build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 24-May-2011 at 21:12
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks

Дебатите за општествени уредувања отидоа во канта...



Е кај процени дека беа за општествени уредувања? Беа за различни гледишта на како да се изгради урбан автопат, не зезај дека стварно не укапира?


100 пати предупредивме дека се што сметаме дека е проблематично ќе се трга, макар тој проблематичен дел да бил 0.001% од постот. Остотокот од инаку коректната дискусија е колатерлана штета.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 24-May-2011 at 21:19
Тоа што во некое време се пристапувало така со инат, денеска не значио дека треба да развиваме контрирање на таа цитуација до крајност. Затоа крале тебе не ти е јасно што значи градско планирање, како се развива градот етапно. Ако ништо друго градов нека направи некое похрабро урбанистичко решение за Маџир Маало доста е со почитување на старата патна мрежа внатре низ маалото. Оваа ситуација само го држи заглавено, примери имало дека може, ако се сака, сега малку и пазарот не притиснал да бара решевање.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 24-May-2011 at 21:28
Originally posted by krale

Не може БИЛО каква куќа или стан. Мора да соодвествува на ПАЗАРНАТА вредност, а не на тоа „какви биле куќите“. Во дебар маало куќа во која наркомани не влегуваат се продава по 200-300 илјада евра, значи пазарот треба да си каже.

А ова што го спомна гитардемон, тоа било во друго време, во кое државата не ја интересирала личноста - национализирала, рушела, одземала имот - како ќе и свирнело. Многу човечки судбини се упропостени од „семоќната“ власт. за среќа, сега уставот ни гарантира право на сопственост.
па токму тоа се дискутира, освен нивната локација во центар, нема ништо друго што може да додаде вредност на имотите во Маџирмаало, нелогична е споредбата со Дебар маало бидејќи куќите таму и инфраструктурата, како и урбанистичките закони се многу различни

за другото гледам Fossil разглабал па не би се повторувал
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 24-May-2011 at 21:29
Крале, престани да убедуваш дека експропријацијата е правно недозволив процес. Пред да ти го избришат постот ширеше дезинформации за тоа како во Швајцарија не смееле да ти го одземат имотот ако не си согласен. Швајцарскиот закон за експропријација не се согласува со тебе. Вадиш некои идеологии дека правото на споственост е апсолутно неповредливо. Уставот на РМ како и нашиот Закон за експропријација нема да се согласат со тебе.

Член 30 од Уставот
„Никому не можат да му бидат одземени или ограничени сопственоста и правата кои произлегуваат од неа, освен кога се работи за јавен интерес утврден со закон.“

Ако не ти е познат концептот „експропријација“ имаш пристап до интернет, информирај се пред да се впушташ во дискусии за твоите неосновани погледи на темава. И кога ќе ти избришат пост запрашај се зошто тоа се случило пред да продолжиш со понатамошни шпекулации.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 24-May-2011 at 21:37
Јавен интерес утврден со закон.

ЗАКОН!
Се мисли на вонредни состојби, не на градење на булевари... свашта.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 24-May-2011 at 22:03
Ајде да ти објаснам уште еднаш и толку од моето учество на оваа тема.

Член 2 од Законот за експропријација утврдува што значи „јавен интерес“. Па така „јавен интерес е уредувањето, рационалното користење и хуманизацијата на просторот и заштитата и унапредување на животната средина и на природата со изградба на објекти и изведување на работи предвидени со актите за планирање на просторот и тоа:
-изградба на железнички пруги, патишта, мостови, аеродроми и придружни
објекти и постројки;
-изградба на улици, плоштади, паркинг плацови, паркови и скверови;“

Ако те интересира, во остатокот од Член 2 ќе видиш што уште се смета за јавен интерес.

Ајде добра ноќ и биди ни добар.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 27-Sep-2011 at 20:43
Една работа, ме интересира, со новиот кружен тек, не е длабоко навлезено во трасата за јужен бул. ?

Како што можам сега да видам, кружниот тек е скоро до Народен Фронт залепен, т.е. до паркингот паралелен со него

Како ли планираат да оди јужен бул. тука под земја ?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 28-Apr-2012 at 01:33

Малку инспирација


Локација: Токио   Rock
Музика: Mark Norman - Niagara (Extended)   Rock





Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 04-Jun-2012 at 02:31
Уште малку инспирација од Токио
Градов и неговите урбани автопати изгледаат речиси беспрекорно, речиси како компјутерски генерирана анимација
Најголеми фалинки што успеав да воочам беа четири престројувања без давање жмигавец и по некоја ретка прегорена сијалица  LOL
(а се работи за рута долга нешто над 75 километри!)

Ако некој евентуално успее да примети некаков посериозен пропуст на Јапонциве, од мене има пиво

Еве мапа на извозената рута:
https://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=%E6%9D%B1%E5%90%8D%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%81%93%E8%B7%AF+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%83%BD%E5%BF%83%E7%92%B0%E7%8A%B6%E7%B7%9A+to:%E3%83%AC%E3%82%A4%E3%83%B3%E3%83%9C%E3%83%BC%E3%83%96%E3%83%AA%E3%83%83%E3%82%B8%2F%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F11%E5%8F%B7%E5%8F%B0%E5%A0%B4%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:Exit+%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E6%96%B0%E5%B1%B1%E4%B8%8B+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E7%A5%9E%E5%A5%88%E5%B7%9D1%E5%8F%B7%E6%A8%AA%E7%BE%BD%E7%B7%9A+to:Unknown+road+to:%E7%AC%AC%E4%B8%89%E4%BA%AC%E6%B5%9C%E9%81%93%E8%B7%AF+to:Unknown+road&hl=en&ie=UTF8&ll=35.577475,139.669876&spn=0.338989,0.622787&sll=35.489747,139.594131&sspn=0.02121,0.038924&geocode=FWoGHwIdKrFRCA%3BFeCXHwId-SdSCA%3BFf6zHwId5AdTCA%3BFRYEIAIdSHxTCA%3BFa4iIAIdMDlUCA%3BFWvfHwIdBolUCA%3BFXWUHwIdS8BUCA%3BFWgfHwIdZ39UCA%3BFdCaHgIdrtVUCA%3BFbjfHQId8PdUCA%3BFUCHHQIdfEBUCA%3BFUYOHQIdJkxTCA%3BFXe8HAId8BlTCA%3BFa_bHAIduqRSCA%3BFdgwHQId4X1SCA%3BFTaHHQId6gFSCA%3BFdBcHgIdmy9SCA&t=k&dirflg=d&mra=dme&mrsp=15&sz=15&z=11



Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 09-Aug-2012 at 23:36

ГРАДОТ И ГРАЃАНИТЕ НИКАКО ДА СЕ РАЗБЕРАТ

Нерешено помеѓу маџирмаалци и Kрушевска Република



Градските власти велат дека овој булевар како главна сообраќајна артерија останува во Генералниот урбанистички план, а граѓаните на овој дел од Скопје бараат тој да се избрише

Маџирмаалци никако не дозволуваат да се гради булеварот Kрушевска Република, кој минува низ средината на маалото. Тие се подготвени и со жив штит да го бранат овој стар градски кварт. Доколку се изгради булеварот, ќе бидат урнати многу куќи. Жителите тврдат – повеќе од 50. Револтирани се што булеварот Kрушевска Република повторно е ставен и во најновиот Детален урбанистички план „Маџир Маало“.

Не си ги даваат домовите

- Двесте години со поколенија живееме овде. Тука бил и мојот прадедо и татко ми. Сега и јас живеам овде 77 години. Овде сум роден, ако треба и со животот ќе си го бранам својот дом. Имам две куќи со вкупно 350 квадратни метри. Подготвуваме и петиција за одбрана на маалото. Само н` лажат. Еднаш рекоа дека ќе се избрише булеварот, а сега повторно е ставен во ДУП-от - реагира Стојан Тасевски, кој живее на улицата Преспанска број 20.

Неговиот сосед, пак, вели дека досега многупати поднесувале приговори, но ниту еднаш не наишле на разбирање.

- Главната забелешка на маџирмаалци е трасата на булеварот Kрушевска Република. Нема да дозволиме тој булевар да минува низ маалото. Со тоа не само што директно ќе се оштетат оние чии куќи се наоѓаат на трасата на булеварот туку нема да биде веќе исто ниту за жителите чии куќи ќе останат. Ќе имаат чувство како да живеат под столбовите на Железничката станица, а илјадници автомобили и товарни возила дневно ќе им минуваат над главите. Зошто го правеа новиот мост кај Железничката станица ако планираа на само педесет метри да прават нов за потребите на Kрушевска Република. Трасата на булеварот не смее да минува низ Маџир Маало. Тоа ни беше ветено и пред изборите и бараме да се исполни - вели овој маџирмаалец.

Според новиот ДУП, булеварот Kрушевска Република се протега во должина од 418 метри и 65 метри во широчина. Трасата оди во правец југозапад – североисток, почнувајќи од југоисточната страна на Kомплексот банки и се развива кон кејот на реката Вардар, на местото каде што завршува постојната улица Охридска.

Општината бара преиспитување

Од Општина Центар велат дека до Градот поднеле барање да се преиспита трасата на овој булевар во новиот генерален урбанистички план, кој треба да биде донесен до октомври.

- По барањето одлучува Градот и доколку го прифати, неговите стручни служби треба да подготват предлог за трасата - велат од Одделението за односи со јавноста во Општина Центар.

Градските власти велат дека, според сите студии правени од домашни и странски експерти, булеварот Kрушевска Република останува во урбанистичкиот план и додаваат дека ќе се разгледа барањето за редефинирање на трасата на Kрушевска Република.

- Во тек е постапката за доставување забелешки по стручната расправа и барањата што ќе пристигнат, вклучително и од Општина Центар, комисијата ќе ги разгледа во роковите предвидени со фазите за донесување на новиот ГУП пред да донесе соодветна одлука - објаснуваат од Одделението за односи со јавноста.

Поранешниот главен градски архитект Никола Велковски вели дека постоењето на овој булевар е неминовно.

- Го има во сите концепти на ГУП за Скопје и се води како прва сообраќајница со вкрстување на различни нивоа. Тој е продолжение на Јужниот булевар и е костур на сообраќајниците во Градот и затоа треба да му се заштити трасата - смета Велковски

За Велковски, се работи за објект од јавен интерес кој треба да се изгради.

- Приватната сопственост на граѓаните е неспорна и државата мора да ги обесштети оние кои имаат куќи на трасата од булеварот - дециден е Велковски, кој забележува дека досега ниту еден градоначалник сериозно не се зафатил со изградбата на овој булевар.

И професорката на Градежниот факултет, Радојка Дончева, вели дека проект-булеварот Kрушевска Република е главна сообраќајна артерија, но дека ќе биде многу тешко да се реализира кога станува збор за имотно-правните проблеми.

Анела Петрова


Извор

Па да му е*** м******, до кога ќе си играат со иднината на овој град? Нека ги замолкнат овие проклети глупаци од новинари како што го прават тоа кога се работи за други теми. И Маџирмаалци, примете еден удар за градот ако сакате да се нарекувате себеси Скопјани, скопски граѓани. Немојте само да плачете за вашите штали.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 10-Aug-2012 at 00:19
Двесте години со поколенија живееме овде. Тука бил и мојот прадедо и татко ми. Сега и јас живеам овде 77 години.
И шо? Треба да ти се загарантира дека уште 2000 години ќе живееш таму, или колку веќе планираш?
Концептот на експропријација, за потребите на вакви битни проекти, не е топла вода, нека ти го објасни некој.

И да не се правиме недоветни, доколку твојот плац беше на само 2 метри вон трасата на булеварот и некој инвеститор ти понудеше сочна сума за да го купи, веднаш ќе заборавеше на „корените“ и веднаш ќе си ги спакуваше куферите.

Доколку некој беше обесправен поради разноразни игри на криминалната администрација и урбаната мафија, при што тие би почнале да ја менуваат, поместуваат и манипулираат трасата на Крушевска република, тогаш ќе го разберев и ќе го подржев револтот. Арно ама трасата поминува таму каде што поминува и факт е дека нема никаква завера зад тоа, туку тоа е оптималната траса. Ако се помести, не само што веќе нема да биде оптимална, туку со тоа неправедно ќе биде оштетен некој друг. А да се избрише овој круцијален транспортен коридор едноставно не може. Така да мислам дека е крајно време Маџир-маалци да ја прифатат ситуацијата таква каква што е и да излезат од филмот дека нив им следуваат некакви специјални права.


Edited by Cloverstack - 10-Aug-2012 at 00:23
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 10-Aug-2012 at 00:46
каква врска има со јужен булевар?

позитивна придобивка од приватизацијата на ЕСМ е што за потреба на тој договор е сменет законот за експропријација и сега државата можи да одзема имот со парична надокнада ,нормално за побитни објекти.

тоа можи да се искористи и во овој случај.држава не се прави со молење
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 10-Aug-2012 at 00:56
Originally posted by gjoko

каква врска има со јужен булевар?

Претпоставувам ова прашање е упатено кон забелешката на господинот Никола Велковски во текстот, дека Крушевска република „е продолжение на Јужниот булевар и е костур на сообраќајниците во Градот и затоа треба да му се заштити трасата“.

Врската на Крушевска република со јужниот булевар е неоспорна, се работи за два проекти кои еден без друг прилично ја губат смислата. Едноставно се работи за систем на сообраќајници (Јужен булевар, Крушевска република, а и Северен булевар) кои го сочинуваат транспортниот скелет на градов и кои мора да бидат поврзани (и меѓусебе и со автопатите кои влегуваат во градот).
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 10-Aug-2012 at 01:54
Некако ова ми мириса на нечија правна поука, па сега преку весници и потплатени новинари да издејствуваат побрзо рушење а веројатно и повеќе пари од реалната сума.

Сигурен сум дека ако на овие им се понудат за 200 квадрати плац, 300 квадрати станови, или пак квадрат им го рачунаат по неколку стотини евра, дека први ќе потпишат и дека текстов ќе стане минато. Не може некој кој што живее во маало кое дава ужасно лоша претстава за овој град да влијае врз бенефитот на сите останати граѓани. Да им дојде Коце или некој иден градоначалник со 100тина иљади евра на трансакциска, нема ни да се спакуваат, одма ќе избегаат да се шират на Водно.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 10-Aug-2012 at 14:39
сега сватив Кловер,иначе никако неможев во глава физички да ги поврзам овие два булевари
Back to Top
deko View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Mar-2012
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote deko Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 10-Aug-2012 at 16:16
Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 10-Aug-2012 at 17:04
на мојата фамилија и зеле многу повеќе него на сите овие,па не се жалам,ако можам нешто да повратам,ОК,ако не здравје
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 10-Aug-2012 at 20:21
Originally posted by deko

Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
немојте да тврдите дека се гревчиња или дека нешто треба да ги штедиме, и кловер погоре спомна, да им даде цена пет пати поголема од реалната, веднаш ќе заборават на своите корени и огништа...
не да треба да се ислеат, туку треба да се расшутираат од таму на клоци!

покрај другото, никој не им рече вчера на нив, ај пакувајте се и селете се, туку се работи за натегање кое трае со години, и проблем за кој одамна се знае и се дискутира и убедува, а едноставен и си има свое сосема цивилизирано и демократско решение
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 13-Dec-2019 at 18:56
Што ќе значи тунелот под Кале за зелените површини во делот кај Градски Парк?

Скопје го уништи недостатокот на правна држава, фиромскиот менталитет (и кај старите скопјани и кај нестарите скопјани) и непланското градење, а не самото доселување на луѓе од провинција. Треба да се стремиме кон уште поголем развој на градот и раст до барем 750,000 жители во метро зоната, а не враќање назад!
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 16-Dec-2019 at 17:19
Пу, пу, не важи затворање на улиците во Дебар Mаало за автомобили

Проектот на општина Центар за пешачки зони не доби согласност од надлежните. – Ќе мора прво во постапка на измена на деталните урбанистички планови, улиците да се категоризираат како пешачки, за да можеме да пристапиме кон реализација на пешачка зона. Во тој случај, истото ќе подразбира можност и за целосно претворање на овие квартови во пешачки зони, велат од општина Центар



Проектот за затворање на улиците во Дебар Маало за автомобили, за време на викендите и тоа од петок во 18 часот до понеделник до 6 часот, нема да се реализира за подолг временски период. Од Општина Центар објаснија дека засега не може да се пристапи кон реализација на овој проект поради категоризација на улиците во деталните урбанистички планови.

– Беше изработен ревидиран основен сообраќаен проект, но поради категоризацијата на улиците со деталните урбанистички планови, тој не доби согласност од надлежните институции и во моментов не може да се пристапи кон негова реализација – велат од локалната самоуправа.

Оттаму велат дека во поглед на решението, остануваат на идејата за негово реализирање, со тоа што постапката ќе трае подолго од тоа што било планирано.

– Ќе мора прво во постапка на измена на деталните урбанистички планови, улиците да се категоризираат како пешачки, за да можеме да пристапиме кон реализација на пешачка зона. Во тој случај, истото ќе подразбира можност и за целосно претворање на овие квартови во пешачки зони – нагласија општинските власти.

Градоначалникот на општина Центар, Саша Богдановиќ овој проект го најави уште кон крајот на јуни годинава истакнувајќи дека со негова реализација ќе се спречи движењето на возилата, бидејќи овој дел е најфреквентен заради големиот број на кафулиња и ресторани стационирани на овој простор, а со сообраќајни режими и инфраструктурни зафати ќе се овозможи ослободување на тротоарите и улиците.

Како што објасни Богдановиќ прво требаше да се почне од главната улица „Орце Николов“, а потоа да се премине и на споредните.

Освен во Дебар Маало, планот беше на ваков начин да се обезбедат и Парк, па и другите населби. Тој, исто така, тогаш истакна дека доколку сообраќајниот проект биде одобрен од МВР би се реализирал до крајот на летото.

„Чакар Партнерс“ ќе го изработи проектот за пешачката зона во строгиот центар

Друштвото за инженеринг и консалтинг „Чакар-Партнерс“ ДОО Скопје е фирмата која ќе го изработи основен проект со сите фази за улицата „ ВМРО“ и улицата „Даме Груев“, како и потегот од раскрсница со булеварот „Партизански одреди“, со раскрсницата на улицата „Димитрија Чуповски“ и улицата „11 Октомври“, со улицата „Филип II Македонски“.

Градот Скопје со оваа фирма склучи договорот вреден 2.330.500 денари со вклучен ДДВ за проектно решение со кое ќе се затвори строгиот центар за автомобили и негово претворање во пешачка зона.

– Идејата за претворање на улицата „Димитрие Чуповски“ во пешачка зона со ограничен сообраќај (само за јавен превоз) е постара и истата зависи од претходно обезбедување на соодветна сообраќајна алтернатива, поточно проширување на улицата „Даме Груев“ и целокупниот сообраќај да се пренасочи по оваа улица, на потегот од раскрсницата кај трговскиот центар „Палома Бјанка“ до Собранието. Овој проект беше повеќе години закочен поради проблемите со објектот кој се наоѓа на трасата на оваа улица, „Макоил“ (поранешна зграда на „Макотекс“) на улица „Македонија“, која го попречува проширувањето на улицата – велат од Градот.

(А.П.)

https://www.vecer.press/пу-пу-не-важи-затворање-на-улиците-во-д/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.