build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 15-Jul-2015 at 05:58
Originally posted by gjoko

За Мон ...

Благодарам Ѓоле ама пошто не се работи за ЈЖ композиција...
А за    сум расположен во секое време!
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 14-Jul-2015 at 19:56
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 08-Jun-2015 at 00:42


Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 08-Jun-2015 at 00:41
Montenegro fleet modernisation

MONTENEGRO: Zagreb-based TŽV Gredelj is modernising Montenegrin passenger operator ŽPCG’s fleet of five Class 412 electric multiple-units, which were built by RVR in Riga in 1985. The work includes installing new seats, toilets and windows.

In addition, ŽPCG signed a contract last month for TŽV Gredelj to modernise four couchette cars.

Ridership on ŽPCG services in the first half of this year was up by 6% compared with the same period in 2014.

http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/montenegro-fleet-modernisation.html
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 07-Jun-2015 at 01:49
Един брз апдеjт на пругата Пловдив-Пазарджик, коja е дел от пругата Истанбул-Софиja.

От Пловдив до Тодор Каблешков веке има пусната контактна мрежа на северната пруга.


Преди Пазарджик




Станица Огнjaново


Стамболиjски






До Кадиево- единиот мост со пругата са готови,другиот мост е во изградба

Продолжува и изградбата на шумоизолираштиот зид


Влегуване во станицата





Станица Тодор Каблешков






Едната пруга е готова во Прослав






Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 01-Jun-2015 at 00:07
Продолжува изградбата на пругата Пловдив-Турциja во Бугариja.
Еве един брз апдеjт от погелата станица - Димитровград.

Се уште не е закачена контактната мрежа







Еве на исток








Еве го и един от двата пешадиски моста
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 20-May-2015 at 10:28
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 19-Apr-2015 at 11:28
Ето уште един апдеjт по работата на централната железничка станица во Софиja.







Изглед от ком колосеците




Подлеза


4-та платформа


3-та


Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 01-Apr-2015 at 07:52
Originally posted by FoSsiL

Е как не? Ако мислиш на повраток на ДДВ като при нас, това на краја пак завршува при државната каса, може би не като целина, а в части, все пак целиот.
Винаги има укриване на ДДВ некаде по ланецот от дистрибутори на суровини, па подизполнители,па доставчици на нив и така натаму...
Во идеалната варианта, си во право,дека ке се врати.

Edited by ink - 01-Apr-2015 at 07:53
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 31-Mar-2015 at 22:11
Е как не? Ако мислиш на повраток на ДДВ като при нас, това на краја пак завршува при државната каса, може би не като целина, а в части, все пак целиот.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 31-Mar-2015 at 20:41
Originally posted by FoSsiL

Ама тој ДДВ пак ќе се врати во државна каса.

Един дел да, друг не.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 31-Mar-2015 at 16:27
Ама тој ДДВ пак ќе се врати во државна каса.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 31-Mar-2015 at 15:02
Originally posted by Teglarot

Колку чини реконструкцијата на железничката станица во Софија ?

28,63 милиона евро без ДДВ
Со ДДВ и надзора треба да стаса до приближно 35 милиона евро.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 31-Mar-2015 at 12:33
Колку чини реконструкцијата на железничката станица во Софија ?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 30-Mar-2015 at 19:48
Еве един брз апдеjт от реконструкциjaта на централната железничка станица во Софиja.
От страната на плоштадот пред станицата




Во тунелот под колосеците








На платформите










Станицата от страната на колосеците











Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 30-Mar-2015 at 19:15
Originally posted by Daniel1122

800 метри ? :O
што да се каже... во истиот текст пишува дека нема повредени, а после подоле пишува дека машиновозачите се повредени и однесени во болница...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 29-Mar-2015 at 16:07
Originally posted by BOJAN

Море дај да видиме каква е таа електронска опрема што патувала накај Скопје?
...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 29-Mar-2015 at 10:23
Море дај да видиме каква е таа електронска опрема што патувала накај Скопје?

Посериозно, кон Солун е рамно како тепсија, ама затоа пак има доста мостови и реки низ кои минува пругата, а можеби е некоја буица која го поткопала долниот строј.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 29-Mar-2015 at 08:02
Originally posted by gjoko

Излета возот кој од Солун тргна кон Скопје...
Уништени се 29 од 34-те товарни вагони.
Двајцата машниовозачи пак, имале полесни повреди и заедно со останатите членови на екипажот...

Во грчките весници се спомнуваа бројката од 27 вагони од кои 19 излетале.
Би било интересно да дознаеме кој е тој „останат екипаж„ кој заедно со машиновозачите е пренесен во болница?   
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 29-Mar-2015 at 00:04
Којзнае што сакале да кажат,вероватно мислеле во должина од 800 метри е оштетена пругата.

Јас провалија кај Солун немам видено,само `солунско поле`
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.