build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
DamnedSensation View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jun-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote DamnedSensation Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 29-Jun-2013 at 12:27
Да ве прашам да не знае некој нешто повеќе за тоа дали може да се оди со воз од Скопје до Гевгелија, па од таму со грчки воз до Лептокарија (на 10 дена со повратна ми треба). Цена, нешто?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 23-Jun-2013 at 10:18
Originally posted by BOJAN

Originally posted by kultuzin

Знае ли некој дали за време на пиво фестот во Прилеп има вонредни линии. Потечно ме интересира   
Прилеп

Битола
. Гледав на Македонски Железници страната последниот регуларен е некаде во 22 и 30 има ли и подоцна на 18 Јули?


Ми се чини дека лани имаше еден вонреден воз Прилеп-Битола, ама не сум сигурен. Знам дека ќе има на релација Скопје-Прилеп-Скопје. Очекувај известување за ова неколку дена пред почетокот на Пивофест.


Благодарам Бојан

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 23-Jun-2013 at 09:55
Originally posted by kultuzin

Знае ли некој дали за време на пиво фестот во Прилеп има вонредни линии. Потечно ме интересира   
Прилеп

Битола
. Гледав на Македонски Железници страната последниот регуларен е некаде во 22 и 30 има ли и подоцна на 18 Јули?


Ми се чини дека лани имаше еден вонреден воз Прилеп-Битола, ама не сум сигурен. Знам дека ќе има на релација Скопје-Прилеп-Скопје. Очекувај известување за ова неколку дена пред почетокот на Пивофест.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 22-Jun-2013 at 13:31
секоја година има вонредни возови
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 22-Jun-2013 at 10:22
Знае ли некој дали за време на пиво фестот во Прилеп има вонредни линии. Потечно ме интересира    Прилеп Битола . Гледав на Македонски Железници страната последниот регуларен е некаде во 22 и 30 има ли и подоцна на 18 Јули?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 22-Jun-2013 at 09:49
ПОДОБРИТЕ ЖЕЛЕЗНИЧKИ ВРСKИ ОСТАНУВААТ САМО СОН

Нема патување на море со воз



Откако пред две години беше укината железничката линија од Скопје до Бар годинава престана да функционира и врската со Бургас

Македонските граѓани летово не можат директно да патуваат со воз до ниту една туристичка дестинација во земјите од соседството. Откако пред две години беше укината железничката линија од Скопје до Бар, со која граѓаните преку Ниш директно стасуваа до црногорското приморје, оваа година престана да функционира и врската со Бургас.

Грчките транспортни власти пред две години еднострано ја укинаа редовната железничката линија од Скопје до Солун, па сега до летувалиштата на Егејското Море може да се стигне само ако се фати меѓународниот воз, кој оди до Атина. До Албанија воопшто нема железничка пруга, а нема ни директна врска од македонската метропола до некој град на хрватското приморје.

Од „Македонски железници-Транспорт“ објаснуваат дека линијата од Скопје до Бургас ја укинале бугарските транспортни власти. Таа функционираше еднаш неделно, со еден вагон за спиење.

- Бугарските колеги ја откажаа линијата со образложение дека немало интерес. Ние побаравме да функционира со претходна најава, односно по потреба да се пушта кога ќе има резервација од патници, но не прифатија. Пред две години српските железници ја укинаа линијата до Бар бидејќи немале локомотиви. Сега нема ниту една директна линија до приморските градови во соседството - вели Оливер Деркоски од „Македонски железници-Транспорт“.

Единствен начин да се стаса до море со воз е да се патува до Ниш, Белград или Загреб и оттаму патниците да се качат на нов воз, кој ќе ги однесе до јадранското или црноморското приморје.

Железничката линија до Бар беше сезонска, функционираше само во текот на летото и неа најмногу ја користеа македонските граѓани што летуваа во Црна Гора. За голем дел од македонските семејства тоа беше економичен и едноставен начин да се стаса до црногорските плажи. Повратен билет до Бар чинеше околу 50 евра, а дополнително се плаќаше за вагон за спиење.

- Тој воз беше идеален за одење на одмор. Се качуваш во воз навечер, спиеш цела ноќ и кога ќе станеш наутро, веќе си во Бар. Интересот за оваа линија беше голем, едно време требаше да се резервира билет многу однапред. Возот секогаш беше полн. Штета што ја укинаа линијата бидејќи секое лето ја користев за да одам кај роднините што живеат во околината на Бар. Секаде во светот постојано се вложува во железничката инфраструктура, с` повеќе луѓе патуваат со воз бидејќи е најпрактично и најбрзо, само кај нас процесот оди во обратна насока. Затоа и пропаѓа нашата железница - вели скопјанецот Раде Васојевиќ.

Укинат возот Белград-Сплит

Сепак, летово не извисија само македонските туристи. Деновиве Србија реши поради неисплатливост да го укине популарниот „Јадран експрес“, кој возеше од Белград до Сплит. Според објаснувањето на српските железничари, преголемиот надоместок што им го барале од „Хрватските железници“ за користењето на пругата е главната причина по осум години да се укине оваа линија. Со тоа и српските граѓани ја изгубија можноста со воз да патуваат до хрватското приморје.

Сепак, хрватските железнички власти на соседните земји им дадоа можност самите да ја финансираат линијата преку плаќање надомест за користење на нивната инфраструктура. И покрај интересот на српските туристи, железничките власти сметаа дека надоместокот е многу висок и решија целосно да ја укинат линијата.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=6BCA1166787E734CB690A48C6DE7D83B
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 17-Jun-2013 at 23:02
Мики сега го видов прашањето-обично буриња се поставуваат на места каде нема пристап до средства за почетно гасење на пожари.Обично се полни со песка но можи да се полнат и со вода,но во тој случај треба почесто долевање на делот кој испарил.

на бензиските сеуште можат да се видат сандачина кои се со црвена боја офарбани,во кои има песок
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 17-Jun-2013 at 22:53
Mislam deka toa se burinja so pesok za protivpozarna zastita. 
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 12-Jun-2013 at 12:20
Originally posted by gjoko

на големиот мост кај Србиново пред 2-3 години имапе мал пожар и изгореа неколку прагови,и одтогаш возовите возат со минимална брзина на мостот.се надева, дека таму се менуваат прагови


gjoko,

за што служат (служеа) оние буриња на Србиновскиот мост? Некаков прост систем за „ладење„ или?...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 11-Jun-2013 at 17:31
Од 16 јуни се враќаат во сообраќај возовите Табановце-Гевгелија и Гевгелија-Скопје. Возот од Скопје кон Гевгелија поаѓа во 9 часот, а возот од Гевгелија за Скопје поаѓа во 9:58 часот.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 15-May-2013 at 20:42
на големиот мост кај Србиново пред 2-3 години имапе мал пожар и изгореа неколку прагови,и одтогаш возовите возат со минимална брзина на мостот.се надева, дека таму се менуваат прагови
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 15-May-2013 at 20:08
Според кажувањата на татко ми се работело за менување на прагови на мост кон Кичево. Веројатно тој кој го спомнуваш, не го прашав подетално што се прави и за кој мост се работи.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 15-May-2013 at 17:26
Нови кастрења на возниот ред на МЖ: Укинат е еден пар возови Скопје-Табановце-Скопје, возот 2020 од Скопје за Табановце од 11:00 часот и возот 2021 од Табановце за Скопје од 13:05 часот.

Кон Кичево останува само еден воз дневно, возот од Скопје до Кичево од 8:05 часот ќе сообраќа само до Гостивар и возот од Кичево до Скопје од 12:18 часот ќе сообраќа само од Гостивар до Скопје. Возовите нема да сообраќаат само во работните денови до 5 јули. Може ли некој да објасни што се случува со пругата Гостивар-Кичево? Санација на Србиновски мост?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 24-Apr-2013 at 14:42
Зоокиск, мислам дека треба овие вредни предмети да си најдат свое место во некој музеј. Во иднина кога би имала пари државава оваа траса би требало да се обнови и по неа повторно да минува Ќиро, овој пат нешто побрзо, тоа би била туристичка атракција.

Дотогаш би било добро да се почне пругата кон Албанија, а новоизградената пруга кон Кичево е апсолутно конкурентна на патниот превоз, и денеска кога возот стигнува побрзо од автобусот измеѓу Скопје и Кичево, тоа треба да се искористи.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 24-Apr-2013 at 13:58
Кичево – Охрид за 7 часа, Гостивар – Охрид за 15 часа. Ова е возен ред за теснолинејката која некогаш поминувала преку Кичево и продолжувала накај Охрид. Потекнува од 1961 година, поточно 28 мај 1961 година, летен распоред. За толку време возел легендарниот „Ќиро“.



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 14-Feb-2013 at 11:08
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Укинат е еден патничкиот од Скопје кон Гевгелија од 9:00 часот и возот од Гевгелија за Скопје од 9:56 часот, со што на оваа релација остануваат само два воза. Овие возови продолжуваат да сообраќаат само на релација Скопје-Велес-Скопје. Јад и бедаOhno.



Не е укинат целосно туку привремено додека трае ремонт на пругата кај Смоквица секој ден од 10 до 17 часот...


До кога е предвидено да не сообраќа возот од 9 часот за Гевгелија, поточно кога е планирано да се врати во сообраќај? Претпоставувам попладневниот воз од Гевгелија за Скопје си сообраќа без измени?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 29-Jan-2013 at 17:26
Originally posted by Djole88

Дали има некакви најави за враќање во употреба на линијата до Солун ?


Нема никакви најави...
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 29-Jan-2013 at 00:02
Дали има некакви најави за враќање во употреба на линијата до Солун ?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 24-Jan-2013 at 16:14
Originally posted by vaskobog

Нема никаква смисла повратниот деловен воз од Битола до Скопје да пристигнува во 08:11. Сите оние што се на работа и од 08:00 па и од 08:30 не можат да стигнат. Нема никаква финансиска смисла во возниот ред на таа релација.


Пелагонија Експрес е наменет за луѓе да завршат било работа во Скопје (со оглед колку се централизирани институциите) и да се вратат после работно време, а не луѓе од Битола и Прилеп вработени во Скопје, секако нелогично е секојдневно да се на пат од и до работа по околу 3 сати.

И напротив, досегашните реакции од патници и од самите МЖ се генерално позитивни.Временски е минимум 30 минути побрз од автобус на истата релација,а цениет се 10-20% поефтини.Доволен стимул до некоја останата претприемничка клетка во МЖ за втор воз ПЕ во обратна утринска насока.

А за стигнување пред 8, опција е возот со тргнување околу 3:40 од Битола со стигнување пред 7 во Скопје, цените се поефтини од ПЕ.

Edited by Тркало - 24-Jan-2013 at 16:15
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 07-Jan-2013 at 16:48
Со ваквиот возен ред МЖ како да се со намера да им помогнат на автобуските превозници
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.