![]() |
![]() |
![]() |
[А4] Блаце - Ново Село (струмичко) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 9> |
Author | |||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Асфалтирани се новите пристапи на наплатната Петровец. Сеуште не ми е јасно докрај што треба да биде овој зафат, освен претпоставка дека е некој обид да се спречат камионите. Само што во тој случај па многу возила што доаќаат во Скопје наместо да ја платат наплатната и да влезат преку Автокоманда, ќе си се одвојат пред наплатна и ќе си стигнат во Скопје преку стариот пат. Проблемот со камионите од Петровец до Катланово ќе се пресели како проблем со патнички возила од Петровец до Скопје. Всушност само ги повтарам и ланските сомнежи и нејаснотии што ги имавме. Има клучка предходно што може да се злоупотреби. А за овој зафат воопшто немаме никаква информација. Мене сепак ми останува како една можна веројатна опција ова да е во некаква корелација со аеродромот, пред се поради блискоста и активностите таму. Ама што би можело тоа да биде повторно не е јасно. И друга работа, како старите краци физички ќе се одвојат од новите. Ќе се изгради бариера некое ѕидче, ќе се изора измеѓу, рабници? За некоја наплатна кај Велес имам слушнато пред некоја година за избегнување наплатна преку некоја нива, па ставале куп песок, па се заобиколувало околу купот. Затоа како овдека планираат постоен пристап физичка да го одвојат да не се злоупотреби.
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
||||||||||
http://www.build.com.mk/?p=5043 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
||||||||||
Тоа асфалтирањето го прави Пелагонија Инжењеринг
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
||||||||||
fala bogu! veke od damna go kradat taj pat. mos ke e gotov do leto.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||
Многу блиску до патот ми изгледа дека се засадуваат дрвава. Сега багремите јас незнам колку големи растат, но доколку растат колку нормалните дрва, тогаш можат да бидат многу опасни за возилата, при излетување.
|
|||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Забелешка на место, еве нешто повеќе за багремот: http://en.wikipedia.org/wiki/Robinia_pseudoacacia Се прашувам дали има кај нас некакви прописи за тоа што може да се сади покрај пат и на колкаво растојание. Ако нема прописи, треба барем елементарна логика да се примени. Инаку багремот сакал песокливи почви и бил одлична заштите од ерозија, ако е тоа некакво објаснување за изборот ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
На веб сајтот на Министерство за Транспорт и врски ги има сите правилници во врска со технички карактеристики на патишта. Она што јас го најдов за дрва е дека може да се садат надвор од сообраќајниот профил на патот, а тоа е метро и пол после коловозот бидејќи во сообраќајниот профил има метро и заштитен простор од страна. Овдека горе има многу повеќе од тоа. А башка се работи за пат што максимално дозволена брзина веројатно е 80, така да забелешката и не ти е баш оправдана.
А багремот може би е избран зашто расте побрзо него други дрва што растат, а и не сум видел багрем со стебло подебело од десетина сантиметри. Обично ако не се оддржуваат може да наликуваат и на грмушесто диво зеленило што повеќе е за загрижување дали првите неколку години планираат да ги кројат и оддржуваат. Повеќе смета оној ефект како светло што трепка особено насабајле или приквечер кога сонцето доаѓа бочно и има некој ефект како трепкач што знае да збуни. Ова во Скопје може да се види на Илиндеска кај Министерство за одбрана или на Коце Металец во Железара. Барем јас тука го имам видено. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не би рекол дека има многу повеќе од метро и пол, баш ми изгледа отприлика толку, но метро помалку или повеќе не менува многу, а 80km/h (ако на новите делници не биде дозволено и стотка) не е воопшто брзина за потценување. Малку сум збунет чим е така прецизирано во правилникот, да се надеваме дека е преземено од некаде каде што е базирано на некаква анализа.
Инаку багремите ги има и со многу подебели стебла (не дека 10cm е малку), но и јас сум слушнал за некои чудни својства на дрвото, па ваљда баш целта им е да не се оформат масивни дрва, туку слаби и еластични стебла со многу ситни гранки кои се разгрануваат веднаш над подлогата. Ваква „грмушковидна“ форма можело да се добие со сечење на стеблото додека багремот е уште мал, но се јавувал друг проблем - дрвото брзо и агресивно освојувало хоризонтален простор, па во тој случај би требало посветено одржување. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||||||||||
Patniot pravec Stip-Strumica (64 km) pocna da se gradi 1992 god. Za 18 godini izgradeni se otprilika okolu 27 km regionalen pat so dve kolovozno lenti. Ako se zadrzi ovaa tempo na gradenje, celata delnica Stip-Strumica ke bide zavrsena 2034 god.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не дека може кој кога каде му текне да се прават клучки, но не сваќам зашто не би можело кога и така го има натпатникот. Би требало само четири рампи да се доизградат и да се добие некоја дијамант раскрница. Секако дека би повлекло тоа во експропријавција на ниви, само што проблем ни е некако што ич не баратаме со бројки туку се сведува на само дигање галама. Стварно да споредиме па да знаеме колку тоа чини и зашто да и зашто не. И па незнам зашто се доведуваат до степен на штрајк, па клучката Калуѓерица и така не евоопшто далеку. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Дијамант клучка би била непотребен трошок за тоа место. Мало дво-квадрантско паркло би било сосема прикладно. Edited by Cloverstack - 03-Dec-2010 at 03:36 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||||||
http://daily.mk/cluster3/8487f9a20305926376494f3964c342dd/608037 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||||||
Еве тазе слики. Освен 5 работници, 2-3 камиона и 5-6 багери, се друго статус-кво.
1. ![]() 2. ![]() Иако иам повеќе пати патувано до Струмица, овој дел никогаш детално не сум го приметил. Но после вчерашното возење, НЕ МИ Е ЈАСНО ШТО ПРАВЕЛА ДРЖАВАТА ВО ЗАДЊИТЕ 20 ГОДИНИ ЗА ПОВРЗУВАЊЕ НА ЕДЕН ОД НАЈБОГАТИТЕ ГРАДОВИ ВО МАКЕДОНИЈА СО СКОПЈЕ. ПА У 21 ВЕК ДА СЕ ВОЗИ НА КАЛДРМА?!?!?!?!??!? УЖАС! |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
||||||||||
Eve sto ke se gradi detalno vo kratki crti napisano. Изградба на автопати: Табановце –Куманово, Демир Капија – Смоквица, Куманово - Крива Паланка, Гостивар- Охрид со крак кон Албанија, Скопје - Штип -Кочани , Скопје – Блаце, и реконструкција на автопатот Скопје-Велес Изградба или реконструкција и проширување на експресни, магистрални и регионални патишта: Градско- Прилеп-Битола, Штип – Струмица , Кочани –Виница - Делчево – граница со Бугарија, Кичево - Дебар, Свети Николе – Пробиштип, Скопје-Сончев Град, Таор –Катланово, Тетово – Јажинце, Косел – Охрид – Св.Наум, Скопје-Македонски Брод Ete ke gi pravat patistata Gradsko-Prilep-Bitola ne znam zosto se digna tolku mnogu panika.
Недела, 15 Мај 2011
Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, кој како носител на кандидатската листа во четвртата изборна единица, изјави дека ќе се гради експресен пат меѓу Струмица и Штип.Со програмата на ВМРО-ДПМНЕ „Манифест за реформи и развој“ е предвидено не само довршување на патот Струмица-Радовиш, туку и изградба на нов експресен пат меѓу Струмица и Штип кој ќе има четири ленти, од кои две побрзи со по 3,75 метри и две побавни со широчина од по 2,5 метри. За овој проект ќе бидат инвестирани околу 250 милиони евра, а со оглед на тоа што се предвидува и изградба на автопат меѓу Штип и Скопје, значително ќе биде скратено растојанието и времето на пристигнување од Струмица и другите градови во југоисточна Македонија до метрополата и обратно, изјави Ставрески. - Во делот на инфраструктурата предвидуваме да биде завршена реконструкцијата на регионалниот пат Струмица-Дојран и на другите започнати патиштаhttp://kurir.mk/makedonija/ekonomija/29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||||||||||
Мене ништо не ми е јасно од изјавава на Ставрески! Каков е тој профил на пат со четири ленти од кои две се "побрзи" со 3,75 метри и уште две "побавни" со широчина од 2,5 метри !?!?
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
||||||||||
Тоа е експресен пат. Ако си одел накај Солун, од македонска граница до Солун најголемиот дел од патот е од ваков тип. Тоа е сосема солидно патно решение и баш сум зачуден зошто до сега не се правеле вакви типови на патишта кај нас. Ограничувањата на брзината се обично 110 километри на час.
|
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |