build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 15-Aug-2011 at 15:23


Момци, не ставајте само линкови, пастирајте го и текстот, бидејќи кај многу медиуми после некое време линкот станува безвреден. Некаде целосно се губат содржините, а некаде (како што беше случај баш со Дневник) користат еден УРЛ за објавување на вестите, а друг за архивирање, па првиот линк станува безвреден уште наредниот ден.

Еве го текстот

ОД ЈСП СЕ КАТЕГОРИЧНИ ЗА МОЖНОСТИТЕ НА НОВИТЕ ВОЗИЛА

Новите автобуси ќе нудат квалитетен превоз

За квалитетот на автобусите и на нивните мотори гарантираат производителите, Машинскиот факултет и Бирото за метрологија

Граѓаните ќе добијат модерен и удобен превоз со новите автобуси кои ги исполнуваат сите пропишани домашни стандарди, уверуваат надлежните од ЈСП, по малите дефекти што досега се случија на новите украински и кинески возила.

Генералниот директор на ЈСП, Мишо Николов вели дека на почетокот имале проблем со украинските автобуси, но тој е надминат.

- Точно е дека тие се расипуваа, но тоа беше само на почетокот. Генерална причина за тоа е дефект на турбините, а имаше проблеми и со неколку акумулатори. Дојдоа стручњаци од украинскиот производител и веднаш ги отстранија недостатоци, односно проблематичните делови беа заменети со нови. Оттогаш повеќе нема проблем - вели Николов.

Украинските автобуси имаат мотор еуро 4, кој има двегодишна гаранција како и подвозјето, а шасијата е со пет години гаранција. Нив за време на гарантниот рок ќе ги сервисира ЈСП, а ќе продолжи и по неговото истекување. При нивната промоција беше истакнато дека се еколошки и ќе ги намалат трошоците за одржување и за гориво.

- Автобусите на ЛАЗ се со германски мотор, а германски е и менувачот. Прототип од нископодните украински автобуси беше испратен на хомологација во Германија и доби позитивно мислење, а позитивно мислење даде и Машинскиот факултет. Самото тоа кажува дека станува збор за безбедни и современи автобуси - вели Николов.

И професорот по возила на Машинскиот факултет, Милан Ќосевски неодамна даде позитивно мислење за украинските автобуси.

- Имаат современ мотор и автоматски менувач, што ги прави возила од втора генерација. Тие може да се движат со поголеми перформанси. Со сигурност знам дека новите автобуси се со врвна светска технологија и со врвна ефикасност - изјави Ќосевски.

Кинеските двокатни автобуси имаат еколошки мотори еуро 5. Станува збор за англо-американски мотори од марката „каминс“ со гаранција од две години. За тоа време овластен сервисер ќе биде „Авто Македонија“. Генералниот менаџер на „Јутонг“, Ниу Бо, при презентацијата на првиот двокатен автобус што се одржа во градот Жанг Жои, потенцираше дека автобусите се произведуваат со највисока технологија и ќе им обезбедат добри услуги на патниците.

- Хомологацијата и на првиот прототип од Кина успешно мина во Германија и на Машинскиот факултет - потенцираше Николов.

И од Бирото за метрологија се категорични во врска со квалитетот на новите автобуси:

- Штом се дозволува регистрација на возилата и имаат добиено одобрение од нас, значи ги задоволуваат актуелните хомологациски барања во Македонија, како и барањата наведени во тендерот при нивната набавка - одговорија во Бирото.

Возниот парк треба да се обнови со вкупно 217 кинески автобуси, од кои 17 се со отворен покрив, како и со 80 нископодни автобуси и 16 минибуси.

Анела Петрова


Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 15-Aug-2011 at 13:25
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=6D9627546E44F743997207C092B4D7B6

Па линкт е тој ај вака...
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 15-Aug-2011 at 13:22
Originally posted by vladegf

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=6D9627546E44F743997207C092B4D7B6


Ај проверете си ги линковите пред да ставате што е ова??
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 15-Aug-2011 at 13:05
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 13-Aug-2011 at 20:13
една работа само не ми е јасна, зошто ЈСП не превземаат ништо, кога веќе за секој дефект се изјаснуваат дека е најнормално нешто... не се тоа некои лични возила па да се однесуваат така спрема нив, се работи за јавен превоз и поради тие дефекти патници се оставаат на полпа, а уште полошо па да се појавуваат пожари, или да дојдат до дефект битни делови на автобусот кои би предизвикале тешки сообраќајки
упорно се игнорираат дефектите општо од сите...

и можеби за дефективе многу луѓе имаат вина, дали произведувачот, дали ЈСП, или возачот пак, не е битно, битно е што секој втор ден има дефекти на автобуси кои се стари највеќе неколку месеци и тоа си продолжува
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 12-Aug-2011 at 08:00
Originally posted by BKV

Folks, I can believe that LAZ can have troubles with a quality, but regarding the fire - don't believe.
Previous year in summer we had 40-42C in shadow and no any case of fire in Kyiv.
Now we receiveing a new buses for EURO2012 - again the same - no any fire case with buses, moreover our transport company don't care about buses handling question...

The bus driver and technician said that this is a minor and commonplace issue that is not even worth mentioning (insofar as i could understand, something related to a narrow rubber hose, feeding oil somewhere). So I assume it is not a factory fault as such.
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 12-Aug-2011 at 06:00
Folks, I can believe that LAZ can have troubles with a quality, but regarding the fire - don't believe.
Previous year in summer we had 40-42C in shadow and no any case of fire in Kyiv.
Now we receiveing a new buses for EURO2012 - again the same - no any fire case with buses, moreover our transport company don't care about buses handling question...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 11-Aug-2011 at 19:33
Јас мислам дека е редно од ЈСП - Скопје да излезат со информација, која е вистинската причина за палењето, да си знаеме. Инаку и јас мислам дека некој малер ги бие украинските автобуси.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 11-Aug-2011 at 18:34
Originally posted by BKV

Originally posted by Denko

A sto ocekuvavte vie od UKRAINSKI avtobusi, nivo na Mercedes, MAN!? Ukraincite i Rusite da bea dobri vo avtomobilskata industrija i nasite ministri ke se vozea so Lada a ne so Mercedes ili Audi.
 
If I correctly understood engine at bus had been burnt?
If Yes - then which kind of question to UKRAINIAN buses with GERMAN engines???
LAZ do not treat engine - only installing according to Deutz instructions
We had a fire case with MAZ which has a Mercedes Benz engine, moreover in Germany you can to find out burnt buses
Troubles which happens in Kyiv with bus burning was related only of service quality ...
Than question again - how handled in Skopje LAZ buses? We have in Kyiv around 200 LAZ buses and only ONE case of bus fire due to human mistake...
Druze poleka, avtomobili gorat sekade vo svetot, greski pravat i vodeckite firmi vo avtomobilskata industrija. Ama nemoj da mi sporeduvas ukrainski avtobus so germanski. Demek motorite bile germanski pa tamu e greskata. Nemoj te molam, bidejki ne znaeme so kakvi delovi se napraveni ovie germanski motori. Mozebi 50% od delovite se ukrainski (ako znae nekoj tocna informacija go molam da objavi)! Kako i da e nie im plativme na Ukraincite i barame kvalitet.
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 11-Aug-2011 at 17:11
Originally posted by Denko

A sto ocekuvavte vie od UKRAINSKI avtobusi, nivo na Mercedes, MAN!? Ukraincite i Rusite da bea dobri vo avtomobilskata industrija i nasite ministri ke se vozea so Lada a ne so Mercedes ili Audi.
 
If I correctly understood engine at bus had been burnt?
If Yes - then which kind of question to UKRAINIAN buses with GERMAN engines???
LAZ do not treat engine - only installing according to Deutz instructions
We had a fire case with MAZ which has a Mercedes Benz engine, moreover in Germany you can to find out burnt buses
Troubles which happens in Kyiv with bus burning was related only of service quality ...
Than question again - how handled in Skopje LAZ buses? We have in Kyiv around 200 LAZ buses and only ONE case of bus fire due to human mistake...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 11-Aug-2011 at 15:02
A sto ocekuvavte vie od UKRAINSKI avtobusi, nivo na Mercedes, MAN!? Ukraincite i Rusite da bea dobri vo avtomobilskata industrija i nasite ministri ke se vozea so Lada a ne so Mercedes ili Audi.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 11-Aug-2011 at 01:30
Originally posted by vlatko.mk

Катастрофа - ништо од ветениот германски квалитет - за внатрешната изработка си рековме “па ајде и не е толку важно“ надевајќи се дека моторите се солидни ... испадна дека и моторите не се баш најдобри

Што се однесува до возачот истиот тој сигурно не влага првпат во автобус - возел Икарус, Санос, МАН ... јас досега не знам некој автобус да се запалил - ако знае некој нека ме корегира

(крнтиите прегревале, се расипувале ... но тие се стари 20 до 30 години, а не 4 месеци и никогаш немало ваков тип на инцидент)


Малку веројатно е дека проблемот лежи во моторите сами по себе туку повеќе до тоа како украинците ги сместиле во каросеријата и ги искомбинирале со соодветни односно несоодветни системи поврзани со моторот како на пример системот за ладење.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 10-Aug-2011 at 20:00
Originally posted by vlatko.mk

јас досега не знам некој автобус да се запалил - ако знае некој нека ме корегира

(крнтиите прегревале, се расипувале ... но тие се стари 20 до 30 години, а не 4 месеци и никогаш немало ваков тип на инцидент)

Се сеќавам на еден бизарен инцидент во 2007.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 10-Aug-2011 at 19:47
Катастрофа - ништо од ветениот германски квалитет - за внатрешната изработка си рековме “па ајде и не е толку важно“ надевајќи се дека моторите се солидни ... испадна дека и моторите не се баш најдобри

Што се однесува до возачот истиот тој сигурно не влага првпат во автобус - возел Икарус, Санос, МАН ... јас досега не знам некој автобус да се запалил - ако знае некој нека ме корегира

(крнтиите прегревале, се расипувале ... но тие се стари 20 до 30 години, а не 4 месеци и никогаш немало ваков тип на инцидент)

Edited by vlatko.mk - 10-Aug-2011 at 19:48
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 10-Aug-2011 at 19:38
Ај да се надеваме дека имаат соодветна гаранција и ке биде отстранет дефектот, али у секој случај авртобусот вози само 4 месеци, а треба уште долги години да се движи по скопјево и на -20C и на +40С, и да се надеваме дека е изолиран дефект кој пак ке повотрам не смее да се случи на ново возило.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 10-Aug-2011 at 00:56
сепак, не смее само да се префрла одговорноста на шоферот и да се преќути и продолжи, имало градови кои по такви дефекти сериозно размислиле за тоа колку автобусите кои ги купиле им одговараат, кај нас само се забаталува работата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 09-Aug-2011 at 20:41
точно е дека не смее да прокува нов мотор ама што ако пак го вклучиме човечкиот фактор? дали некој ке сноси одговорност?
а за прегревањето на моторот има мал милион случаеви кога и мерцедес, ман мотори прегреале за многу кратко време. значи сепак се работи за машина која работи и нормално е дека ке има дефекти кога тогаш.
е сега и да прегреала машината прав шофер знае веднаш што треба да направи а тоа е да го сопре автобусот да ја намали температурата моторот да го изгасне и да чека механичари или шлеп служба да го однесат во сервис автобусот.
знам дека на мерцедес моторите работната температура е 80 степени, а на ман е 90 степени. на овие дајцовите не ја знам работната температура која им е ама сепак мора да се бара одговорност од шоферот.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 09-Aug-2011 at 20:38
12 години вршам увиди на пожари и тврдам дека исправен мотор неможе да се прегрее до степен да предизвика пожар барем не на градска вожња,може да скува водата но пожар,не.причината нека ја бараат на друго место.ако е од прегревање,тогаш се работи за проектанска грешка(пр.ферари 458 италиа).сигурно не добро заптивало некое црево или дихтунг,па фрлало масло на грана и дошло до пожар.како и да е главниот проблем е
ЗДЕЛАНО В СССР
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 09-Aug-2011 at 19:46
Значи ај вака, точно е дека пред возачот има индикатори за температурата на моторот, но дали ново возило од 2-3 месеца треба да прокува и дали смее - НЕСМЕЕ, ај да му ја отвориме хаубата како на фичовците со даска за да не прокува летно време, ве молам дечки ама ако возилото е наменето за овој пазар треба да исполнува услови за овој пазар, се знае дека летото кај нас е со по 40 степена, а очигледно автобусиве се со руски стандард за ладење на моторот. На времето ФАС кога произведуваше автобуси за Либија или тамо негде им ставаа за 1/3 поголеми хладњаци, зашто нормално таму тој автобус треба да вози у пустиња, е случајов со Украина и Македонија му доаѓа некако исто.
П.С. И не сум баш сигурен дека на автобусот нема никаква штета


Edited by vladegf - 09-Aug-2011 at 20:05
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 09-Aug-2011 at 19:38
Originally posted by sanos_a

тоа што прегреал моторот е крив само возачот и никој друг затоа што пред него има инструменти за следење на работната температура на моторот,  а не  е до автобусот


Како и во другите случаи нанесената штета на возилата се во голем дел од човечка природа, каде што возачите го држат највисокиот удел.
Правата обука и чувството за одговорност за чување на општото добро (автобусите платени со парите на граѓаните) на возачите е од најголема важност. Колку ове две работи се исполнети во работата на ЈСП можеме да видиме од досегашните штети создадени врз новите автобуси.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.