build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 9293949596 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1861 Posted: 18-Jul-2010 at 23:11
Се жалат никој не им верувал дека почнале со работа
И за ова кој е крив? Цело време све прават во тајност, со медиуми одбиваат да комуницираат, а сега после толку поминато време кога конечно решија да пуштат нешто во јавност, тоа го направија исклучиво преку Сител.


@pbanks
Никој не вика дека мостовите ги исклучуваат автобусите, туку новинарката пишала дека патниците од мостовите ќе се качуваат во автобуси кои после ќе ги носеле во авиони.
Ќе има шест патнички моста од каде автобусите ќе ги земаат патниците за да ги однесат до авионот.



Edited by Cloverstack - 18-Jul-2010 at 23:14
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1862 Posted: 18-Jul-2010 at 23:00
Мостовите ќе си бидат норамлно и за пристигање и за полетување. Автобусите обично во поголемите светски аеродроми служат за нискобуџетните авиокомпании (кои и затоа летаат толку евтино ги користат сите начини да заштедат, немаат ни канцеларии само онлине функционираат) или како што вика пбанкс во случај на гужва макар да ја секогаш кога сум летал со високобуџетна компанија(освен од скопје ) сум се симињал и качувал преку мост додека кога сум летал со нискобуџетна речиси без исклучок сум се возел со автобусот
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1863 Posted: 18-Jul-2010 at 20:14
Незнам што сте запнале со автобусиве. Мостовите не ги исклучуваат автобусите. Токму вака функционираaт повеќето светски аеродроми, бидејќи најчесто бројот на авиони е поголем од бројот на мостови. Еве последен пат кога слетував на Јоже Пучник во Љубљана, македонскиот лет го натоварија во автобус и не однесоа под мостот на кој беше докиран летот од Приштина. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1864 Posted: 18-Jul-2010 at 19:31
Пак ги спомна автобусите. Нешто побркала новинаркава. Изгледа за полетување ќе бидат лостовиве, а за пристигнување ќе бидат автобуси, или обратно. Се гледа автобус на рендерите. Може да бдие нешто во тој стил горе за полетувања, долу за слетувања. Ова нагањам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1865 Posted: 18-Jul-2010 at 19:25

Новиот скопски аеродорм ќе биде 10 пати поголем од стариот

На плус 40, од утро до вечер, се работи за Алаксандар Велики да си го заслужи името. ТАВ започна со градежните работи пред два месеци, откако претходно ги собраа сите дозволи и ги извршија сите мерења.

Велат дека особено опсежни биле мерењата на земјиштето затоа што Скопје било на трусно подрачје. Сега, се тече според планот. Треба до крајот на идната година, Александар Велики да добие сосема нов лик.

Дотогаш, Турците согласно договорот треба да ја изградат новата терминална зграда, новата противпожарна зграда, да ја продолжат пистата, да изградат нов паркинг со излез на автопат, нова клучка за влез во аеродормот, да ги инсталираат системите за навигација, да изгрдата поголемо паркиралиште за авионите, да се изгради комунална инфраструктура, нов карго терминал, да набават нова опрема за Александар Велики да може да функцира согласно сите меѓународни стандари, но и да стане регионален центар.

Од ТАВ се задоволни како течат работите. Нашите соговорниците не сакаа да зборуваат многу, велат не се важни зборовите, туку работата. Се жалат никој не им верувал дека почнале со работа, сите чекале ТАВ да се повлече и да замине во Приштина.

Камерата на Сител е првата што регистрира дека работите се во полн ек, а ТАВ останува тука со намера да стопанисува со скопскиот аредором во наредните 20 години.

Во монетов, се привршуваат бетонските работи на противпожарната зграда, која согласно меѓународните стандарди ќе биде најблиску до пистата. Кај административната зграда е завршена четвртина од работата. Почнати се бетонските работи за изгрда на новата карго зграда. Се вршат подготовки за изгрдаба на пристапен пат. Студијата за продолжување на пистата за половина километар е при крај.

Очекувањата се дека овој главен зафат ќе започне наредниот месец. Сепак, тој е и најтешкиот.

Студијата се работи заедно со експертите од контролата на летање, се бара најдобриот начин пистата да се продолжи без ниту еден лет да биде одложен. И за сите работи што се вршат досега, најважно е сообраќајот да не запре. Резултатите се очигледни. Во овие два месеци колку што тече изградбата, бројот на патници се зголемил во однос на лани. И тоа за над 17% во однос на јуни и 11% за половина од јули.

Најголемите активности се одвиваат тука.

Овде зад мене се гради новата терминална зграда. Ќе се простира на 40.000 метри квадратни, ќе биде на два ката. Ќе биде за десет пати поголема од сегашната која има 4.000 метри квадратни.

Новата терминална зграда не само по големината туку и по содржините ќе биде сосема различна од старата. Сегашни 8 места за чекирање ќе бидат заменети до 23. Двете врати од кои сега се излегува директно на пистата, ќе бидат заменети со 6 моста. До нив автобуси ќе ги земаат патниците и ќе ги носат до авионите. Ќе има продавници, фри шопови, ресторани... ќе личи на аеродормите во големите светски метрополи.

Позади, терминалната зграда ќе биде новиот паркинг со иста површина од 40.000 метри квадратни или 1.200 паркинг места. Што ќе биде со стариот терминал, се знае само дека нема да се урива. Плановите ќе се прават подоцна, можеби ќе биде стоковна куќа, а можби и ќе се издава за потребите на авиокомпаниите кои ќе отворат свои претставништва во земјава.

И во овој случај активностите течат паралелно. Овие бараки припаѓаат на АРМ, и во наредниот период треба да се дислоцираат. Еден дел од нив кои се наоѓаа кај згрдата на новиот хангар веќе се дислоцирани, а нова зграда ќе добие и воената команда.

Иако на Турците им се брза, Алаксандар да стане Велики порано, сепак плановите се дека до крајот на 2010 новиот современ аеродорм ќе биде подготвен да прима и по 6 милиони патници годишно или десет пати повеќе од досега.

- Се очекува новиот аеродорм да биде многу поголем и да прима многу повеќе патници. Турската компанија веќе е во преговори со неколку авиокомапнии кои треба да почнат да летаат за и од Скопје што ќе придонесе за зголемување на авиосообраќајот во земјава - вели Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Согласно договорот ТАВ ќе го реконструира и охридскиот аеродром. Таму градежните работи ќе почнат во септември по завршувањето на туристичката сезона. Деновиве отпочнаа и мерењата на ветровите во штипско. Кога ќе биде готова студијата ќе се гради и карго аеродормот. Со анкес на договорот неговата изградба беше одложена за десет години.

 

Наташа Хаџиспиркоска Стефанова




http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/noviot-skopski-aerodorm-ke-bide-10-pati-pogolem-od-stariot
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1866 Posted: 18-Jul-2010 at 19:02

The Macedonian, Epa racunaj avtobuska karta od Skopje do Belgrad chini okolu 60 evra i plus patuvas barem 6 sati zavisi na granica kako ke si pomines a vaka so eftinite letovi ke bide 20-30 evra i ke patuvas za 40 minuti.

Za Istanbul i ja se iznacudiv, preterano skapi se pa neka vidat vo Dubai kako e mnogu po evtino i dobro sredeno e, se nadevam deka nema takvi gluposti da pravat vo skopskiot i ohridskiot aerodrom posto cela evropa ke si nosi jadenje i pienje za po pat :-)

Inace eve poveke informacii od izgradbata na aerodromot, navistina dobro izgleda sega za sega i na veliko gradat.

http://sitel.com.mk/video/biznis/noviot-skopski-aerodorm-ke-bide-10-pati-pogolem-od-stariot
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1867 Posted: 18-Jul-2010 at 08:01
Originally posted by Plugger


Clover, Da ne zaboravime deka imase golema recesija i svetska ekonomska kriza i zatoa TAV morashe da odlozi 6 meseci vo nivnoto gradenje na aerodromite. Ako si bil na sajtot na TAV vidi go Gruziskiot Aerodrom kolku dobro go sredile da bidat nashite aerodromi pola od toa sto go napravile ke bide super. Mene samo me plasi da ne pocnat da stavaat nekoj ne normalni ceni pa za da sednes vo nekoj restoran ke ti naplatat 15 evra za pivo, ja vo Istanbul tolku plativ za eden efes pilsen lani.  Cheers

Kako sto rekoa vo sitel reportazata se ocekuva da bide gotov aerodromot do krajot na narednata godina znaci ako bide dekemvri mesto okotmvri nema da ima nekoja golema razlika Thumbs%20Up Thumbs%20Up

Bitno e sega da gi donesat tie eftinite letovi kako sto se Ezy Jet,Whizz Air,Ryan Air i taka natamu taman za da mozat lugeto da patuvaat vo po kratkite relacii za po eftini pari da ne plakjaat gjavol ipol da idat do Sofia,Belgrad ili Zagreb.


Незнам, ама требаше нешто воочтиво да се направи, а не вака нешто обично. Сепак ќе треба пак да си седнеме на нашата добра македонска изрека создадена во последно време... „Поарно нешто ново (колку и да е скромно), него тоа што го имавме (некој спомна барака...)“

А инаку да... во Цариград се изгор цените... едно капучино 8 евра ЛоЛ во Хонг Конг е 5 пати поефтино... Да се надеваме дека во СК и во ОХ нема да е така, бидејки за такви цени треба да понудиш нешто... моментално Македонија нуди многу малку. (реално)

За релација Скопје-Белград не верувам дека некој (освен ептен бизнисмени) би отишле со авион. Повеќето користат Млаз Богданци во 04:00 од Скопје... во Белград е во 10:00.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1868 Posted: 17-Jul-2010 at 14:29
Originally posted by Cloverstack

Другите се откажаа, ама не испуштај од вид дека откога ТАВ победи, беа сменети условите на тендерот - беше долгорочно одложен проблематичниот аеродром во Штип (кој беше наведуван како главна причина за повлекување на конкурентите, поради неговата економска неисплатливост) и на ТАВ му се дозволуваат разноразни одолговлекувања генерално. Да важеа тие услови за сите уште од сам почеток, не би се кладел дека другите ќе се откажеа...

Дури и јас како подржувач на влезот на оваа турска компанија (од меѓународно-политички аспект) почнувам да го губам трпението. Добија секакви повластици, а после толку време сеуште работите стојат во мртва точка. Единствено што се случи во меѓувреме е што наместо првичниот рендер за терминалот (кој очигледно бил за мачкање очи) ни сервираа нова визија која пре би ја сврстил во индустриски хали отколку во репрезентативни аеродромски терминали.

А рокот не е март 2013, туку за скопскиот е октомври 2011, а за охридскиот е март 2011.


Clover, Da ne zaboravime deka imase golema recesija i svetska ekonomska kriza i zatoa TAV morashe da odlozi 6 meseci vo nivnoto gradenje na aerodromite. Ako si bil na sajtot na TAV vidi go Gruziskiot Aerodrom kolku dobro go sredile da bidat nashite aerodromi pola od toa sto go napravile ke bide super. Mene samo me plasi da ne pocnat da stavaat nekoj ne normalni ceni pa za da sednes vo nekoj restoran ke ti naplatat 15 evra za pivo, ja vo Istanbul tolku plativ za eden efes pilsen lani.  Cheers

Kako sto rekoa vo sitel reportazata se ocekuva da bide gotov aerodromot do krajot na narednata godina znaci ako bide dekemvri mesto okotmvri nema da ima nekoja golema razlika Thumbs%20Up Thumbs%20Up

Bitno e sega da gi donesat tie eftinite letovi kako sto se Ezy Jet,Whizz Air,Ryan Air i taka natamu taman za da mozat lugeto da patuvaat vo po kratkite relacii za po eftini pari da ne plakjaat gjavol ipol da idat do Sofia,Belgrad ili Zagreb.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1869 Posted: 17-Jul-2010 at 14:20
Спотери постојат насекаде во светот, и секаде во светот смееш да сликаш авиони на полетување и слетување, само со таа разлика што ако сакаш ексклузивни снимки од внатре во премисите на аеродромот, тогаш мора да имаш дозвола од аеродромските власти (на пример да сликаш близу до пистата, или долу кај apron-от). Нормално, тоа важи за нормалните земји, а кај нас „стриктно е забрането“, бидејќи нели имаме неверојатно воено воздухопловство кое мора да го криеме по секоја цена Bash

Прочитај или прашај на http://forum.avijacija.mk, многу добар форум.


Edited by гитардемон - 17-Jul-2010 at 14:22
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #1870 Posted: 17-Jul-2010 at 12:47
Чисто сумљам дека ќе ти дозволат,штом овие од сител се изнафалија дека ексклузивно направиле репортажа(впрочем сител прв дознава секогашBlahblah) за обичен граѓанин не верувам.Едино фантомка на глава и во акција LOL.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #1871 Posted: 17-Jul-2010 at 12:37
едно прашање.. знае ли некој дали е дозволено фотографирање на аеродром/и? баш би да направам пар фотки, ама се мислам ќе ми дојде некој нерасположен лик ако ме забележи како чкрапам.. не за друго.. да знам да сликам скришно Big%20smile 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1872 Posted: 17-Jul-2010 at 02:46
Стариот проект (првиот рендер) во секој случај поубаво изгледаше од овој сега. И овој проект е пристоен, најбитно од се, како што кажавте погоре. Но во овој проект зградата е скоро дупло поголема од првиот рендер што го видовме. Тамо зградата е широка колку три моста, а тука е широка колку сите шест. Растојанието меѓу мостовите не ми изгледа променето, така да очигледно затоа се отишло на вакво решение. Ова треба да биде нешто слично на тоа што ТАВ го има во Грузија. Има на ионтернет на нивната страна некоја слика може да се спореди.

Контролата на летање е под државна капа преку некоја агенција за контрола на летање или слично нешто. Има авиони што само прелетуваат над Македонија што врска немаат со ТАВ, хеликоптери на полиција, на армија, што исто така врска немаат со ТАВ. ТАВ под концесија ги има аеродромите, не цело Македонско небо.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1873 Posted: 17-Jul-2010 at 01:40
Originally posted by Cloverstack



Едит:ааааа сега гледам си едитирал, си ставил смајли за да укажеш дека не мислиш сериозно... остај ме мене, знам да бидам голем буквалист кога нема смајлиња  Big%20smile

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1874 Posted: 17-Jul-2010 at 01:25
Од една страна, знаеме колку се глупи новинарите, ама од друга страна, ништо чудно да беше тоа стар рендер. Ама ќе да си има мостови
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1875 Posted: 17-Jul-2010 at 01:24
Originally posted by toasumjas

А исто не ми се свиѓа што ќе треба да рипаме од џебовите(мостовите) доле за аутобусот да не однесе до авионот, боље ќе беше директно од мостот да се влагаше во авион. 
Сигурно ќе биде од мост директно во авион. За таа теоријата на новинарката со автобусите навистина не знам што да кажам, премногу поетска слобода си земала... тотално вон памет е тоа.


Едит:
ааааа сега гледам си едитирал, си ставил смајли за да укажеш дека не мислиш сериозно... остај ме мене, знам да бидам голем буквалист кога нема смајлиња  Big%20smile


Edited by Cloverstack - 17-Jul-2010 at 01:26
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1876 Posted: 17-Jul-2010 at 01:23
LOLLOLLOLLOLLOL Тоа е, ние секогаш потешкиот пат го одбираме.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1877 Posted: 17-Jul-2010 at 01:21
Не ми се свиѓа. Ги гледав другите проекти на ТАВ и нашиов е најтапа.(али барем внатре ќе личи на прав аеродром)
А исто не ми се свиѓа што ќе треба да рипаме од џебовите(мостовите) доле за аутобусот да не однесе до авионот, боље ќе беше директно од мостот да се влагаше во авион.

Edited by toasumjas - 17-Jul-2010 at 01:23
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1878 Posted: 17-Jul-2010 at 00:34

ухуху мене ми се допаѓа многу. Пристоен аеродром кој ќе задоволува потреби, комфор, потреби. Ако споредувам со рендерот што го имавме претходно, овој далеку повеќе ми се допаѓа. Се гледа дека се припазува со финанските средства, но е пристоен и тоа е најважно. А и вопшто не би ми се допаѓал да беше само стакло, ќе беше аквариум.

Едно прашање. А што ќе биде со контролната кула. Останува или нова ќе градат? Какви се обврските околу ова? 

Или пак контролата на летање си е засебна институција (компанија). Дали има некој договор за инвестирање и во во овој сегмент, или пак ова останува на државата.

Сепак на ТАВ би му одговарало да се инвестира во контролата на летање и контролната кула. Ако не сега, кога ќе му се зголеми бизнисот, како што се очекува.

Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #1879 Posted: 16-Jul-2010 at 22:49
Терминалната зграда воопшто не ми се допаѓа,очекував далеку по футуристичен изглед(али ипак,подобар ќе биде од онаа трафика сега)...успут,фала богу што почнаа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1880 Posted: 16-Jul-2010 at 21:31
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 9293949596 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.703 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.