![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 20> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Германските железници купуваат 300 IC возови
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Што се случува во Тајланд...
Edited by Danielbtmk - 17-Apr-2011 at 15:09 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Google превод на веста од ЕВРОПА без граници
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Страшна случка во Канада
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Нема зезање со природа
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Нова железничка траса меѓу Европа и Азија Со оваа линија треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинската бирократија Деновиве беше пуштена во употреба нова железничка линија од
пристаништето во Антверпен во Белгија до кинескиот град Чонгчинг, со
која треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинска
бирократија. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Налетав на оваа фантастична фотка од Франкфурт. Ова е пристапот кон главната патничка станица.
![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Само обично има многу повеќе возови, јас повеќе пати се имам воѕено со воз за франкфурт
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
'Reliable and economical' Russian EMU to roll out next year
06 June 2011
RUSSIA: Following Alstom's acquisition of a 25% stake in Transmashholding, on June 6 the companies confirmed details of their ongoing project to develop a 'reliable and economical' electric multiple-unit for the Russian market. The ED10 modular EMU platform will offer a range of regional and suburban options combining modern standards of passenger comfort and technology with 'particularly competitive' purchase and maintenance costs. Each EMU will have four to 12 cars, giving a capacity up to 1 500 passengers, with provision for multiple working. Top speed will be 160 km/h, with asynchronous traction motors and a bogie designed to offer a better ride and lower track forces than current designs. A range of interior options will be offered, with passenger information systems, modern HVAC, LED lighting and wheelchair access from high and low platforms. Design work is being undertaken by the TRTrans joint
venture of Alstom and TMH. Most of the development will be carried out
in Russia, with the first prototype trainset scheduled to roll out by
the end of 2012. Почна трката за тоа кој производител ќе ги замени популарните „електрички“ во Русија, чиј број изнесува неколку илјади на целата територија на земјата. Странските компании се натпреваруваат да влезат во партнерска изработка со некоја од руските производители за новите електромоторни гарнитури. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Евро-возот добива зелено поттик.
![]() Тунелот од 3.2 км на релацијата Париз - Амстердам на кој има 16.000 соларни панели од кој се напојува Антверп станицата и белгиската железничка мрежа. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час, а инаку знам дека има доста неосновани критики зошто Кина толку силно го развива железничкиот сообраќај... кога може да вложи во авионски
![]() |
|
![]() |
|
buco55 ![]() Newbiе ![]() Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
Мислам дека ограничувањето е пред се заради комфорот на патниците. За брзини над 350 км/ч бучавата и вибрациите внатре во возот се многу силни и патничите нема да имаат удобен транспорт. Друга причина секако е и екстерната бучава што возот ја прави кога поминува блиску до населени места.
Пред некое време Кина имаше некои планови за развивање на континуиран воз т.е. воз што цело време кружи а патниците чекаат во специјални простории над возот. Можеби сите ови инвстиции во возовите во Кина се и малку proof of concept дека ете Кина може да направи супер брзи возови и нови дизајни. Секако тука и Кина може да има своја фирма која ќе ги произведува додека со авионите е зависна од Airbus и Boing. |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
http://topics.scmp.com/news/china-news-watch/article/Trains-slowed-to-boost--efficiency |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.mk/?p=8493 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови
Кина - Брз воз излетал од шините 23.07.2011 Во Кина денеска екстра-брз воз излетал од шините, јавува државната новинската агенција Ксинхуа. Засега не се знае дали има жртви. Возот сообраќал на релација Хангжои - Венжои, а излетал од шините во областа Жеџијанг. Во извештајот се вели дека најмалку двајца луѓе паднале во блиската река. На 30 јуни, кинескиот премиер Вен Џиабао официјално ја пушти во употреба железничка линија од Пекинг до Шангај, на која сообраќаат брзи возови. Кина потроши 33 милијарди долари за градење на екстра брзата железница. http://www.time.mk/read/dddafbcd5a/d7f3687738/index.html |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Кај нас за внатрешно-државни услови нема смисла да имаме супер брзи возови бидејчи тие практично би имале смисла само ако има директен воз скопје битола или охрид, е сега како трансбалкански мрежи каде возот би имал на пример следни станици: атина/солун/Скопје/ниш/белград/загреб/љубљана, тогаш има смисла за употреба на „супер“ брѕи возови. Кај доволно е инфраструктурата да дозволува до некои 160 км на час и се користата регинални експреси кои имаат патна брзина од некои 120 км на час. Во основа растојанието на станиците некогаш не прави исплатливост на брѕи возови. На пример во Германија просечната брзина на ICE е под таа на TGV во франција, ама само затоа што во германија доста чест станиците се премногу блиску и возовите немаат доволно пруга да развијат брзина над 250 и ако имаат поради растојанието тоа е сеамо релативно мал дел од патото кој се еинува со таа брзина. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Детска железница во Русија во сибирскиот град Иркутск, мали клинци од 10 до 16 години учат да бидат машиновозачи, диспечери, шефови на станица:
Dečja železnica - a nije igračka Fotografija: 7/71 komentar Subota, 06. avgust 2011 18:16 U Irkutsku postoji jedna 26 dečijih železnica u Rusiji, na kojima mali železničari uzrasta od deset do šesnaest godina kroz rad uče da budu mašinovođe, strujardi i stjuardese, dispečeri, šefovi stanica... U Irkutsku dečja pruga, izgrađena 1939. ima 3,25 kilometara, i nije samo školska praksa već i atraktivna turistička destinacija. http://www.mondo.rs/tg5167/Foto/Decja_zeleznica_-_a_nije_igracka.html Edited by Cloverstack - 10-Aug-2011 at 20:53 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() За жал многу нешта уништивме во МК ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
малку off topic, ама оваа железничка линија да не е повод за мотото „Скопје, Сарај, Матка, релација кратка“? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 20> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |