додаваат од градското одделение за односи со јавноста.

За полесна реализација на проектот, покрај привремените објекти, исечени се петнаесетина тополи. На нивно место во текот на месецов треба да се засадат нови листокапни садници.

Скопјани се задоволни од ваквиот потфат на градот и сметаат дека ќе дојде до големо растоварување на сообраќајниот метеж, особено во утринските и попладневните часови.

- Секој ден се возам по таа улица и сега за сега е функционална, ама сé уште се работи на проширувањето. Сметам дека со овој зафат ќе се олесни возењето во овој дел од градот, затоа што наутро тука имаше неверојатен метеж, а не беше нешто подобро и попладне, кога повеќето се враќаме од работа. Оваа улица води и кон индустриската зона пред Пинтија, па редовно се случува да се вози во голема колона камиони. Со проширувањето мислам дека може да се реши ваквиот проблем, не само во реонов туку на ниво на целиот град - вели Марко Б. од Аеродром.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1110101020581&id=14&prilog=0&setIzdanie=22129


Edited by Cloverstack - 05-Dec-2010 at 01:00
Back to Top
GK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Oct-2010
Location: Sydney
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote GK Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 31-Oct-2010 at 13:28
Zdravo,

Dali nekoi znae koi go dizanirase ovoj avtopat? (i slicni)?

Pozdrav,
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 23-Oct-2010 at 17:30
Да, приметив дека профилот на новиот коловоз е за 3 ленти. Навистина е чудно во однос на планот, но сепак тоа не ги тангира колекторските улици, бидејќи проаѓаат во засебни пролази под надвозникот (од сликите ми личи дека за главните коловози има простор за по 3 ленти и нешто кусур, а за колекторските дека е потесно, ко за 2 ленти и за тротоар). Каков точно им бил планот порано и каков им е сега, дали е нешто привремено, дали горе има простор и за тротоари и за велосипедски патеки, стварно не ми е јасно.

Јас водејќи се од планот погоре, по грешка заклучив дека колектроските се наменети за клучката со Јужен. Ама сега ѕирнав во ГУП-от, планираната клучка е тип Паркло А4, каде што колекторски улици не прават никаква логика:



Во секој случај, доколку поврзуваат под надвозникот, сметам дека треба да има стандардна висина за сите видови возила. Многу подобро е да изнивелираат со помош на уличките што продолжуваат во Лисиче, отколку ограничување на поврзувањето под подвозникот (доколку воопшто прават поврзување, бидејќи во овој стадиум навистина е чудно и не одговара на она што на билд го имаме како план).
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 23-Oct-2010 at 02:09
Да не има некои измени во планови за кои не знаеме. Тука профилот е 2+2. Е сега оваа слика што е сликана од надвозникот ме буни. Гледај колку е широк коловозот, изгледа како да е 3 ленти, само не ми е јасно како се протнале под надвозникот, изгледа имало простор. Изгледа од 2+2 е сменето на 3+1, што си има свои предности. А тоа со висината и мене ме збуни. Но од друга страна ова не е предвидено за камиони туку за маалски сообраќај, каде најголемото возило е евентуално некое комби и не е толку проблем. Инаку она што ме багира е како ќе се врзе тука клучка со Јужен Булевар во комплет со овие колекторски улички.

Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 19:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 23-Oct-2010 at 00:48
Originally posted by lslcrew

За овој дел од булеварот има предвидено две помали колекторски улички од кои еднава еве се направи, од страна на лисиче, но остана онаа од страна на Кисела Вода.

Всушност не се предвидени помали колекторски улици, туку баш солидни колектори со по две ленти, што е нормално со оглед на тоа дека пред се се наменети за идната клучка со Јужен Булевар. Онаа уличка што сега се прави е некое провизорно решение.

Е сега, со оглед на тоа што уличката што ја направиле е прилично високо поставена во однос на надвозникот за пругите, не очекувам дека ќе може асално да ја протнат под подвозникот на тоа кратко растојание што преостанува, па претпоставувам дека воопшто не се работи за колекторска уличка, туку за обичен линк со булеварот.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 21-Oct-2010 at 03:42
Убаво се гледа од сликите, посебно од онаа што е сликана горе од надвозникот, колку му е очајна реконструкција на овој стариот коловоз. На една една од моите слики се гледа дека од кај Макоил е веќе почнато со гребење на стариот асфалт. А и доста е запустен со испокршени рабници и неисчистено од страна, има ниска вегетација што имала време и да порасне по неколку метра. За овој дел од булеварот има предвидено две помали колекторски улички од кои еднава еве се направи, од страна на лисиче, но остана онаа од страна на Кисела Вода.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 21-Oct-2010 at 00:04


Нешто такво, ама спојката треба да е помеѓу жолтата и црвената линија, а тој објектот треба да се отстрани
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 20-Oct-2010 at 14:39
Originally posted by build.mk

Предвидениот продолжеток на булеварот кон
Припор (спојување со улицата Христо Татарчев) не е дел од овој проект и
засега останува зацртан само во урбанистичките планови.
http://www.build.com.mk/?p=5326


Нешто вакво е во план овде? И што е работата со Димо Хаџи Димов, зошто не ја продолжат? После може и некој добро испланиран кружен тек да се вметне тука.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 20-Oct-2010 at 13:58
31.


32.


33.


34.


35.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 20-Oct-2010 at 13:57
21.


22.


23.


24.


25.


26.


27.


28.


29.


30.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 20-Oct-2010 at 13:55
11.


12.


13.


14.


15.


16.


17.


18.


19.


20.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 20-Oct-2010 at 13:53
Еве и од мене некои слики со послаб квалитет од пред некој ден...

01.


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.


09.


10.

Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 20-Oct-2010 at 07:00
Финишира надградбата на булеварот Србија

Евидентно е бавното одвивање на работите на булеварот Србија, но конечно трасата е пробиена по целата должина и се наѕира крајот на овој проект. Во моментов се одвиваат земјените работи на сегментот кај цементарницата „Усје“ кој целосно недостасуваше, а наскоро треба да почне и надградбата на крстосницата со Првомајска. Крстосницата со булеварите 3-та Македонска Бригада и 12-та Македонска Бригада е веќе оформена. Долж претходно завршените делови во тек е пропратното уредување, а тротоарите и велосипедските патеки се поплочуваат со павер елементи. Градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, најави дека изградбата ќе заврши до крајот на годината. Предвидениот продолжеток на булеварот кон Припор (спојување со улицата Христо Татарчев) не е дел од овој проект и засега останува зацртан само во урбанистичките планови.


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16



http://www.build.com.mk/?p=5326

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 05-Oct-2010 at 18:05
Не ми е јасно, зошто воопшто е испланиран вака уште на времето овој мал сегмент за влезот на УСЈЕ, кога можеле елегантно, нормално да го решат преку Т раскрсница со Булевар Србија. Да не имало идеја за некој надвозник/подвозик со булеварот? Сега нема да се користи овој дел, па ни од оние што идат во цементарницата, целиот сообраќај ќе си иде преку булеварот.

Но кога веќе е изграден, може да биде одличен паркинг за камиони. Пристапен е од двете страни, што значи нема потреба од полукружно вртење долги камиони. Може едноставно да се усвои еден правец во кои ќе се движат, што пак значи поголем капацитет. А и поврзан е со внатрешен прстен булевари, односно булеварот Србија му е одлична врска со излез на Скопје. Град Скопје, треба сериозно да размисли за оваа опција. Може би и цементарница треба да размисли за вакво нешто.

А и еден среќен и воедно трагичен факт. Овој мал сегмент за кој зборувате, е практично првиот целосно ново-пробиен полн профил булевар после првата делница од Булевар Словенија. Smile
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 05-Oct-2010 at 17:32
Искрено кажано многу ја одолговлекоа изградбата на оваа траса, побрзо Илинден  ја направија со толку раскрсници и должина, веке неколку месеци ја прават раскрсницата кај хемиското училиште а да не збориме за делот од раскрсницата кон кисела вода.
Back to Top
theone View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote theone Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 04-Oct-2010 at 22:16
i


Edited by theone - 24-Aug-2012 at 00:08
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 30-Sep-2010 at 16:37
Конечно некаква активност на потегот од Првомајска до железничката пруга над булевар Србија. Изгледа проблемот со сопственикот на земјиштето до каде што одамна застанаа е завршен, доколку тоа било причината. Сега ископот е завршен се до Првомајска.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.484 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.