|
![]() |
|
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 22> |
| Author | ||
4skopje
Senior Member
Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply
#161 Posted: 04-Oct-2011 at 09:46 |
|
|
-
Она што ќе биде белег на овој проект, а воедно и заштитен знак на оваа
модерна сообраќајница, е турбо кружниот тек што ќе се формира во делот
меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов, Костурски херои и Мито
Хаџивасилев Јасмин (кај Католичката црква). Овој кружен тек ќе
претставува прв објект од ваков тип во Скопје. Приливот на возила кон
кружната крстосница ќе го контролираат двете нови семафоризирани
крстосници, на улицата 9.Мај и на свртувањето кон улицата Народен фронт.
Реализацијата на проектот во голема мера ќе придонесе за решавање на сообраќајните
проблеми во централното градско подрачје, ќе се зголеми проточноста на
возила и ќе се намали времето на патување, што ќе придонесе за заштита
на животната средина. Треба да се нагласи дека формирањето на кружниот
сообраќаен тек директно ќе влијае врз зголемувањето на безбедноста во
сообраќајот во овој дел од градот – потенцира Трајановски
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#162 Posted: 04-Oct-2011 at 17:44 |
|
|
Запазете го гестот на Коце како покажува на саат и после доаѓа нова направена улица. ![]() Се повеќе сум убеден дека требаше да има и средишен простор од кружниот тек до Рузвелтова која еве се покажува потребата за раскрницата со Рузвелтова каде ќе беше трета лента, а ќе се најдеше и за раскрсницата со 9-ти мај. А од раскрницата со 9-ти мај до кружниот можеше да биде средишно зеленило, не мора да е жардиниера или па само ќе се сврзуваше со островот кој веќе е оформен од таа страна на кружниот тек. Како и да е планираниот капацитет не е нарушен (освен во раскрсницата со 9-ти мај), но измесена е трасата слично како што алармирав и за Илинденска. Edited by lslcrew - 04-Oct-2011 at 17:46 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#163 Posted: 04-Oct-2011 at 18:19 |
|
|
Ова штрафиеањето на раскрницата како простор во кој не смее да се најде возило ако нема пред него слободно место во колоната после штрафираниот простор, беше дел уште од првите скици од проектов. Само незнам дали е дел од правилниците на мвр за сообраќајна сигнализација или е импровизација од градот. Ќе треба допрва да откриеме дали ова ќе стане пракса и на други раскрници. За Америка е типично, за Европа мислам дека не е правило.
Edited by lslcrew - 04-Oct-2011 at 18:20 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#164 Posted: 05-Oct-2011 at 17:42 |
|
|
Одлично што се почнува со штрафирање на крстосниците
![]() На форумов во неколку наврати имаме дискутирано на оваа тема. Само ќе треба сериозна кампања за да се запознаат возачите што всушност претставува исштрафирана крстосница, бидејќи сигурно барем 9 од 10 немаат појма (и тоа што спомна lslcrew, ако не е регулирано со сообраќајните правила, треба под итно да се регулира). Исто така џабе да се штрафира, доколку сообраќајната полиција продолжи да работи како и досега. Значи одлично ако се почнува со штрафирање, ама целава работа обавезно да се заокружи до крај. |
||
![]() |
||
moongose
Newbiе
Joined: 27-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#165 Posted: 06-Oct-2011 at 10:31 |
|
|
Само мене ми се чини дека е погрешно обележена лентата за влез во кружниот тек?? Значи кога се оди од правец на веро кон центар, на двете ленти пред влезот има стрелка за право, односно на десната за право, а на левата за право и лево, а само по десната лента може право да се оди, левата лента води лево. Тоа ќе внесува уште поголема забуна, кај оние кои сакаат да одат право, и следејќи ја стрелката за право на левата лента, ќе се најдат во ситуација кога нема да можат да излезат каде што тргнале. |
||
![]() |
||
alexgizh
Moderator Group
Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply
#166 Posted: 06-Oct-2011 at 12:25 |
|
|
Веројатно се мисли на "другото" право, односно накај Млин Балкан... сепак се согласувам со тебе, внесува забуна
|
||
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#167 Posted: 06-Oct-2011 at 15:45 |
|
|
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#168 Posted: 06-Oct-2011 at 15:51 |
|
|
Дури и тие што требаше да го упатат населението како се вози во кружниов тек направиле грешка, па така на 00:24 има грешка. Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле), а на клипот така покажува. Ако чита некој нека си искорегираат, зашто само забуна ќе внесат меѓу луѓето.
![]() Edited by lslcrew - 06-Oct-2011 at 16:29 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#169 Posted: 06-Oct-2011 at 17:37 |
|
![]() Edited by Cloverstack - 06-Oct-2011 at 17:39 |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#170 Posted: 06-Oct-2011 at 17:39 |
|
|
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#171 Posted: 06-Oct-2011 at 21:13 |
|
Каков е карактерот на кружниот тек? Па од 10 секунди гледање на скицата јасно е како функционира се. Пред да се вклучиш на кружниот си има стрелки кои кажуваат која лента за каде е. Срамота е дури и што се води оваа дискусија низ медиумиве, како неписмен народ да живее во државава. Нека има полиција месец-два да „едуцира“ за тие што сеуште го совладуваат кружниот тек побрзо да ги вклучат ганглиите. |
||
![]() |
||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#172 Posted: 06-Oct-2011 at 22:14 |
|
|
Значи сепак на крај излезе дека може да се прави цел круг, иако ми е нелогично малце...
Кој си го прави има право да поставува правила
Сега збунка |
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#173 Posted: 06-Oct-2011 at 22:21 |
|
|
Не можам да ве разберам зошто толку се чудите што има луѓе кои не знаат да возат во кружниот тек. Во Куманово има и такви возачи, кои возат во обратен смер на еднонасочни фреквентни улици (Тоде Думба и Ленинова). А во Скопје имам видено случај, кога колата во коловоз со три ленти, се престрои како да сака да сврти лево,ја помина однапред колата што стоеше во средната лента за право и другата кола што стоеше на крајната лента за десно и за право и заврте НАДЕСНО и тоа на црвено светло на семафорот за овие што одеа право и десно. И ајде сега, од таквиот очекувај да се снајде во кружен тек!
|
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#174 Posted: 07-Oct-2011 at 00:25 |
|
|
||
![]() |
||
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#175 Posted: 07-Oct-2011 at 08:40 |
|
|
Неколку денови поинтензивно ја користам улицава во ударни периоди и можам да кажам дека претходно (може било помалку безбедно) ама беше АВТОПАТ во смисла на проточност...
Не знам дали е рано уште да се коментира, ама работата на семафорите мора некако да се корегира, посебно на семафорот со Рузвелтова...можеби во делот на кружниот тек е порелаксирано, ама затоа целата гужва е поместена накај Тафталиџе... Делов со црвената шрафура е во ред, со тоа што може да функционира и без неа ако има основна сообраќајна култура, во многу градови и ја нема, па се е во ред. На Скопје му фали сообраќајна полиција, сериозна - не таква што само пишува казни и прави увид, туку и за регулирање сообраќај...јас со голема скепска гледам на шрафирањево, дај Боже да ме разубедат луѓево... |
||
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#176 Posted: 07-Oct-2011 at 09:51 |
|
|
Кој е проблемот поточно со семафорите Дејв? Не се наштелувани како што треба?
Јас само 2-3 пати ја имам поминато улицава, и дефинитивно кружниот тек многу врши работа. Мене највише од такт ме вади „меѓусемафорот“ помеѓу кружниот тек и Рузвелтова. |
||
![]() |
||
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#177 Posted: 07-Oct-2011 at 10:11 |
|
Можеби порано чекањето не беше поволно за тие што возеа по Рузвелтова и може не е најкоректна мојава забелешка во однос на тие возила, ама дремењето на семафор во главниот правец запад-центар и назад е поизразено... |
||
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#178 Posted: 07-Oct-2011 at 10:11 |
|
|
И јас го приметив проблемот со семафорот кај Рузвелтова. Семафорот е сега подолг за Рузвелтова (прво се пали едната па другата страна сосе вртење во лево). Проблемот е што сега циклусот помеѓу 2 зелени е подолг, што особено се приметува на Рузвелтова доколку се оди од Водно кон Зоолошка. Дополнителен проблем е што до следната раскрсница на Рузвелтова со Народен Фронт/Јуриј Гагарин нема ни 50тина метри, па гужвата се пренесува на следната раскрсница. Иако иницијално бев против, мислам дека уште еден кружен тек, на оваа раскрсница би го решил проблемот.
|
||
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#179 Posted: 07-Oct-2011 at 10:31 |
|
Во најава и зборувам, тој семафор е катастрофа. Но мислам дека комуникацијата е отворена поради огромниот притисок на раскрсницата улицата позади универзална што поминува (Иван Милутиновиќ ли беше) со Рузвелтова. Претпоставувам дека уште еден излез од тој урбан пекол кој е создаден во тој потег од градот е со цел да се растерети тој јазол а богами и јазлите кај Католичка (кој сега ќе биде и едносмерен) и кон универзална. Пишувајќи го постов пак сфатив дека со еднонасочен сообраќај на излезот кај Католичка ќе значи дека не би имало никаков „излез“ од населбата од Дом на пратеници па до Рузвелтова. Кои и да се мотивите, лошо е решено, но кога ќе се создаде таков урбан хаос каков што е создаден во тој дел и не е лесно човек да смислува решенија. Edited by pbanks - 07-Oct-2011 at 10:37 |
||
![]() |
||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#180 Posted: 07-Oct-2011 at 10:38 |
|
|
Јас мислам дека ако добро се наштелува семафорот помеѓу кружниот тек и рузвелтова, да трае 1 минута за право, по 10 секунди за уличкава, 10 за вртење десно, нема да има незнам си каков застој тука. |
||
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 7891011 22> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |