build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 15>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 03-Dec-2011 at 00:28
Колку може максимално еден вагон да биде впрегнат измеѓу, мислам колку тона може да влече позади што ќе се пренесува преку него?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 03-Dec-2011 at 00:21
Eas бугарски се овие Владимир дефинитивно....почетни бројки 31 52 540...кај нас доаѓаат редовно...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 02-Dec-2011 at 21:59
Zoki,

Тешко да се овие Еas

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 02-Dec-2011 at 21:41
Овие на сликава се Eas серија празни вагони сопственост на српски и бугарски железници...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 02-Dec-2011 at 20:48
Уште еден OFF,
Може и да се овие страни вагони (за жал незнам од која серија се)натоварени со роба за која се потребни две лок.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 02-Dec-2011 at 19:30
Originally posted by Cloverstack

Да, помислив на тоа, но ме збуни тоа што и двете се со кренати пантографи. Ваљда во вакви случаи е поекономично само едната да работи, или грешам?


Во овој случај на сликава првата локомотива 462-001 (запрегата) го влече возот, а на 462-002 (возната локомотива) е кренат пантографот заради греењето во кабината...инаку како би работело греењето и би смрзнале машиновозачот и помошникот машиновозач...Big%20smile
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 02-Dec-2011 at 17:38
Не знам зошто, дали дека потемна боја се или не е уште пропадната бојата на серија 462 подобри ми се тие локомотиви на изглед спрема 442

А сликиве Кловер само за на календар на МЖ, секоја чест
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 02-Dec-2011 at 15:23
Originally posted by zookisk

во случајов 462-002 е возна а 462-001 е запрега...
Да, помислив на тоа, но ме збуни тоа што и двете се со кренати пантографи. Ваљда во вакви случаи е поекономично само едната да работи, или грешам?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 02-Dec-2011 at 15:13
Originally posted by Cloverstack





Инаку немаше премногу вагони, мислам до 20 беа... баш ме збуни зошто за таква композиција се впрегнати двете наши најмоќни локомотиви, прво помислив дека едната е само влечена, но пантографите им се дигнати и на двете   Dunno


Не мора да значи дека возот е тежок и со многу вагони за да бидат закачени две локомотиви т.е во случајов 462-002 е возна а 462-001 е запрега...Во одредени случаи се закачуваат две локомотиви еве на пример на релација Трубарево-Табановци затоа што назад од Табановци за Трубарево може да има два воза за отпрема и им се потребни две локомотиви и за да не одат за Табановци само локомотива а после 10 минути возот се закачуваат и се движат заедно...Инаку на еден воз може да има закачено максимум 3 локомотиви...две напред и една позади на крај на возот...Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 02-Dec-2011 at 14:59


41°59'51.50"N  21°33'42.22"E

Инаку немаше премногу вагони, мислам до 20 беа... баш ме збуни зошто за таква композиција се впрегнати двете наши најмоќни локомотиви, прво помислив дека едната е само влечена, но пантографите им се дигнати и на двете   Dunno
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 02-Dec-2011 at 10:59
Прекрасни фотки Кловер, каде ги начека овие две убавици ? Колку товарни вагони носеа позади себе?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 02-Dec-2011 at 09:24
Clov,

Прекрасни слики одавно немам видено впрегнати две локомотиви.
Овакви глетки даваат надеж дека сепак има бруто за носење.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 02-Dec-2011 at 00:49
462-001 и 462-002 впрегнати

1


2


3


4


5

Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 27-Nov-2011 at 07:27
Na ponovite serii na lok 441 (rani osumdeseti) se vgraduvaat edinacni svetla poradi isfrlanje na tretoto zeleno svetlo i poednostavno servisiranje na farovite.
Inaku i ovie lokomotivi imaat vgradeni crveni sijalici za zavrsno svetlo, smesteni vo isto kukiste. Se raboti za istite kukista za farovi koi se vgraduvaat na lokomotivite 461.
Za vgraduvanje na dva reflektora... Nemam drugo objasnuvanje osven, kako sto rece Vladimir, za podobra vidlivost. Kako i toa ne e nekoe resenie, govori faktot deka na novite lok. 462 se vgraduva eden reflektor.

Sepak , dvata reflektora se popotrebni na dizelite (661;642/3) poradi vnatresno postavenite upravuvacnici i so samoto toa namalenata vidlivost.

Tomo441



Edited by tomo441 - 27-Nov-2011 at 07:30
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 26-Nov-2011 at 22:47

Не би тражел подлабока логика зашто се укинати зелените т.е. црвените светла. Така да во сите ЕКС-ЈУ стана непишано правило да секој прави нови „попрактични“ решенија а со тоа целиот возен парк да нема еден единствен стандард. И сега добиваме да на еден ист тип лок мора да се уклучи црвено што спомна Томо а на друга да неможе и да сакаш !!!

Иначе двете горни светла - фарови се само за подобро осветлување, за разлика со едно стваро е многу слабо и замара.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 26-Nov-2011 at 21:39
Томо, дали евентуално знаеш кој е резонот зошто кај 441 токму поновите подсерии 5 и 7 се „попрости“ на ова поле, односно имаат само бели светла.

И зошто сериите 461, 661 и 642/3 имаат по два високо поставени рефлектори?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 26-Nov-2011 at 20:01
Благодариме на информацијата Томо441...Smile
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 26-Nov-2011 at 15:44

Zelenite svetla (vo kombinacija so pozicionite - beli) bile predvideni da oznacuvaat vozenje na slobodna lokomotiva (rezi), odnosno vozenje na lokomotiva koja patuvanjeto go vrsi sama bez vagoni. Vakvo zeleno svetlo se naogja na uste edna dizel-motorna garnitura (ne se sekjavam koja serija bese) so istoto znacenje- vo slucajov garnitura koja ne prevezuva patnici tuku soobraka do odredeno mesto prazna od X pricini.

Sto se odnesuva do drugite svetla, belite (pozicioni) oznacuvaat celo na voz, crvenite-kraj na voz (lokomotiva) i kombinacija na crveni i beli (pozicioni) vozenje na voz po nepravilen kolosek. Ova poslednovo se koristi na "dupli prugi" (kaj nas gi nema), koga vozot se dvizi po nepravilen kolosek, odnosno po kolosek koj e predviden za obratna nasoka na dvizenje od nasokata na dvizenjeto na vozot.
I za kraj- reflektorot ... toj e postaven povisoko od pozicionite svetla i zaedno so niv formiraat triagolnik, taka da vo temnica se razlikuva zeleznickiot od drumskiot soobrakaj

Tomo441
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 25-Nov-2011 at 12:42

На поцетокот имало три светла; бело, црврно и зелено

Подоцна се ослободуват од зеленото кое е отстрането или заменето со бело.
При обнова се менуват во дводелни: бело и црвено
И варијанта едноделн: само бела.

Упс, за шемата на боење, немој да тражиш некоја логика, при секоја генерална оправка некој ја менува.

П.С. И ден денес на обновените локомотиви ретко можеш да го видиш знакот на МЖ-Транспорт!!!???

Edited by Vladimir P - 25-Nov-2011 at 12:46
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 25-Nov-2011 at 00:31
Што се случило со „екстериерот“ на 441-044? Кога и зошто бил сменет?
...сега го нема оној страничниот фар:
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/ZELEZNICA/MZ%20eLoco%20pregled%2003.jpg)

порано:




Патем, од оваа слика гледам дека на оригиналните ЈЖ локомотиви тој фар бил плав (или можеби зеленкаст?). Знае ли некој која е неговата улога?



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.