![]() |
![]() |
![]() |
Патување низ Европа со воз! |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Друже, не можат да ти направат никакви проблеми, доколку имаш доволно пари во тебе. Прашај во германска амбасада колку пари треба да носиш за еден ден во текот на патувањето, извади си патничко осигурување, нов пасош се подразбира и резервирај си хостел или сместување во Берлин или побарај лист кај ќе одиш. Ова последново и не ти е потребно доколку имаш пари во тебе. Со овие услови нема сила што може да ти каже зошто си земал карта во еден правец, без разлика со што патуваш.
|
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Не знам дали преувеличувам со муабетов, ама фините луѓе од амбасадата ми кажаа дека ова стои како опција, така да не знам дали е баш наивна информацијата...и да не претерувам уште толку, ама секогаш е отворена опција да те вратат, па и со повратна карта потпишана од Господ - прекрасно! Е сеа за ова, јас претпоставувам дека треба да си многу сомнителен, што и да значи тоа...
Страшна држава сме жими се'...не знам зошто, ама имам целосно разбирање за властите на европските земји... |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Има ли некој сознанија колку изнесува карта Будимпешта-Виена, по можност со реилџетот? На интернет најдов неколку верзии за билети, но никаде некоја поточна. Ако имал некој искуство уште подобро.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Будимпешта-Виена повратна имаш понуди од 25.- до 31,- ЕУР
Или провери сам на MAV: http://www.mav.hu/english/index.php |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Уште подобро има специјална повратна карта од околу 20 до 30 евра за патување до Виена со бесплатно користење на градскиот превоз во Виена, под услов да седиш во Виена до максимум 4 дена. Инаку на релацијата Будимпешта-Виена не е дозволено да сообраќаат други директни дневни возови освен Railjet. Исклучок се ноќните возови Букурешт-Виена и Будимпешта-Минхен кои сообраќаат со обични вагони и локомотива.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Токму на таа станица и барав и ме зачуди што освен реилџет има и други возови (но тоа пред да одберам опција директни возови), а и друго што ме зачуди е тоа што ми покажува некоја цена од 13 евра, што ми изгледа прилично ефтино, па затоа и го поставив претходниот пост. Фала во секој случај! |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Додека не ја средам репортажата за патувањето низ Европа со воз, овде ќе ги објавам само видовите на вагони и електромоторни гарнитури со кои се возев и кои ми беа најблиски за сликање.
Остварување на сонот, вожња со Реилџет. Не би ја мењал за вожња со никаков друг воз. 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() Екстериер. Фино уредени табли за информирање, со разни анимации, покажување на мапи, каде точно се наоѓа возот во даден момет и моменталната брзина. Максималната брзина која ја достигна на релација Будимпешта-Виена беше 160 км/ч. 4. ![]() Сликите се од Келети Пу - Будимпешта. OBB City Shuttle (со овој не се возев, го сликнав само на поминуење, гледам дека и италијаните користат доста вакви гарнитури) 5. ![]() 6. ![]() Уште една австриска електромоторна гарнитура која се користи за локални потреби. 7. ![]() Со овој тип на вагони, ама спавача кола, се возевме дванаесет саати на релација Виена-Милано. 8. ![]() Eurostar Италија - доказ дека и за стока народ се вакви возови, кои колку и да покушава народот да ги уништи, сепак квалитетот си останува квалитет. Иако не сум нешто посебно одушевен. Плус мониторите им седат само за уметнички доем. 9. ![]() Внатрешноста. 10. ![]() Ова е ICS (InterCity Slovenia). Жално е што имаат вака луксузен воз за релативно лошите словенечки пруги, поради што возот редовно касни. Иако секојдневно има доста луѓе кои работат врз пругата, сепак максималната брзина не пречекоруваше 120-130 и тоа само на одредени делници. (Мислам дека оваа гарнитура ја имам поставено и во некоја друга нишка, но уште една слика не е на одмет). 11. ![]() Една постара дизелмоторна гарнитура во Словенија, која се користи само за кратки приградски дестинации. 12. ![]() Еве какви вагони праќаат Словенците према Загреб и Белград. Овен што се чисти, на дневната релација до Белград се скувавме како во инкубатор. 13. ![]() Edited by N23 - 16-Sep-2011 at 00:01 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
N23, само напред друже кон опсежна репортажа, едвај чекам. Браво за фотките
![]() Што се однесува до возот за Љубљана кон Белград, зависи кој си го фатил, обично ноќните возови одат со неклиматизирани вагони, додека во сите дневни возови има бар по некој климатизиран вагон. Edited by BOJAN - 16-Sep-2011 at 00:27 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Благодарам друже. Деновиве ќе има во повеќе нишки репортажи. Што се однесува за словенечките вагони, на возот што тргнува од Љубљана околу 8 и 15, кој доаѓа од Цирих, се додаваат два словеначки вагони, неклиматизирани, а единствен климатизиран останува швајцарскиот вагон, кој нормално е преполн со луѓе и 2 хрватски вагони, кои се спавачи коли, па се тргаат во Загреб. За тој од Венеција кон Љубљана, Загреб и Будимпешта, кој е ноќен, се праќаат лошо климатизирани унгарски вагони и по некоја спавача кола. Од 10-дневното искуство, единствена асална композиција, ноќна, е онаа на релација Виена-Милано, каде се праќаат само спавачи коли, плус и услугата од персоналот е одлична. Све останато, како и релацијата Белград-Будимпешта, вечерната, е слична на нашата единствена меѓународна релација, Скопје-Белград, која овој пат се враќаше од Белград само со два вагони, додека паметам во Јуни беа 3 или 4. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во право си за ноќните возови, не се асални и затоа постепено се укинуваат на целиот европски континент. Ноќниот воз измеѓу Белград и Будимпешта е идентичен по состав со овој нашиов за Белград. Инаку оваа година и србите кубуреа со кушет и спални вагони и затоа кон Скопје летово одеа толку малку вагони. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Наскоро, Европа на дланка
Привршуваат преговорите помеѓу Македонски Железници Транспорт АД – Скопје (МЖТ) со Германските Железници (Deutche Bahn AG) за поврзување со системот за резервации наречен „EPA“ (Electronic Seat Booking Facility of DB). Овој систем треба да почне да се имплементира од 1 Април 2012 година, а неговата оперативна примена ќе започне после завршувањето на сите тестирања на системот кои се очекуваат да завршат до почетокот на летните одмори. Преку електронскиот систем „EPA“ нашите корисници на услуги ќе бидат во можност да резервираат место за седење или легло во спална или кушет вагон на дестинации ширум Европа. Со ова Македонски Железници Транспорт АД – Скопје исполнува уште една цел утврдена во стратегијата за унапредување на нивото на услуги и овозможува дополнителна можност за мобилност низ европските земји за граѓаните на Република Македонија. Izvor: http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=361%3A2012-03-20-12-15-43&catid=30%3A2011-11-25-14-34-52&Itemid=94&lang=mk |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Ќе ме извините, но заборавив тотално на моето патување со воз во февруари низ централна Европа. Имено, релацијата Скопје-Белград-Будимпешта-Братислава-Виена-Братислава-Прага ја поминавме со само 130€ по човек за патни трошоци. Кога ќе имам повеќе време ќе образложам, во секој случај, воопшто не е скапо доколку се купува одделно секој билет.
Колку за споредба, само Белград-Прага е 130€. Вака видовме многу локации попатно, и поевтино испадна (30€/35€ е само Скопје-Белград). Истото го правев за возот Солун-Скопје, ако купував Солун-Гевгелија + Гевгелија-Скопје ми излегуваше 14€, а ако купев директно Солун-Скопје беше 20€. Ум за понатаму за кој планира да патува, а кога ќе имам време, подетално ќе раскажам и за моето патување. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Гитар погоди со муабетов. Иначе не ќе биде лошо сите цени посебно да ги напишеш за и другиве членови да добијат желба за патување. |
||
![]() |
||
марионка ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 05-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Здраво дечки, гледам дека имате познавање околу темава, па сакав да ве прашам... треба летово да патувам до Штудгарт, Германија, што би ми било поисплатливо, воз, автобус или авион? До сега имам одено со директна автобуска линија Скопје-Штудгарт и ме кошташе нешто помалку од 200 евра повратна карта и со авион многу одамна можда пред 12 години. Имате ли некакви информации за некоја комбинација со воз , со некој претовар во Белград или слично и колку би ме чинело? За со авион разгледував нешто, долго време немаше директен лет за до Штудгарт, ама сеа као наводно ќе имало од јуни мислам и горе доле цената ќе била до 70-90 евра во еден правец, пошто нели Мат се споиле со Контики скај и ова се некои евтини билети. Со автобус е најмалку 24 часа патување во еден правец, а со директен авион е околу 2,5 часа. Но...јас барам нешто поевтино, поавантуристички, иако сум малку да не речам исплашена да не се изгубам негде во некој вагон или еирпорт
![]() ![]() |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Авантуристички ако сакаш, односно да имаш вистинско патешествие, треба со воз да идеш, ако сакаш ефикасност и исплатливост, со авион. Автобус никако не ти се исплати, бидејчи за само некои 20-30 евра повеќе колку што кошта авионската ката повеќе од автобуската заштедуваш многу време и енергија, генерално за германија автобус не се исплати. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Марионка, најпрвин да ти пожелам добредојде на форумот
![]() Edited by BOJAN - 05-Apr-2012 at 09:39 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Ако сакате да ги фатите поевтините цени со DeutscheBahn тие важат за сите врскi ако ги купите најкасно една недела пред патувањето. Рекламата им е всушност ако доволно рано ја купиш картата можеш да најдеш дури и од 29 евра па нагоре. Има и други финти како поефтино да се патува со воз во германија, само за тоа дефинитивно ви треба познавање на германски. Ако ви требаат некои совети за германија и DB прашајте.
|
||
![]() |
||
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
dali znae nekoj kako i dali vo opste e vozmozno od skopje do paris so vos,preku koj gradovi kade ima transferi?!
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јас како главни центри би ги ставил Милано и Минхен. Дедо ми во средината на 60-тите години патувал за Париз токму преку Милано. Денес за жал не постои врска Словенија/Италија, така што Минхен останува најповолна опција. Значи, Скопје, Белград, Будимпешта, Минхен и евентуално од таму за Париз. Третата можна опција е преку Вилах и Штутгарт.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |