![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 11> |
Author | |
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() Posted: 02-Aug-2024 at 18:02 |
http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&lId=1
Доменот не постои |
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
|
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=3F50D7E22DE80B47B105314C292CE700
Порталот е недостапен |
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
|
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1516&ArticleID=99680
Линкот не постои |
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
|
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
Web portal-от повеќе не постои.
|
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
|
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
Линкот
https://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=173&ArticleID=6491 е блокиран. |
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
|
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
Линкот до постот не функционира Edited by ElfGT - 02-Aug-2024 at 16:30 |
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
е да, можеби и од наши пари се финансирало некогаш в Косово, нели од побогатите се распределувало кај посиромашните југословени ![]()
инаку единствен начин вакво нешто од нелегални пари да се финансира е доколку ко јавно приватно партнерство инвеститор е некој криминалец, пр. ко кај нас пола и повеќе од зданијата на градежнио сектор во раце на едикоја урбана магија од мафија!
|
|
![]() |
|
пеперутка16 ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2023 Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
Овие проекти се финансирани од нелегални пари или од наши пари.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Кој непотребен балкански кичерај. Овие кули биле актуелни во градови кои немаат соодветни брда и планини околу нив за broadcasting технологии, и биле градени во време кога broadcasting беше водечка технологија за комуникација, ТВ, радио, килохерцно радио и останато.
Да го правиш ова денес само заради атракција е тотално лудило зашто телевизијата веќе ниту доаѓа од ваквуте кули и кајшто ги има веќе изградено, ниту па е некоја посебна којзнае што атракција во време кога има комерцијални дронови и снимки од секој агол секаде. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Немаме тема за ТВ кули од соседството и светот, па тука ќе објавам – и Приштина сака да гради ТВ кула, но во градот. Засега е само идеја. Во суштина, столбот веќе постои, тоа е некаков оџак, веројатно сега сакаат да го направат атракција.
![]() ![]() Edited by Џоле - 01-Feb-2023 at 18:33 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
carver91 ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 166 |
![]() ![]() |
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/skijachkata-sezona-na-popova-shapka-otvorena-so-dva-dena-besplatno-skijane/
кога ќе го отворат шестоседелница? |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Незнам ова каде да го постирам, па ќе го ставам тука, ако има посоодветно место префрлете.
Еве гледам повторно поплави во Македонија и регионот на секој поголем дожд, и цело време тоа авршува со некоја медиумска кампања со "мислења" од граѓани и повторно ништо темелно не се превзема. Поплавувањата на домовите и дворовите се обично во ниски делови, еве како сега ова во Облешево и нормално е дека во мочуриште, односно оризово поле, како што е Кочанско, нормално е да се очечкува дека може да надојде вода. Па би дал еден предлог. Општините да се откажат од комуналии за приземје доколку тоа е отворена гаража. Се со цел куќата да почнува од први спрат нагоре, а доле гаражниот простор да биде поплавен при евентуални овакви надоаѓања вода. Ама мислам сериозно да се припази да нема злоупотреба и доградувања после тоа и правење соби од гаражи. Или па ионака се дивоградби у прашање без ич комуналии, па не ми е јасно како еден досега не се најде да направи вакво нешто. Ако имате примери од Македонија, споделете. Еве пример од приморска туристичка куча од Грција, каде целиот долен спрат нема соби. Ова е одлично решение за овакви делови. ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
како што е дискутирано во еден куп други теми, проблемот со сообраќајот е далеку покомплексен е од ова... многу е лесно да видиш како некој детал функционира во Холандија без да ја гледаш целосната слика како функционира градот/државата
тоа што го направија во Скопје со стеснувањето на лентите и со велосипедките патеки е стварно ужасно и трерба да ги возиш секој ден тие делници да видиш дека везе немаат и во многу случаи дури креираат опасности, дури и со сообраќајната некултура одземена од равенката едно е барем точно во паралела со америчково видео... ние имаме "stroads"... со оглед на тоа дека дизајнот е од пред пола век и повеќе... затоа имаме таква глупост како класични зебри на булевар со шест ленти, без разлика дали се со семафор или без... згора на тоа стај годиништа урбано дивјаштво за нивната еволуција да не може да се одвива во прав развој и наместо детално да се планира град како Амстердам, кој иако се брендира како велосипедски тоа е делумна лага, кога знаеш дека имаат и автопати и поплочени стари улички и јавен превоз и што се не... ние имаме копирање на нивните финални продукти како лежечки полицајци, испрекршени коловози и велосипеди на сред улица Edited by zabegan - 08-Sep-2021 at 20:20 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Видеото за Калгари и Амстердам со бодовите, прејако
![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Еден од најдобрите канали на интернетот за вакви работи. Се надевам барем неколкумина ќе го изгледаат видеото и ќе научат нешто. И зошто стеснуваат ленти во Скопје, и зошто одземаат автомобилски ленти за да изградат велосипедски, итн. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Незнаев дали да постирам во Брза Пруга Будимпешта-Атина или во Вардарска Долина, ама мене оваа посета ми делува исклучително поврзана со интересот на Кина да ги спроведе оваквите проекти. Европа има пари, Кина има што да продава за тие пари. Затоа, по секоја цена бараат начини да си ги реализираат клучните проекти за побрз пласман на нивните стоки на Европските пазари. Long story short, кажано на јазикот на обичниот граѓанин - Free shipping. Тоа што се зборело кобајаги за вакцини е театар за јавност. Генерал од овој калибар не доаѓа на Европска турнеја за вакцини, башка и не му е бранша медицина. Ама затоа геополитика му е фах, и ова значи нема да може во иднина никаква будала од Липково или Прешево да фантазира дека може да загрозува меѓународен проток на стоки од супер-сила. Видете ги само изборот на земјите во турнејава, сите до една по линијата на коридор 10.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ретко паметно нешто од овој.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Супер истражување од ВидиВака, се согласувам со изјавите на Бојан, но прашањето е како да се постават приоритетите да не бидат базирани на политика? Потребни се незвисни претпријатија во инфраструктурата со менаџери кои се стручни, а не политички подобни. Потребен е подобар систем за check and balances за да се спречат одлуки во партиски кабинети. Во спротивно ќе останеме најсиромашни во Европа.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Инфраструктурно слепо црево на Балканот
Автор: Александар Манасиев Балканско инфраструктурно слепо црево. Вака слободно може да се нарече Македонија која изминативе три децении не успеа да изгради соодветна патна и железничка инфраструктура заостанувајќи зад сите балкански држави. Најмладата балканска држава Косово речиси целосно се поврза со автопат градејќи го највисокиот и најдолгиот мост на Балканот и поврзувајќи ја Приштина со македонската граница. Но, ако тргнете со автомобил од Приштина кон Скопје тогаш колку што ќе ви биде потребно да стигнете до Блаце (75км), толку ќе ви биде потребно да стигнете од границата до Скопје бидејќи последните 14 километри на таа делница не се автопат и се во прилично лоша состојба. Македонија вети дека ќе ги заврши 14-те километри до 2023 година и дека конечно од Скопје до Приштина ќе има целосно поврзување со автопат на кој ќе се пристугнува од едниот до другиот град за 45 минути. Но вакви и слични ветувања имало многу од политичарите во последниве две децении. Најголемиот дел не се исполнуваат или се одложуваат во недоглед. И со секое одложување цената на чинење на тие проекти вртоглаво расте. Токму затоа дел од најважните патни и железнички коридори во земјава останаа заложници на политиката. повеќе на https://vidivaka.mk/istrazuvanja/infrastruktura/?fbclid=IwAR0gl3LSkBR_6_US-kPQ48GV_CrFcNxj9u7aT7wvoQ4ckhvS5WPY-reO1Ew |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |