build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 26-Jun-2009 at 23:35
Воопшто 9-ката не ја гледам како најголем проблем. Ова е еден од најминорните проблеми,, урбано дивјаштво од слаб интензитет. Нормално сепак е дивјаштво. Да се зафатиме со решавања на оние кои може да завршат со трагичен крај. Па ниту овие ставки не се нешто ново по автопатите. Со години наназад ги гледаме оние со јагодите покрај автопат. А шкртањето, без разлика со каква содржина, го имало и ќе го има, само прашањето е во колкава мера.

Edited by lslcrew - 27-Jun-2009 at 00:10
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 26-Jun-2009 at 23:12
Не се патриоти, навивачи се тие мангите (на Македонија Ѓ.П.) Ултрас, капа им симнувам! Повеќе графити имаат отколку членови (како сите во Македонија, без навреда)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 26-Jun-2009 at 21:09
Листа за мерак! Wallbash

Најинтересно ми е демонстрирањето на некаков си патриотизам преку уништување и нагрдување на јавниот имот Nuts

Originally posted by pbanks


9. Тазе испишани графити "Лавови"
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 26-Jun-2009 at 19:51
Ќе биде вака додека некој шлепер не собере све од трета лента. Во секој случај полицијата мора да си ја врши работата, пред се поради безбедноста на возачите пошто оние кои при здрав разум излегле на отворен автопат очигледно не се грижат за себе, па зашто би се грижела полиција за нив!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 26-Jun-2009 at 19:10
Previous
„Секој ден се повеќе напредуваме“
 Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 26-Jun-2009 at 18:52
Бев на едно брзо кругче по новоотворениот дел од обиколницата. Во недостиг на убава фотосесија каде би и се порадувале на обиколницата за која не најдов некои посебни технички замерки освен конфузниот излез кон Белград/Атина би сакал да ја споделам следнава македонштина.

1. Затекнав 2 велосипедисти како се возат
2. 3 групи од по 1-4 пешака
3. Две девојки како си го шетаа кучето и меѓу другото го тренираа за наредбата апорт
4. Еден претрчувач на автопат
5. 10на деца кои играа сервис на еден од надвозниците и се бесеа по оградата
6. Говедо кое пасеше веднаш до коловозот од оваа страна на заштитната ограда
7. Куче скитник како се сунча на коловозот
8. Поставена тезга во близина на барата (смилевска бара беше?) каде типот си поставил две дрвени скали од двете страни на заштитната ограда и директно од нива си префрала зеленчук на тезгата и продава. Нормално тезгата која е веднаш до коловозот привлекуваше и муштерии кои без проблем си застануваа со магичните четири жмигавци и ги оставаа колите на автопат
9. Тазе испишани графити "Лавови"
10. Можно е да имаше уште нешто што сега не ми текнува но мислам дека и ова е предоволно
Што да се каже Suicide


Edited by pbanks - 26-Jun-2009 at 18:55
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 25-Jun-2009 at 15:38
Originally posted by Cloverstack


Што се однесува до северната обиколница, се слагам дека трасата можеше да биде пократка и подобра, мада не во толкава мерка како што велиш. Според првичниот план (означен со зелено на мапата) вкупната должина требаше да биде околу 22km, но веројатно немаше да биде поевтина варијанта. Ќе требаше тунел на западниот крај, потоа голем вијадукт над Ново Село, рушење на многу куќи во Сингелиќ, а таквите работи многукратно ја креваат цената за километар. Сепак поради помалата должина и поради поголемата улога што ќе ја играше во внатрешниот градски сообраќај, верувам брзо ќе се исплатеше оваа опција.Дефинитивно ја преферирав „зелената“ варијанта, но ни најмалку не се слагам дека вака како што се направи немала да има којзнае каков ефект. Ефектот ќе биде како ден и ноќ.А и за звучните бариери и те како има потреба, види на google earth кај Стајковци, Бутел, Волково...


   Сепак рушењето куќи не би требало да биде во никој случај изговор зошто таа траса е променета.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 25-Jun-2009 at 13:54
@Clover

Мислам дека Бандиќ форсираше некоја мегаломанска идеја каде на многу места обиколницата ќе се приближи до Загреб преку Медведница низ разноразни чуда од тунели и сл. Мотивот за такво нешто бил демек за да биде користена и од Загрепчани а не само за транзит.

Е сега свесен сум дека за самиот транзит една северна обиколница во Загреб би помогнала но мислам дека не е од клучно значење. За А3 нема потреба да објаснувам дека нема некое значење но ниту за А2 и А4 нема витално значење. Да видиме за што би се користела? За оние кои гравитираат кон морето мислам дека е комплетно небитна бидејќи и онака заглавуваат со часови на чепот кој се создава кон А1, а не гледма дека ни од аспект на растојание би заштедиле нешто. Не гледам некој посебен ефект ни за оние кои идат кон А3.

Дополнително главните индустриски зони во Загреб се помеѓу вкрстувањата на А11 и А3 со јужната обиколница така да сакале нејќеле транспортерите мора да заокружат таму.

Мое мислење е дека тој проект е апсолутно непотребен за Загреб а кога ќе ги земе човек во предвид аргументите кои ти ги наведе за Скопје, незнам која формулација би ја употребил за да биде посилна од апсолутно непотребен.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 25-Jun-2009 at 13:42
@ lsl
Таа улица зацртана по падините на Водно што се спомнува по новинарски написи како „јужна обиколница“ е се само не тоа. Остај ги новинарите што лупаат, јас мислам во никој случај да не ја промовираме нивната терминологија.



@pbanks
Не само фактите што веќе ги спомна, туку не може да се прави паралела со Загреб и поради други причини. Како прво кон Загреб од север сепак доаѓаат два автопати (А2 и А4) и нивната северна обиколница прави логика по таа основа, што не е случај со јужната страна на Скопје. Второ, таа обиколница би била од другата страна на Медведница (како ние да градиме обиколница од јужната страна на Водно). Трето, поради ситуацијата на терен, обиколницата би имала само една врска со Загреб, што значи намената би и била сосема друга од таа што ја спомна 46&2 во контекст на Скопје. И конечно, како што кажа, северната обиколница на Загреб воопшто не е сигурен проект, туку е предмет на жестоки дебати.
Значи сепак би резимирал слично како тебе: дооформување на прстенот околу Загреб прави неспоредливо повеќе логика отколку прстен околу Скопје, но сепак не е сигурен проект.






@ 46&2
Не си во право за јужна обиколница околу Скопје. Ниту е потребна (во било каква догледна иднина, ако воопшто), ниту е така лесно изводлива. За потребите на градот она што ни треба е Јужен Булевар, урбаните автопати воопшто. Се слагам дека работата со нив не оди баш подмачкано, но за јужна обиколница околу Скопје работата би одела 20 пати потешко поради цела низа објективни причини.
Околностите во Скопје се специфични и класичен автопатски прстен не е целисходен. Не само рељефот, туку пред се правците од кои доаѓаат главните патишта исклучуваат потреба од класична јужна обиколница.

Што се однесува до северната обиколница, се слагам дека трасата можеше да биде пократка и подобра, мада не во толкава мерка како што велиш. Според првичниот план (означен со зелено на мапата) вкупната должина требаше да биде околу 21km, но веројатно немаше да биде поевтина варијанта. Ќе требаше тунел на западниот крај, потоа голем вијадукт над Ново Село, рушење на многу куќи во Сингелиќ, а таквите работи многукратно ја креваат цената за километар. Сепак поради помалата должина и поради поголемата улога што ќе ја играше во внатрешниот градски сообраќај, верувам брзо ќе се исплатеше оваа опција.

Дефинитивно ја преферирав „зелената“ варијанта, но ни најмалку не се слагам дека вака како што се направи немала да има којзнае каков ефект. Ефектот ќе биде како ден и ноќ.
А и за звучните бариери и те како има потреба, види на google earth кај Стајковци, Бутел, Волково...




Edited by Cloverstack - 25-Jun-2009 at 15:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 25-Jun-2009 at 11:38
Не сум бил во Софија но колку што имам гледано на слики теренот таму дозволува за еден убав кружен обрач каков што тие имаат.

Подобра паралела со Скопје може да повлечеш со Загреб кој на на север е залегнат на планина исто како што Скопје е залегнато на Водно. Загреб својот проблем со јужната обиколница (еквивалент на нашата северна) го има решено уште во почетокот на 80те години. Скоро ја издигнаа и источната обиколница на ниво на автопат (правецот кон Марибор), западната е одавна од автопатски профил. Со оглед на тоа дека имаат еден тон пари и веќе се изградено таму веќе се размислува и за северна обиколница (нешто како предлогот на 46&2) која ќе биде прескапа со оглед на многуте тунели, ископи, мостови итн што би се правеле со оглед на планинскиот терен. Да бидам искрен ниту во Загреб ја гледам таа потреба ниту пак би ја гледал во Скопје. Единствениот преостанат автопат кој би требал да терминира во Скопје е оној од Приштина. Се друго е веќе изградено, фокусот треба да се удри на внатрешните прстени како што кажа ЛСЛ.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 25-Jun-2009 at 11:10
Originally posted by Cloverstack

@ 46&2Ако возиш по пропис, 120km/h, тогаш ја поминуваш за малку повеќе од 13 минути SmileДефинитивно голема заштеда и на време и на гориво во однос на тоа од Хиподром до Ѓорче или обратно да се влечкаш низ град.


Импресивно. Значи ако малку се потрудиш се проаѓа и под 10 минути

Edited by 46&2 - 25-Jun-2009 at 15:31
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 25-Jun-2009 at 11:06
Originally posted by lslcrew

За отприлика ~15-тина минути се вози. Вкупно е 26,7 км па најдобро израчунај си! Не знам зашто сметаш да на Скопје му е потребно ринг за да има пристам до внатрешни делови. Рингот е обично кај некои порамнински градови и каде што има пристап од сите насоки, додека кај Скопје пристапот е од две насоки само. За внатрешната достапност предуслов се јужниот севрниот и крушевска булеварите како и полупрстевнот (внатрешна обиколница) од булеварите кои ги носат имињата на екс-ју републики. Јужната обиколница, погледни го ГУП-от ќе видиш дека е обична улица на Водно која и кое е пред се за потребите на градот. Воопшто не е исплатливо, а и малку нелогично е да се гради обиколница по планински терен за да се сткрати два-три километра за камионите кои идат од велес за тетово. Тогаш воопшто не требаше да ја градиме северната обиколница.Гледам заклучоков си го извел од тоа што ги до видел на сликите од Бугарија. Све е тоа ок, но додека си обичен граѓанин. Кај нас понекогаш се случува и градоначалниците и други власти да се раководат така па еве сега за малку ќе имавме трамвај по селски сокаци. На факултет кога се учи градско и просторно планирање ваљда се учат методи како да се планираат ефикасно градовите и државата, а не се покажуваат слики од странство.


Како прво видов од клипот дека се оди непотребно на север низ предели со ридови а понајуг од трасата има рамни полиња. Според мене е апсурд тоа. Како второ тие внтрешни урбани автопати што сите ги очекуваме и кои би требало да го решат внатрешниот сообраќај и пристапот посебно кон центранлото подрачје се ТАБУ ТЕМА и ништо повеќе. Тема на политички препукувања и кампањи и малски муабети. Па кога толку е голема неизвесноста дали ќе се изградат можеби со обиколницата можевме да направиме едно привремено решение со полесен пристап до градот. А не сега ќе мислиме дека тие ќе се изградат и крај нема место за нешто друго.
Како второ да се направеше со помал радиус трасата ќе беше и поевтино затоа што немаше да има толку вијадукти и немаше да се прекопуваат толкави ридишта и немаше да биде долга 27 км туку ќе беше 15тина / максимум 20 км. И сепак ќе излезеше поевтино и ќе вршеше поголема работа. Еве јас на пример од Куманово сепак би минал низ автокоманда пластичарска улица за да стигнам до Болница или Борис Трајковски место да одев по обиколницата и најблиската клучка. Чисто давам пример.
Сепак толкава фрлена пара а нема да има којзнае колкав ефект. Па и ти звучни бариери побогу за што ги ставале. Нема живо куче таму

ЛС според мене ова не е ефикасно планирање не знам по шти ти заклучи само
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 25-Jun-2009 at 10:41
@ 46&2

Ако возиш по пропис, 120km/h, тогаш ја поминуваш за малку повеќе од 13 минути Smile

Дефинитивно голема заштеда и на време и на гориво во однос на тоа од Хиподром до Ѓорче или обратно да се влечкаш низ град.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 25-Jun-2009 at 10:13
За отприлика ~15-тина минути се вози. Вкупно е 26,7 км па најдобро израчунај си! Не знам зашто сметаш да на Скопје му е потребно ринг за да има пристам до внатрешни делови. Рингот е обично кај некои порамнински градови и каде што има пристап од сите насоки, додека кај Скопје пристапот е од две насоки само. За внатрешната достапност предуслов се јужниот севрниот и крушевска булеварите како и полупрстевнот (внатрешна обиколница) од булеварите кои ги носат имињата на екс-ју републики.

Јужната обиколница, погледни го ГУП-от ќе видиш дека е обична улица на Водно која и кое е пред се за потребите на градот. Воопшто не е исплатливо, а и малку нелогично е да се гради обиколница по планински терен за да се сткрати два-три километра за камионите кои идат од велес за тетово. Тогаш воопшто не требаше да ја градиме северната обиколница.

Гледам заклучоков си го извел од тоа што ги до видел на сликите од Бугарија. Све е тоа ок, но додека си обичен граѓанин. Кај нас понекогаш се случува и градоначалниците и други власти да се раководат така па еве сега за малку ќе имавме трамвај по селски сокаци. На факултет кога се учи градско и просторно планирање ваљда се учат методи како да се планираат ефикасно градовите и државата, а не се покажуваат слики од странство.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 25-Jun-2009 at 08:03
Originally posted by lslcrew

Вчера ја претрчав обиколницава
 
  Баш би сакал да ми кажете заедно со Кловер колку време е потребно да се помине целата обиколница чисто ме интересира колку би заштедувала време бидејќи дефинитивно ќе се заштедува гориво. Е сега мислев од клипот на Кловер да одам X3 и да го добијам точното време ама не знам со која брзина возел Nuts. Ако ја изгубивме шансата да направиме нешто поблиску до ринг и да биде во функција за побрзо пристигнување и во некои внатрешни места во Скопје тогаш барем да заштедува време и да нема премин на камиони низ градот Yes
 
 Второ нешто што ме интересира е колку е изводливо и потребно да се направи иста ваква обиколница на јужната страна на Скопје колку што гледав на ГЕ пола од теренот не е проблематичен а пола е планински (ме инпирира сликата од Андреј_ЛЈ за Софиската обиколница во изградба Cheers). Таа делница дефинирно би заштедувала време одејќи од Велес према Тетово на пример или обратно. А преку неколку тунела би се споила со градот Drool
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 24-Jun-2009 at 18:57
Добро барем се лоцирал проблемот и нема да има бесконечно натегање дали воопшто постои проблем, дали е до обиколницата, кој е надлежен итн итн...

Само дали ќе има одговорност за лошото планирање или изведба?
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 24-Jun-2009 at 18:47

Скопско Стајковци повторно под вода

Мирјана Мирчевска Коментари (0)   
24.06.2009 16:33
Причина за поплавите е обиколницата, велат жителите

 

Поплавени визби, дворови, цела ноќ акција на чистење вода од домовите. Причина за поплавите била обиколницата.

„Ова е откако е изградена, немало никогаш ни поплави ни ништо. Штети има, имаме зимници, работи по визбите“, вели Андрејчо Димишков, жител на село Стајковци.

„Откако е направена обиколницата, од тогаш веќе по трет пат ние не спиеме мирно. Секоја вечер кога врне дежураме на патов и не да сме поплавени, скроз сме поплавени“, рече Марјан Ѓорѓиевски, жител на село Стајковци.

Внатре во куќите се уште се чувствува миризбата на мувла од претходната поплава. Во домот на Петровски се уште се распослани деловите од нивниот автомобил, што пред две недели беше поплавен од дождовите.

„Во зима нема теоретска шанса да го возиме, тиња е внатре, деловите се сите извадени“, вели Благица Петковска, жител на село Стајковци.

Од Фондот за патишта рекоа откако ќе завршат дождовите проблемот ќе се средел

 

Револтирани граѓаните заминаа и кај надзорот на обиколницата. Таму не дадоа изјава за А1, надлежните им цртаа што треба да се санира од обиколницата.

Од Фондот за патишта рекоа - откако ќе завршат дождовите проблемот ќе се средел.

Градоначалникот на град Скопје и градоначалникот на општината Гази Баба контактирале со Фондот, добиле одговор дека проблемот ќе се решел.

„Таму треба да се ископа канал, водата да се насочи да не оди кон куќите, туку кон каналот“, изјави Тони Стојановски, градоначалник на Гази Баба.

„Тој проблем почнува да се отклонува, „Гранит“ како изведувач на обиколницата и се надеваме дека тој брзо ќе биде завршен“, рече Коце Трајановски, градоначалник на Скопје.

Пред два дена се пресече црвената лента за пуштање на обиколницата во употреба. Таа е дел од Коридорот 8 што ја поврзува Македонија со Албанија и со Бугарија.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110492
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 24-Jun-2009 at 12:36

Обиколницата е супер, но не излегувајте од неа

Пријатната глетка од нов автопат опкружен со полиња и со планини лесно се нарушува кај која било клучка за излез, каде што се наидува на тесни и недоградени патчиња, ѓубришта и кал. Од Хиподром до Сарај речиси воопшто не се забележува Скопје, само приградските населби

%20
И Скопје ја доби својата обиколница, замислена пред четири децении, а градена седум години. Модерен автопат долг 26,7 километри, кој треба да го користат сите што сакаат да транзитираат кон околните градови. Со тоа ќе се овозможи намалена опасност од газење пешаци во Маџари, помал застој на семафорите во Автокоманда, побезбеден шопинг на пластичарската улица, како и помало раскопување на улиците кај трговско-деловно-индустриската зона кај Момин Поток. Заобиколувањето на главниот град, за жал, ќе значи и помала потрошувачка на „шоферските“ плескавици во Автокоманда и на бурекот во Ѓорче Петров.

Како изгледа возењето по новата скопска обиколница? Мирисот на тазе асфалт кај „Белви“ не носи на вистинскиот пат, па го избегнуваме збунувачкиот патоказ Скопје-исток, кој упатува кон влезот кај Маџари.

Неколкумина работници се уште довршуваат работи во средишниот дел или местат знаци и патокази. Зеленилото во нивите од десната страна е вистински одмор за очите, а полуразурнатите супстандардни објекти од левата се затскриени со заштитните непроѕирни прегради во зеленкаста боја. Всушност, звучните ѕидови, поставени за да го штитат околното население од бучавата, низ целата обиколница се направени од проѕирен материјал, освен каде што треба да се скрие некоја дива депонија, купишта шталско ѓубре, картон-маало и слично.

Поминуваме под првата клучка, излезот за Арачиново, целосно оспособен за сообраќај. Веќе следната е без пристапни патишта за влез и за излез. Обесшумените падини на Скопска Црна Гора се испречуваат пред нас, додека поминуваме покрај езерцето зад Железарницата, единствена водна површина што ја разбива монотонијата од ниви и од куќи. Од овде се гледаат кулите во населбата Железара, кои заедно со зградите на Порта Влае се единствените објекти во Скопје што може да се видат од овој автопат, ако не се сметаат тие во приградските населби.

Потоа следуваат селата Мирковци и Стајковци, чии жители мошне жестоко се бореа против изградбата и ја попречуваа долго време, па градежниците мораа да работат со помош од полицијата. Тие се плашеа дека патот ќе им поминува преблиску до домовите, но тој во овој дел е толку вкопан во земја, што воопшто не се забележуваат куќи. Патоказите за излезите постепено се менуваат од Скопје-исток во Скопје-север, напишано на кирилица и на латиница, но тие се однесуваат на северниот дел од градот, а не на истоимената населба. За да видиме како функционираат клучките излеговме кај таа што треба да води кон Радишани. Заглавивме во тесно уличе од кое населбата само се гледаше во далечина. Доволен беше само еден излез од модерниот автопат за да не врати во реалноста.

Влегуваме во вториот дел. Наречен е така бидејќи почна втор да се гради, а прв беше завршен. Тоа е делот што го градеше грчката фирма „Терна“. Границата меѓу двата дела се уште е обележана со знаците „Внимание - крај на патот“. Прво нешто што се забележува е разликата во патоказите. Овде се на три јазици, на македонски, на англиски и на француски. Клучките и излезите се обележани со знаци какви што се користат во Грција. Медитеранските растенија што беа засадени лани во средишниот дел веќе се исушени. На патоказот за излез кај Визбегово пишува Скопје-центар, а кај Орман и кај Волково, клучки што не функционираат, Скопје-запад. Вијадуктот над Волково го привлекува вниманието додека се поминува низ мостот кај Орман, најдолгиот во земјава, со 630 метри. Депонијата околу излезот во ова село е единствената непокриена грда слика. Среде ѓубрето, покрај калливиот пат, е поставен и нов патоказ.

По Волково се продолжува меѓу насипи, чии подножја изѕидани од камен даваат рустикален амбиент. Карпите од кањонот Матка се протегаат пред нас додека возиме. Градот не се гледа, но околните природни убавини не може да се промашат. Пред Сарај, конечно патоказ - Скопје. Без исток, запад, север или југ. Овде ја напуштаме обиколницата и повторно низ повеќето краци и улички влегуваме во градот.

Се на се, седум години изградба „држ - не дај“ за седум минути возење „шибај - шибај“. Брзо, пространо и безбедно. Можеби бескорисно за жителите на поголемиот дел од градот, тие на јужната страна од реката Вардар, но ќе биде многу полезно за запоставените северни реони, особено кога ќе се оспособат сите клучки. А се очекува и намалување на метежот низ целиот град. Останува времето да покаже дали обиколницата вреди за сите пари, за сите 150 милиони евра вложени во неа.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=62491034563&id=14&prilog=0&setIzdanie=21720
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 24-Jun-2009 at 10:50
Нова сигнализација на новата Обиколницата на Скопје



  Во период мај-јуни 2008 во соработка со ТЕРНА СА, а во заедничка реализација на Кединг Скопје и Бојта ИНГ Скопје беше изведена сообраќајната сигнализација за новата Обиколница на Град Скопје.

www.bojta-ing.com.mk


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 23-Jun-2009 at 22:04
Вчера ја претрчав обиколницава, ама во обратен правец од Кловер. На оние ридовите што се гледаат на клипот на 1:15 од десно може да приметите дека има едни како каналчиња нови. Епа тие каналчиња се слеваат во некои цефки ли колектор мал ли е до обиклоница и на некое место се затнале па кал течеше по сред обиколница.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.