build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Индустриски
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ТИРЗ Скопје - Бунарџик

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 26-Jul-2014 at 03:03
„МОНТАНТЕ ГРУП“ ЌЕ ИНВЕСТИРА 10 МИЛИОНИ ЕВРА ВО ФАБРИКА ЗА АМОРТИЗЕРИ

Италијанската мултинационална компанија „Монтанте груп“ есенва ќе започне градба на фабрика во ТИРЗ Скопје 1 за производство на амортизери за возови, шински возила, автобуси и тешки возила. Првичната инвестиција ќе изнесува околу 10 милиони евра, а објектот во кој ќе се вработат 100 лица треба да биде готов најдоцна за една година од почетокот на градбата.

Kомпанијата веќе е во фаза на склучување договори за две локации во ТИРЗ Скопје 1, на кои првично ќе се изгради еден објект, а во подоцнежната фаза, како што рече сопственикот Монтанте, се планира тројно, па и четирикратно зголемување на капацитетите.

„Монтанте груп“ е мултинационална италијанска компанија со 2.300 вработени и годишен обрт од 800 милиони евра. Нејзиното седиште е во близина на Торино, Италија, а со можностите за инвестирање во Македонија биле запознаени на минатогодишното владино роуд-шоу во Италија.

- Не е тајна дека пред да дојдеме во Македонија бевме и во соседните држави, но Македонија ни понуди најдобри услови за инвестирање и затоа токму тука се одлучивме да ја отвориме нашата фабрика. Не станува збор за дислоцирање на постојна фабрика, туку во Македонија ќе градиме целосно нов капацитет - рече Монтанте.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=E8591054EBB0374D908302E01774D2B2

Edited by jyvation - 24-Oct-2014 at 20:07
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 08-Jun-2014 at 02:00
Административната зграда на Дирекцијата за ТИРЗ



Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 14-May-2014 at 13:39
Фала за фотките, Navigator. Баш е фино да се види некоја фабрика одблизу.
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 14-May-2014 at 13:03
Видов автобус на Ван Хол на пробно возење, пред скопскиот аеродром. Имаше пробни таблички, не испечатени на хартија, туку actual метални таблички. Имаше само шофер и уште еден човек до него, без камермани и чуда. Може и да не бил првиот автобус, затоа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 14-May-2014 at 10:30



Еве како изгледа фабриката од страната на главниот влез. Досега гледав слики само од надвор од зоната, сликани од автопатот.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 14-May-2014 at 09:53
Не се работи за втора фабрика. Еднаш се организираше церемонија на поставување на камен темелник (пред повеќе од година и пол), а пред некој ден беше официјалното отворање на фабриката. Интересно е што во Ван Хол истовремено се произведуваа автобуси и се доградуваше остатокот од фабриката. Сега фабриката е скоро комплетно изградена, остануваат да се средат административниот дел и дел од ентериерот.

Она што лошо го пренесоа медиумите и веројатно прави забуна е втората инвестиција на Ван Хол во Македонија, во Штип. Тоа е многу помала инвестиција и таму се работи за заедничко вложување на Ван Хол и Актива од Штип. Таа фабрика (многу помала од оваа во Бунарџик), ќе произведува шасии за автобусите на Ван Хол и челични конструкции за градежништво, што е уствари основна дејност на Актива.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 12-May-2014 at 21:58
да,се работи за втора фабрика на истиот инвеститор

ВАН ХОЛ ОТВОРИ ВТОР ПОГОН ВО МАКЕДОНИЈА

http://vesti.mk/read/news/1868458/606047/van-hol-otvori-vtor-pogon-vo-makedonija
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 12-May-2014 at 20:53
како што сватив од медиумите,ова е нова фабрика или проширување на досегашната.се зголемува капацитетот на фабриката која сега ќе работи и автобуси за европскиот пазар.досега се правеа автобуси за америчкиот пазар
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 12-May-2014 at 17:51
Се' е во ред, но уште колку пати ќе сечат лента на фабрикава ? На секое набавување на опрема за работа ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 12-May-2014 at 17:05
Од денешното отворање на фабриката за автобуси на Ван Хол...













За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 04-Apr-2014 at 15:41
постројката на Џонсон Мети

За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 26-Dec-2013 at 21:19

Нова турска инвестиција во Бунарџик: “Менсан“ ќе произведува дискови за сопирачки


Лидерот за производство на дискови за сопирачки во Турција компанијата Менсан, донесе одлука да инвестира во Македонија.

Директорот на Агенцијата за странски инвестиции и промоција на извозот на Република Македонија Висар Фида, денеска (26.12) ја најави новата турска инвестиција во индустриската зона Бунарџик во Скопје.

“Посебна чест ми е што денеска можам да најавам нова инвестиција од Република Турција. Се работи за компанијата Менсан која што е лидер во нивниот сектор во Република Турција. Оваа инвестиција беше иницирана од страна на нашиот промотор во Турција, Алев Сулејман. По неколку месечни преговори денеска претставниците од компанијата донесоа одлука да инвестираат во Република Македонија” изјави директорот на Агенцијата Висар Фида.

Претставниците од турската групација истакнаа дека една од главните причини поради која се одлучиле да инвестираат во Македонија е нивната визија за развивање на компанијата во Европа. 

“Ние како групација Менсан од Маниса, Република Турција произведуваме дискови за сопирачки и сме една од најголемите компании во Турција. Како групација продолжуваме со наше инвестирање во Турција и надвор, а денеска донесовме одлука да инвестираме во Македонија. Најголема причина за нашето инвестирање во Македонија е тоа што оваа земја e доста динамична. Посебно добрата намера на официјалните претставници на Македонија ни влијаеше врз нашата одлука за инвестирање во земјата. Нашата инвестиција ја гледаме како една врата за отварање кон Европа.Тука сметаме дека ќе го развиеме нашето производство на дискови за сопирачки со што ќе имаме поблизок пристап до европските земји” истакна претставникот од компанијата Менсан г-нот Ѓудум.
Компанијата во Македонија ќе инвестира околу 5 милиони евра, а со отварањето на фабриката во земјата ќе се отворат 100 нови работни места.



Edited by Danielbtmk - 26-Dec-2013 at 21:23
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 20-Dec-2013 at 09:27
„Џонсон контролс“ го продава одделот за електроника во кој спаѓа и „Бунарџик“

Производителот на автомобилски делови „Џонсон контролс“ за најмногу два месеца ќе го објави името на компанијата со која преговара за продажба на одделот за електроника, во кој спаѓа и фабриката во „Бунарџик“.

„Преговорите се во тек и за 30 до 60 дена ќе биде откриен новиот сопственик на одделот“, изјавил Алекс Молонароли, главен извршен директор на компанијата, за „Ројтерс“. Во американските медиуми се шпекулира дека можен купувач е компанија од Детроит со обрт од 3 до 4 милијарди долари во производството на автомобилски делови.

Како што пренесува „Ројтерс“, „Џонсон контролс“ се одлучила на продажба на одделот за автомобилска електронија поради растечката конкуренција од Кина и прогнозите за пад на побарувачката.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=1FF342093DB66546A0CF7C231D4CD280
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 14-Oct-2013 at 23:25
Neka karat Belgijcite vo ovoj raj. Niski danoci, eftina rabotna sila... ubavina... a nie ke ziveeme vo iluzija deka Makedonija izvezuva avtobusi!?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 14-Oct-2013 at 23:08
МАКЕДОНИЈА ПОВТОРНО ИЗВОЗНИК НА АВТОБУСИ


Белгиски "Ван Хол" го извезе првиот автобус произведен во Бунарџик


Белгиската компанија за производство на автобуси "Ван Хол" ја почнува практичната реализација на нејзината инвестиција во Македонија.
Компанијата "Ван Хол" која минатата година почна со изградба на фабрика во Македонија го извезе првиот автобус направен во производствениот погон во Технолошко индустриската зона Скопје 1, Бунарџик, објави Курир.

Со тоа, Македонија повторно стана извозник на автобуси. Првата тура која "Ван Хол" ја има веќе потпишано е за Америка, односно првите 300 автобуси кои ќе се произведат ќе одат за американскиот пазар и ќе бидат производ од Република Македонија.

Новиот капацитет на Ван Хол" се протега на површина од 36.900 метри квадратни. По оваа нарачка, компанијата ќе воведе два нови модели на автобуси, а полниот капацитет што треба да се постигне е годишно производство од 400 автобуси.

Ван Хол" е семејна компанија за производство на автобуси и индустриски возила основана 1947 година. Во фабриката во Белгија вработува 4.000 лица, а годишното производство изнесува околу 1.200 автобуси и 4.000 други возила. Остварува годишен обрт од над 450 милиони евра, а над 80% од производството е наменето за извоз.
(Ал.С)
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=ABDEBEA5A7DEC64E9626AE467D238637
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 08-Oct-2013 at 14:22
Прво Македонија нема доволно ресурси а тоа во превод во економијата гласи дека Македонија нема компаративни предности во однос на другите земји.
Еве некој погоре спомна челик.Арчелор Митал произведува челик ДА, ама целата суровина т.е отпадот кој го носат со воз е од Украина и Русија.
За нас компаративна предност во однос на др.земји реално е земјоделството и таму треба државата да ги инвестира парите.

Втора работа го спомнавте Џонсон Мети како најголем извозник.ДА Џонсон Мети е најголем но воедно е и најголем увозник на платина во прав.ДА неговиот извоз е 640 мил. долари(2011) но истовремено е и најголем увозник со 620 мил. долари.Или нето ефектот што го има во Македонија со неговата извозна активност е само 20 мил. долари.На пример Алкалоид има нето ефект од 40 мил. евра.

Трета работа е да се навратам на темава а тоа е ако не е поврзана на некој начин вторава инвестиција на Технохозе со првата нивна фабрика зошто владава не издејствува оваа нова фабрика да ја лоцира на пр. во Велес.Знам дека тука главниот збор го има инвеститорот но зошто не се обиде владата да преговара за нејзина дислокација.

Edited by jyvation - 08-Oct-2013 at 14:23
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 08-Oct-2013 at 13:22
Нова фабрика на „Витек Македонија“ во Бунарџик

Во новиот објект ќе се инвестираат 11 милиони евра, дневно ќе се произведуваат по 45.000 метри хидраулични армирани црева, а фабриката ќе ја гради штипска „Актива“

Вчера во индустриската зона Бунарџик кај Скопје беше поставен камен- темелник на новата фабрика на италијанската компанија „Текнохозе“, која во нашата држава ја има формирано фирмата „Витек Македонија“. Ова ќе биде втора фабрика на италијанскиот инвеститор во оваа индустриска зона, откако пред една година овде беше предаден во работа погонот за производство на армирани хидраулични црева. На овој настан присуствуваше и премиерот Никола Груевски со неколкумина министри од неговата влада како и италијанскиот амбасадор Ернесто Масимино Белели.

„Во бизнисот можат да успеат само најдобрите и најснаодливите. ’Технокозе’ не само што изгради една фабрика во Македонија од 2.800 квадратни метри, туку сега ќе гради нов капацитет, кој ќе биде четирипати поголем од сегашниот. Италијанската компанија е меѓу странските компании која за најкусо време по отворањето на првата своја фабрика се одлучи на нова инвестиција во Македонија, иако тоа го имаат направено и ’Џонсон Мети’ и ’Џонсон контролс’, но на нив им требаа две години за донесување една таква одлука. Тој факт најдобро ја илустрира поволната бизнис-клима која ја создаде оваа Влада и која носи силна порака до многу други странски и домашни инвеститори“, порача премиерот Груевски. Тој напомна дека Република Македонија од странските инвеститори е забележана како интересна дестинација во што најголем удел имаат промоциите на нашите можности кои во светот ги прави Владата.

Алесандро Витило, сопственик на „Текнохозе“, рече дека одлуката да инвестира во нашата држава ја донеле пред пет години поради многубројните поволности кои ги нуди Владата, но и поради фактот дека Македонија има одлична стратешка позиција во однос на пазарите во развој. „Во новата фабрика инвестираме 11 милиони евра, неа ќе ја гради штипска „Актива“, која ја избравме поради фактот дека во оваа и во индустриската зона во Штип веќе има изградено големи фабрики на „Ван хол“ и „Џонсон контролс“. Фабриката треба да биде готова до крајот на идната година и во неа ќе има работа за нови 150 лица. Ние првпат реализираме инвестиција надвор од Италија и цениме дека при нашиот избор тоа да биде Македонија воопшто не сме погрешиле“, рече Витило.

Постојната фабрика на оваа италијанска компанија со успех работи веќе десет месеци, а заедно со новата ќе остварува дневно производство од 45.000 метри хидраулични армирани црева. Сопственикот Витило вели дека пазар за овој производ има, а во нивните планови е по извесно време да градат и трета фабрика во Бунарџик.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=4AD6348ED2022A4E9B25FCA16574728B
За сè има вторпат
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 08-Oct-2013 at 08:55
Само да искоментирам. Забелешката ти е на место освен за сродностана на веќе влезените компании. Единствено Дрекселмаер и Кромберт и Шуберт се слични (произведуваат кабли и мехатронички системи за автомобилската индустрија). Сите тие се дел од автомобилската индустрија но во ништо не се сродни, особено не во кадарот кој го вработуваат. Денес машински инжинер може да биде хидрауличар,термичар.. ,а електро инжинер енергетичар, телекумуникации... и не се кој знае и е спремен да ја врши истата работа. Од гледна страна вработубање на квалификуван кадар(машински, електро, технолошки инижинери, хемичари, економисти...) вработувања има многу малку на број. Додека 90% од вработените им се општи работници (неквалификувана работна сила-основно и средно образование) кои се плаќаат минимално и можат да работат во секоја од новите и старите фабрики бидејќи треба работа со тело а не со ум. Според мене многу е побитно да се радуваме и да поттикнуваме домашни инвестиции кои ќе понудатреален раст и вработување на квалификуван кадар. Со новите инвестиции се вработува главно ниско-класно население кое е спремно да работи и за минималец (бидејќи секој е човек и секој е глас на избори)додека квалификуваниот кадар останува без работа исреќата си ја бара надвор од државата (последните години над 90% ид средношколците одат на факултет со надеж за поголема плата и можност да заминат странство). Спомена дека Џонсон Мети учествува во извозот, тоа е точно и тоа со огромен процент, но затоа меѓу најолемите извозни суровини е платината која е главна компонента за катализаторите. Не велам дека ваквите инвестиции треба да ги нема но за здрав развој треба да се на втор план. Инвестиции кои ќе користат домашни суровини (челик, млеко...) ќе пакуваат добар произвот и ќе извезат се најпогодни, можат да понудат најдобра плата и реален раст.
Back to Top
CenterCityKid View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote CenterCityKid Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 08-Oct-2013 at 02:45
Da se nadovrzam: ne e samo do platata, tuku i do toa deka tie koi se vrabotuvaat plakjaat pridonesi namesto da se na smetka na drzavata za socijalna pomos. Znaci ne deka 'golem kjar' sto go ima drzavata od danocite, tuku i deka ima pomalce lugje na tovar. Koga kje se dodade multiplikativniot faktor deka vrabotuvanje vo industrijata otvora vrabotuvanja vo servisite, impaktot i ne e bas zanemarliv.

A sto se odnesuva do primanjata: platite na vrabotenite ne se golem del od trosocite za ovie firmi, taka da ima prostor za rast. No se dodeka ima nevrabotenost, nevrabotenite koi kje se vrabotat kje rabotat za poniska plata. So namaluvanjeto na nevrabotenosta, pobaruvackata za rabotna sila kje bide pokompetitivna, i doagja do zgolemuvanje na platite. Nevraboteni kje rabotat za poniski plati od lugje koi se vekje vraboteni i treba da gi nateras da se prefrlat kaj nov rabotodavec. Koga kje dojde do toa, i platite kje skoknat.

Dopolnitelna prednost e deka se povekje fabriki, pa ne zavisi se' od voljata na eden rabotodavec. Kolku povekje gi ima, tolku pokompetitivno kje stane za niv da nudat podobri uslovi za vrabotenie. Ne e se' kolkavi se, tuku i kolku se'. Toa deka se vo ista bransa (gore/dole masinstvo) e isto dobro zatoa sto moze da se prefrlaat vraboteni od edna vo druga firma. Toa kje ja krene kompetitivnosta i kje dovede do podobruvanje na rabotnite uslovi. Brzinata so koja nevraboten moze da najde nova rabota (a toa zavisi dali ima srodni firmi na nagovata struka) e vazen faktor vo ekonomskoto oporavuvanje (i edna od glavnite pricini zosto oporavuvanjeto vo Amerika e pobrzo otkolku vo Evropa).

Najposle, eden golem problem e deka znacitelen broj od nevrabotenite (okolu tretina) se podolgo vreme nevraboteni i se par godini pred penzija. Niv mnogu tesko dali nekoj kje gi vraboti. Toj del od nevrabotenite, osven toa deka kje se penzioniraat vo narednite 5 godini, kje dopridonesuvaat kon visokata nevrabotenost uste nekoe vreme.

Taka da imanje na dovolno srodni investicii (Draexlmaier, Johnson Controls, Technohose, Johnson Matthey, itn) ima mnogu neopiplivi pozitivni strani.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 07-Oct-2013 at 22:06
Андреј прашањето ти е на место, но сепак треба да знаеш дека според методите што ги користи Државниот завод за статистика, а тоа е преку одреден пресек на фирмите да го утврдува индустриското производство, овие фирми (кои се релативно нови) се уште не се влезени во пресметката на вкупното индустриско производство и така за индустриското производство не може да се види нивното влијание, додека на страната на извозот и те како се забележува, особено со катализаторите на Џонсон Мети.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.286 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.