![]() |
![]() |
![]() |
Меѓуградски автобуски превоз |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 23> |
Author | ||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Кај Хисар 90% од возилата се така да речам нови 5-10 години старост,за автобус не е ништо ако е добро одржувањето.Само нивниот фокус е странство Словенија/Италија,а од домашни линии возат само 3 пати дневно Ох-Ск/Ск-Ох ,преку Охрид Експрес нивна ќерка фирма. Кај Галеб една работа многу ја поштовам,на сите линии меѓуградски линии возат автобуси,не некакви самоделски комбиња.Постарите возачи им се малку тешки на карактер,ама среќа малку по малку си одат во пензија.Ама па никогаш не штедат на клима и одржувањето им е на највисоко ниво исто како и во Атом Кочани и Хисар. Од бившите големи државни фирми добри се и Струмица Експрес и Атом Кочани,а исто и Руле Турс мислам дека добро работат (Ск-Те и Ск-Ср)и Дурмо Турс-Гостивар (освен од странските линии шо им се главни,возат домашен превоз Гв-Ск со возила кои некои фирми не ги користат ни за меѓународен). Кај Транскоп целиот проблем е до менаџментот.Имат една грда пракса на пр.автобус од Скопје за Отешево ,после стигнување во Битола (пауза 15 мин.)да го пуштат на танкирање или возење една тура за превоз на работници од РЕК ,поради недостаток на возила и паузата од 15 мин.на крај е пауза од 40,50 мин. Исто и Симекс - Кичево ги ставам во група со Транскоп,поради газдите и лошото одржување.А за линиите се точни и навреме. A за вториот болд,гледам Штуз имале линии на секој сат.Сигурно и Југ Турист возат измеѓу тие времиња + Де Лукс и други значи отприлика на секој 15-20 минути превоз за Скопје.А МЖ дали имаат 5 тргнувања дневно... Edited by Тркало - 29-Jun-2011 at 14:33 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Ама власта и да нареди, овие ќе почнат да се бунат како се сиромашни, немаат доволно пари, ќе се бунтуваат и ќе попушти власта како за се друго. Но ако приватникот не го почитува патникот, ондак како да очекуваме да ја почитува државата, кога секој гледа на различен начин да ја зезне државата. Хрватска и нагоре е друга прича, тргнувајќи од тоа дека они се големи "домољуби" и реално самите повеќе се почитуваат одошто ние меѓу нас. Кај нас да може такси ќе вози со кола од пред 50 години, а камоли автобус. И јас сум за тоа државата да ги стегне и за домашни линии да не возат автобуси постари од 10 години, ама скептик сум по тоа прашање и единствена шанса да се подобри приватниот автобуски превоз е наш влез во ЕУ а со тоа и морално, ако треба и присилно почитување на одредбите. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
И на Руле Турс мислев, ама ги заборавив. И они имаат прилично нови автобуси, мислам дека накај Струмица и Тетово ги возат. А за Куманово, мислев за периодот кога има и воз и автобус, у тој интервал јас лично пре би да се возам со воз него со бус. Деградирање на патникот е да го превезуваш меѓу два града со автобус наменет за градски превоз. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Hisar ima navistina dobri avtobusi (sum se vozel do Zagreb), no uslugata, odnosno odnosot na vozacite mi ostavi los vpecatok. Da zboruvam da toa deka vozat izmoreni i nenaspieni... Ne znam dali mlaz-bogdanci uste vozi (zboruvam za megunarodni linii), no mozam da kazam deka nivniot personal (koga se vozev so niv pre 8-9 godini) se izdvojuvase od drugite. Tie bea (ili seuste se) vistinski profesionalci.
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
За ова со Хисар си 100% во право и за возилата и за возачите.Го имам слушано и од други фирми и патници.Пред некое време патував за Италија со друга фирма конкуренција на Хисар и пола од патниците беа бивши редовни патници на Хисар и истово го слушнав.Нормално и во овие имаше некакви импровизации ,ама далеку се подобри.Во автобусот делеа пијачки(избор Фруктал/Кока Кола) и Винчини на 2 пати,а тие мали ситници на крај ќе го задржат патникот. Млаз моментално за странство возат само Скопје-Белград деловна линија (патуваш 5 сати ,место 7,5-8 со стандардна линија) и уште си го држат тој однос. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Тркало коа спомна дека возат уште за Белград, колку им кошта повратна, а и за Италија до каде и која цена е карта? |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Знам дека во 2:00/4:00 сабајле им беше линијата во 7:15/9:15 си во Белград во соработка со КМГ Путник Белград.Таа во 4 ја возеа Млаз,таа во 2 КМГ Путник.Од Белград во 16:00 и 17:00,ама не одеа од БАС (Главната АС). А за цена не знам,не е активна страната на АС Скопје,а на белградскава не пишат цени. Имаш и друга опција Македонија Сообраќај/БС Турс директно до Белград (23:30>05:15 и оттаму 17:30>23:00 назад од главната станица).Цената им е во денари 1300 OW/1900 RT. За Италија е проблем,сите као возат до крај,а финтата е дека возат до словенечка граница и после ќе те префрлат во некое комбе да се кршиш до Италија.(Зборувам за ДРД и Хисар). Дурмо Турс - Гостивар сигурно возат директно.Цената е 120-130 евра. Edited by Тркало - 29-Jun-2011 at 17:32 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Го разгледував http://www.autobusi.net
Одличен портал и одличен форум. Она што ми падна во очи кај македонските автобуски превозници е екстремната шареноликост на флотите. Донекаде го разбирам делот кога се поседуваат модели од различни периоди, но не можам да разберам зошто и при набавката на нови возила, нема никаква унификација. Ми изгледа како секој превозник да се труди да има по еден примерок од што повеќе видови, како да се колекционери. Дали некој може да понуди објаснување за економската логика зад ваквата филозофија на превозниците? |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино. Понекогаш ги купуваат автобусите и од препродавачи во земјава, па и не е секогаш вината кај нив. Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
1 болд:90% е точно,особено со законот кој им дозволи купување возила со Еуро 2 мотори.Тогаш одредени фирми дури 50% од возниот парк го сменија со условно речено нови возила,ама сепак подобри од дотогашните.Други се патиштата на пр.во Германија и кај нас ,исто и одржувањето. Макар и не е толку страшно различни модели,ете во Атом Кочани со Е2 зедоа неколку МАН-а,а претходно неколку нови Марбуси(бивши ТАМ-Марибор). Марбусот е со мотор и механика на МАН исто како и Неоплан ,сите тие се слични.Во др. група се возила на основа МБ агрегати(МБ,Санос,Сетра). 2 болд: Постарите фирми си држат колку-толку некој ред.Во Галеб се сите Саноси и МБ,со исклучок на еден приградски Икарбус и пред 2 години еден Неоплан.На форумот за автобуси директорот за патнички сообраќај на Галеб истакна дека ако земат нови возила пак ќе се Мерцедеси,а дека Неопланот го купиле од Австрија многу евтино поради оштетување во сообраќајка. Друга работа шо ја кажа беше дека по експериментите со разни шари (мене ми беа лично одвратни особено оваа првава) ![]() ![]() ,сите возила ќе се вратат во старата позната колор шема. Ова е многу битно за една фирма да е препознатлива.Освен Галеб,стандардната колор шема (без или со мали исклучоци) си ја држат и Струмица Експрес,Руле Турс,Берово Транс,Авто Атом,Транскоп,Сам-Вел. |
||
![]() |
||
R3COV3RY ![]() Newbiе ![]() Joined: 30-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Да ве прашам... Баш ќе ми треба сега од Кочани за Охрид автобус, значи во 5 и 15 од сабалје има линија така? Од автобуска тргнува? Исто, дали работи автобуската или во автобусот се купуваат билети и дали даваат фискални сметки? И колку време се патува од Кочани до Охрид? Edited by R3COV3RY - 30-Jun-2011 at 19:05 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Друже, според возниот ред што го поставиле, Галеб - Охрид од Кочани за Охрид ти поаѓа од 14:30 часот, а во Охрид пристигнува во 20:20 часот, а од Охрид за Кочани имаш во 6 часот кој во Кочани пристигнува во 12:30 часот. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Кочани - Охрид 06:30 Авто Атом 12:00 14:30 Галеб 20:10 Охрид-Кочани 06:00 Галеб 11:40 (Рес,БТ,Пп,Кав,Ве,Шт) 13:30 Авто Атом 19:00 (Рес,БТ,Пп,Ве,Шт) Нормално дека на шалтер ќе земиш карта т.е.во Кочани добиваш само фискална.И не се секирај ,двете фирми се ОК не каснат и не штедат клима. |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
Автобус од Кочани за Охрид имате во 06:30 часот кој поаѓа од автобуска станица во Кочани која почнува со работа во 05:00 часот. Освен на автобуската станица билети можете да си извадете и во автобусот во кој секако дека се даваат фискални сметки. Времето на патување од Кочани до Охрид е скоро 6 саати, значи поаѓа во 06:30 од Кочани, а пристигнува во Охрид во 12:15 часот. |
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
А која е твојата логика да имаат автобуси само од исти произведувач? Еве ти еден пример со нашите Санос автобуси. Кога ќе застане пред тебе санос автобуси и неоплан во кој ке се качеш? Ако Санос-от и Неоплан-от се стари по 20 години кој ке ти изгледа нов автобус? Ако мислеш дека заради одржувањето е подобро да бидат исти автобусите тогаш се лажеш дека е така. Унифицираност можеш да бараш во колор шемата на автобусите а во моделите на автобуси тешко дека ке најдеш фирма која има автобуси од исти производител. |
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јас пишав препознатлив изглед на возилата, мислам дека сум јасен дека се работи за надворешноста на автобусите, бојата и логото на компанијата. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Фала за одговорот. Мене ми беше затоа што мајка ми ми кажа дека лани кога иделе накај Белград Млаз им наплатил 1300 денари повратна, па мене ми беше чудно затоа што со секој друг превозник е околу 2000 денари. А ова за Италија ме чуди високава цена, затоа што ако не се лажам Руле Турс имаат истакнато и на автобуска дека до Италија, односно до Мештре возат за 30 евра (со попуст, иначе претходно 45 била). Ова 120-130 евра би требало вероватно повратна да е? |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Да,повратна карта. Толку е во еден правец околу 50-60 евра (не знам точно,јас комбинирав автобус до словенечка граница и оттаму со воз,52Е автобус и 3,75Е воз). Ама ме изненади и ме збуни со овие 30 евра.Тие сега брзо почнаа за италија од последните промени на возен ред,ако е ова вистина ја рушат конкуренцијата (Хисар,ДРД,Дурмо Турс и уште 2-3 фирми возат натака) и играта им е валкана. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Сто посто е 30 евра за до Мештре. Баш и со еден шофер од Руле зборев и он бил до Венеција со таа тура. А ова 3,75 евра воз е од словеначка граница до? Зашто планирам пут со автобус ако уште важи понудава и после или автобус или воз до Венеција.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |