![]() |
![]() |
![]() |
Аеродроми |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 9192939495 124> |
Author | ||||||||||
Skopje ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 28-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||
ова тврдење не е точно... сител беше на лице место и виде дека градежните работи се одвиваат од утро до вечер.
![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
|||||||||
Vo koja normalna zemja nekoj "gostin" se odnesuva vaka?Nivna sopstvenost li e aerodromot(pa duri i da e)?Vaka li se odnesuva seriozna kompanija koja planira da ostane ovde da ?Vaka se odnesuvaat adolescenti. Nego,aj da ne pocnuvam,smaceno mi e vekje. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
Турски ТАВ ќе го разбива монополот на Макпетрол
Ќе се разбива две деценискиот монопол на Макпетрол во снабдувањето со керозин на авиокомпаниите што летаат од македонските аеродроми дознава А1. Концесионерот ТАВ планира од есен да го либерализира пазарот. Турците размислувале да им дозволат продажба на керозин и на други компании од нафтената дејност. Договорот за ексклузивитет со Макпетрол истекува во септември. Деновиве интензивно се разговара со други компании за влез во бизнисот на продажба на висококвалитетното гориво што ги движи турбинските мотори на авионите. Најсериозни конкуренти на Макпетрол се Лукоил и Окта. ТАВ планира да изгради уште неколку пумпи за точење на керозин на двата аеродрома, покрај оние што ги користи Макпетрол. Токму цената на керозинот што се точи во Македонија авиокомпаниите ја посочуваат како една од клучните причини за скапите авиобилети. Тврдат дека керозинот во Македонија е најскап од цела Европа. Од агенцијата за цивилна воздушна пловидба велат дека цената не е во нивна надлежност но потврдуваат дека авиокомпаниите редовно се жалат дека на домашните аеродроми се продава многу скап керозин. Во Македонија никој не ја контролира цената на безбојното запалливо гориво за авиони. Тоа самостојно го прави Макпетрол во услови кога енергенсот не на листата на регулаторната комисија за утврдување на цената. За да ги избегнат големите давачки, пракса на авиокомпаниите што оперираат од земјава е со керозин да се снабдуваат на аеродромите во други држави. Во Македонија тон керозин чини околу 800 евра, а за споредба во Германија цената е околу 590 евра. Инволвираните во авиобизнисот со кои контактираше А1, велат дека демонополизацијата на продажбата на керозин би била одлична вест бидејќи така нафташот Макпетрол ќе престанел да им наплаќа астрономски цени. http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=126163 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
КОМЕРЦИЈАЛНА, СТОПАНСКА И ТУТУНСКА БАНКА СЕ ПОВЛЕКОА ОД СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ ТАВ барал 700 евра за поставување банкомат За трите банки тој износ бил неприфатлив зашто бил далеку повисок од 100-ината евра што ги плаќале до доаѓањето на Турците
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|||||||||
ова е само очајнички обид на една наша телевизија да дојде до дозвола за снимка од лице место. Пред некој ден имаше објава од нив дека барале пристап, но биле одбиени. Тоа е политика, за Сител може, за Алфа(изгледа и за останатите) неможе
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|||||||||
ne bi rekol deka ne se raboti! Bas denes bev do aerodrom i vidov kako ja imaat do pola urnato zgradata stoe samo betonska konstrukcija i sto ja pocnaa nasive pred 10-tina godini( juzno od segasnata terminalna zgrada) i imase rabotnici. Na toia mesto treba da ima kargo zgrada. a na mestoto kade treba da se gradi novata imase nekolku bageri.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||
ima 3 opcii kako odgovor za vestot:
moze se spekulira
mozebi vestot e star
se raboti za neznaenje
znaete site deka imase video sto pokazuvase kako se gradese vo aleksander mkd.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
Скопскиот аеродром се уште во старо рувосабота, 31 јули 2010, 16:29Реконструкцијата на скопскиот аеродром „Александар Велики“ веќе пола година тапка во место. Од инвестицијата вредна 200 милиони евра, која турската компанија ТАВ во март годинава ја склучи со Владата, засега нема ни трага. На „Александар Велики“, откако дојдоа, Турците поставијасамо еден киоск за пијалоци и цигари. Раководството на турски ТАВ и денес не сакаше да даде изјава, зошто и после 5 месеци од кога се присутни на скопскиот аеродром, градежните работи се уште не се започнати. Велат дека одговор ќе дадат кога тие ќе сакаат. Модернизацијата на аеродромот „Александар велики“ планирано е да се заврши за околу 2 години, а една од придобивките би била и зголемување на бројот на патници, од досега скромните 600 илјади на 1,5 милиони, со тенденција да се достигне бројка и од 3 милиони. И покрај тоа, бројот на патници од година во година се повеќе се намалува. Според евиденцијата на скопскиот аеродром, во изминатиот период од 5 години, зголемување се забележува само во периодот од 2005 до 2008. Намалувањето започнува од 2009 па наваму. Според досегашните податоци, и оваа година се очекува да заврши со намалување на протокот на патници. Повеќето од нив, кои денеска ги затекнавме на скопскиот аеродром не се во задоволни од услуги и бараат промени. Освен планираната доизградба на скопскиот и охридскиот аеродром „Свети Апостол Павле“, во проектот помеѓу Владата и турски ТАВ, влегува и изградба на карго – аеродром во Штип. ТАВ ги доби трите аеродроми на концесија во период од 20 години. http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mid=37&eventid=25793 Edited by pbanks - 31-Jul-2010 at 20:01 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||
![]() МИА фото |
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
Турски ТАВ ќе отпушта доброволци со отпремнина![]()
Наместо
пет години да не бркаат од работа како што стои и во договорот со
македонската Влада, менаџерите од ТАВ до денеска го очекуваат списокот
вработени што сами ќе се пријават да бидат прогласени како технолошки
вишок.
Станува збор за пакет што турските менаџери им го понудиле на вработените особено оние кои се близу до пензија. За тие вработени ТАВ се обврзува да им исплати по 40 % од месечната бруто плата за наредните шест години. Засега има околу осумдесет вработени што се пријавени, што од скопскиот- што од охридскиот аеродром. Менаџерите не даваат одговори зошто ова го прават иако тврдат дека на аеродромите не постои превработеност. Но според неофицијални информации ова се прави според извесна студија што била направена пред ТАВ да ги преземат аеродромите. Според таа иста студија, од 600 вработени на скопскиот аеродром требало да се намалат до 400. На охридскиот од 145 треба да се намалат до 90 вработени. Но ова од ТАВ го демантираат. И додека траат преговорите со вработените и Синдикатот, менаџерите не откриваат дали најдоа кредити за реализација на целата инвестиција вредна 200 милиони евра. Тоа ќе го стореле на средбата со новинарите дури во септември. И првиот човек на ИК Банка не открива дали ТАВ ги повлекоа 10-те милиона евра кредит што им ги одобрија за пред финансирање на нивниот проект. Реконструкцијата на скопскиот и охридскиот аеродром треба да заврши за една година. Турците со нив ќе стопанисуваат во наредните 20 години.
27.07.2010, 15:09
http://www.time.mk/read/9b22d6464d/9ae3764c2d/index.html |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||||||
20-30 evra tie so eftinite letovi, ja od Minhen do London letav za 1c so Ezy Jet. 160 evra e so JAT da letas zatoa rekov deka mora da donesat eftini letovi za da ne idat nashite do Belgrad i Sofia. A ti licno ako ne veruvas deka TAV ke gi sredi aerodromite ima mnogu primeri kako go napravile toa, ete vidi go Gruziskiot aerodrom vidi go aerodromot vo Ankara kolku dobro e sreden. Napraven e po svetski standardi, si imaat oni dogovor ako go prekrshat ke plakjaat penali. Vaka se pravi vo sekoja drzava ne znam zosto mislis deka nema da gi sredat aerodromite. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
|||||||||
Ne znam od kaj gi vadis cenive,ama ocigledno si skroz neupaten... Kako prvo,avobuska karta do Belgrad(povratna) cini 1.900 den,a ne 60 EUR.Kako vtoro,avionska karta cini 160 EUR.A za 20-30 EUR avion do Belgrad,toa e epten neupatenost.Takvi ceni vo Makedonija prijatele nema da vidis. PS Ne gradat na "veliko",si se zeznal malku.Toa sto Sitel ima "eksluzivnost" da ja snima izgradbata dovolno govori.Zalosno e sto viknale 10 rabotnici za da gi snimaat i da pokazat deka nesto se raboti.A uspat,na eden obicen dozd patnicite plivaat vo voda. PPS Investicijava od 200 mil na kraj ke se svede na 10 mil.Ona e obicen hangar,a nie hangar vekje imame,samo sto e pomal od "noviov".Se na se,jad i beda. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
Совети за аеродромите летаат со 500 евра на час Министерството за транспорт и врски ангажира фирма од Холандија за чија правна помош за договорот за концесија на аеродромите ќе и' плаќа по 500 евра од час По 500 евра од час за правни совети и мислења за договорот за
концесија на македонските аеродроми добиваат консултанти од холандска
компанија што ја ангажира Министерството за транспорт и врски. Ресорното
министерство на јавен оглас ја избра фирмата „Интервистас консалтинг
груп“ од Холандија, која за 120 до 150 работни часа советување ќе добие
околу 74.000 евра. Грубо пресметано, за осум работни часа дневно, еден
консултант ќе добива по 4.000 евра. (Не)транспарентен транспорт Транспарентноста, која не ја покажува на дело, Министерството за транспорт ќе ја промовира преку скапа медиумска кампања. Ресорот неодамна ја ангажира агенцијата „Република“ за изработка на медиумска кампања тешка над 100.000 евра, преку која ќе ги уверува граѓаните дека работи транспарентно, законски и без корупција. Сево ова се прави во период кога генералната оценка на јавноста е дека ова Министерство е затворено за комуникација со медиумите, со што информациите не стасуваат и до граѓаните. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=F19DA286DEF78E4DBA0CAEFBEA1B2E4C |
||||||||||
![]() |
||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||
ne mi se dopagja aerodromot spored izgledot.Spored slikata kako sto rekov i porano razocaran sum.
Za ohridskiot aerodrom treba da kazam deka bese cist, imase sliki od kulturata(slikata bese od bronza???) ubavi bea a aerodromot bese prepoln so lugje(ne se cudam ako slusam deka imale rast na patnicite) pred ohridskiot aerodrom ima i park i vo parkot ima kafe(baraka).za mkd standarti e ok. Inace bi stavel tamo klima, bi go prosiruval malku, renoviranje na parkot itn. se si imav vo slika .Uspeav da go slikam ohridskiot ezero od avionot ama ete......
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||
@Кловер, нема потреба да анализираме на кој медиум се појавила репортажава. За мене е разбирлива донекаде транспарентноста, а и селективноста на медиумот (ако веќе ја имало). Не е зафрканција па да биде хотел промаја и кој што му текне да дојде и така да слика. Настрана нашиот интерес да го документираме овој проект (може би еден од поголемите во наше време). И јас би сакал да можеме туку така да сликаме, ама некогаш може и несакајќи да нанесеме штета и по државна безбедност со такви слики. За почеток добро е што воопшто ја има репортажава, макар и на внимателно избран медиум. Ќе видиме во наредниот период. Допрва година и пол работа претстои, ако има тенденција на само еден медиум тогаш може да биде дискутабилно.
@Андреј кај ги измери 85 илјади? На ГЕ-Про мерев површина по контура на објектот, ми излезе 5000 и нешто ситно. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||||||
А и овој сегашниот наш неверувам дека е со димензии 250 на 350 метри (должина на 3 ипол фудбалски игралишта). Овој сегашниот не е ни колку рамстор
![]() ![]() Edited by toasumjas - 19-Jul-2010 at 13:06 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||||||
Терминалот 2 у Софија е 50 000 квадратни метри и има 7 моста така да овој нашиот доколку е 40 000 метри квадратни нама да е многу поразличен од тој во софија.
А сегашниот наш аеродром со автобувчињата мора да стане аеродром на кој ќе оперираат нискоТарифните ![]() Edited by toasumjas - 19-Jul-2010 at 00:40 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||
Да, веројатно е истиот систем како во Љубљана. Незнам дали си бил во новиот дел на Јоже Пучник, но навистина е направен милина. Тоа е делот кај што се гејтовите. Скромно но со многу стил. Всушност воопшто не сум задоволен со изгледот на аеродромот. Изгледа како хангар, особено на челната страна од кај паркингот. Потоа не сум видел голем аеродром (или како што рече очигледно неписменото министерче)-РЕГИОНАЛЕН ХАБ кој има обичен паркинг, наместо неколку катни гаражи (кој патувал во стварен хаб знае за паркинзи за краткорочно и долгорочно паркирање и нивната огромна разлика). Аеродромот по изглед не само што неможе да се мери со оној во Тбилиси, туку и Пловдив е поубав! Инаку на Гугл Земја се гледа дека сегашната зграда е со димензии 250 на 350 метри, што прави површина од околу 85 000 квадратни метри. Како овој со 40 000 ќе бил со десет кратен капацитет не ми е јасно. Второ смешно е да се тврди дека ќе имал капацитет од 6 милиони годишно. За споредба Т2 на Софија има капацитет од 5 милиони а е огромен. За крај ќе напоменам дека најлогично би било сегашниот терминал во иднина да се користи од страна на нискотарифните компании (не се ниско буџетни, тоа значи дека тие немаат пари, а не дека наплаќаат малку). Кому би му бил потребен шопинг центар на локално аеродромче сред поле навистина не ми е јасно. Петровец е далеку од Шипхол.
Edited by Andrej_LJ - 18-Jul-2010 at 23:17 |
||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 9192939495 124> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |