|
![]() |
|
Скопски сообраќај (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 6061626364 159> |
| Author | |
ko4ani
Senior Member
Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply
#1221 Posted: 25-May-2011 at 14:53 |
|
Кој е изведувач на оваа улица што се асфалтира на сликиве ? |
|
![]() |
|
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#1222 Posted: 25-May-2011 at 22:52 |
|
Пред некој ден возев од Мал одмор до Соборна и не сум баш задоволен од асфалто. Многу нерамнини, а таму кај што отприлика почнува кракот за вртење лево кон Влада имаше и една дупка, која што нормално не ја очекував и фино ја закачив.
Edited by fichot - 25-May-2011 at 22:53 |
|
![]() |
|
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#1223 Posted: 25-May-2011 at 22:59 |
Не верувам во твоите коментари искрено
Ќе поминам па ќе дадам оценка. |
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1224 Posted: 26-May-2011 at 12:27 |
Тоа е булевар Партизански одреди. Официјално изведувач е Пелагонија Гостивар, но механизацијата на терен била на некоја косовска фирма. Некој го имаше пишано и името на косовската фирма, во моментов не ми текнува. |
|
![]() |
|
Gradinarot
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 369 |
Quote Reply
#1225 Posted: 26-May-2011 at 12:36 |
|
абе за ќотек сме и 3 точки...
Кракот кај Веро, а донекаде важи и за МХ Јасмин, релативно добар и рамен, спојот со „старите улици“ е стандард болка како и кај нивелирање шахти, а гледам на места не се менувани старите рабници кои иако се сеуште здрави, нема уште многу да траат.
Не велам дека требало се` да се смени, ама на некои места е смешно што по ваква интервенција на улиците тие останале старите и истите. Повторно филингот е како да е приправано. Исклучок на сите овие зафати е новиот булевар Илинденска, кај кој ако не цепидлачиме, ги помина пионерските болки што ги влечеме уште од комунизмот.
Булевар Србија можам да кажам дека генерално е прилично лошо изведен.
Ке почне ли надзор да работи и да се прави селекација за недоквакани фирми или....
|
|
|
..... .......
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1226 Posted: 26-May-2011 at 19:10 |
|
Верувам дека кој често поминува по булевар Јане Сандански во близина на Тобако 2, сигурно го забележал проблемов.
41°59'17.79"N 21°27'12.51"E Се работи за комбинација на неколку фактори кои на оваа локација создаваат тесно грло, а неретко и опасни ситуации. Факторите се следниве: - Недооформена примарна сообраќајна мрежа во Скопје која ги изобличува сообраќајните текови на таков начин што она кое е веќе изградено е несоодветно за моменталната состојба. - Непостоење на жолта лента на оваа локација, иако се работи за булевар со шест ленти (а и да постоше, гледаме колку се почитува на други локации... ) - Безобразно паркирање на коловоз, кое веќе долго време останува несанкционирано. И што се случува... над 95% од сообраќајот се движи кон центар, а не кон стар аеродром, мада за двата правци на крстосницата се оставени ист број ленти, по две. Ова значи дека огромен број возила во последен момент се престројуваат од третата на втората лента. Уште полошо, токму на истиот дел на булеварот, на првата лента речиси секогаш има паркирани по еден-двајца-тројца идиоти. Така да дополнителен број возила е приморан да се престрои на втората лента, а автобусите на градскиот превоз неретко заглавуваат подолго време додека во гужва успеат да ги заобиколат паркираните каубојци. И со тоа втората лента на овој сегмент го презема целиот сообраќај од аеродром кон центар, а повеќето од нас знаеме колку е интензивен тој сообраќај во најголем дел од денот. Па не само што се прави гужва, туку во тоа надмудрување и брзање кој кога да се вклучи и кој кого да блокира се создава солиден потенцијал за незгоди. Проблемот со паркираните битанги (воошто не се двоумам да ги наречам така, бидејќи пречесто ги гледам дури и како мртви ладни седат во возилата чекајќи некого, додека околу нив и заради нив се создава хаос) особено ескалираше откако беа поставени столпчињата на тротоарот, кој порано апсорбираше добар дел од оние што сакаат да се паркираат кај ќе им прдне. Па се прашувам, која е поентата да се постават столпчиња за да се спречи паркирање на тротоар, ама да се толерира паркирање на коловоз?!? А доколку барем овој фактор биде отстранет (кој воедно е и најлесен за решавање), ситуацијата драстично ќе се подобри. Ама никогаш не сум видел да интервенира сообраќајна полиција, а камо ли пајак. Напротив, повеќе пати сум видел токму полицајци во полициско возило да бидат на местото на овие генерички бараби и говеда обележани на мапава. А еднаш имам видено и како си го оставија крајслерот токму пред постојката, и си седнаа во еден од тамошните локали, што не знам баш колку им е дозволено, ама секако дава добра слика за тоа каков ред владее во државава. ![]() |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#1227 Posted: 26-May-2011 at 19:30 |
|
Хахахахаха Кловер ме изнасмеа, ама ептен си во право. Еден период страшно се дигаа коли од тротоарот, после тоа им ставија ступчиња, па се паркираа на улица, па пак им ги дигаа колите и опет ништо од тоа. Проблем се кладиониците. Најчести паркирачи тука се тие што уплаќаат тикет и наместо да кружат од позади си се паркираат тука. Многу често се дешава некој да одвај избегне лупање со колите тука. И мене ми се има дешено али и пцуење не помага. Плус проблем се автобусите, кои ако има кола пред нив мора да се префрлат во втора лента што автоматски го кочи моментално цел сообраќај за колите накај Центар. Факт е дека и покрај сите лекови, нашиве возачи се ептен имуни станати. И полиција порано проаѓаше, свиреше, се дереа, ама ништо фајде од тоа. Не знам со ќотек не пробале уште, ама тешко и тоа да ја отргне оваа навика.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1228 Posted: 26-May-2011 at 19:34 |
|
Абе навистина „ќотек“ треба, ама со удирање таму кај што најмногу боли, по паричникот. Ама константно, додека не научат говедата дека овде (и на слични места) не смеат ни да помислат да паркираат.
|
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#1229 Posted: 26-May-2011 at 19:38 |
|
Ако почне ваквиот ќотек да се мава не треба да се застане во Аеродром туку треба да се „тепа„ по цело Скопје. И ај да е само проблемот со застој и гужва кај возилата уште полошо е со Велосипедистите и Пешаците кој како еколошки представници на сообраќајот по секоја логика би требало да бидат заштитени како бели мечки. Кај нас секако како и многу други работи вредностите се извртени. И оние што треба најмногу права да имат ги имат најмалку и буквално се борат за живот по скопските улици.
Незнам ама вака како што стојат работите мислам дека е скоро невозможно во догледно време да се дисциплинираме. |
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#1230 Posted: 26-May-2011 at 19:49 |
|
@Clover извини брат, ама грешка си.
Тоа не е бараба тоа е ШИЗИК што пие кафе у HAPPY. За таквите Лада Нива или нешто на Т55-ка
|
|
![]() |
|
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1231 Posted: 26-May-2011 at 20:45 |
|
a i ovaa stoka ne se nauci da se priklucuva porano a ne pred krivina bukvalno vo sostojba e da te izbutka od lenta.
![]() |
|
![]() |
|
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#1232 Posted: 26-May-2011 at 21:03 |
|
Таа раскрсница е причично широка има четири ленти каде две продолжуваат за према Трета Македонска бригада проблемот е што натака булеварот не е пробиен и истата не е семафоризирана па по автоматизам се продолжува према центар нешто слично како приклучувањето према Илинденска кај мостот гоце делчев во центар.
|
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1233 Posted: 26-May-2011 at 21:15 |
|
Ама пак од друга страна пак незнам колку е обележан разделот на Булеварот, некако и според снимките се гледа дека премногу блиску до разделувањето е поставена сигнализација, барем хоризонталната... мислам дека би требало најмалку 50 метри поназад да има сигнализација, или би му дошло најмалку, веднаш после автобуската станица...
Edited by FoSsiL - 26-May-2011 at 21:16 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
4skopje
Senior Member
Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply
#1234 Posted: 26-May-2011 at 22:23 |
|
KRUZEN TOK GJORCE PETROV
![]() ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#1235 Posted: 27-May-2011 at 02:10 |
|
Кловер една од зафрканциите е веројатно еднонасочниот режим на Комаров што и тие што сакаат да идат да се паркираат на паркинзите позади зградата не би имале можност, друга работа е што кај железничка се создава некој добар почек па и поболеми гужви можат до тука до оваа раскрсница. А и преструктурирање на раскрсницат ане би дошло лошо, зашто сум приуметил на ваквите трискрсници како и онаа пред влада лентите не се по денешните стандарди па некаде од една се две нацртани, некаде обратно.
|
|
![]() |
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#1236 Posted: 27-May-2011 at 14:14 |
|
Ubavo kje bese namesto beton i spomenik da stavea zelenilo kombinirani so golemi kameni, sepak ubavo e napraveno
![]() http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4257&mid=482&tabId=1&tabindex=0 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1237 Posted: 27-May-2011 at 14:46 |
Овој кружен тек е измислен само ради правење на локација за споменик. Од сообраќаен аспект, кружен тек на оваа локација не прави никаква логика. Така да ако беше за зеленило и камења, веројатно немаше да има ниту кружен тек. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#1238 Posted: 27-May-2011 at 15:16 |
|
|
![]() |
|
stratus
Senior Member
Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
Quote Reply
#1239 Posted: 27-May-2011 at 16:38 |
|
Не можеа ли барем да го измијат пред отварање
|
|
![]() |
|
Observer
Senior Member
Joined: 13-Oct-2010 Location: MK Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply
#1240 Posted: 27-May-2011 at 19:15 |
|
Е денес извозев кај НБМ, по новиот по втор пат нов асфалт (тој што го гребеа пак :-) ) и можам да кажам дека е на високо ниво - исто како Партизанска. Одлично.
|
|
|
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 6061626364 159> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |