build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 27-Nov-2013 at 23:27


Да се надеваме дека ќе биде така. Сепак неодминливо се поставува прашањето зошто градската власт повторно го ангажира истиот консултант за иста работа... Задоволни се од неуспехот во првиот обид?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 27-Nov-2013 at 01:22
Previous
 
Судејќи според овогодинешните резултати од советите на унгарски Виалто, мислам дека можеме да здивнеме со надеж дека и наредните резултати ќе бидат исти како сегашните од 2013 година, односно дека Скопје ќе остане без класичен трамвај, среќа во несреќа.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 26-Nov-2013 at 16:26

Унгарска компанија ќе му помага на Градот Скопје да најде концесионер за трамвајот

26/11/2013  //  Пред 2 часа  //  ИНФРАСТРУКТУРА  //  Коментирај

tramvaj%20za%20skopje

Унгарската компанија „Vialto Consulting“, е консултантската куќа, со која град Скопје потпишал договор за реализација на постапката за доделување на договор за воспоставување на јавно приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, стопанисување и трансфер на трамвајски систем за превоз на патници во Скопје. На конкурсот пристигнала само понудата од унгарската компанија. Според договорот, унгарскиот консултант во рок од 15 месеци треба да најде соодвттен концесионер за изградна на трамвајскиот систем. Градот Скопје договорот го склучил на 21-ви минатиот месец за услугите на унграската комоанија ќе и плати околу 95.000 евра.

Изградбата на трамвајот беше еден од главните адути на градоначалникот на град Коце Трајановски на последните локални избори. Последниот тендер за избор на фирма за јавно приватно партнерство за трамвајскиот систем, пропадна. Една од причините беше тоа што на јавниот повик единствената компанија што се пријавила, Норвешкиот конзорциум ПЈ Скурдал и Метнит групација, не ги исполнила тендерските услови. Потоа градските власти решија прво да најдат консултант за изработка на проект, па потоа да се објави меѓубнародниот тендер за избор на јавно приватно партнерство за изградба на долго најавуваниот трамвајски систем.

Вредноста на инвестицијата се проценува на околу 243 милиони евра. Засега не е познато дали ќе има промена во тендерските услови. Според условите во претходниот тендер в инвестицијата со по 50 % ќе учествуваат Градот Скопје и Владата. Концесионерот е должен да изгради трамвајска линија со должина од 24 км, трамвајски станици, депоа, набавка на најмалку 22 трамвајски возила и стопанисување (вршење јавен превоз на патници) и да ја одржува трамвајската линија. Со трамвајскиот систем е предвидено концесионерот да стопанисува 35 години, а по истекот на овој период, приватниот партнер е должен предметот на договорот за воспоставување на јавно приватно партнерство со сите додатоци и подобрувања да го предаде во владение на Градот Скопје, кој понатаму ќе продолжи да ја врши дејноста превоз на патници.

Ј.С

http://faktor.mk/archives/85163

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 23-Sep-2013 at 14:24
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> Додека чекаме информации од лице место, еве некои детали околу метрото во Порто.

Шема на трамвајски линии во Порто:

http://www.orangesmile.com/destinations/img/porto-map-metro-big.gif

Основни информации за линиите:

PortoMetro.png   Metro do Porto
LineLength
(km)
StationsInaugurationVehicle
Metro%20do%20Porto%20linha%20A.svg
Estádio do Dragão ↔ Senhor de Matosinhos
15,6237 December 2002Flexity Outlook (Eurotram)
Metro%20do%20Porto%20linha%20B.svg
Estádio do Dragão ↔ Póvoa de Varzim
33,63513 March 2005Flexity Swift (Tram-train)
Metro%20do%20Porto%20linha%20C.svg
Campanhã ↔ ISMAI
19,62430 July 2005Flexity Swift (Tram-train)
Metro%20do%20Porto%20linha%20D.svg
Hospital São João ↔ Santo Ovídio
9,21618 September 2005Flexity Outlook (Eurotram)
Metro%20do%20Porto%20linha%20E.svg
Estádio do Dragão ↔ AeroportoBSicon%20FLUG.svg
16,72127 May 2006Flexity Outlook (Eurotram)
Metro%20do%20Porto%20linha%20F.svg
Fânzeres ↔ Senhora da Hora
17,4242 January 2011Flexity Outlook (Eurotram)
Logo%20funicular%202%20.png
Ribeira ↔ Batalha
0,3219 February 2004Funicular of Guindais

Линија А: Estadio do Dragao - Senhor do Matosinhos
Линија Б: Estadio do Dragao - Povoa de Varzim
Линија Ц: Campanha - ISMAI
Линија Д: Hospital Sao Joao - Santo Ovidio
Линија Е: Estadio do Dragao - Aeroporto
Линија Ф: Fanzeres - Senhora da Hora
Линија   : Ribeira -Batalha
Maпа на централниот дел на Порто:

http://www.turkey-visit.com/map/portugal/porto/Porto-map.gif

Maпа на Порто со предградијата:

http://www.horizonsunlimited.com/meetings/images/portugal2005/camping-location.gif


Мапа на Порто со пошироката околија:

http://portugal-info.net/images/maps1/b2.jpg


< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">

Edited by phenomenon - 23-Sep-2013 at 14:33
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 23-Sep-2013 at 00:29
Во моментов сум во гр. Порто (Португалија) и искрено ми се плаче!

Иако бев скептичен точно за овој ЛРТ систем (или во голем дел лесно метро), сиот мој скептицизам се сруши кога видов колку добро тоа може да се направи. Градов има околу 1,3 милиона жители во својот поширок регион и има 6 метро линии, од кои пет се собираат во еден тунелски коридот низ центарот на градот. Линијата А оди околу 20+ километри надвор од градот низ предградијата. Системот навистина е одличен и токму тоа му треба на Скопје.

Очекувајте впечатоци, слики и идеи применливи во Скопје за околу 10 дена.

Edited by Andrej_LJ - 23-Sep-2013 at 00:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 05-Sep-2013 at 01:05
Ovie si igraat majtap so nas.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BE0EDB336FE94544B65FCE50D231EAD4
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 04-Sep-2013 at 16:22
Ретко се радувам на статус кво, а ова е еден од тие ретки случаи.
 
За поздрав е фактот дека одново ќе се почнува од почеток со постапката за избор на консултант за трамвајска мрежа во Скопје.
 
Во 2014 треба да се одржат редовни претседателски избори, а во 2015 треба да се одржат редовни парламентарни избори, а сето ова би требало да ги одложи уште повеќе ваквите јавни набавки, што со ваква градска/општинска/локална администрација, е повеќе од добра вест.
 
http://www.build.mk/?p=28134
 
Прво консултант, потоа нов тендер за воведување на трамвајот во Скопје
 
Градските власти пресекоа, најпрвин ќе се ангажира нова консултантска куќа, а потоа ќе се објави меѓународен тендер за изградба на долгонајавуваниот трамвај во Скопје. Огласот за избор на консултант денеска е објавен на интернет – страницата на Бирото за јавни набавки. Властите бараат субјект што ќе им дава советодавни услуги за реализацијата на постапката за доделување на договор за воспоставување на јавно – приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, стопанисување и трансфер на трамвајски систем за превоз на патници во Скопје. Крајниот рок за доставување на понудите е 23 септември, за кога е закажано и отворањето на техничките понуди. Финансиските понуди ќе се отворат на датум што дополнително ќе биде закажан.
 
Засега нема информации колку оваа меѓуфаза во остварувањето на проектот ќе го оддолжи изборот на најповолен понудувач и почетокот на изградбата на трамвајот. Последниот тендер за воведување на алтернативен јавен превоз пропадна на крајот на јуни годинава, кога понудата на норвешкиот конзорциум „Скурдал и Метнит групација“ беше одбиена од Градот Скопје поради неисполнување на пропишаните услови на тендерот. Во проектот за изградба на трамвај треба да се вложат 240 милиони евра преку издавање на концесија на приватен партнер, кој би бил заинтересиран да инвестира и да управува со овој капитален проект. Преку моделот на јавно – приватно партнерство треба да се изгради првата трамвајска линија во должина од 12,1 километри и да се набават трамвајски возила за одвивање на сообраќајот.
 
#
Објавено на 03.09.2013 во категорија Вести.

Тагови: Јавен превоз, Виалто Консалтинг, Градска инфраструктура, ЕЦ Харис, Инфраструктура, ЛРТ / Трамвај, Скопје, Тендери и лицитации


Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 28-Aug-2013 at 23:13






Edited by FoSsiL - 28-Aug-2013 at 23:14
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 28-Aug-2013 at 22:06
Не ми се верува колку површно ги гледаш работиве во стилот ајде да си цртаме линии на картата. Ако викаш дека ако се прави треба да се прави како што треба (со што се согласувам), ајде тогаш кажи зошто линиите го заобиколуваат центарот наместо да го пресечат со тунели? Види каква Ѕ-форма има плавава линија тотално беспотребно, наместо право подземно низ центарот. Зарем мислиш дека твоево решение ќе биде поевтино од тунели? А си предвидел два трамвајски моста (Гоце Делчев и оној кај НБМ), што значи рушење на сегашните мостови и изградба на нови прилагодени и за трамваи, што освен вртоглавата цена ќе значи и тотално отсекување на половина Скопје за период од најмалку 4 години! Потоа никаде не ја користиш инфраструктурата предвидена во ГУПот, а имено Јужен и мостот под Калето кои би требало да се градат паралелно со некаков ЛРТ систем во Скопје.

Edited by Andrej_LJ - 28-Aug-2013 at 22:07
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 28-Aug-2013 at 19:30
Тројката (жолто) може да се гледа и како две одделни линии, Лисиче - Рекорд, и другата Хиподром - Рекорд...

Е сега вака... бидејќи ги скратив на број линиите, односно ги сведов на 3 градски и 2 приградски, со 3-4 тролејбусни линии... Затоа сметам дека овие 3 градски линии треба да се направат како што треба... односно да бидат целосно независни, и таму каде што треба да се оди под земја или над земја, да се оди...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 28-Aug-2013 at 08:28
Мислам дека овие линии се премногу долги ,секоја од линииве (како што гледам на првата се 3 а на втората се 2) се подолги од 25км(освен плавата која е ~10км) што мислам дека реално тоа е веќе премногу долго
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 27-Aug-2013 at 22:39
Добро, а што велите за ова?



Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 05-Aug-2013 at 19:17

Имаш многу точки на вкрстување на линиите во мрежата, што според мене создава беспотребни трошоци за изградба. Зарем не е подобро да има разгранување на линиите во форма на грчката буква пси? Пример линија 1 Сити Мол - Транспортен Центар. Кај Сити Мол едниот крак ќе оди накај Влае, кајшто уште еднаш ќе се раздели (едниот за Дексион, а другиот за Волково, другиот накај Студентскиот Дом "Гоце Делчев" и Козле, а третиот накај Александар Палас и Момин Поток. Од другата страна, кај Транспортниот Центар едната линија ќе оди преку Аеродром до Ново Лисиче, втората линија преку Трета Македонска Бригада до Џеваир, а третата до Драчево. Линијата 2 сметам дека речиси е невозможно да се изведе од урбанистичкиот хаос и немањето простор кајшто треба да поминува. Е сега останува, според мене, линијата што оди накај Џеваир, да се продолжи на север, ќе ја вкрстува линијата што оди накај Ново Лисиче и ќе води кон Автокоманда, Маџари, Илинден и аеродромот .


Edited by phenomenon - 05-Aug-2013 at 19:19
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 05-Aug-2013 at 01:05
Пред да го проучувате, дозволете прво да се лоадира цело, па почнете веќе вториот пат од почеток... затоа што од прв пат има лаг...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 30-Jun-2013 at 11:44
Originally posted by BOJAN

Дека сегашниов проект за трамвај е лош, тука апсолутно се согласувам


Значи сепак се сложуваме дека веста е добра.

Ако нешто се гради од ваков тип како што господинот градоначалник милува да каже "најкапиталниот проект во историјата на градот", секако после проширувањето на Илинденска треба да се направи на вистинскит начин. Инаку подобро да не се прави ништо. Ќе го блокираат градот и после нема назад.

Инаку не се сложувам дека Скопјани се возат со автомобили поради недостаток на трамвај. Тоа е наш животен стил и нема врска со јавниот превоз.

Да бидеме реални, станува збор за голема инвестиција, изградбата би траела со години, а тоа ќе биде само замена за автобуската линија број 5, ништо повеќе. Апсолутно ништо нема да се промени, само повисока цена и десетици трамваи плус по и така закрчените скопски булевари.

Ова не е решение, НО ќе го направат!

Edited by alexsend - 30-Jun-2013 at 11:46
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 30-Jun-2013 at 09:30
Дека сегашниов проект за трамвај е лош, тука апсолутно се согласувам, дека е добра идејата за воведување на велосипедот како алтернативен превоз се согласувам, но мислам дека најлош е исходот да останеме во наредните децении на постоечкото ниво на развој на јавниот превоз. Мислам дека тоа ќе се случи, а и понатаму ќе се зголемува бројот на автомобили. Во Скопје ќе се зголеми сообраќајниот метеж, а и понатаму без стратегија на притисокот ќе се одговара со нови проширувања на булевари, ќе се градат сообраќајни траси и нови катни гаражи кои ќе проголтаат стотици милиони евра во празно.

Некои ќе речат идејата за алтернативен транспорт е скапа инвестиција, но јас би го поставил прашањето колку во моментов и во наредните години ќе треба да вложиме во горенаведените проекти?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 29-Jun-2013 at 23:41
Originally posted by BOJAN

Јас не би се сложил дека ова е одлична вест. Алтернативата што ќе ја спроведе Град Скопје е многу едноставно-нема да се гради никаков алтернативен јавен превоз бидејќи Скопје го доживеа својот врв со двокатните автобуси. Не сум некој поборник на опцијата подобро ништо да не се гради отколку да имаме трамвај, иако ќе се сложам со досегашната документација тој не ветува алтернативна солуција за јавен транспорт на граѓаните.

Во секој случај, изрично сум против градоначалничката стратегија за градење единствено на булевари и нивно проширување. Американ стајл стратегијата за мене е неприфатлива.

И јас сум против тоа да заглавиме само на двокатни циркузантски автобуси и проширување на булевари, но уште повеќе сум против тоа да заглавиме во уште подлабока кал. А плановите за трамвај такви какви што се во моментов не можат да се оценат никако поинаку освен токму како заглавување во подлабока кал. Со нивната евентуална реализација ќе се дозакрчи сообраќајот во градов. Но она што е најстрашно е што после тоа рацете ќе ни бидат врзани најмалку во наредните 30 години колку што би траела концесијата. Тоа ќе бидат 30 години на агонија за јавниот превоз и воопшто за сообраќајот во градот. Апсолутно е подобро да се одржува сегашното статус кво со надеж дека за некоја година ќе созрее свеста дека ни треба навистина издржано и ефикасно долгорочно решение, отколку набрзина да влетаме во авантура што ќе не парализира во следните три децении или повеќе. И патем да не заборавиме на фактот дека со сегашните планови се предвидени субвенции за потенцијалниот концесионер. Значи би имале катастрофално решение, кое нема да можеме да го исправиме во наредните 30 години, и кое ќе треба да го субвенционираме... НЕ ФАЛА

Ретко кој на форумов не сака современ шински јавен превоз во Скопје во форма на квалитетен ЛРТ систем, ама тоа во споредба со она што го има намислено нашата неписмена градска власт е различно како ден и ноќ.

Во даденава ситуација, секоја лоша вест за постојниот проект за трамвај во Скопје е всушност добра вест и за градот и за државава.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 29-Jun-2013 at 12:42

Убеден сум дека во Скопје трамвај многу повеќе ќе го блокира сообраќајот отколку што ќе допринесе за сообраќајно релаксирање. Треба да се барат алтернативни начини на градски превоз. ЛРТ ми се допаѓа идеата но да не поминува низ централното градско подрачје. Ако веќе нешто се гради тоа треба да биде комбинирано со подземна трамвајска линија во централното градско подрачје. Со оглед дека тоа нема да се случи во догледно време треба да се размислува на краткорочен план. А тоа се контролиран режив во централното градско подрачје и системи на сообраќај во централното градско подрачје што ќе допринесат многу поудобно да биде сообраќање со велосипед или градски сообраќај отколку со автмобил. 

Живеам во град каде што навистина движењето со велосипед е многу поедноставно и поефикасно отколку со автомобил и знам дека овој систем во огромна мера го растеретува сообраќајот. Во истиот град пред 20 тина година е градена трамвајската мрежа во централното градскио подрачје и тогаш ја имале истата дилема како во СКопје дали да се почека и да се оди директно со комбинирано решение под земја и над земја или веднаш да се гради надземниот трамвај тогаш се одлучиле за вторто што допринесе за само 15 години потоа да разберат дека трамвај во центар на град дефакто значи кочење на сообраќајот а самите трамваји се движат со брзина на пешаци и им треба 15 минути да поминат два километри. Затоа според мене или ќе се гради како треба или подобро да не се гради.



Edited by kultuzin - 29-Jun-2013 at 12:47
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 29-Jun-2013 at 09:58
Јас не би се сложил дека ова е одлична вест. Алтернативата што ќе ја спроведе Град Скопје е многу едноставно-нема да се гради никаков алтернативен јавен превоз бидејќи Скопје го доживеа својот врв со двокатните автобуси. Не сум некој поборник на опцијата подобро ништо да не се гради отколку да имаме трамвај, иако ќе се сложам со досегашната документација тој не ветува алтернативна солуција за јавен транспорт на граѓаните.

Во секој случај, изрично сум против градоначалничката стратегија за градење единствено на булевари и нивно проширување. Американ стајл стратегијата за мене е неприфатлива.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 27-Jun-2013 at 19:53
Одлична вест
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.363 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.