|
![]() |
|
Скопски сообраќај (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 7071727374 159> |
| Author | |
StreetStruck
Senior Member
Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply
#1421 Posted: 19-Apr-2012 at 11:25 |
Типовите што го смислија ова мора да се тешки Мики Маус фаци само тоа ќе кажам. Нели Коце у програмата имаше подземни пешачки, сега си најдоа попросто и поефтино решение. Истото го зборев и за бул.Климент Охридски за преминот кај Аркадија, ете како излезе. |
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#1422 Posted: 19-Apr-2012 at 11:30 |
|
Ај размислете подобро. Баш поради тоа што нема семафори, многу често некој кој вози со 60-70 мора да закочи, само затоа што некој сакал да ја помине улицата и не можел да почека 3 секунди да помине возилото.
Јас како пешак на такви големи сообраќајници без семафор си чекам, бидејќи знам колку е досадно како возач на пушка прав пат да треба да намалам за да помине некој, па да забрзувам пак. Непотребно трошење на време и гориво. Вака, ќе си има зелен бран, и на сите ќе им биде погодено. Протокот ќе биде навистина поголем. |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1423 Posted: 19-Apr-2012 at 17:08 |
|
Протокот неможе да биде поголем може во најдобра рака да остане ист. На пешак ништо нема да му смени исто ќе чека, ако до сега требале 20 секунди да поминеш не секогаш кога ќе дојдеш до семафорот ќе биде зелено, пак ќе треба да се чека.
|
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#1424 Posted: 19-Apr-2012 at 17:15 |
|
Арно ама автомобилите нема да мораат да застануваат за секој еден кому му текнало дека сака да претрча во моментов. Со зелен бран кој е подесен правилно, и со правилно возење (не со 90 km/h), текот на сообраќајот ќе биде непрекинат.
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#1425 Posted: 19-Apr-2012 at 18:15 |
|
зелен бран кај нас има на секоја престапна година по неколку денови
|
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#1426 Posted: 19-Apr-2012 at 18:36 |
|
1. Премиерот и неговата велелепна колона од црни коли не поминува на Партизанска никогаш, така што зелениот бран нема да се сјеба по 2 дена од пуштањето (види бул. „Климент Охридски“).
2. Ако профункционира ЦУКС ни погорното не би било пречка. Дотогаш, се сложувам дека зелен бран ни е мисловна именка, ама пак на Илинденска супер си функционира. |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1427 Posted: 19-Apr-2012 at 18:49 |
|
И во Аеродром... по В. С. Бато - Ј. Сандански - К. Ј. Питу функционира зелен бран без никакви неправилности... За по други места низ Скопјево, незнам...
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1428 Posted: 19-Apr-2012 at 19:34 |
Дали бидејќи (претпоставувам) живееш во Аеродром, или никогаш не поминуваш таму со автомобил, но јас сега го заобиколувам булевар Кузман Јосифовски Питу кога возам накај Аеродром, возам по калдрмата на кеј Димитар Влахов кај МРТВ, од бензиската пумпа на Макпетрол се приклучувам на булевар Гоце Делчев и од таму продолжувам се до семафорите кај кои се врти кон новиот мост (не му го знам името, доколку воопшто има име), го поминувам мостот и вртам накај Владимир Комаров за да влезам во Аеродром, баш поради семафорите кај Народна Банка на булевар Кузман Јосифовски Питу, кај кои таканаречениот зелен бран е само мисловна именка, зелено е за возилата, но пешаците си тераат по свое како воопшто да не постојат семафорите, истото се случува и кај семафорите на булевар Крсте Петков Мисирков кај Бит Пазар. А од друга страна, кога возам по булевар Александар Македонски, кај трговскиот центар Автокоманда (наспроти Алкалоид и ЈСП Скопје), многу полесно ми е да поминам, има голем знак над самиот пешачки премин, а не на тротоарот, како што им е навиката на градските татковци, мислам дека тој знак датира уште од поранешна Југославија, а ако грешам тогаш сигурно датира од 1990-те години и токму поради истиот тој одлично обележан пешачки премин, таму повеќе функционира таканаречениот зелен бран без семафори, отколку со семафорите поставени на булевар Кузман Јосифовски Питу кај Народна Банка и на булевар Крсте Петков Мисирков кај Бит Пазар, а со овие семафори што сега ги поставија на булевар Партизански Одреди, Бог нека ни е на помош на сите нас, и на возачите и на пешаците. Edited by Dexter26 - 19-Apr-2012 at 19:42 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1429 Posted: 19-Apr-2012 at 20:10 |
|
И шо сега... ќе правиме натпревар на населби... Јас не возам, татко ми вози, кога сум со него... не сум некој што не го интересира градот... па многу логично дека забележувам и дека тоа што го пишав е точно... Ако има наплив на возила тоа е друга работа.... Јас зборувам за синхронизиран зелен бран кој постои долж цел тој коридор. А исто така... зборувам само за Аеродром, односно делот на КЈП во Аеродром... Тоа каква е ситуацијата во Центар не чепкам... Иако знам дека и таму е синхронизиран... само што знае да има гужва или пак нешто да се пореметени тие семафорите за пешаци... друго се функционира како што треба... тоа што можеби поминуваат пешаци... тоа е друга работа... ПС: Зошто да возиш по кеј Димитар Влахов по калдрма, кога паралелно на него го имаш бул. Гоце Делчев кој е екстра булевар... Edited by FoSsiL - 19-Apr-2012 at 20:16 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1430 Posted: 19-Apr-2012 at 23:30 |
|
Дискусијата што почна од ситуацијата со новите семафори на Партизанска ја префрлив овде, а еве го и текстот од линкот што го постираше alexsend
... долго најавуваниот центар за контрола на сообраќајот ни е насушно потребен Инаку гитар, зелениот бран знае да „рикне“ и без поминување на функционерските лимузини. Неколку пати на булевар Јане Сандански сум искусил буквално црвен бран, а не зелен.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1431 Posted: 19-Apr-2012 at 23:36 |
Edited by Cloverstack - 20-Apr-2012 at 00:16 |
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1432 Posted: 20-Apr-2012 at 00:49 |
Затоа што ми е прв сообраќаен приклучок кога го поминувам мостот на булевар Крсте Петков Мисирков и затоа што нема гужва како на булевар Гоце Делчев, а и кога има протести пред судот булевар Гоце Делчев е блокиран таму, а кеј Димитар Влахов настапува како алтернативно решение. Како и да е, поентата ми беше дека поисплатливо е поистакнатото и позабележителното обележување на пешачките премини како на булевар Александар Македонски кај трговскиот центар Автокоманда, отколку поставување на семафори, на крајот на краиштата, актуелната влада поставува камери насекаде низ Скопје, а вети дека ќе ги постави и над пешачките премини, тоа е повеќе од доволно за да форсира свест и култура и кај возачите и кај пешаците, отколку да се поставуваат семафори. Пред 2 или 3 години прочитав во весник дека во некој град во Германија со закон ги забраниле семафорите и ги замениле со кружни сообраќајни текови и СТОП знаци, и успешно функционира тоа кај нив. Е сега, факт е тоа дека Македонија не може да се споредува со Германија на ниту едно ниво, но сепак можеме да ги испробаме таквите сообраќајни решенија во некои скопски населби, па да видиме дали истите ќе се покажат како задоволителни, а ако се покажат како задоволителни, тогаш воопшто нема да имаме потреба од форсирање на семафори на секој чекор, ова го велам и како возач и како пешак. Edited by Dexter26 - 20-Apr-2012 at 00:50 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1433 Posted: 20-Apr-2012 at 12:45 |
|
Абе ако јас се прашувам... најдобро решение се подземни или надземни пешачки премини... ама...
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1434 Posted: 25-Apr-2012 at 13:29 |
|
Извор: Град Скопје Edited by FoSsiL - 25-Apr-2012 at 13:37 |
|
![]() |
|
The Man
Senior Member
Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply
#1435 Posted: 25-Apr-2012 at 17:54 |
|
"комплексен градежен зафат"
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1436 Posted: 26-Apr-2012 at 08:01 |
|
Ова го чекав долго време, местото навистина е црна точка. Иако не возам често натаму.
Се надевам дека за година две ќе се продолжи партиназнска за нешто над 500 местри и ќе стигне до кружниов. Само не разбрав чиј споменик ќе биде во кругот?
|
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#1437 Posted: 09-May-2012 at 19:53 |
|
На барање на жителите, до крајот на 2012 година, Градот ќе распише
тендер за проширување на булеварот Трета Македонска бригада, најави
градоначалникот Kоце Трајановски на последната работна средба со
градоначалникот на Општината Аеродром, Ивица Kоневски. По овој булевар
се движи автобуската линија „7“. На истата средба тој ја најави и
реконструкцијата на булеварот „Јане Сандански“ - од „Мекдоналд“ до
булевар Србија која ќе чини околу 750.000 евра. Годинава, пак, Градот и
Општина Аеродром, ќе продолжат со доизградба на почнатите паркинзи.
Досега, во разни проекти на територијата на оваа општина, според
Трајановски, од градскиот буџет биле слеани 500 милиони денари. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E56CDB926F2917468B5A5ED3C7522C3F Во врска со Јане Сандански, се некако мислам дека кажаа од кај Мајчин дом дека ќе ја асфалтираат улицата... затоа и ме зачуди што вчера проаѓам и гледам ја фарбале уличната сообраќајна сигнализација баш кај делот на Мајчин дом. Ако асфалтираат од Мек па до Србија ондак ова ќе биде уште една од фарсите во режија на сегашната градска и општинска власт во Скопје и Аеродром. Edited by Cloverstack - 10-May-2012 at 13:39 |
|
![]() |
|
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply
#1438 Posted: 22-May-2012 at 10:59 |
|
FALA BOGU DOJDE DENOT
http://www.time.mk/read/NONE/bb97ca6225/index.html Цело Дебар Маало ќе стане еднонасочно Во изминативе години во општините Гази Баба и Кисела Вода ниту една споредна двонасочна уличка не е направена еднонасочна, додека, пак, во општината Аеродром е направена само една еднонасочна улица За олеснување на сообраќајниот метеж Поголем капацитет за вклучување на крстосница, зголемување на безбедноста на пешаците и на возачите, олеснување на сообраќајот, повеќе место за паркирање. Ова се само некои од придобивките што граѓаните можат да ги имаат ако се воведе еднонасочен систем на повеќе локации во градот. Сепак, и покрај редицата придобивки, општинарите не се одлучуваат да изработат проекти за што повеќе споредни улички да станат еднонасочни. Во изминативе години во општините Гази Баба и Кисела Вода ниту една споредна двонасочна уличка не е направена еднонасочна, додека, пак, во општината Аеродром е направена само една еднонасочна улица, Владимир Комаров. Во општината Центар еднонасочна е само една сервисна уличка во населбата Капиштец и улицата 29 Ноември. Иницијатива на жителите Теоретски, еднонасочниот систем треба да е добро организиран, да има улица во една насока, а друга во спротивна и уште една што ќе ги поврзува овие две и да е двонасочна. Локацијата и геометријата на уличната мрежа се клучни при воведувањето на еднонасочниот систем. Од општината Центар велат дека најголем број барања за промена од двонасочна во еднонасочна улица се по иницијатива од жителите или, пак, откако стручните служби во општината направиле увид на теренот. - Ние испраќаме допис или барење до градот, а оттаму го препраќаат до СВР Скопје. Уште од пред неколку месеци ние имавме проект за цело Дебар Маало да биде еднонасочно. Тој проект сега е во завршна фаза и наскоро може да почне да се спроведува - вели Јовица Ацковски, портпарол на Центар. Пред да се воведе еднонасочен систем, потребно е да се направат испитувања и анализи дали ваквиот систем ќе го подобри или влоши сообраќајот, смета Јован Христовски, сообраќаен инженер. Во Центар, улиците Мито Хаџивасилев-Јасмин и Железничка се еднонасочни, а се поврзани со булеварот Македонија, кој е двонасочен. Овој систем одлично функционира и во Карпош, каде што целиот простор меѓу булеварите Илинден и Партизански одреди е решен на ваков начин. Долга процедура Сообраќајот се уредува во согласност со сообраќајните студии, каде што секоја студија предвидува решение во согласност со сообраќајните потреби. Самата процедува за воведување еднонасочен сообраќај подразбира и добивање позитивно мислење од МВР, по кое согласност дава и градот. Од СВР Скопје велат дека процедурата за да се одлучи дали една улица може да биде еднонасочна е доста долга. - Градот или општините испраќаат допис до СВР, а нашите служби заедно со сообраќајни инженери излегуваат на терен и ја утврдуваат состојбата, па врз основа на добиените резултати се одлучува дали ќе се дозволи улицата да биде еднонасочна - ни изјави Лиза Бендевска, портпаролка на СВР Скопје. Според граѓаните, единствен „недостаток“ од еднонасочните улици е само тоа што возачите ќе можат да возат со поголема брзина. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1439 Posted: 19-Jun-2012 at 16:04 |
|
„Заштита“ од отворени шахти во центарот на Скопје. Еве токму вакво „решение“ применува на сите шахти, фирмата која колку што можев да забележам изминатите неколку денови ги менуваше рабниците и сливниците на улицава (улица Пролет или улица Крушевска Република, во зависност од мапа до мапа...)
|
|
![]() |
|
4skopje
Senior Member
Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply
#1440 Posted: 05-Jul-2012 at 08:30 |
Градот Скопје во четврток ќе го промовира зелениот бран за движење на моторните возила по должина на булеварот „Паризански одреди".Зелениот бран се воведува по должината на булеварот од крстосницата со улицата „Ацо Шопов" во населбата Ѓорче Петров до крстосницата со улицата „Васил Главинов" во центарот на градот.
Copyright 2012 makfax Сите права се задржани. Текстот не смее да се печати или емитува, во целина или во делови без договор со Мakfax. 0
0
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 7071727374 159> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |