![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Кочани |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 23> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
извадоци од видео
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/videos/1083477992137283/ |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Неколку фотки од фб профилот на Јавно претпријатие за државни патишта
https://www.facebook.com/drzavnipatista/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Во декември ќе биде пуштен во употреба патот Крупиште – Кочани
Делницата Крупиште – Кочани од експресниот пат Кочани – Штип се очекува да биде готова до декември, најави денеска директорот на ЈП за државни патишта Ејуп Рустеми кој со министерот за транспорт Благој Бочварски изврши увид на активностите за изградба на мостот на Злетовска река, еден од четирите проектирани моста на делницата. Првата делница од експресниот пат Штип – Радовиш, пак, е реализирана над 90 отсто и се очекува да биде пуштена пред рокот, до април или мај годинава. Инвестицијата во делницата Крупиште – Кочани во должина од 13,7 километри изнесува 18,2 милиони евра. Првата делница од Штип до Крупиште е во функција од минатата година. Вкупната должина на целиот експресен пат е 28 километри, а инвестицијата 37,3 милиони евра. Овој нов патен правец почнува кај местото Три чешми кај Штип, а се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци – Свети Николе – Штип. Идната максимална брзина на движење на експресниот пат ќе биде 100 километри на час. Втората фаза од експресниот пат Кочани – Штип моментно се работи на армирано бетонски објекти, мостови и натпатници, обезбедување материјали за коловозна конструкција и други земјени работи. Покрај четирите моста превдидена е и изградба на две клучки кај Кочани и кај Спанчево, два потпатника и три натпатника. Патот ќе биде со ширина од 11,4 метри со две сообраќајни ленти од по 3,5 метри, две ленти за принудно застанување и две работни ленти. Низ државата моментно се градат 110 километри експресни патишта во кои се инвестираат 168 милиони евра. https://plusinfo.mk/vo-dekemvri-e-bide-pushten-vo-upotreba-patot-krupishte-kochani/ |
|
![]() |
|
zorant ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Денес бев до Кочани, не успеав да сликам, но видов дека на влезот пред Кочани почнале со работа, после раскрсницата кај Подлог.
|
|
![]() |
|
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
@Vasilij според тоа што го видов кај Спанчево ќе има исклучок за околните села. Треба да има мост но сеуште не е изграден. Е сега дали ќе дозволат да се вози до Спанчево па таму да се исклучиш или ќе се чека да се заврши цела делница па тогаш да се пушти искрено незнам. За делот од десната страна како што видов има на дел ставено прв слој асфалт, но како што кажа некој член претходно, тоа би бил дел од локалниот пат, а не од експресниот пат.
Според тоа што го видов, а и праксата кај нас, мое мислење е дека ќе се чека пред локалните избори да се пушти или во подобра варјанта некаде јули месец. Но тоа е мое мислење, ако има некој што има повеќе информции нека пише. Поздрав |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
deni86 што мислиш за ова: ако под претпоставма за 2, 2ипол месеци делот од Крупиште до Спанчево биде во завршна фаза дали би можело негде кај Спанчево возилата да се исклучат по регионалниот пат до Тркање оние што одат кон Кочани. Односно, наместо како сега каде што завршува првата (пуштената) фаза од експресниот пат и да одат накај Крупиште па по стариот магистрален низ Облешево до Кочани, дали пример би можело да се продолжи уште 7-8 километри по асфалтираниот дел и кај Спанчево да се исклучиш и префрлиш на регионалниот пат од Спанчево до Тркање. И имам друго прашање за делот кај Кочани од десната страна кога одиш спрема Кочани, дали според снимките може да се заклучи дека тој километар е асфалтиран со прв слој..?
|
|
![]() |
|
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
За делот од Тркање до Спанчево што имав можност да до видам има делови каде сеуште не е тампонирано. Мостовите уште не се изградени, тка што мислам дека тој дел е сеуште далеку од асфалтирање. За делот од Спанчево до Крупиште го немам видено во живо, но од снимките се гледа дека е во понапредна фаза
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Пред 2 дена конечно се погодило ведро небо и се глед целата траса од сателитските снимки на сентлел хаб - истите се полоши од снимките на сервисите на google , моја препорака - најубаво се гледа од 300 и 500 метри. https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14&lat=41.87442&lng=22.23942&themeId=DEFAULT-THEME&datasetId=S2L1C&fromTime=2021-02-12T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2021-02-12T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2F42924c6c-257a-4d04-9b8e-36387513a99c Првите 6-7 километри мислам дека се во напредна фаза, да не речам 3/4 завршени. Како иде кон Кочани на некои сегменти има повеќе работи за завршување.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Долгорочниот план на државава е да има автопат Велес-Штип-Кочани-Делчево кој би завршувал на новиот планиран граничен премин "Черната Скала" северно од Делчево во реонот на поделеното село од двете страни на граница, село Ветрен. Како овој експресен пат Штип-Кочани кој сега се гради се уклапа во тие долгорочни планови, тоа никој мислам дека никој незнае. Зашто уште од сега не се прават клучките, насипите, мостовите, надвозници/подвозници да бидат од автопатски дупли профил, тоа никој неможе да каже. Ете кај ТИРЗ Прилеп ја направија таква клучката да биде future-compatible. Ама тука на овој пат за Кочани незнам. Клучките ќе треба да се рушат половично во иднина и да се градат од ново, стабилизирани насипи со развиена вегетација од страна ќе се прокопуваат од ново, надвозници мислам дека се еден два ама еве оној новиот после ТИРЗ Штип што иде за каменоломите (поранешно село Ежово) нема да може во иднина да се користи, ќе треба полурушење некакво или модификација. Заради мала заштеда денес, се прави штета на цена во иднина. Мислам дека све се должи на некоја кусогледа шпараџиска политика, некое бахато размислување "дај ја поефтино да пројдам, па тој после мене нека му ја мисли".
Или да се изразам на метафизички начин: "Ние сме себични, несолидарни, кусогледи, не само во/со просторот околу нас денес, туку така се однесуваме и кон самите себе во иднина, себични сме кон future-me. Глупи сме у 4 димензии!" ![]() Еве го линкот од студијата на сајтот на министерството за животна средина: https://www.moepp.gov.mk/wp-content/uploads/2014/10/Studija%20za%20ovzs-Granica%20Bugarija-Delcevo-kocani-Stip-Veles.pdf На крајот ги има анексите во некоја лоша резолуција, преклопени со топографска мапа завртена обратно со север надоле. Да не те збунува зашто географските топоними се во една насока, а нумерацијата од патот е во друга насока. Ама у лоша резолуција се, и така не се читаат. ![]() ![]() Edited by user8642 - 11-Feb-2021 at 02:08 |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Ааах да сега разбирам. Глупо што тој дел нема да се прошири, и значи експресниот пат de facto и de juro ќе почнува од С. Тркање, наместо влезот на Кочани. Значи поточно експресен пат Три - Чешми - С. Тркање. Вака како што гледам, во иднина ќе е многу полесно да се прошири и спои експресниот со кочанската обиколница, и таа да се прошири, секако ако навистина во иднина има потреба тоа да се направи. И како што гледам исто така кај с.тркање ќе има надпатници, па значи селските возила, трактори, коњаници и слично ќе бидат врзани со тој новиот локален пат, а магистралниот ќе биде "одвоен" од селото. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Те збунува тоа што идеш со претпоставката дека ако се пробива нова делница меѓу Тркање и Кочани дека истата мора да е во функција на новиот магистрален пат. Тоа е алтернативниот нов регонален/локален пат. Магиостралниот ќе иде на овој дел по страта делница и ќе продолжува напред на раскрсницата Виница/Каменица. Новиот регионален/локален ќе завршува на новиот кружен тек и логично ќе влегува после тоа во Кочани.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Од урбанистичкиот план за с. Тркање: ![]() |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Малку се распрашав и конкретни и детални информации не добив. Сепак се спомна 3 до 4 месеци зависно од временските прилики. За асфалтирање мислам дека треба барем 15тина степени да биде температурата. Од тоа што успевам да го забележам од снимките на сентиел хаб (иако е ведро во просек еднаш на 3-4 снимки, а обично снимаат 3 пати неделно е дека прогресот е многу поголем во делот од Крупиште до Спанчево каде на еден сегмент има и прв слој на асфалт и јасно се гледа дека трасата е целосно пробиена и тампонирана. Јас сакам следниот период да поминам од кај Жиганци и после Спанчево трасата на локалниот пат од тие села и трасата на експресниот се многу близу па да видам одблизу. Инаку станува збор за 14.5 километри, почна да се гради септември 2019 а рокот е 16 месеци односно крајот на март (по се изгледа секако ќе има (да се надеваме) мало доцнење). Моја лична проценка е дека се ќе биде готово до крај на април, почеток на мај освен делот на последниот километар и клучката кај Кочани. Таму мислам дека работите се едвај 50% завршени, меѓутоа од друга страна тоа не го гледам како пречка бидејќи кај Тркање патот секако се врстува со актуелниот магистрален пат. Иако видовме некои слики и скици би сакал некој по запознаен да го објасни тој дел односно последниот 1, 1.5 километар од експресниот пат, клучката, дали ќе има надвозник/подвозник, како е решено тоа со магистралниот пат...
|
|
![]() |
|
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
@Vasilij, ako imas sigurni informacii za delnicata Stip-Kocani deka ke bide za 3 meseci e super. Jas pred nekolku dena pominav dokaj Spancevo i mislam deka delnicata od Spancevo do Trkanje e daleku od asfaltiranje. Od Spancevo do Krupiste ne znam tocno vo vo kakvo stanje e patot. Ako imas sigurni informacii, spodeli ovde
|
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Значи му доаѓа 4x3,75 + 2x0.25 + 1x0,5. Доста висок стандард избрале Русиве, зарем не е ова подобра варијанта од нашава? Секако, тие немаат клучки, туку крстосници на едно ниво, кои воопшто не сметаат на протокот на сообраќај.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() 16m асфалтиран коловоз |
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
16 метри заедно со неасфалтираните помошни ленти или без нив? Хм, доста широко, но во секој случај подобро решение од 2x1.5. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Одличен пример си одбрал бидејќи патов е широк токму 16 метри, баш како што пишав уште во старт ![]() Пак би нагласил, ова е некој разумен минимум за нормално функционирање, но безбедноста сепак е на ниско ниво. Пребарај "Car crash compilations" или нешто слично на YouTube, ќе видиш дека ваквите руски патишта се главна ѕвезда ![]() |
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Нема да биде побезбедна затоа што таквите тие на таков профил на пат ќе возат 200. Како што возат на Те-Гв со 212 км/ч И додека ти ќе престигнуваш камион со 100 км/ч во твоја лева, тој од таа страна ќе престигнува со 200. Брзина на разминување 300. Или пак ти си возиш во твоја десна лента, меѓутоа од спротива имаш камион во десна, некој што го престигнува со 100 км/ч и повторно истиот лик што лета 200 и на крај ќе ги прегази полните ленти и ќе влезе во спротивен правец и ќе се размине со тебе повторно на половина метар растојание. Ама реков, џабе ќе ти објаснувам. Јас им го знам менталниот склоп на таквите, и не е патот небезбеден, безбеден си е чим си имал простор да се тргнеш. Благослувај ја таа помошна лента. Edited by FiLo - 08-Feb-2021 at 18:14 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |