|
![]() |
|
Скопје 2014 |
|
Post Reply
|
Page <1 114115116117118 329> |
| Author | ||
Block
Senior Member
БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply
#2301 Posted: 23-Mar-2012 at 00:13 |
|
|
На тоа и се базира целиов проект...
било владино дете од Росоман прв пат во Париз и рекло е ова и на нас ни треба,видело каков е скајлаинот на старите западноевропски градови,се гледаат мноштво куполи...и ги наредија една до друга без никаква замисла... Проектот веќе достигна 250 милиони,а уште не е довршена ни една зграда и не се почнати уште половина! генералната слика за инфраструктурата во центарот пак ќе си остане иста...се на се само милијарда ќе фатат зградите! со тие пари нема потреба да се збори што можеше да се направи за градот ако се фокусираше исклучиво на инфраструктура... Edited by Block - 23-Mar-2012 at 00:21 |
||
![]() |
||
makonix
Senior Member
Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
Quote Reply
#2302 Posted: 24-Mar-2012 at 07:50 |
|
|
По интернет прочитав како Баку беше одбран како најдобро место каде архитектите можат да творат. И навистина во Баку се градат многу импозантни прогресивни футуристички згради. Но она што е релевантно кон оваа нишка што во Баку работат и многу странски архитектонски студија кои творат и во традиционалните стилови, и по облик и форма многу слични на оние во Скопје 2014, па еве некои слики чисто како споредба како стоиме ние во однос на вакви слични проекти. Очигледно сме далеку назад во однос на модерната архитектура во Баку, но интересно е да се види како стоиме во однос на градба во традиционално стилови.
Прво што паѓа во очи што урбанистички се многу посредени, а и како многу се внимава на партерното уредување како и деталите и пропорциите. Во Баку има многу стари барок/неокласични згради, но и на големо се гради понатаму рамо до рамо објекти со стар и со ултра модерен стил. 1.ограда на мост
2. објект многу сличен по идеја со некои објекти од СК2014, комбинација на стакло со класични елементи, столбови, декорации..
3.Овој објект многу ме потсеќа на некои идеа кои се вртат околу надградбата на ГТЦ во неокласичен стил, застаклен со класични декоративни елементи и претворање на горниот дел во забавно угостителски отворен простор
4.Трговски центар во неокласичен стил, ваква фасада може да се замисли на некои згради во центар
5. Стамбени блокови во традиционални стилови со модерен шмек
6.нео Барокен резиденцијален објект
7.Нови Барокни објекти - хотели
8. Барокни резиденцијлни објекти
мешавина од ориентален и класичен http://img.photobucket.com/albums/v614/galik/2317767651_366dea1bca_b.jpg 9. Пејсажно уредување
10. Oбјекти претходно во типична постмодерна минималистички стил во квадратест без фасада, реконструирана во барокен стил сега
11. Статуа во реализам но со модерен приказ
12.уставен суд
|
||
![]() |
||
Alex
Newbiе
Joined: 17-Jun-2009 Location: Paris / Ohrid Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#2303 Posted: 24-Mar-2012 at 11:13 |
|
|
Барок-вртелешка кај МЕПСО
![]() Планирано е каруселот да се гради до катната гаража на кејот на Вардар, за која беше избрано идејно решение со неокласична архитектура, а реквизитот само ќе се вклопи во тој амбиент Доколку шестиот јавен повик успее, покрај Панорамското тркало, во околината на плоштадот Македонија ќе се постави и карусел или кажано по нашки вртелешка, потврдуваат од јавното претпријатие „Паркови и зеленило“. Повикот го распишале од претпријатието по налог на градската власт, која за оваа намена им дала и субвенции од 10 милиони денари или 150.000 евра, информира директорот Душан Авировиќ. Тој не ја соопшти точната локација, велејќи дека таа ќе се знае по завршувањето на постапката. Но сепак наши извори од Градот информираат дека локација, слободна за вакво нешто, е кај МЕПСО, веднаш до катната гаража во изградба. Имајќи предвид дека гаражата е најавено дека ќе биде неокласична архитектура, барок, предвидено е и вртелешката да се вклопи во нејзината околина со стар изглед, карактеристичен за овој тип забавен реквизит. Односно со коњи и кочии. Неуспешноста на минатите јавни повици директорот Авировиќ ја објаснува со сериозните проблеми со кои се соочиле, имајќи предвид дека во нашата земја не постои фирма-претставник која може да им излезе во пресрет за она што го замислиле. Воедно и еден од условите да дадат аванс од 20 отсто на почеток, а остатокот по испораката. Не се јавила ниедна фирма. Единствено на минатиот тендер интерес изразила една компанија, но оттаму понудиле цена повисока од предвидениот лимит. - Бевме принудени да ги измениме техничките карактеристики и да побараме електричен мотор со помала моќност - објасни директорот. Авировиќ рече дека тендерот е меѓународен и ќе трае еден и пол месец, поточно 52 дена. Во условите се бара реквизитот да има декоративен венец, ротирачка платформа, 32 седишта со коњи, кочии и други детали. Околу обвинувањето на опозицијата дека оваа инвестиција е без согласност од Советот на Град Скопје, тој ги демантираше таквите тврдења, велејќи дека вртелешката била предвидена со Инвестиционата програма на „Паркови и зеленило“, која, пак, неодамна се нашла на дневен ред и била усвоена. Од Градот не потврдија дека тие се нарачателите на вртелешката, како и на Панорамското тркало. Од одделението за односи со јавност преупатија на надлежните од претпријатието, велејќи дека тие се најзапознаени со она што ќе се случува ако биде избран изведувач за изградба на забавниот реквизит. |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#2304 Posted: 24-Mar-2012 at 15:32 |
|
|
логика и разум - никаде не ги пронајдов во горниот текст
(не толку поради идејата, туку поради општо целиот „проект“ и тоа како го објаснуваат и објавуваат) |
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#2305 Posted: 24-Mar-2012 at 16:17 |
|
|
Ех, го забутале таму на никаква локација... Треба веднаш да се премести директно на плоштад Македонија... Има место... |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#2306 Posted: 24-Mar-2012 at 17:10 |
|
|
Барок-вртелешка кај МЕПСО
MY REPLIES:
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#2307 Posted: 24-Mar-2012 at 18:27 |
|
|
Vo denesnata kolumna na Goran Mihaljovski ima edna mnogu tocna recenica sto ja opisuva celata situacija-"Од проектот "Скопје 2014" сe потешко може да се направи пародија"
|
||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#2308 Posted: 24-Mar-2012 at 21:39 |
|
|
Полека полека циркусот се комплетира.
Еве уште неколку ретро-идеи.
|
||
![]() |
||
Gjorgjiev Jr.
Groupie
Joined: 28-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#2309 Posted: 24-Mar-2012 at 21:50 |
|
|
Нема ништо лошо во последната слика. Во Холандија, поточно Хаг, ваквите музички инструменти [така да ги наречам] се секојдневие во центарот, особено во овој период.
А за првите две, ќе си ќутам. Се надевам дека нема да бидат земени како инспирација ![]() Edited by Gjorgjiev Jr. - 24-Mar-2012 at 21:51 |
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#2310 Posted: 24-Mar-2012 at 21:57 |
|
|
Јас искрено би сакал да се вратат пајтоните... Но секако тоа да биде регулирано, на посебно и претходно определени и одредени траси, површини и делови од градот и сето тоа да биде добро организирано, ограничено, линценцирано...
|
||
![]() |
||
makonix
Senior Member
Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
Quote Reply
#2311 Posted: 25-Mar-2012 at 01:49 |
|
|
На Скопје му недостасува еден тематски парк во стилот на Астерикс во Франција, некаде понастрана од центар. Колку побргу се направи таков парк толку побргу ќе згаснат овие идеи за забавни елементи во строгиот центар. Сепак вртелешкава е најмал проблем за да се премести. Само не знам кога тоа ќе профункционира. Таму ќе се гради со години, официрски, гаражата, мостот со тркалото, подземнтата сообраќајница, новите фасади на пошта и мепсо, телеком.
|
||
![]() |
||
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#2312 Posted: 26-Mar-2012 at 01:05 |
|
Нема ништо лошо, нема лошо ни во карузел, но не е тоа поентата. Поентата е дали таму и дали од Паркови и зеленило (???) треба да размислуваат за вакви работи денес? Сакам да кажам толку паркови и зелени површини има неуредни и во катастрофална состојба низ градов та стигнаа до трошење на средствата на карузели и слични циркуси? Еве пример, од Мала станица до споменикот на К.Ј.Питу во Козле нема НИЕДНА канта за отпадоци. Можеби ова не е во надлежност баш на ПиЗ ама поентата е чинам јасна. __________________ Иначе инструментот се вика ВЕРГЛ. Изгледа од него потекнува и глаголот ВЕРГЛА најчесто употребуван кога некој зборува многу. Edited by fichot - 26-Mar-2012 at 01:06 |
||
![]() |
||
toasumjas
Senior Member
Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply
#2313 Posted: 26-Mar-2012 at 15:02 |
|
|
Кој ја постираше вртелешката од Фиренца пред некој? Па ве молам немојте да им давате веќе налудничави идеи.
Edited by toasumjas - 26-Mar-2012 at 15:02 |
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#2314 Posted: 26-Mar-2012 at 15:33 |
|
Според Утрински, ова ќе биде петти тендер за вртелешка.
|
||
![]() |
||
toasumjas
Senior Member
Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply
#2315 Posted: 27-Mar-2012 at 11:48 |
|
Зар е возможно ваков врвен проект четири пати да ми се промакнал
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#2316 Posted: 29-Mar-2012 at 21:39 |
|
Коце те слушнал. Има ли некој друг своја музичка желба ? http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=47989 Пајтонот и расните коњи „поминаа“ во Скопје
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#2317 Posted: 29-Mar-2012 at 21:53 |
|
|
Ај вака... емотиконс: Сам си го барав....
|
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#2318 Posted: 29-Mar-2012 at 22:30 |
|
|
Штета што не се одлучиле да набават два, ќе се вратеше духот на „чифте чифте пајтонлари“
Низ старо Скопје возеле виенски пајтони Во старо Скопје најраспространето превозно средство бил пајтонот. Пајтоните се увезувале од Виена, но биле правени и во Скопје и Битола. Обично ги влечеле пар коњи, но имало и такви со еден коњ, а во зависност од временските услови, биле отворени или затворени. Пајтонџиите работеле во дневна и во ноќна смена. Дневната била од 6 до 20 часот, од април до октомври, и од 7 до 18 часот, по октомври. Во ноќната смена, односно до полноќ, низ Скопје возеле само 4 пајтони, а по полноќ само два. Цените за возење биле различни, во зависност од тоа колку луѓе се возат и колкава е дестинацијата. Пајтонџиите имале обврска за задолжителна годишна регистрација и преглед. Тие настојувале коњите кои ги влечат пајтоните да бидат со иста или со приближно иста боја. Пајтоните, освен во секојдневниот превоз на патници, се користеле и за посебни пригоди, односно за свадби и за погреби. Првата погребална кола била набавена во 1928 година, по иницијатива на Јанче Шалев, кој бил кмет на градот. Пајтонот бил донесен од Виена. Погребалните пајтони биле свечени, со стаклени врати, на кои имало крстови. Колите ги влечеле пар коњи кои биле прекриени со црни наметки. Во 1930 година во Скопје имало вкупно 153 пајтони. Со текот на времето, пајтоните станале застарено превозно средство, а многу од нив биле грда слика на градот. Голем број од јавните пајтони биле нечисти и неизмиени со недели, небојадисани со години и ги влечеле слаби и стари коњи. http://www.vest.com.mk/?ItemID=72D54D255D59BD4F82FDB4041ECA299A
|
||
![]() |
||
LAV
Newbiе
Joined: 12-Mar-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#2319 Posted: 29-Mar-2012 at 23:13 |
|
|
Idejata e izdrzana samo dokolku se trgnat zapreznite koli od ulicite i se iskoristat konjite od skopskite ulici se drugo e ludost i perenje pari, a za 40000 evra jas ke napravam sam pajton i ke go vlecam niz Skopje!
|
||
![]() |
||
LAV
Newbiе
Joined: 12-Mar-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#2320 Posted: 29-Mar-2012 at 23:23 |
|
|
Momentalno ziveam vo Keln neka dojde Koce tuka i neka najde zaprezni kolki po ulicite ili septicki jami vo dvorovite! Prvo neka gi sredi osnovnite raboti pa posle neka pravi diznilend vo Skopje! Mi se gadi od ludostite na nekoj sejacista sto dosle vo grad i steknale nekoja mok i so toa mislat deka mozat se da pravat i da si dozvolat. Albert Einstein kazal samo vselenata i coveckata glupost nemaat kraj ma da za vselenata ne sum bas siguren!
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 114115116117118 329> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |