|
![]() |
|
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
|
Post Reply
|
Page <1 678910 22> |
| Author | |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#141 Posted: 28-Sep-2011 at 19:37 |
|
Kade e ova?Da ne e slucajno vo nekoja evropska zemja??? AA ne, vo Skopje bilo ova
![]() ![]() Mnogu ubavo, a za funkcionalnosta, ne znam, seuste ne sum ja dobil vozackata ![]() |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#142 Posted: 28-Sep-2011 at 21:18 |
|
Да ова и за мене е изненадување, ни на крај памет не ми беше дека ќе постават физички бариери.
Е сега кој знае ќе си вози на десна лента и никој нема да го загрозува на кружниот, а кој не ќе си сврти едно кругче
|
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#143 Posted: 28-Sep-2011 at 21:33 |
неможеш да направиш цел круг во турбокружен тек. |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#144 Posted: 28-Sep-2011 at 22:40 |
|
Да имаш право...малку се едуцирав сега:
*турбо кружен тек е нов вид на кружен тек кој од пред некое време почнува да се изведува во Холандија (има преку 70) и Белгија. *во турбо кружен тек НЕМОЖЕ да се направи цел круг, лентите се физички ОДВОЕНИ и мора да одберете лента пред да влезете во кружниот тек. Целта е да се елиминираат конфликтни ситуации при менување на лентите внатре во кружниот тек. Овој креужен тек е побезбеден од конвенционалните бидејки може да се предвиди движењето на возилата. *турбо кружен тек е дизајниран специјално за место каде главен и фрекфентен пат се крстосува со пат од помало значење, при што на главниот пат има 2 ленти за право, а на другиот една. (значи испаѓа дека релацијата треска-нова мкд. е пат со понизок приоритет) *Има исклучоци каде што не се физички одвоени лентите внатре во кружниот. Тоа е случај онаму каде во одреден период од годината има снег и на овој начин се избегнува проблемот со чистење на снегот. *Турбо кружен тек со 2 ленти и слободно вртење на десно (случај треска-н.м.) ја зголемува проточноста за до 20% во однос на конвенционалните кружн итекови со 3 ленти. турбо кужен тек http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Turborotonde.svg како се вози во обичен кружен тек
пример за тоа што претставува зборот комплицирано http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Sadlers_farm_roundabout.jpg Edited by alexsend - 28-Sep-2011 at 22:47 |
|
![]() |
|
Macedonicus
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply
#145 Posted: 28-Sep-2011 at 22:54 |
|
одвај чекам да земам возачка
|
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#146 Posted: 28-Sep-2011 at 23:29 |
|
Убаво што потсети алекс со тоа снегот. Баш ме интересира колку гументите пречки ќе го преживеат чистењето снег во зима.
|
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#147 Posted: 29-Sep-2011 at 21:55 |
|
Само што извозив, по кружниов тек. Пуштен е до раскрсницата со Рузвелтова. МОрам да признаам дека од прв пат и јас се збунив малку со лентиве... иако добро е обележано се.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#148 Posted: 30-Sep-2011 at 15:05 |
|
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#149 Posted: 30-Sep-2011 at 16:49 |
ВИДEO: Возачите „се заглавија“ на турбо кружниот текИако неофицијално, турбо кружниот тек кај Католичка црква од вчера е веќе пуштен во употреба.
Првиот впечаток е дека возачите не ги познаваат правилата за возење по ваков тип на раскрсници. И покрај тоа што се поставени сообраќајни знаци, тие не се снаоѓаат баш најдобро, но со оглед на тоа дека е нов возачите набрзо ќе научат да возат по кружниот тек. Но дали скопјани навистина знаат да возат по кружен тек? Мислењата се поделени. -Јас се снаоѓам, но мислам дека за другите е многу тешко. Ќе има проблем бидејќи возачите се уште незнаат на која страна да се движат. - Ова е нешто ново и се уште незнаат да возат сите по кружниот тек, но ќе научат, не е тешко. - Сметам дека треба да има дополнителна обука, бидејќи ова е нешто ново за главниот град на Македонија. Ова се само дел од коментарите на возачите и граѓаните. Турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, но правилата се исти и треба да се почитуваат. Возењето треба само да се усогласи со сообраќајната сигнализација. Веќе подолго време од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот работат на кампања за едукација на возачите. Кампањата е веќе започната во облик на прилози преку печатените и електронските медиуми. Од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот информираат дека се планира и маркетинг кампања во која ќе се едуцираат возачите за возењето по кружните текови. -Факт е дека возачите имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек, но набрзо ќе научат да возат по него, изјави за Курир, Тоше Јанев портпарол на Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот. http://daily.mk/cluster3/a0c9c1d7955748a9e886ff95d96001f1/924999 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#150 Posted: 30-Sep-2011 at 19:26 |
|
И јас го пробав кружниот тек. Иако не сум голем љубител на кружни текови, доброто обележување, физичките бариери на овој го прават прилично едноставен за користење.
Сепак, немаше многу сообраќај, да почекаме луѓево да се навикнат дека Гологанов е повторно отворено па ќе го пробаме тогаш пак. |
|
![]() |
|
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#151 Posted: 30-Sep-2011 at 19:32 |
|
Љубител сум на кружни токови и можам да кажам дека е ова одлично (привремено) решение кое за жал не може да го замени Јужен. Очекувам наредна година до Гоце Делчев да оди проширувањето.
|
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#152 Posted: 30-Sep-2011 at 19:48 |
|
И јас исто сум љубител на кружи текови. Едно во дадени услови имат поголем проток на возила, друго навистина убаво изгледаат ( иако мислам дека тука треба уште да учиме од западните земји ) и трето кружните текови се побезбедни од раскрсниците. Е сега некој овде спомна дека имало и смртен случај во кружен тек. Тоа навистина не можам да го раберам , затоа што пред да влезеш во кружниот тек мора да ја намалиш брзината , а оние што веќе се во него и онака бавно возат, значи грешките се плаќат со помали несреќи. Ова намалување на брзина е многу интересно, па така во Германија се прават пред влезовите на селата вештачки острови, кои имат за улога да се намали брзината а и најчесто убаво изгледаат.
Се на се кога ќе се навикнат возачите сите ќе имат бенефит од овој и наредните кружни текови кои ќе се градат во Македонија. |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#153 Posted: 30-Sep-2011 at 20:18 |
|
кој возел низ Албанија нема да има проблем со крижниот тек,таму ги има на секој чекор па и на автопати
|
|
![]() |
|
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#154 Posted: 30-Sep-2011 at 20:32 |
|
Не знам што се крена толкава фама...
|
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#155 Posted: 30-Sep-2011 at 20:40 |
|
Интересно ама од видеото од курир се гледа како масовно се врши прекршување на правилото дека возилата во кружнипт тек имаат предност. Критичната точка е кога возилата забрзано влагуваат во кружниот по гологанов накај дом на печат без да гледаат или да му дадат предност на возилото од кружниот тек.
На скицата се гледа дека возлилото кое се движи по зелената линија има предност пред тие што се движат по двете црвени линии. Од видеото е очигледно дека многу возачи не ни загледуваат дали некој има во кружниот ток што има превенство туку влетуваат во кружниот како тие да ја имаат предноста. ![]() |
|
![]() |
|
ProMKD
Senior Member
Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply
#156 Posted: 30-Sep-2011 at 21:31 |
|
Кружниов тек а закон решение во споредба со тоа што беше претходно. Целосен хаос!
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#157 Posted: 04-Oct-2011 at 01:08 |
|
|
![]() |
|
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#158 Posted: 04-Oct-2011 at 02:40 |
|
„...имав голем проблем, но полека учам.“ ахм, извини, за квантна физика правиме муабет овде или? 2 од 4 пати (колку што имам поминато досега) замалку ќе се плеснев во неписмени возачи.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#159 Posted: 04-Oct-2011 at 07:55 |
|
Мене неписмени возачи редовно ми свират кога ќе застанам пред кружниот тек да испочитувам предност на возилата во кругот. Ќе потрае некое време |
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#160 Posted: 04-Oct-2011 at 08:46 |
|
Не можам да разберам зошто е направена раскрсница со семафори кај Радио-бран...џабе проширување, кружен тек кога се направи нова затка после онаа кај Веро...која е поентата една раскрсница да се напраи да биде попроточна со кружен тек, кога после 200 метри треба да дремеш на семафор!? Разбирам дека многу луѓе веќе живеат во оние напикани зградички и сакаат да си улетаат директ на главна улица, ама многу е некоректно да се врзуваат станбени улички на ваква градска сообраќајница...
|
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 678910 22> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |