build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8889909192 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1781 Posted: 23-Sep-2010 at 18:54
Originally posted by FoSsiL

Big%20smileBig%20smileМоже А-380 да слета на 3 км писта? Ако може, тогаш доста ни се... Big%20smileBig%20smile

Многу релативно прашање, но краткиот одговор е ДА, може. Всушност скопскиот аеродром сигурно ќе има редица други вистински фалинки (и по реконструкцијата) за да може елегантно да се справи со А380, но тој авион ионака е наменет за релативно мал број најсатурирани глобални линии, какви што ни еден од аеродромите во регионов практично извесно никогаш нема да има, па не му се секирај многу
Инаку листата на аеродроми сертифицирани за редовен сообраќај со А380 е прилично кратка, а најголем дел од нив баш мораа да прават разноразни модификации (ако добро се сеќавам најмногу за операциите со авионот кога е на земја). Исто така добар дел од нив немаат писти подолги од 3 километри, па ти види сега
А доколку за чудо се најдеме во ситуација да ни треба аеродром кој ќе може рутински да се справува со А380, ќе направиме и ние модификации, ама веројатно многу други пред да стигнеме до прашањето на должината на пистата.


Edited by Cloverstack - 23-Sep-2010 at 18:56
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1782 Posted: 23-Sep-2010 at 18:38
Најверојатно ќе се оди под пистата, а и нема друг начин.... затоа можеби и градежните работи се концентрирани моментално таму
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1783 Posted: 23-Sep-2010 at 18:33
Previous
на А380 му е потребно околу 2000м писта за слетување отприлика минимално, но сепак тие работи зависат од многу фактори
подолга писта е полезна ког има кварови во кочници, мотори и т.н. па не може да се запре, ама и за тоа, на сите писти има по некои 200-300 метри рамна тревна површина
инаку на нашава писта можат да слетаат повеќето најкористени авиони кои постојат, плус, многу имаат STAL особини, многу побитно е да се има повеќе писти, поголеми и помали, за да не се прави гужва, само кај нас сеуште е рано за такво нешто

а инаку да прашам, ако се продолжува пистата, како ќе се премине патот што поминува нормално на неа?
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1784 Posted: 23-Sep-2010 at 18:30
Строго забрането користење техника при слетување ????

Edited by toasumjas - 23-Sep-2010 at 18:31
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1785 Posted: 23-Sep-2010 at 18:01
Big%20smileBig%20smileМоже А-380 да слета на 3 км писта? Ако може, тогаш доста ни се... Big%20smileBig%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1786 Posted: 23-Sep-2010 at 15:33
@ lslcrew

Само од оваа страна кај Чојлија ќе се продолжува...

3 километри се ионака полна капа, и да имавме простор без ограничување, пак ќе беше непотребно да се оди на подолга писта.


Edited by Cloverstack - 23-Sep-2010 at 15:33
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1787 Posted: 23-Sep-2010 at 15:30
Браво за пистава ме радува напредокот.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1788 Posted: 23-Sep-2010 at 15:25
Јас мислев дека ќе се продолжува од другата страна према Бунарџик, а не од оваа према Чојлија. Колку што може да се заклучи од сликава се работи за сегмент од 500 метри бидејќи се работи за половина од заштитината ливада пред пистата, а таа е долга километар. Пистата сега е 2,5 км. Колку треба да биде кога ќе се продолжи? Ако треба да е 3 км тогаш толку е продолжување. Ако треба повеќе од 3км тогаш најверојатно и од другата страна ќе се работи.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #1789 Posted: 23-Sep-2010 at 15:17
Еве чисто за евиденција да се види дека моментално се работи на продолжување на пистата. Фотките се направени од слетување на Аустриан деновиве.





Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1790 Posted: 20-Sep-2010 at 16:14

Интензивно се реконструира охридскиот аеродром

Од ТАВ изјавуваат дека се' уште траат преговорите со Владата на Македонија за штипскиот карго-аеродром

Мики Трајковски

Охрид - Камиони и друга градежна механизација веќе десетина дена интензивно работат на реконструкција на охридскиот аеродром „Свети Апостол Павле“. Аеродромскиот комплекс е претворен во вистинска градежна зона, бидејки, според најавите од турската компанија ТАВ, работите е планирано да се завршат до крајот на март идната година.

Главниот проект-инженер за аеродромот во Охрид, Јурген Куртај од Тирана, за „Утрински весник“ вели дека охридскиот аеродром има капацитет за многу поголем број авиони. „Во текот на летниот период овде слетуваат петнаесетина авиони неделно, но со новите инвестиции, бројот на летови ќе биде далеку поголем. И бројот на патници планираме да се зголеми за двојно, па и тројно, оти аеродромот располага со таков капацитет. Со новите инвестиции ќе ја забрзаме и постапката околу обработката на багажот, а ќе го олесниме влезот и излезот на патници“, вели Куртај.

Од ТАВ се надеваат дека охридскиот аеродром во иднина ќе биде далеку поконкурентен отсега. Оттаму, очекуваат оти значаен број компании кои сега ги користат аеродромите во Тирана и во Приштина наместо таму, ќе оперираат од Охрид и обратно.

„Во план сме да воведеме и неколку нови дестинации што ги нема на аеродромот во Тирана. Со тоа голем дел од населението кое сега го користи тиранскиот или приштинскиот аеродром, а каде што летовите до одредени држави се редовни, но и поевтини од оние во Скопје, ќе ги придобиеме кај нас. Исто така, се надеваме дека нашите услуги ќе ги користат и жителите на албанските погранични градови Подградец, Корча Либраж и Пешкопеја. Нив им е многу поблиску да дојдат до Охрид отколку до Тирана. Веќе работиме на договарање нови редовни, но и сезонски линии, а голем дел од европските авиокомпании, кои засега не оперираат до Македонија, изразија подготвеност да го прават тоа откако реконструираниот аеродром ќе го пуштиме во употреба“, додава Куртај.

На аеродромот во Охрид веќе е изграден новиот паркинг-простор од 6.000 квадратни метри. Моментно се гради нов хангар со површина од 1.000 и ВИП-салон од 2.000 квадратни метри. Во тек се подготовките за реконструкција на административната зграда, а ќе се интервенира и во терминалот и карго-секторот. Од ТАВ велат дека ќе се инвестира и во пасошката контрола, а од постојните четири, аеродромот ќе добие шест коридори за контрола на пасошите. Нема да се интервенира само на аеродромската писта, бидејќи таму било интервенирано во 1996 година. Од ТАВ засега немаат податок за колку години ќе можат да ја вратат инвестицијата за охридскиот аеродром, која изнесува пет милиони евра.

Од вкупно десет аеродроми во светот со кои управува и менаџира турски ТАВ, охридскиот е најмал. Реконструкцијата на аеродромот во Охрид и неговото осовременување ќе значи нов импулс во развојот на туризмот. Слабата авионска врска со европските и светските метрополи е главна причина што туристичките работници ја посочуваат како виновник за се' помалиот број гости од година на година. Со ова, велат, долгогодишниот проблем, конечно, ќе биде минато, а нашите најголеми туристички центри Охрид и Струга ќе свртат нова страница со развојот на туризмот.

Што се однесува до изградбата на штипскиот карго-аеродром, од ТАВ за „Утрински весник“ изјавија дека се' уште траат преговорите со Владата на Македонија. Проблеми има од аспект на усогласување на начинот на менаџирање со него, а за тоа кога ќе почне и кога ќе заврши неговата изградба не можеме да кажеме, велат од компанијата. Вкупната инвестиција за модернизација на македонските воздухопловни пристаништа е проектирана на 200 милиони евра. Ревитализацијата на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Свети Апостол Павле“ во Охрид ја раководи компанијата „ТАВ констракшн“, а повеќе македонски градежни фирми се ангажирани како подизведувачи.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=455CB0C6D6476447B2E09B87ABBB9263
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1791 Posted: 17-Sep-2010 at 11:25
од http://exyuaviation.blogspot.com

1.


2.

Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1792 Posted: 17-Sep-2010 at 08:37

Axel, A sto kazuva za Ohridskiot Aerodrom?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1793 Posted: 16-Sep-2010 at 18:44
moj drugar raboti na izgradba na aerodromot  bas deneska go prasav veli deka se raboti sekoj den pa sega so znam..
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1794 Posted: 16-Sep-2010 at 18:23
Originally posted by <Fresno>

Баш ме интересира каков ќе биде коментарот на Сале кога ќе биде завршен аеродромов Roll%20eyes. За доброто на сите се надевам дека нема да биде во право
 
Covek moze mnogu pati da se laze!Mozebi razbiral nesto pogresno!Mislam deka sale nisto ne ni dolzi, pa mora da dava innformacii ili reakcija!Se e mozno!Mozebi drug pat kje donese sosema druga informacijaRoll%20eyes
Vo momentov veruvam  vo dvete strani!Ima pro i kontra argumenti zosto se gradi ili  mozebi ne se gradi !
TAV si ima rok, spored mene mozaat sega da pijat kafe a poslednite meseci da davaat turbo, ili se poleka!Vazno e rokot da se pocituva!Smile
 
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1795 Posted: 15-Sep-2010 at 17:10
Баш ме интересира каков ќе биде коментарот на Сале кога ќе биде завршен аеродромов Roll%20eyes. За доброто на сите се надевам дека нема да биде во право
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1796 Posted: 15-Sep-2010 at 16:20
Македонија го менаџираше аеродромот 18 години и видовме до каде отиде тоа. На функции знаеме кој беше и знаеме дека им беше излгеда од поголем интерес да лапнат некој денар и да го уназадат нашиот аеродром за сметка на тој во Приштина. Како и да е ТАВ не мислам дека би се брукале до толку и да градат колку само да градат малку ми е смешно тоа.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1797 Posted: 15-Sep-2010 at 06:47
tocno e. jas ne vikam da ne si gi gledame nasite interesi tie se najbitni. no toa sto go kazuvas deka TAV ne se do tolku idioti da si go srusat imidzot NE SE. i pak ke povtoram deka ima li na planetava takov nekoj sto ke gradi za da zamackuva oci kako sto tvrdi SaleSk. Ako gradi -gradi, ako ne gradi-ne gradi.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1798 Posted: 15-Sep-2010 at 06:06

Mislam deka Sale e vo pravo da bide zagrizen i treba vladata da gi gleda interesite na drzavata. Toa shto e podpisano i dogovoreno mora da se izpocituva inache ke mora da se vovedat penali i sankcii, dali ima nekoj detalni informacii za Ohridskiot aerodrom i dali e uopste chepnat? Da go napravat kako soliden aerodrom a ne da bide selski aerodrom.

Kolku sto razbrav, Kargo aerodromot vo Stip ke zapocne so gradenje za 10 godini zatoa sto se uste se pravele vremenski ispituvanja i taka natamu. Jas licno ne veruvam deka TAV bi bile tolku glupi da si go srusat svojot imidz i da se posramotat na vakov nachin a kako i da e nie mora da si gi gledame nasite interesi i da bideme spremni za sve. Neka pravat sto sakaat TAV no ako ne bide sve gotovo kako sto e dogovoreno do krajot na narednata godina togas ke mora da se zavzemat naj strogite merki.


Edited by Plugger - 15-Sep-2010 at 06:09
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1799 Posted: 13-Sep-2010 at 13:26
Sale jas iako si rekov deka nema da navlagam vo diskusija ama morav da iskomentiram.
Tvrdis deka toa sto tamu se gradi ne e terminalna zgrada, i deka e zamackuvanje na ocite na lugeto. Jas tvrdam (bidejki rabotam vo gradezna firma, a nemozat da im mackaat oci na lugeto sto rabotat tamu po proekt) koja sorabotuva so minimum 50 podizveduvaci. Jas licno ednas imam otideno sluzbeno tamu se gradi navistina na nekolku mesta,mehanizacija od site strani, kranovi betoniranje i sl. Pa koj e do tolku nenormalen ako nema pari (kako sto vikas ti) da zamackuva oci i da plaka tolku debelo rabotnici i firmi i mehanizacija podizveduvaci, izveduvaci i slicnokoi izveduvaat po proekt a ne od oko kolku da se gleda deka se gradi. Vo pocetokot ni tvrdese deka ne se gradi nisto deka toa e laga e sea otkoga pocna da se gradi i se gleda nesto togas ispaga deka ni mackaat oci. Daj boze da se izgradi brzo toa sto se gradi da pa  vidime togas sto ke kazes.  

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1800 Posted: 11-Sep-2010 at 23:05
Vidovme kako "uspeshno" drzavata ja menadzirashe cela drzava, pa propadna toa pred mnogu godini. Ne sakam da go branam ni tav ni vladata, ama na vakvi tezi moram da reagiram.

Kako i sekoja drzava i Makedonija moze suvereno da si "igra" so strateshki partneri za politichki celi i nema nishto nelogichno. Nitu tav vechno ke se zaebava. Ortachenjeto so Turcija ne e nikakvo papochno crevo i toa ke se promeni za nekoja godina. Nitu tav vechno ke se zaebava, ako vekje se zaebava.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8889909192 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.640 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.