build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Skopje East Gate (поранешно ERA City)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 40>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 29-Oct-2021 at 12:03
Дронот на Утрински брифинг над „East Gate Mall“ по повод отворањето на нов шопинг центар во Скопје

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 29-Oct-2021 at 07:18
Skopje East Gate - EGM, EGL, EGB

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 29-Oct-2021 at 07:14


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 29-Oct-2021 at 07:10
(Галерија) „Ист гејт мол“ ги отвора вратите за потрошувачите, со над 220 закупувачи и многу нови брендови

Инвестицијата на компанијата „Балфин“ изнесува 103 милиони евра и ќе овозможи вработување на околу 2.500 лица. Беше завршена за 26 месеци и се простира на 160 илјади метри квадратни бруто површина, а со овој објект Скопје станува регионална шопинг дестинација

Најголемиот трговски центар во земјава, но и пошироко во регионот, вечерва ги отвори вратите за државниот врв и за деловните партнери и гостите на компаниите и брендовите кои се присутни во овој импозантен објект со бруто изградена површина од 160.000 метри квадратни и над 220 закупувачи. За потрошувачите, прв шопинг ден е петок, 29 октомври.














https://nezavisen.mk/galerija-ist-gejt-mol-gi-otvora-vratite-za-potroshuvachite-so-nad-220-zakupuvachi-i-mnogu-novi-brendovi/
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 28-Oct-2021 at 21:02
Што е идејава на Design gate? Салон на БМВ или ќе се менуваат?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 28-Oct-2021 at 20:59
















Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 28-Oct-2021 at 17:36
Дали сите 250 локали се издадени и вселени/наместени?

Утре ќе биде отворен молот во целост без ограничување за пристап во некои делови или не,под ограничен пристап мислам дали има некои делови каде би се вршеле градежни работи или би имало празни локали?

.....................

Ова е од инфраструктурното средување околу молот и влезот кон паркингот







https://www.facebook.com/GeorgievskiBoris/
Back to Top
Semir View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote Semir Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 27-Oct-2021 at 20:26
Originally posted by Cloverstack


Одлично доловено Џоле

Дали имаш забележано колку влезови/излези има за гаражата и каде се точно лоцирани?

И какви содржини има на најниското ниво на оваа слика (претпоставувам ниво -1 или грешка сум?). Со продавници е пополнето стандардно како погорните?

Originally posted by Џоле



   


На рекламата за тинекс од надворешната страна на молот пишува дека се наоѓа на -2 ниво.



Originally posted by MKDSTRUGA

Jas imav moznoist da vidam video od pripremite na mallot, ima mn golemi saksiski rastenija koj stotuku bea doneseni i ne se seuste postaveni. Cudovo e stvarno ogromno ne znam od slikive kolku se dolovuva, i za nekolku klasi poluksuzno izvedneo od CityMall. Plus i samite prodavnici se mnogu poubavo uredeni (tie sto veke bea vseleni). Isto i delot pozadi prema zgradite oformuva ubav plostad so kafeteriite a se gleda deka i zgradite ke bidat ogromni lameli.


Да, еве уште две слики од ентериерот. Едната е од клупа за седење која што изгледа нереално добра и плус се приметува и ширината на ходниците. Другата е од интерестниот дизајн на делот за свежа храна/овошје/зеленчук во Тинекс.



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 27-Oct-2021 at 17:01










https://www.facebook.com/search/top?q=east%20gate%20mall

.....................................

ИНТЕРВЈУ| ЦВЕТАНКА ХРИСТОВСКА, БРЕНД ДИРЕКТОР ВО ТИНЕКС МТ: СУПЕР ТИНЕКС И КОСМО ОД 29-ТИ ВО ИСТ ГЕЈТ МОЛ, ЗА ПРВ ПАТ ЌЕ ИМА КАСА ЗА САМОНАПЛАТА

Пари: Тинекс отвора два нови маркети во новиот трговски центар Ист гејт мол, може подетално да објасните на колкава површина ќе бидат застапени и што ќе им понудите на потрошувачите?

Христовска: Во новиот трговски центар Ист гејт мол отвораме нов „Супер Тинекс“ маркет и нова „Космо“ парфимерија. „Тинекс“ маркетот е нов концепт на супермаркет – комбинација од „Супер Тинекс“ и „Тинекс Деликатесен“ и ќе се простира на 2000 м2. Парфимеријата „Космо“ може да се каже дека е една од најексклузивните наши продавници со голем избор на: парфеми, шминки, производи за нега на лице, тело и коса, како и префинет накит. Парфимеријата се простира на површина од 300 м2. Понудата и во „Супер Тинекс“ и во „Космо“ е навистина голема, а постојано подготвуваме и многу нови акции и промоции за нашите потрошувачи

Пари: Најавувате новина во маркетите во Ист гејт мол која за прв пат ќе биде присутна во Македонија, може да откриете за што поточно станува збор?

Христовска: Како новитет во Македонија, ни е особена чест што ние за прв пат воведуваме едно вакво иновативно решение за наплата во супермаркет, а тоа е касата за самонаплата. Употребата на касата е едноставна, брза и лесна во само 3 чекори, а плаќањето е со употреба на картичка.

Во чекор со трендовите во светот, се надеваме дека со овој новитет ќе ги приближиме потрошувачите до светските начини на пазарење и ќе ги охрабриме да пробаат едно ново шопинг искуство.

Пари: Што сè ќе може да се најде на полиците на новите маркети на „Тинекс“, колку производи ќе бидат понудени и дали ќе ги задоволи сите потреби на потрошувачите?

Христовска: „Супер Тинекс“ маркетот ќе има навистина голем избор на производи, над 30.000 од различни категории како: сувомеснати и млечни деликатеси, алкохолни и безалкохолни пијалаци, производи од органско потекло, блага и солена кондиторија, non food производи – декорации, опрема за домот. Покрај производите од домашните добавувачи, во маркетот ќе има голем избор на премиум производи од различни категории од увоз, односно достапни единствено во продажните места на „Тинекс“.

Пари: Она што позитивно може да го забележат купувачите е дека „Тинекс“ сè повеќе инвестира во реновирање и редизајнирање на своите објекти, може да ни откриете нешто повеќе за вашите идни планови?

Христовска: „Тинекс“ е компанија којашто е насочена кон задоволување на потребите на потрошувачите и поради тоа настојуваме да бидеме секогаш подостапни за нив. Редовно ги лоцираме атрактивните локации за отворање на нови маркети, а работиме и на унапредување на постоечките продажни места со единствена цел, комплетно да ги задоволиме потребите и желбите на потрошувачите. Не би можела да ги откријам плановите на „Тинекс“, но можам да кажам дека ќе продолжиме со овој тренд на раст и развој како и до сега.

Пари: Короната погоди многу сектори, но не и овој кој помина одлично. Може да откриете како работеше „Тинекс“ во кризата, за колку се зголеми обемот на работа и имаше ли потреба од реорганизација?

Христовска: Секторот малопродажба во време на светска пандемија продолжи да функционира стабилно, дури и со зголемен обем на работа кај сите, па така и кај нас. Како поголема промена беше тоа што при почетокот на кризата ги насочивме ресурсите кон нашата интернет продавница, со цел да ги задоволиме потребите на потрошувачите и да обезбедиме брза, сигурна и навремена достава низ цела Македонија. Секако дека беше потребна реорганизација на работната сила, согласно мерките и препораките на надлежните институции, но можам да кажам дека одлично се справивме со сите непредвидени и неминовни промени.

Пари: За колку е зголемена интернет нарачката од Тинекс, што нарачуваат по интернет најмногу граѓаните и дали планирате новини во тој дел?

Во декември одбележуваме 3 години од отворањето на Е-Тинекс продавницата и можам да заклучам дека за овие 3 години искуството да се работи на ваков проект беше од особено значење за сите нас. Со почетокот на пандемијата, приходите на е-продавницата се зголемија значително и покрај сите предизвици, успеавме да одговориме успешно на истите и да ги задоволиме потребите на нашите потрошувачи.

Во моментов Е-Тинекс продавницата е со стабилен раст и позицинонирана високо кај потрошувачите што ни е од особено значење. Што се однесува до потрошувачката кошничка, најзастапени се прехрамбените производи, пијалаци и хигиенски средства. Постојано работиме на усовршување на платформата, проширување на асортиманот на производи според барањата на потрошувачите и на испораката на свежи и квалитетни производи. Во моментов доставата се однесува само на Град Скопје.

Пари: По што ве препознаваат купувачите и која е вашата препорака до нив?

Христовска: Потрошувачите кои пазарат во „Тинекс“ знаат дека кај нас секогаш може да очекуваат голем избор на квалитетни производи, најдобри акции, промоции и намалувања, а ние постојано работиме на следење на конкуренцијата и желбите на потрошувачите за да можеме да ги насочиме нашите ресурси онаму каде што се потребни. Нашата крајна цел е купувачите да ја запознаат нашата приказна и да бидат сигурни дека во нашите маркети секогаш можат да го добијат она што им е потребно по најдобри цени.

https://pari.com.mk/intervju-cvetanka-hristovska-brend-d/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 27-Oct-2021 at 16:46




https://www.facebook.com/eastgateliving.mk/videos/578024710114273
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 27-Oct-2021 at 16:28
Годината е скоро 2022, цел развиен свет се врти кон онлајн продажба, а кај нас уште се радуваат на отварање на трговски со стар дизајн, на страна колку катастрофално ќе се одрази на малиот,среден и семеен бизнис во градот и Скопје дефинитивно никогаш нема да има барем една градска шопинг улица, туку се ќе биде набутано во кутијава.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 27-Oct-2021 at 12:28
Во пресрет на големото отворање на Ист Гејт Мол - пополнети 57 000м2 со 250 брендови: Интервју со тимот на Cushman&Wakefield|FORTONMKA, клучен за издавањето на деловните простории

Тим од три успешни професионалци, дел од Cushman&Wakefield|FORTONMKA, премиум компанија за консултантски услуги и посредување во областа на комерцијални недвижности. Компанијата е ексклузивен агент за изнајмување на трговскиот центар East Gate Mall кој официјално се отвора во петок, на 29 октомври.

Една од нив со кои разговараме во ова ексклузивно интервју е Симона Парванова. Таа доаѓа од Бугарија, а се вклучи како дел од тимот на Cushman&Wakefield|FORTONMKAтокму за овој проект. Парванова во индустријата за комерцијални недвижности работи од 2000 година, а од 2006 година е насочена кон менаџирање и издавање трговски центри.

Маја Зивчевиќ пак,три и пол години е дел од Cushman&Wakefield|FORTONMKA, а беше регрутирана во првата селекција за проектот East Gate Mall во 2018 година, како и Борјана Атанасовска која во компанијата е ангажирана веќе година и половина. Откриваат сè за проектот, единствениот трговски центар од ваков вид во земјава, кој е многу повеќе од само трговски центар имајќи предвид дека целиот проект “East Gate“ предвидува станбени објекти и бизнис парк.

Парванова зошто одлучивте да се приклучите на овој проект?

Парванова: Многу ја ценам поканата од Cushman&Wakefield|FORTONMKA, премиум компанија за консултантски услуги и посредување во областа на комерцијални недвижности и водечка компанија во оваа област на пазарот во Македонија, со цел да го пренесам моето знаење на проект со голема важност во Скопје. Возбудата беше нагласена со можноста да започнам да работам на East Gate Mall уште од самиот почеток во 2018-та година, кога заедно со инвеститорот ја развивме комерцијалната стратегија. Тоа подразбираше и развивање на миксот на брендови односно трговски марки на најделотворен и исплатлив начин. Имав можност да ги применам најдобрите практики, односно да ги избегнеме неделотворните решенија кои ги имам видено во други проекти. Уште повеќе што трговските центри се живи организми и на нив влијаат во голем степен модните трендови и социјалните интеракции. За мене беше навистина предизвикувачки да видам како впечатоците и искуствата се раликуваат преку границите и како овие сознанија можат да бидат успешно применети во миксот на закупци.

Бевте именувани за раководител на тимот за изнајмување на   Cushman&Wakefield|FORTONMKA одговорен за активностите на издавање на еден од најголемите малопродажни проекти во рамките на државата ако не и во регионален опфат, East Gate Mall. Каков беше всушност предизвикот?

Парванова: Секој нов проект е возбудлив предизвик како во однос на неговите специфики, така и во однос на тимот со кој се соработува. Имав навистина среќа да работам на трговски центар што е предодреден да биде успешен како во однос на локацијата така и во однос на инвеститорот кој има богато искуство во градењето на вакви проекти и во малопродажниот сегмент воопшто. Исто така, го имав и најпрекрасниот тим што со задоволство вложи огромно време и напор да ја покрие малопродажната индустрија на целиот балкански регион. Нашиот тим успеа да привлече интернационални трговски марки од цела Европа, при што некои од нив што сè уште не се застапени во Македонија, успевајќи преку продлабочено истражување и цврсти аргументи да ги убеди во профитабилноста и перспективата. Дополнително, моите колеги од Cushman&Wakefield|FORTONMKAме подржуваа во голем степен во разбирањето на локалните преференции што секогаш треба да бидат усогласени со комерцијалните стратегии и стратегиите за изнајмување на еден трговски центар. Создадовме микс на закупци од светска класа што ги рефлектира сите нови трендови во индустријата на трговските центри по пат на собирање на висококвалитетни брендови во секоја малопродажна подгрупа на трговски центри (мода, спортска опрема, детска облека, обувки итн). Ги следевме и тенденциите во областа на забавата и слободното време како „јадењето е нов шопинг“ и формиравме единствена авенија со ресторани и кафетерии што е особено импресивно ако се земат предвид сличните концепти во Белград, Софија, Солун и Лондон.

Како голем предизвик го коментира работењето на проектот на Ист Гејт Мол и Маја Зивчевиќ која вели дека неколку години е дел од Cushman&Wakefield|FORTONMKA, премиум компанија за консултантски услуги и посредување во областа на комерцијални недвижности. Била регрутирана во првата селекција за проектот East Gate Mallво 2018 година, откако Cushman&Wakefield|FORTONMKAбеше назначен за Ексклузивен агент за изнајмување на трговскиот центар.

Зивчевиќ: Работата на овој проект за мене претставуваше голем предизвик, затоа што се работи за најголемиот трговски центар во регионот и сосема ново искуство во мојот живот. Вложив голем напор, време и енергија за да стигнам онаму каде што сум дене сениор консултант за изнајмување за големи интернационални и регионални малопродажни компании. Благодарна сум на менаџментот на Cushman&Wakefield|FORTONMKAза довербата и поддршката, како и вештините и страста за работата во дејноста изнајмување, кои континуирано ми ги пренесуваат. Партнерската соработка на Cushman&Wakefield|FORTONMKAи East Gate Mallзначеше да се направи синергија на две компании со голем талент, експертиза и ентузијазам за да се постигнат трите најважни параметри за регионален трговски центар, со цел тој да биде не само мол туку дестинација: нови брендови, атрактивни содржини, уникатен микс. Проектот East Gate Mallза мене претставува врвно кариерно искуство, а и доволно добар мотив постојано да се стремам да бидам најдобра во својата работа.

Атанасовска, а каква е за вас сатисфакцијата да се работи во оваа специјализирна професија?

Атанасовска: Во Cushman&Wakefield|FORTONMKA, премиум компанија за консултантски услуги и посредување во областа на комерцијалните недвижности работам година и половина и морам да признаам дека, да се биде дел од еден таков колектив со исклучителна експертиза и професионалност, за мене претставува навистина голема сатисфакција.

Имајќи предвид дека Cushman&Wakefield|FORTONMKA се позиционира како успешна компанија која следи интернационални стандарди и како компанија со врвна експертиза во областа на комерцијалниот недвижен имот, секој работен ден за мене претставува надградување и внимателно профилирање на она што сум го одбрала како професија. Работниот ден во оваа средина е пред сè динамичен, а тоа подразбира анализи, состаноци, поставување стратегии, евалуации, поточно реализација – од идеја до имплементација.

Зивчевиќ вие работите во лизинг тимот што беше одговорен да создаде единствен микс на брендови во новиот East Gate Mall. Што сè е потребно за да се креира и одржи еден микс на закупци во проект од ваква големина?

Зивчевиќ: Работењето на ваков проект е пред сè многу креативно, но и многу одговорно, а подразбира динамично секојдневие исполнето со истражувања, анализи, патувања, споредби, евалуации - сè со цел да се креира совршен микс кој ќе остане одржлив на долг рок следејќи ги глобалните стандарди во малопродажниот сектор претставени во мултифункционалниот и модерен East Gate Mall. Миксот на брендови кој долго и трпеливо се создаваше заедно со тимот на East Gate Mallсе издвојува како уникатен микс во регионот којшто вклучува 40 проценти на нови брендови, а над 50 отсто од вкупната површина за изнајмување се од сегментот на модата.

Нашата работа покрај преговарање на комерцијални услови подразбира и успешно презентирање на концептот на трговскиот центар и позиционирање на секој закупец соодветно, за да се постигне атрактивен микс на брендови.

На микро план – улогата на еден консултант е да биде централна точка на А-Z процесот (при скаутинг, привлекување, аквизирање, преговарање и договарање) на идните закупци на центарот од една страна, а од друга страна сето ова треба да се спроведе согласно критериумите кои ги поставил East Gate Mall. Како консултант треба да знаете да ги решите сите барања кои ги имаат закупците, како на пример од одредување на големина на локал, па сè до негово лоцирање и правилно позиционирање. Како интересен пример често го споменувам тоа дека сите закупци сакаат да се на локација веднаш до влезот, или на главен булевар или само на приземје, а мојата улога е да ги распоредам според сегментот во кој припаѓаат, да им обезбедам максимална видливост што ќе им донесе успех во продажбата подоцна, а од друга страна соодветно да се пополнат и другите спратови.

Атанасовска и вие сте дел од тимот што беше посветен на изнајмување на комерцијалниот простор во еден од најголемите трговски центри што се отвора на 29 октомври 2021, East Gate Mall. Со какво сè искуство и предизвици се соочивте во професионалната работа на овој мега проект, имајќи ги предвид големите очекувања од отворањето и работата на овој најголем трговски центар во државата па и регионот?

Атанасовска: Како дел од професионален, интернационален тим кој ексклузивно работи на издавањето на East Gate Mall, најголемиот трговски центар во регионот, се здобив со искуство кое со сигурност ми помогна да искачам многу скалила нагоре во кариерата. Издавањето на простор е динамичен процес кој опфаќа повеќе аспекти, а почетна точка од која се поаѓа е креирањето на совршен микс од брендови и лоцирање на она што недостасува како понуда со цел да се привлечат посетителите, но и да се задржат оние купувачи кои заминуваат на пазарење во странство поради одредени брендови кои не биле присутни во нашата држава.

Како посредник помеѓу закупецот и закуподавачот потребно е исклучително внимание и посветеност за да се изгради конзистентна врска помеѓу двете страни, но и проактивност за да се одржи квалитетот на поставениот микс од брендови, а притоа да се следат параметри како буџет, правилна распределба на категориите мода, спорт, забава, храна и најважното - потрошувачките навики. Поставуваме индикатори кои ги следиме во текот на целиот работен процес за на крајот да дојдеме до финален производ кој со сигурност ќе ги помести границите на квалитетното пазарување.

Парванова што мислите, дали East Gate Mall ќе ги задоволи очекувањата на општата јавност со оглед на тоа дека беше најавен како еден од најголемите и најмодерни трговски центри во Македонија и регионот?

Парванова: Апсолутно сум сигурна дека East Gate Mall ќе биде обележје на Скопје како и проект кој ќе ги постави стандардите во сегментот на трговски центри во Југоисточна Европа. Благодарение на локацијата и опсегот на целокупниот проект, тоа ќе биде дестинација за пазарење и уживање за целиот регион, привлекувајќи 12 милиони посетители годишно. Трговскиот центар со нето површина за изнајмување од 57,000 метри квадратни е дел од голем проект што е многу значаен за урбанизацијата на овој дел од градот. Целиот проект се состои од 1.600 станови и 60.000 метри квадратни А класа канцелариски простор во кој ќе бидат сместени интернационални компании, банки и локални бизниси. Сè на сè, овој комерцијален центар ќе биде многу атрактивен за граѓаните на Скопје и ќе понуди модерна средина со полн спектар на услуги и рекреација.

Вие имате големо искуство на вакви проекти во Бугарија. Кои се најголемите разлики доколку се споредат Македонија и Бугарија во смисла на малопродажната индустрија?

Парванова: Моето искуство се базира на вклученост во големи проекти во Софија како на пример издавањето на Парадајс Центарот и управувањето со Софија Ринг Мол, веднаш до Икеа. Бев и менаџер на трговски центри од помал обем како Галерија Бургас. Секој проект е различен и се карактериза со уникатен капацитет на продажба (Unique sales point, UPS), како и слабости - некои поделикатни одошто други. Морам да признаам дека во Бугарија индустријата на трговски центри е многу покомпетитивна имајќи предвид дека малопродажниот простор на 1.000 жители е 235 метри квадратни и само во Софија имаме 7 комплетни центри без да се набројат оние во околината на главниот град.

За споредба, малопродажниот простор во Македонија е 198 метри квадратни на 1000 жители, додека просекот за Европа изнесува од 250 метри квадрати на 1.000 жители, што укажува на тоа дека има недостаток на високо квалитетни трговски центри. Исто така бев искрено изненадена дека и покрај фактот што државата не е членка на ЕУ, многу брендови на кои сме навикнати да ги гледаме во Бугарија и остатокот на Европа се застапени или директно или преку локални франшизери што се докажани како многу доверливи и лојални партнери. Дополнително, има трендови кои доаѓаат од Србија, Албанија и Косово што не ги гледаме во Бугарија како високо квалитетни ресторани. Постојат и многу сериозни локални модни брендови. Конечно, задоволна сум што преку East Gate Mall тимот на Cushman&Wakefield|FORTONMKA успеа да привлече многу нови трговски марки кои беа одамна очекувани, сериозно зајакнувајќи ја модната индустрија во државата.

Асполутно сум сигурна во успехот на East GateMall и навистина сум среќна што имав можност да бидам дел од овој исклучителен проект.

Зивчевиќ, со какви професионални предизвици се соочивте во текот на работата на ваков голем проект?

Зивчевиќ: На професионален план морам да признаам дека со поддршката и професионалноста од Cushman&Wakefield|FORTONMKA секојдневните обрски течеа навистина непречано. Многу е полесно кога работите три и пол години со еден тим. Всушност предизвиците се повеќе од позитивен аспект затоа што интересот за проектот беше и сè уште е голем но ние моравме да бираме кој ќе биде дел од истиоти да балансираме помеѓу очекувањата на инвеститорот и она што е потребно за еден ваков трговски центар и желбите на закупецот. Работата на еден агент за недвижнини е успешно да ги менаџира односите меѓу инвеститорот и закупецот кои на крај водат кон успешно финализирање на зделките. Имаше ситуации кога на наше големо задоволсотво бевме приморани да адаптираме дел од трговскиот центар за нови “анкор“ закупци, но сето тоа има позитивен придонес на крај.

Во однос на предизвиците кои ги носи моменталната глобална ситуација, сметам дека сите инволвирани страни се носат одлично, а за тоа сведочи и речиси целосната издаденост на трговскиот центар како и сите нови имиња кои со полна пареа веќе ги опремуваат своите продавници. Предизвиците допрва доаѓаат. Најважно е сега сите закупци да бидат подготвени за 29 октомври успешно да ја менаџираат ситуацијата во пандемијата, додека трае.

Според вас што ќе значи отворањето на East Gate Mallза Скопје и за регионот, а што ќе значи за индивидуалното искуство на секој еден посетител на трговскиот?

Зивчевиќ:East Gate Mallќе биде вистинско освежување како за државата така и за регионот. Тоа е дел од навистина сериозен повеќенаменски проект, извонредно конципиран и создаден од голем тим на професионалци и архитекти, проект кој му недостасуваше на Скопје, на одлична локација и поврзаност.

Проект кој не само што ќе влијае на развој на економијата на државата туку и на развојот на малопродажниот пазар кој што сè уште има голем потенцијал да се развива.

Секој посетител индивидуално ќе го искуси трговскиот центар, a тоа е и нашата цел.

А за таа цел креиравме за секого по нешто, преку внимателно одбрани 220 трговски единици лоцирани на 5 спрата од кои дури 80 отсто се наоѓаат на приземје и прв спрат.

Двете подземни нивоа се резервирани за најразлични услуги, хипермаркет, продавници за електроника, за мебел и покуќнина за домот, како и салони за убавина и релаксација.

Приземјето е резервирано за најголемите групации од малопродажниот сектор и “high-end” брендови, додека пак првиот спрат, каде што се наоѓа најголемиот спортски корнер ќе ги смести сите сателити на групациите, детските брендови, софистициран “food court” со голем број на уникатни концепти и дури 800 места за седење, продавници за чевли и модни додатоци, оптики, машки брендови и книжари.

Вториот спрат пак, е место за целото семејство каде што е позиционирано кино со најнова технологија во државата, игротека со нов концепт за повеќе возрасти и фитнес центар.

East Gate Mallќе понуди совршена рамнотежа помеѓу трговијата на мало и забавата, за сите возрасти и вкусови.

Атанасовска, со какво потрошувачко искуство ќе се сретнат идните посетители на East Gate Mall и што е она што според Вас ќе донесе разлика во понудите кон идните посетители, а што досега го немаат сретнато во постоечките трговски центри?

Атанасовска: East Gate Mall е маркантен проект чија примарна цел е задоволување на потрошувачките навики, но и позиционирање на трговскиот центар во регионот како примамлива дестинација за целодневно уживање. Преку постојана анализа на однесувањето на потрошувачите, на она што недостасува на градот, но и на државата, миксот од брендови го усовршивме до ниво да биде максимално функционален и во континуитет да ги опслужува посетителите, а од друга страна да биде уникатен и поразличен со самото тоа што 40 отсто се нови брендови кои за прв пат се дел од македонскиот пазар со нивната широка понуда за различни вкусови. Главен двигател при креирањето на различниот микс од брендови беше потребата да имаме сè на едно место.

Преку внимателно одбрани 250 брендови, лоцирани на 5 спратови создадовме прибежиште за квалитетно поминато време со пријателите, семејството, но и за секоја индивидуа која некогаш сака време само за себе. Гастрономското уживање е загарантирано со “Café Avenue“ и најголемиот простор за брза храна со 800 места за седење, а киното, фитнес центарот и игротеката со сосем нов концепт за деца но и тинејџери, ќе обезбедат максимално задоволство за сите.

Сегментот мода ги следи најновите трендови и опфаќа повеќе од 50% од површината наменета за лизинг со што се создава исклучителна понуда од разни ценовни категории

Како млад човек и професионалец, што би им препорачале на сите оние што во иднина на било кој начин би се нашле во професијата што ја работите?

Атанасовска: Од моја гледна точка, оваа професија треба да се работи со пасија, бидејќи истата бара константно учење, надоградување, приспособување. Индустријата сама по себе постојано се развива долж годините и се разликува од останатите поради динамичноста, сериозноста, но и креативноста која ја бара во справувањето со секојдневните предизвици. Работењето на големи проекти носи своја тежина и бара максимална посветеност како фактор кој неминовно води до успех, а кога го имате вистинскиот тим, вештините и знаењето, сето тоа е загарантирано.

https://faktor.mk/vo-presret-na-golemoto-otvoranje--celosno-popolneta-neto-povrshina-od-57000-m2-so-250-brendovi-i-atraktivni-sodrzini-intervju-so-timot-na-cushmanfielfortonmka-kluchen-za-pozicioniranjeto-i-izdavanjeto-na-delovnite-prostorii-vo-east-gate-mall-
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 27-Oct-2021 at 09:20
Jas imav moznoist da vidam video od pripremite na mallot, ima mn golemi saksiski rastenija koj stotuku bea doneseni i ne se seuste postaveni. Cudovo e stvarno ogromno ne znam od slikive kolku se dolovuva, i za nekolku klasi poluksuzno izvedneo od CityMall. Plus i samite prodavnici se mnogu poubavo uredeni (tie sto veke bea vseleni). Isto i delot pozadi prema zgradite oformuva ubav plostad so kafeteriite a se gleda deka i zgradite ke bidat ogromni lameli.
Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 166
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 27-Oct-2021 at 08:51
Дали има растенија во трговскиот центар? Треба да има надвор некои дрвја и зеленило...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 26-Oct-2021 at 21:16
Originally posted by Cloverstack


Одлично доловено Џоле

Дали имаш забележано колку влезови/излези има за гаражата и каде се точно лоцирани?

И какви содржини има на најниското ниво на оваа слика (претпоставувам ниво -1 или грешка сум?). Со продавници е пополнето стандардно како погорните?

Originally posted by Џоле



   


Излез за гаражата забележав само еден, сместен е од страната на бул. А. Македонски, поточно до бензиската на Окта и KFC. Можно е да постојат и други влезови/излези.

На најниското ниво (во право си, -1) ќе има Тинекс (на сликава, десно е логото, но не сум го уловил) + неколку помали продавнички:



Од брендови забележав неколку нови, главно за облека, обувки и слично. Заборавив да додадам и дека голема предност на овој трговски центар е тоа што главно таванскиот дел е стаклен и ќе продира природна светлина.

Edited by Џоле - 26-Oct-2021 at 21:20
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 26-Oct-2021 at 20:52
Трговскиов е видно подобар од CityMall. Има неколку работи што ми паднаа на прв поглед внатре. Прво, се осеќа поголема отвореност од CityMall и очигледно тука односот TLA/TBA е понизок, што го прави едно ниво подобар EastGate. Второ, комуникациите вертикални, односно ескалаторите, се сосема нормални и очекувани да кајшто има за нагоре има и за надоле. За разлика од CityMall, кај што те шета низ трговскиот за да поминеш намерно пред повеќе дуќани и тотално нервира. Е сега, можда ова да се одрази на економијата на EastGate, ама е почовечки направено.

Од брендови, не сум нешто особено позитивно изненаден. Вероватно кога сум влегол пред недела-две ретко и кој бренд го имаше, ама и од она што читам надвор на рекламата нема нешто фантастично ново. Фоод-коурт е особено сиромашен. Нема азиска, мексиканса кујна, нема морски ресторан, нема сабвеј, мекдоналдс. Само донери како да си Јаја Паша, а не во Малл. Ај да речеме дека таргетираат халал публика. Ама добро бе таа публиак не ли сака да проба нешто ново? Само донер ли ќе се јаде? Ова веќе го дискутиравме, се надевам ќе се промени после отворањето.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 26-Oct-2021 at 20:39

Одлично доловено Џоле

Дали имаш забележано колку влезови/излези има за гаражата и каде се точно лоцирани?

И какви содржини има на најниското ниво на оваа слика (претпоставувам ниво -1 или грешка сум?). Со продавници е пополнето стандардно како погорните?

Originally posted by Џоле



   
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 26-Oct-2021 at 19:17
Ајде една мала фото тура однатре... Реално, повеќето дуќани се подготвени и наредени, останати се само неколку помали кои вака-така ќе се средат до петок, но денеска кога бев таму забележав дека многу ситници не се средени и дека во суштина ќе го нашминкаат за отворањето и во тек ќе ги решаваат другите работи. Инаку дефинитивно ќе биде најубав трговски во земјава





Внатре:































Станбениот дел (се гледа и Космос десно):



Под земја има две нивоа паркинг, речиси колку што е целиот трговски центар во површина:



Задниот дел:

За сè има вторпат
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 26-Oct-2021 at 09:47
Originally posted by MKDSTRUGA

Od info so imam jas ideata e zaev i silegov da secat lenta pred predizborniot molk na VIP otvaranje (znaci ne za obicni posetiteli) za potoa poleka da se otvara za gosti trgovskiot.

...
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 26-Oct-2021 at 09:26
Od info so imam jas ideata e zaev i silegov da secat lenta pred predizborniot molk na VIP otvaranje (znaci ne za obicni posetiteli) za potoa poleka da se otvara za gosti trgovskiot.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 40>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.