![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 84> |
Author | ||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Види во темата за сообраќајни статистики, но картата со податоците од најновите мерења од 2019 не сум ја нашол.
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Ја имате онаа мапата со колкава користениост имаат патиштата во државава (онаа со колку коли просек поминуваат низ патиштата).
Мислам дека претходно некаде ја имав видено овде, ама неможам да се сетам каде, нит па да ја најдам. |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Епа зашто тогаш би им требало нова проектна документација ако има постоечка? Исто како за Пластичарска сега ќе пре-проектираме и на инфраструктурните проекти партиска боја ќе им лепиме? Не сваќам!
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Немој за Китанов само да ми збориш.... жити се освен косење на треба не беа ништо повеќе способни да испроектираат - се што работат работат на наследени проекти, така да - да не се замајуваме! ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Хахахах кои комедии. Па проектната документација е во завршна фаза. Китанов за овој пат збори веќе 2 години...
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Еден детал ми падна интересен од изборната програма на ВМРО-ДПМНЕ од овие избори. Се работи за идеја/проект надвор од тоа што сите тука ги знаеме како проекти во изградба или некакво административно движење. Експресен пат Струмица-Смоквица.
![]() Нормнално, најпотребниот пат во Македонија, експресен пат Тетово-Јажинце и клучка на влез во Тетово, го нема никаде, ама па тоа може треба да се бара во програмите на други партии. Edited by user8642 - 13-Jul-2020 at 01:01 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
![]() Nepocituvanje na zakonite ili tolkuvanje na istite kako ti odgovara e glavniot makedonski problem. Zatoa Makedonija e do sija vo... da ne recam sto. |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Шу прајме со законот кој вели дека на службени табли, знаци, патокази првин се става македонскиот јазик, па после оној другиот користен од други 20%+ зборувачи
![]() |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Ќе се рехабилитираат 84 километри на шест делници со средства од ЕБОР
Шест патни правци наскоро ќе добијат поинаква слика од моменталнава. Имено, Јавното претпријатие за државни патишта по добиеното одобрение од страна на Европската Банка за Обнова и Развој (ЕБОР), потпиша Договори со Изведувачите за следните 6 делници: 1. Рехабилитација со проширување на автопат А1, делница Петровец – Катланово (лев и десен коловоз), должина 5,5 км 2. Рехабилитација на регионален пат Р1202, делница Маврови Анови – Жировница, должина 18,5 км 3. Рехабилитација на регионален пат Р1303, делница Кичево – Македонски Брод, должина 25 км 4. Рехабилитација на регионален пат Р1206, делница Карпалак – Желино, должина 16 км 5. Рехабилитација на регионален пат Р1210, делница Узем – Тораница, должина 9 км 6. Рехабилитација на регионален пат Р1210, делница Македонска Каменица – Саса, должина 10 км Вкупната должина на 6-те делници коишто ќе се рехабилитираат е 84 километри. Изведувачите ќе бидат воведени во работа по што отпочнуваат со подготвителните активности. ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Рехабилитација на регионалниот пат Р2233 Чајле-Форино-Чегране
Должина: 5.6 км ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Se soglasuvam deka zeleniloto ne e prakticno poradi losoto odrzuvanje. Dokolku se odrzuva istoto navistina e korisno samo pri blokiranje na svetlata na avtomobilite koi vozat vo sprotivnata nasoka sto do nekade ovozmozuva poveke vozenje so dolgi svetla (koga nema avtomobil pred vas koj bi go zaslepuvale) i so toa zgolemena bezbednost navecer. Problemot e sto kaj nas ne se odrzva. Primetiv vo posledno vreme mnogu aktivno se sisha i secat drva koj rastat vnatre vo patniot pojas. Tolku bilo zapusteno so godinite so ima celi drva... No odkako isisaa si zaminaa na dr lokacii pa veke imame grmushki onamu kade sto pominaa prvo. Treba redovno da se sisha a ne ednas u decenijata.
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
А кој ги стави тие дрвја таму?
|
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Ne e prijatno da vozis 140km/h i da imas drva od desnata i levata strana na patot. Da, da bea niski rastenija vo visina na ogradata ok, ama vaka koga vozis pobrzo e malce neprijatno. Plus, bara mnogu odrzuvanje, a so nesredeni drva (kako sto e kaj nas situacijata) izgleda mnogu loso.
A da bese bezbedno kako sto vikas ti na site novi delnici kje sadea drva vo sredina. Zasto gi nema na Demir Kapija-Smokvica ili zasto nema drva nikade na drugo mesto niz Evropa. Edited by Bakica - 06-Jul-2020 at 23:54 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Што е тоа што не можеш да го видиш поради дрвјата? |
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Ne se soglasuvam. Ne se niski tuku se visoki drvja. Koga bi bile niski bi bilo ok. Vaka voopste ne e pregledno da vozis na avtopatot. Osven kaj nas jas nikade na drugo mesto ne sum nacekal drva na sredina na avtopat |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Дел од жителите на Полошкиот регион сè уште се движат по земјен пат
Состојбата на дел од регионалните патни правци не е во согласност, не само со барањата за економски развој, туку и со стандардите за безбедно одвивање на сообраќајот. Во Полошкиот плански регион локалната патна мрежа е во лоша состојба. Ова го пишува во Програмата за развој на Полошки плански регион 2015-2019 година, пишува „Порталб.мк“. Во документот се наведуваат повеќе стратешки проекти и приоритети кои треба да донесат развој во Полошкиот регион, а со тоа и подобра живеачка што ќе ја почувствуваат жителите од овој дел на земјата. Сепак, „Порталб,мк“ изврши увид во Програмата за развој на Полошкиот плански регион во која се нотираат повеќе регионални и магистрални патишта, како приоритетни за изградба, а дел од нив иако се зацртани програмски до 2019 година, не е исклучено дека ќе се најдат и во новата Програма за следните четири години. „Модернизација на постоечката мрежа на „А“ патишта и изградба на нови (главни магистрали), потоа „А2“ Делница која ги опфаќа Тетово-Гостивар, Гостивар-Кичево, Гостивар – Дебар. Модернизирање на постоечките и изградба на нови регионални патишта: Тетово- Јажинце, Тетово-Пирок-Гостивар, Тетово – Попова Шапка, Тетово Брвеница-Чегране-Гостивар, Пршовце-Јегуновце-Радуша, Маврови Анови- Маврово, Желино-Шемшово-Јегуновце. Модернизација на постојните и изградба на нови локални патишта“ се нотираат како приоритетни инфраструктурни проекти во сегашната Програма 2015-2019. Токму локалните патишта, кои учествуваат дури со 82 проценти во структурата на патиштата во Полошкиот регион, се „најпроблематични“ и чекаат изградба, рехабилитација и реконструкција. Во Полошкиот регион, според податоците од Програмата сè уште има делови во кои се функционира буквално по земјен пат а тоа се: Србиново – Папрадиште – Туин (Осломеј, Кичево), Јегуновце – Долно Орашје – Радуша, Галичник – Селце – Лазарополе – Гари. Податоците за Полошкиот регион во однос на квалитетот на локалните патишта не се оптимистички: 56 проценти се асфалтирани, 14 проценти се земјени, 11 се поплочени со макадам, 10 проценти се водат како непросечни локални патишта, а 9 проценти се со коцка. „Во последните неколку години со користење на сопствени средства, како и средствата од Министерството за транспорт и врски дел од локалните патишта се реконструирани и надоградени (4,5 проценти)“ се наведува во Програмата за развој на Полошкиот регион. На прашањето дали жителите ги почувствуваа ефектите од досегашните проекти, од Центарот на Полошкиот плански регион кратко одговориле дека „го стимулираат економскиот развој преку создавање на основна инфраструктура, исто така преку управување со водата за пиење, управувањето со отпадни води и со тврд отпадок на регионално ниво.“ Локалните власти во Полошкиот регион, кои заеднички ги дефинираат приоритетните проекти се обврзале, според Програмата, дека ќе ги интензивираат активностите и ќе ја зголемат поддршката во подготовка на техничка документација на урбанистички планови за населени и вон населени места со цел да се подобри патната инфраструктура. За годинава предвидена е само рехабилитација на локалниот пат од село Сушички мост до депонијата Русино, Општина Гостивар – трета фаза за што ќе се потрошат 404.000 евра, како и изработка на Урбанистички планови во Врапчиште и во Боговиње. https://meta.mk/del-od-zhitelite-na-poloshkiot-region-se-ushte-se-dvizhat-po-zemjen-pat/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ако велиш за дрвјата во средишниот појас на автопатите (ниски зимелени дрвја), тие се одличнио решение за заштита од фаровите на возилата од спротивен правец. А воопшто не се пречка за оној дел од прегледноста што треба да ја имаат возачите. |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Pa koga ke stavis ubava podloga na pat , dobro nabien tampon , i koga ke stavis ubav asvalt nema da ima vakvi ostetuvanja za tolku kratko vreme.
Inace vakvi roboti treba da ima poveke niz drzavata i da rabotat redovno , na mnogu delnici eve na koridor 10 trevata vekje e izlezena na samiot asvalt , sto ne e voopsto ubavo za gledanje. Jas seuste stojam na faktot deka koridor 10 i 8 treba da se dadat na privatna stranska kompanija pod koncesija i da gi odrzuva redovno i da si naplakja patarina , oti eve gi gledame rezultatite od vladinata Makedonija pat kolku dobro raboti i kakvi rezultati ima .... |
||
![]() |
||
Realistic88 ![]() Newbie ![]() Joined: 24-Dec-2019 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 28 |
![]() ![]() |
|
Katastrofa e ova sho se raboti vo nashata si drzavicka.
Malku gledam zamackale so asfalt i toa e toa. no onie dupki se posle nekolku dena od asfaltirajne, znaci neshto ne e kako shto treba. Losho |
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Super e robotot sto kosi ama sto pravime so drvata vo sredisnata linija. Spored mene treba da gi trgnat site drva. Ne izgledaat ubavo, teski se za odrzuvanje a i nekako nemas preglednost dodeka vozis megu drva.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |