build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 05-Aug-2011 at 12:52
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 05-Aug-2011 at 14:40

Јавното сообраќајно претпријатие, денеска официјално пушти во употреба 17 нови нископодни автобуси и еден двокатен автобус кој ќе сообраќа на линијата 15А од населбата Ново Лисиче до Карпош 4.

katerina500

При првиот промотивен круг со даблдекерот, ја имавме ексклузивната можност да направиме интервју со директорот на ЈСП, Мишо Николов .

-Колку автобуси се пристигнати досега и уште колку треба да пристигнат на скопските улици?

Со денешната промоција 17 нископодни автобуси и промоцијата на 15-те автобуси пред два месеци, вкупно имаме 32 нископодни едноспратни автобуси и денеска промовираме еден двокатен. Од утре ќе сообраќаат вкупно 33 нови автобуси.

-Кога целосно ќе биде реконструиран возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие?

Следниот месец очекуваме уште 20 нископодни автобуси, а до крајот на јули ги очекуваме останатите, вкупно 80. Со почетокот на есента, во септември и октомври месец, очекуваме пристигнување и на 67 двокатни автобуси. Со тоа ќе се обнови возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие.

-Најавивте изедначување на цената на возните билети за градските и приградските автобуски линии. Колку ќе чинат билетите?

Досега имавме една градска и три приградски зони. Приградските зони претставуваа проблем за нас, затоа што патниците мораа да внимаваат до која зона патуваат и каков билет да вадат. Најчесто тие грешеа во вадењето на билет, намерно или ненамерно, па затоа дојдовме до идеја дека подобро е да има само една градска и една приградска зона, со што би се олеснила работата на контролорите, а и на патниците. Со тоа добиваме еден градски и еден приградски билет кои купени во возило ќе чинат исто, но градскиот билет ќе биде поевтин купен во билетара или надвор од возилото.

-Дали ќе поевтинат месечните билети?

Цената на месечните билети засега останува иста, но согласно движењата на цената на нафтата и намалувањето на нашите трошоци, можеби ќе се намали во иднина.

-Како граѓаните се однесуваат кон новите автобуси, дали се регистрирани штети?

Ние сме позитивно изненадени, очекувавме да има повеќе штети на новите автобуси. Граѓаните ги почитуваат и чуваат новите автобуси. Се надевам дека таа динамика ќе продолжи и во иднина и нема да имаме оштетување.

-Со оглед на тоа дека автобусите се со посовремена технологија, дали возачите се обучени?

Возачите се обучени, имавме интензивна обука на 15 возачи од страна на производителот. Сега овие 15 возачи ги обучуваат останатите. Подготвени сме со персонал за да ги користиме новите автобуси.

-Каков бенефит ќе имаат граѓаните од новите автобуси?

Бенефитите се неколкукратни. Најнапред пристојна атмосфера за патување, поголема сигурност дека автобусот ќе се појави, затоа што досега за старите автобуси не бевме сигурни дали ќе излезат, бидејќи многу често се расипуваа. Овие автобуси се бенефит и за животната средина, бидејќи се со ЕКО 4 и ЕКО 5 мотори, што значи минимално ја загадуваат животната средина. Со еден збор голем број на бенефити.

Пуштањето на автобусите е преседан во ЈСП кое како претпријатие постои од 1947 година.

Директорот, Николов посочи дека новите автобуси не се само привилегија за вработените во Јавното претпријатие, туку се и сериозна обврска која им се доделува со цел граѓаните да имаат пристоен јавен превоз.

http://kurir.mk/makedonija/intervjua/26398-Novi-avtobusi-poevtini-ceni
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 05-Aug-2011 at 15:32
Кога целосно ќе биде реконструиран возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие?

Следниот месец очекуваме уште 20 нископодни автобуси, а до крајот на јули ги очекуваме останатите, вкупно 80. Со почетокот на есента, во септември и октомври месец, очекуваме пристигнување и на 67 двокатни автобуси. Со тоа ќе се обнови возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие.


Значи во самото интервју директорот на ЈСП изјавил дека до крајот на јули треба да пристигнат сите автобуси на ЛАЗ. Автобусите каснат, треба медиумите да реагираат на ова, а и самите власти. Автобусите ни се сега најпотребни, токму за време на горештиниве.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 06-Aug-2011 at 01:03
додека да ги добиеме сите автобуси, првите автобуси кои сме ги добиле ќе застарат...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
vmx View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Jul-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1
  Quote vmx Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 06-Aug-2011 at 01:14
Незнам некој дали забележа дека веста е стара т.е. од Петок, 15 Април 2011 16:32...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 06-Aug-2011 at 07:18
Originally posted by zabegan

зошто мораше да биде баш типот на автобуси кој ни е највеќе потребен Doh



    Зарем мислиш дека 4(четири!) зглобни автобуси ќе го решат проблемот? Не можат една линија да покријат.

    По се изгледа дека двокатните ќе пристигнат побргу отколку ЛАЗ-овите.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 07-Aug-2011 at 01:32
Originally posted by phenomenon

Originally posted by zabegan

зошто мораше да биде баш типот на автобуси кој ни е највеќе потребен Doh



    Зарем мислиш дека 4(четири!) зглобни автобуси ќе го решат проблемот? Не можат една линија да покријат.

    По се изгледа дека двокатните ќе пристигнат побргу отколку ЛАЗ-овите.
па добро, колку се, толку се, барем честири да ги имавме, ќе дадам 40 двокатни за тие четири автобуси
мислев „највеќе потребен“ од аспект на тоа што таквите автобуси најмногу ни одговараат, далеку од тоа дека неколку автобуси го решаваат проблемот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 08-Aug-2011 at 08:08
пред два дена на автопат во Србија, нешто пред Чупруја, сретнав три црвени ЛАЗ автобуси упатени накај Скопје. За жал, немам фото бидејќи возев :-)
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 08-Aug-2011 at 10:06

Украинците по втор пат доцнат со испораката на автобусите

Наместо 84 автобуси, по скопските улици возат само 48. Транспорт и врски веќе осми ден и' пресметува пенали на „Лаз“

Украинската компанија „Лаз“ по втор пат го прекрши договорот тежок 11 милиони евра за производство на 84 нископодни автобуси за градскиот превоз во Скопје. По скопските улици во сообраќај се 48 нископодни автобуси иако Министерството за транспорт и врски и произведувачот се договорија до 31 јули да се реализира целата зделка. Но, Украинците и овој пат не го испочитуваа договорот, па така веќе осми ден од Министерството им пресметуваат пенали во висина од 0,1 отсто од сумата на неиспорачаните автобуси, вкупно за 36 возила. Со оваа испорака, всушност, требаше да се реализира целата зделка. Автобусите, пак, што возат низ Скопје стасаа во неколку наврати, а компанијата прв пат не беше дисциплинирана лани, непосредно пред Нова година до кога требаше да биде испорачана првата пратка од 15 возила. И во тој случај надлежните најавија санкции за компанијата исти како и овој пат. Автобусите тогаш доцнеа речиси два месеца.

Во случајов се шпекулира дури и дека „Лаз“ воопшто нема да ги произведе договорените четири зглобни возила, а надлежните немаат сознанија кога воопшто ќе биде испорачана последната тура единечни автобуси. Од ресорното министерство се оптимисти и веруваат дека компанијата, сепак, ќе го реализира договореното до крајот на месецов. Од Транспорт и од ЈСП Скопје се надеваат дека „Лаз“ ќе се дисциплинира, ќе го сработи договореното за градскиот превоз во Скопје иако, наводно, периодов фабриката е пребукирана со работа. Се зборува дека Украинците не можеле да стасаат со нашата нарачката оти приоритет им било производство на 1.000 автобуси што им ги нарачала државата за потребите на Европското првенство во фудбал, на кое в година Украина ќе биде домаќин.

Со колкави и какви се санкции ќе се соочи „Лаз“, официјална пресметка засега се' уште не постои. Инаку, Министерството за транспорт плаќањето на возилата го врши по секоја реализирана испорака. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=962CEDE081BF4044BF5BFCA250505C27

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 08-Aug-2011 at 20:33


Почитувани новинари,

крајно време е својата професија да ја сфатите озбилно и кон неа да се однесувате како кон вокација наместо како кон хоби. Ви се обраќам на овој начин затоа што знам дека ја читате оваа нишка. Впрочем последните ваши статии пренесуваат голем дел на шпекулациите кои произлегоа од неа. Како најочигледен пример ќе ја наведам бројката на нарачани автобуси од страна на украинската влада за потребите на EURO 2012. Пишувате дека се нарачани 1000 автобуси, податок кој го изнесе нашиот член BKV (на претходната страна од нишкава). Тоа не е точен податок. Украинската влада има нарачано 1500 автобуси и 500 тролејбуси (извори: официјален youtube канал на ЛАЗ и Украинско радио).

Навистина ли ви е тешко да се јавите во ЛАЗ и да ја добиете втората страна од приказната? Ви текнало ли да побарате копија од официјалниот договор помеѓу македонската влада и ЛАЗ? И да не ви го дадат, вие сте тие кои најповеќе треба да го користат Законот за пристап до јавни информации. Не ли ве интересира дали и колку платија од ЛАЗ за првото доцнење? Која е сумата која се обврзани да ја плаќаат за наводното ново доцнење? Сигурни ли сте дека вината е кај нив?

Ме радува што црпете информации од форумов но наместо да ги претставувате како шпекулации обидете се да ги проверите.

Поздрав.
Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 08-Aug-2011 at 20:53
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 08-Aug-2011 at 21:23
Прееска поминав низ битпазар и видов еден од новите ЛАЗ-ови како гори ,за малку сите патници ке изгореа ,среќа некој извади боца од некаде и ја изгасна ,автобусот го знаете кој е тој со ознаките на Т-МОБИЛЕ.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 08-Aug-2011 at 21:37
ajdeeeee, uste nerazvozeni pocnaa i da goratOhnoThumbs%20Down

Edited by vladegf - 08-Aug-2011 at 21:37
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 09-Aug-2011 at 13:20
http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/08/09/bus.jpg

Страотни и горки моменти доживеале вчера патниците на еден од новите украински автобуси, кога од возилото одеднаш почнале да излегуваат огнени пламени, во делот кај моторот.
Дефектот се случил на Бит-пазар, при што автобусот запрел, а патниците во паника почнале да излегуваат од Лазовецот.
Директорот на јавното сообраќајно претпријатие, Мишо Николов, истакна дека автобусот едноставно прегреал и оти нема повредени патници, како ни штета на возилото.


Уште од самиот почеток новите украински автобуси кои почнаа да сообраќаат на скопските улици ги бие малер. Јавноста беше изненадена од неквалитетната изработка поради што се појави ‘рѓа на каросеријата во делот каде што се тркалата, неколкуте судари за кус период и најновото прегревање на моторот што предизвика мало опожарување на возилото. Останува да видиме дали другите Лазовци ќе ги издржат африканските лета во Скопје и голготата по вжештениот асфалт.

http://www.time.mk/read/NONE/abd7bd7e0b/index.html
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 09-Aug-2011 at 17:42
тоа што прегреал моторот е крив само возачот и никој друг затоа што пред него има инструменти за следење на работната температура на моторот,  а не  е до автобусот
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 09-Aug-2011 at 19:38
Originally posted by sanos_a

тоа што прегреал моторот е крив само возачот и никој друг затоа што пред него има инструменти за следење на работната температура на моторот,  а не  е до автобусот


Како и во другите случаи нанесената штета на возилата се во голем дел од човечка природа, каде што возачите го држат највисокиот удел.
Правата обука и чувството за одговорност за чување на општото добро (автобусите платени со парите на граѓаните) на возачите е од најголема важност. Колку ове две работи се исполнети во работата на ЈСП можеме да видиме од досегашните штети создадени врз новите автобуси.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 09-Aug-2011 at 19:46
Значи ај вака, точно е дека пред возачот има индикатори за температурата на моторот, но дали ново возило од 2-3 месеца треба да прокува и дали смее - НЕСМЕЕ, ај да му ја отвориме хаубата како на фичовците со даска за да не прокува летно време, ве молам дечки ама ако возилото е наменето за овој пазар треба да исполнува услови за овој пазар, се знае дека летото кај нас е со по 40 степена, а очигледно автобусиве се со руски стандард за ладење на моторот. На времето ФАС кога произведуваше автобуси за Либија или тамо негде им ставаа за 1/3 поголеми хладњаци, зашто нормално таму тој автобус треба да вози у пустиња, е случајов со Украина и Македонија му доаѓа некако исто.
П.С. И не сум баш сигурен дека на автобусот нема никаква штета


Edited by vladegf - 09-Aug-2011 at 20:05
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 09-Aug-2011 at 20:38
12 години вршам увиди на пожари и тврдам дека исправен мотор неможе да се прегрее до степен да предизвика пожар барем не на градска вожња,може да скува водата но пожар,не.причината нека ја бараат на друго место.ако е од прегревање,тогаш се работи за проектанска грешка(пр.ферари 458 италиа).сигурно не добро заптивало некое црево или дихтунг,па фрлало масло на грана и дошло до пожар.како и да е главниот проблем е
ЗДЕЛАНО В СССР
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 09-Aug-2011 at 20:41
точно е дека не смее да прокува нов мотор ама што ако пак го вклучиме човечкиот фактор? дали некој ке сноси одговорност?
а за прегревањето на моторот има мал милион случаеви кога и мерцедес, ман мотори прегреале за многу кратко време. значи сепак се работи за машина која работи и нормално е дека ке има дефекти кога тогаш.
е сега и да прегреала машината прав шофер знае веднаш што треба да направи а тоа е да го сопре автобусот да ја намали температурата моторот да го изгасне и да чека механичари или шлеп служба да го однесат во сервис автобусот.
знам дека на мерцедес моторите работната температура е 80 степени, а на ман е 90 степени. на овие дајцовите не ја знам работната температура која им е ама сепак мора да се бара одговорност од шоферот.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 10-Aug-2011 at 00:56
сепак, не смее само да се префрла одговорноста на шоферот и да се преќути и продолжи, имало градови кои по такви дефекти сериозно размислиле за тоа колку автобусите кои ги купиле им одговараат, кај нас само се забаталува работата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.