Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1921 Posted: 11-May-2010 at 23:20 |
Александар Велики уште го чека Реџеп ЕрдоганИзминува третиот месец откако ТАВ го презеде
под концесија скопскиот аеродром „Александар Велики“, но
предвидените големи градежни зафати за негова модернизација и
проширување кои се обврска на концесионерот се уште не стартуваат. Како
причина за одложувањето повеќе пати беше наведено чекањето да се
реализира посетата на Македонија на турскиот премиер Реџеп Тајип
Ердоган, бидејќи се тврди дека тој имал голема желба да присуствува на
свечениот чин. Во меѓувреме тече рокот од 20 месеци, период за кој ТАВ
треба да подигне нова терминална зграда и повеќе други објекти, да ја
продолжи пистата, и да изгради нови сообраќајници. Единствена
забележлива градежна активност засега има близу депото за запленети
возила. Од ТАВ не успеавме да добиеме информација за што се работи.
| http://www.build.com.mk/?p=335841°57'11.04"N 21°37'46.02"E 1  2
|
 |
SkyBoy
Senior Member
Suspended
Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
|
Quote Reply
#1922 Posted: 07-May-2010 at 22:26 |
Александар Велики остана без превоз

Турската компанија ТАВ сака да ангажира своја блиска фирма што ќе воведе директна автобуска линија, но само ако се покаже исплатливо
Неизвесно е дали аеродромот „Александар Велики“ ќе добие директна автобуска линија со центарот на градот и откако турската компанија ТАВ го презеде управувањето. Компанијата сака да си ангажира турска фирма што ќе ги превезува патниците, но само ако е економски исплатливо. Од друга страна, ЈСП „Скопје“ потешко ќе влезе во игра за превоз до аеродромот оти нема соодветни услови за тоа.
Ниту иницијативата на ЛДП што неодамна ја усвои Советот на Град Скопје за воведување автобуска линија до „Александар Велики“ не е гаранција дека тоа ќе се случи. Советот ги задолжи градоначалникот Коце Трајановски и ЈСП итно да ги почнат потребните активности, затоа што, како што се велеше во иницијативата, Скопје остана еден од ретките градови во Европа, ако не и единствен во кој не постои јавен превоз до аеродромот. Советникот Зоран Шапуриќ во иницијативата побара автобусите да се воведат во рок од 30 дена и да возат на линијата неколку пати дневно, според распоредот на полетување и слетување на авионите.
Директорот на ЈСП, Мишо Николов, вели дека пред една недела имале средба со претставници од ТАВ.
- Тие не' информираа дека директна автобуска линија до аеродромот ќе и' доделат исто така на фирма од Турција со која соработуваат. Фирмата изработува физибилити-студија за економската оправданост на ваква линија. За еден месец треба да бидеме известени што понатаму. Ако оваа фирма се откаже од воведувањето на линијата, ние ќе бидеме земени предвид - изјави Николов.
Тој истакна дека ако сепак ЈСП вози до аеродромот, би се вовела приградска линија, бидејќи според Законот за безбедност на патиштата, автобус за јавен градски превоз не смее да се движи по автопат. Тогаш автобусот би се движел по приградските населби што гравитираат кон селото Петровец.
- Не знам колку би било во ред изморени патници со багаж од аеродромот да се возат со автобусот низ толку населби до центарот и да чекаат на сите попатни станици. Се работи за долга релација од 20 километри. Тоа е малтретирање - објаснува Николов.
Тој вели дека ваква приградска линија постоела пред осум години, но поради премалиот број патници што ја користеле, била укината.
- Како ЈСП сакаме директна линија до аеродромот. Автобусот би ги собирал патниците од пред неколку хотели како што се „Александар палас“, „Холидеј ин“, „Континентал“, и би ги носел директно до аеродромот - истакна Николов.
Во Градот велат дека градоначалникот Коце Трајановски го задолжил ЈСП да покрене иницијатива до Министерството за транспорт и врски за воведување редовна автобуска линија до аеродромот, а за резултатите од иницијативата да го известат Советот на Град Скопје во рок од 30 дена.
Од ТАВ информираа дека активно се работи на иницијативата.
- Мора прво да се утврди дали во зависност од заинтересираниот број патници ќе биде оправдано да се воведе ваква линија. Се работи на студијата. Не сме се откажале од спроведување на иницијативата, бидејќи оваа линија ни е во приоритетите - децидни се од ТАВ.
Додека се решат овие дилеми, аеродромот останува без организиран превоз, а единствен избор на патниците им се или роднините или таксистите, кои често знаат „солено“ да им го наплатат возењето.
|
 |
Buliwyf
Senior Member
Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
|
Quote Reply
#1923 Posted: 04-May-2010 at 16:55 |
Првиот рендер беше сосема задоволителен од естетска гледна точка, новиов рендер апсолутно не наликува на нов и современ аеродром,особено одкако ги видовме предходните рендери за кои што имаше и видео.
После толку чекање и импресии од новиот скопски аеродром се надевам нема да остане на ова.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#1924 Posted: 04-May-2010 at 16:34 |
mnogu razocaren sum so renderot!
Ova mi lici ko nekoja kineska roba!Se nadevam deka ke si dobieme sliki podetalno od aerodromot. Ova ke ispadne nesto ko vo tirana airport a TAV rece deka kje ko nadmine tirana airport ama ete.
Seuste cekam drugi renderi.Ne mi se veruva deka vaka kje izgleda aerodromot!
|
 |
SkyBoy
Senior Member
Suspended
Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
|
Quote Reply
#1925 Posted: 04-May-2010 at 15:47 |
аааа шуќур, ајде више нека дојде со грујо да фрлат лопата оти уште 5 години нема да видиме "нов" аеродром.. за пусто сликање...
|
 |
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
|
Quote Reply
#1926 Posted: 04-May-2010 at 15:42 |
procitav deka turskiot premier Erdogan slednata nedela ke ja poseti Grcija,pa po se izgleda deka ke pomine i do kaj nas da frli nekoja lopata za aerodromov
|
build.mk, гради форумска историја
|
 |
Skopje
Newbiе
Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
|
Quote Reply
#1927 Posted: 03-May-2010 at 20:45 |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1928 Posted: 03-May-2010 at 20:30 |
 Нагласив - и во текстуелниот дел стои PASSENGER BOARDING BRIDGES: 6 UNITS
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#1929 Posted: 03-May-2010 at 20:28 |
Кловер сметај дека фактичкиот број на "патници" што треба да се опслужи преку портите е многу поголем од од изборјаниот број патници, поради тоа што транзит патниците двапати ги користат портите, еднаш за влез и еднаш за излез. Така да бројот е многу поголем. Е сега изгледа на рендерот е даден еден дел, иоли тој за влез или тој за излез, така да веројатно повеќе гејта се. Сепак додека не видам комплетен рендер не можам да проценам крајно и да пресметаме релевантни груби проценки.
|
 |
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
|
Quote Reply
#1930 Posted: 03-May-2010 at 20:04 |
Toa se slucuva na preopteretenite aerodromi kade sto nemoze da se postigne. Ama kaj nas garant kakva e rabotava ke ima na dva aviona vo denot na mostovive
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1931 Posted: 03-May-2010 at 19:29 |
Претпоставувам на секој современ аеродром кој е од каква-таква важност грото на операциите се одвива преку мостови.
|
 |
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
|
Quote Reply
#1932 Posted: 03-May-2010 at 19:25 |
Pa dobro sega cim vo svetot funkcionira .....
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1933 Posted: 03-May-2010 at 19:18 |
Originally posted by vladegf
pod mostot (na prizemjeto) moze da ceka avtobus i da gi nosi patnicite do drugo stojaliste sto znaci deka eden gejt moze da opsluzuva 2 aviona.
|
Да, може и така со автобус, мада тогаш тоа би бил друг гејт, не истиот. Во секој случај би било разочарувачки така да функционира.
|
 |
micko_v
Senior Member
Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
|
Quote Reply
#1934 Posted: 03-May-2010 at 19:07 |
Ако навистина ова е рендерот тогаш е вистинско разочарување  . Нема никаква врска со првиот рендер кој беше толку помпезно најавен и е обична грдосија, повеќе личи на некој индистриски хангар отколку аеродром...
|
 |
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
|
Quote Reply
#1935 Posted: 03-May-2010 at 19:05 |
pod mostot (na prizemjeto) moze da ceka avtobus i da gi nosi patnicite do drugo stojaliste sto znaci deka eden gejt moze da opsluzuva 2 aviona.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1936 Posted: 03-May-2010 at 18:46 |
 Е сега прилично ме буни она со мостовите (PASSENGER BOARDING BRIDGES) што и во инфото и на сликава се гледа дека се шест на број. Исто така во случајов на еден мост доаѓа по едно стојалиште за авион, така да тука рачуницата испаѓа ригидно 6 „гејта“ = 6 моста = 6 стојалишта. Па ме багира како со таква постава може да се опслужат 6 милиони патници годишно, што е 1 милион на секој гејт и тоа при идеална дисперзија. За споредба еве да земеме еден од њујоршките аеродроми - JFK International (којзнае можеби не е најприкладен пример, ама за него прв успеав да најдам вкупен број на гејтови). Значи JFK, кој е аеродром што работи баш 24/7 и кој опслужува огромен број големи авиони, користи 151 гејт за ~50 милиони патници годишно. Како планираат на Александар Велики да стиснат 6 милиони патници низ овие 6 гејта, навистина ме буни... Не памтам ни некаква најава за фазно проширување на терминалот (под услов да е планиран за модуларна експанзија) додека се достигне капацитет од 6 милиони патници.
Edited by Cloverstack - 03-May-2010 at 18:49
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#1937 Posted: 03-May-2010 at 18:42 |
Еве го и актуелниот рендер на нивниот сајт
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1938 Posted: 03-May-2010 at 18:13 |
TAV конечно ги излиста македонските аеродроми на својата веб страна http://www.tavconstruction.com/tav/Projects/Aviation---Airports/Ongoing-Projects.aspx
SKOPJE ALEXANDER THE GREAT INTERNATIONAL AIRPORT (MACEDONIA)
FACTS & FIGURES
TERMINAL DESIGN CAPACITY: 6,000,000 PASSENGERS PER YEAR
TERMINAL BUILDING AREA: 40,000 m²
RUNWAY EXTENSION: 38.100 m²
NEW APRON AREA: 25.000 m²
ACCESS ROAD AND ROUNDABOUTS: 44.400 m²
CAR PARK AREA: 42.500 m²
PASSENGER BOARDING BRIDGES: 6 UNITS
ADMINISTRATIVE BUILDING: 5.000 m²
CARGO BUILDING: 40.000 TONS/YEAR
More than 600,000 passengers used the Alexander the Great International
Airport in Skopje in 2009. Modernization studies are planned which will
address the technical infrastructure of the airport.
The project comprises the construction of a new, 40.000 m² terminal
building, with 6 passenger boarding bridges. Completely designed and
planned by TAV design team and as a result of the know-how gained from
operational perspective of TAV Airports, the new airport will be able to
handle a capacity of 6 million passengers per year.
In order to increase the capacity of the airport the runway, apron and
taxiway areas are improved and increased, in line with the capacity of
the terminal building. The runway is extended for more than 500 m
whereas the apron areas are increased by 25.000 m². A cargo handling
facility capable of 40.000 tons of goods per year and a new
administration building of 5.000 m² is also within the scope of works.
The improvement works and construction of the new terminal building of
the Alexander the Great Airport of Skopje is planned to be completed in
the relatively short time of 20 months, until the end of November 2011.
RENOVATION OF OHRID ST. PAUL THE APOSTLE AIRPORT (MACEDONIA)
COMMENCEMENT DATE: MARCH 2010
COMPLETION DATE: MARCH 2011
FACTS & FIGURES
NEW VIP FACILITY CONSTRUCTION
NEW ADMINISTRATION BUILDING CONSTRUCTION
NEW AIRCRAFT HANGAR CONSTRUCTION
NEW BAGGAGE HANDLING SYSTEM
NEW CAR PARK: 11.000 m²
APRON CONSTRUCTION WORKS: 36.000 m²
CARGO CENTER RENOVATION WORKS Currently, Ohrid St. Paul the Apostle Airport has a limited traffic
capacity. The apron can accommodate up to 9 aircraft and the terminal is
equipped to handle up to 300 000 passengers annually. The main purpose
of St. Paul the Apostle Airport is to serve as an alternative to
Alexander the Great Airport at Skopje and cater to flights bringing in
tourists destined for Ohrid.
With the concession agreement signed by TAV Airports Holding, the
renovation works for the Ohrid St. Paul the Apostle Airport has begun,
as of March 2010. The works involves the construction of New VIP
facility, New Administration Building, New Aircraft Hangar and
installation of the New Baggage Handling System. A new car park of
11.000 m² and an apron of 36.000 m² are within the scope of renovation
works.
Planned to be finalized within 12 months, the renovation works will
improve the quality of service provided by the facilities remarkably.
|
|
 |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#1939 Posted: 03-May-2010 at 10:05 |
МУРАТ ОРНЕКОЛ,
ГЕНЕРАЛЕН ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР НА ТАВ
Скопскиот
аеродром ќе биде центар во регионот
Елена Костовска
Аеродромот
„Александар Велики“ во Скопје да прерасне во регионален центар е целта
на ТАВ во наредните 20 години во кои турската компанија ќе стопанисува
со македонските аеродроми. Ова го изјави генералниот оперативен директор
на „ТАВ холдинг“, Мурат Орнекол велејќи дека тоа нема да биде лесна
задача. Македонските аеродроми имаат многу висока цена на горивото, а во
земјава нема национален авиопревозник. Тој не сакаше многу да открива
за финансирањето на проектот, ниту за динамиката на враќање на
инвестицијата. Кажа само дека се при крај договорите со банките за
затворање на финансиската конструкција од која досега се обезбедени 100
милиони евра вклучувајќи ги и трошоците за камати. Оперативниот директор
на ТАВ вели дека од македонските аеродроми не очекува голема заработка.
За 20 месеци, колку што е рокот за изградба и реконструкција на
аеродромите во земјава, македонските патници ќе добијат големи и модерни
терминални згради, проширена писта, подобра услуга, модерен „фришоп“,
ресторани и кафетерии, зона за патници и мостови по кои ќе се движат за
да чекираат билети, што ќе биде за првпат во Македонија. - Луѓето треба
да знаат дека една од причините за скапите авионски билети е високата
цена на горивото. Во однос на конкурентите, тоа е, навистина, голема
разлика во цената. Повеќето од компаниите што летаат од тука веќе го
имаат наполнето резервоарот за гориво доволно и за летот назад. Овде
ништо не купуваат. ТАВ ќе направи се што е потребно за да ги намали
трошоците што ги формираме, како што се аеродромските такси - вели
Орнекол. Според него, не е лесно да се привлече една авиокомпанија, но
ТАВ прави многу за да ги промовира македонските аеродроми на саемите на
кои настапува. Орнекол уште еднаш повтори дека постои потреба од една
национална авиокомпанија, која ќе добие дозвола од Владата и од
воздухопловните власти. - Инвеститор може да биде Владата, ама колку што
знам не е заинтересирана, или приватна компанија како што беше МАТ во
минатото. Било да е приватна или да е државна за нас не се прави никаква
разлика. Важно е да се дејствува брзо за да не може нашата конкуренција
да добие повеќе. Ако Владата види дека нема заинтересирана компанија
тоа значи дека треба да се смени нешто во законодавството. Но, јас
слушнав дека има некои можности - вели Орнекол. Според него, добар
знак е зголемувањето на бројот на патниците на аеродромите во земјава во
последниве месеци од 10 до 12 проценти. Тој додава дека во секоја земја
што е пред влез во меѓународните организации, како што се НАТО и
Европската унија, се зголемува авиосообраќајот. - Пистата на скопскиот
аеродром ќе ја прошириме за 500 метри, иако засега постојната е доволна.
Се надеваме дека тука ќе има многу сообраќај, дека ќе доаѓаат големи
авиони за кои ќе биде потребна поголема пистата, но тоа, според нашите
процени, ќе се случи по пет - шест години - вели Орнекол. Тој најави
дека за официјалното почнување на градежните работи се чека на доаѓањето
на турскиот премиер, Реџеп Ердоган, кој изразил желба да присуствува на
овој настан.
Нема субвенции без дозвола од ТАВ
Владата
нема да може да субвенционира одредени авиолинии без согласност од ТАВ.
Ова, според Мурат Орнекол, е дел од договорот за концесија на
аеродромите. Владата прави измени во Законот за воздухопловство, според
кои државата ќе може да субвенционира линии што се од јавен интерес, а
за кои не мора да постои комерцијална исплатливост. - Има одредени
субвенции, кои ние ги прифативме, и се однесуваат на привлекување
туристи во Охрид, но освен тоа нема други – вели Орнекол.
Ја
заобиколивме Приштина
Извршниот директор на ТАВ, Мурат
Орнекол смета дека скопскиот аеродром има поголеми потенцијали од
приштинскиот, кој забрзано се развива во последниве години. - Да
сметавме дека приштинскиот аеродром вреди повеќе ќе бевме таму, а ние не
ни учествувавме на јавниот оглас за аеродромот на Косово. Тука сме
зашто веруваме во Македонија – изјави Орнекол.
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=1&EditionID=2010&ArticleID=139840
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#1940 Posted: 25-Apr-2010 at 12:26 |
 Нако ја правеа само студијата за аеродромот но не направија и градежен проект. Допрва треба да се обзнани како точно ќе изгледа аеродромот. Низ нишкава поназад има и други, поубави рендери произлезени од ТАВ. Конкретниов од огласот го има и на билборд пред аеродромот.
|
 |