|
![]() |
|
Од регионот (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 2324252627 69> |
| Author | ||
Delyno
Newbiе
Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#481 Posted: 06-Jun-2012 at 19:47 |
|
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#482 Posted: 12-Jun-2012 at 01:07 |
|
|
Белград обиколница
|
||
|
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#483 Posted: 12-Jun-2012 at 10:40 |
|
|
Готов е проектот за Лот 2 (Дупница - Благоевград) на автопатот Струма или како Струма ќе стигне до Благоевград
Заврши проектирањето на оваа 37 километарска делница на автопатот Струма, која треба да ги поврзе Софија и Солун. Тендерот за оваа делница беше специфичен, бидејќи вклучува изработка на идеен и технички проект, кој подоцна се дава на тендер за изградба (тоа се се врши во рамките на еден тендер заради скратена процедура). Исто така главен критериум за избор веќе нема да биде најниската цена, туку најдобра вредност помеѓу цена и квалитет. ![]() Трасата е долга 37 километри низ тежок планински терен. Вклучува изградба на 4 клучки, проектирани според најновите европски практики, кои се новитет за Бугарија. Најважните две се: -Првиот е Дупница-југ каде автопатот Струма ќе се вкрстува со патот Дупница-Ќустендил и од каде оние кои ќе патуваат од Македонија кон Софија ќе се вклучуваат на автопатот. -Последниот е Благоевград-север каде автопатот Струма ќе се сече со сегашниот главен пат I-1 Е79 и е една од врските за областниот центар Благоевград. На трасата има и два тунела, секој со по отприлика 500 метри должина и тоа на двата краја на лотот. Индикативната вредност на оваа делница е 200 милиони евра или 5,4 милиони евра на километар, цена која поучен од досегашното искуство сметам дека нема да се достигне, туку ќе се работи на многу пониска цена. Изградбата на Лот 2 треба да започне на почетокот на 2013 и да заврши на почетокот на 2015 година. |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#484 Posted: 12-Jun-2012 at 12:56 |
|
|
Znae li nekoj koga otprilika ke zavrsi izgradbata na belgradskata obikolnica?
|
||
![]() |
||
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#485 Posted: 12-Jun-2012 at 19:39 |
|
|
za edno sto i trieset godini
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#486 Posted: 12-Jun-2012 at 20:16 |
|
Сигурно не пред 2015 година и тоа е оптимистичкото сценарио. Целата делница кон Ниш не е започната (а е тешка и сигурно изведбениот рок ќе биде над 28 месеци), а не треба да заборавиме дека не се работи ниту на еден дел во полн профил, туку во полуаутопут. Иначе утре се отвора уште една делница на јужниот ринг на Софија. Станува збор за отсекот до Младост 4 долг 3,5 километра со 3 патни јазли и една долга ескада. Изграбата се заврши за само година и половина. Вкупно јужниот ринг има по 5 ленти во насока (3 транзитни и 2 локални), односно вкупно 10 ленти ширина. Малку слики од видеото на бТВ: ![]() И слики од членот на ССЦ - fnm: ![]() ![]() На сликите се гледа и забрзаната изградба на Sofia Ring Mall: ![]() ![]() ![]() ![]() Утре со многу повеќе и детални слики! Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 00:15 |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Block
Senior Member
БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply
#487 Posted: 12-Jun-2012 at 22:01 |
|
А до сега како било?
|
||
![]() |
||
ink
Senior Member
Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply
#488 Posted: 12-Jun-2012 at 23:58 |
|
Наjниска цена само. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#489 Posted: 13-Jun-2012 at 00:09 |
|
Досега водечки критериум беше цената, а отсега нема да има критериум цена, туку сооднос цена-валтите. Ветојатно тој сооднос се пресметува со некаква формула, но заменувањето на овие два услова целосно го менуваат текот на тендерите се разбира кон подобар квалитет на изведба. ======== А пазите го сега ова: делови од Белградската обиколница, која беше отворена само пред 3 недели е затворена за сообраќај. Делницата крај тунелот Стражевица е затворена бидејќи вода го има однесено дел од долниот слој, по што коловозот е пропаднат. Затворена е и делицата Батајница-Добановци, која беше помпезно пуштена од Тадич апсолутно предизборно. Ја најавија како готова, а излегува дека по проект треба да се изгради уште еден надвозник, заради што повторно е затворена. За сите овие скандалозни случувања директорот на Путеви Србије не сака да даде објаснување за причините. Жалосно е што србите ги мачат слични проблеми кои не мачат и нас, односно се приморани да трпат тотални дилетанти и криминалци. ![]() Obilaznicu sprala kiša Na pred izbore otvorenoj obilaznici oko Beograda, posle samo tri nedelje, prvo je zatvorena deonica Orlovača – tunel Straževica, a juče i traka na deonici Dobanovci–Batajnica Tunel Straževica brže zatvoren nego što je otvoren Foto D. Jevremović Dve deonice obilaznice oko Beograda koje su otvorene neposredno pred izbore, 1. i 3. maja, „Putevi Srbije” su već morali da zatvore. Nakon što je 25. maja, tri nedelje pošto je puštena u promet, van funkcije stavljena trasa Orlovača – Kružni put – tunel Straževica, juče je iz saobraćaja izbačena i traka na autoputu E 75, na deonici Dobanovci–Batajnica, iz smera ka Dobanovcima. Ta deonica bila je otvorena 1. maja, osam meseci pre ugovorenog roka. Zvanično saopštenje ne sadrži obrazloženje za zatvaranje trake, ali u „Putevima Srbije” navode da je saobraćaj bio pušten na tu trasu pre nego što je na njoj izgrađen nadvožnjak preko autoputa, predviđen projektom, koji sada mora biti podignut. Drugim rečima, traka je završena rekordno zahvaljujući tome što je kraj staze ostavljen da se pređe kasnije, nakon što pobeda bude proslavljena. – Nisu to radovi za kojima je naknadno iskrsla potreba, oni su nam od početka bili u planovima. Samo nismo stigli da nadvožnjak završimo do 1. maja, pa ćemo ga raditi sada – rekao je Zoran Drobnjak, vršilac dužnosti direktora „Puteva Srbije”, koji nije mogao da navede kada bi taj objekat mogao biti gotov. Rekord u brzini na deonici Orlovača – Kružni put –Straževica postigla je – kiša. Prvi pljuskovi uspeli su da odnesu šljunak sa nasipa kraj manjeg od dva mosta na toj trasi. Put se slegao, maltene potonuo, i zbog toga je cela deonica morala biti izbačena iz prometa, objasnio je Drobnjak. Tako brzo sleganje pod naletom prve veće vode, jedva tri nedelje po otvaranju, ne znači da su radovi na toj lokaciji bili traljavo izvedeni, ocenio je prvi čovek „Puteva Srbije”. Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 00:10 |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#490 Posted: 13-Jun-2012 at 12:59 |
|
Заборави само да кажеш коj ден е денес Роден ден празнува ... ![]() |
||
![]() |
||
VirginAtlantic
Senior Member
Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply
#491 Posted: 13-Jun-2012 at 14:25 |
|
![]() ![]() ![]() Уникална фотографиjа Павче!!! ![]() |
||
![]() |
||
Block
Senior Member
БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply
#492 Posted: 13-Jun-2012 at 14:51 |
|
|
Несомнено градат со памет чим се фаќаат за најевтиното!
дај што даш е работава. Пак забегувате со вестиве се постира се и сешто 3 км обиколница и сега трубење до даска. Edited by Block - 13-Jun-2012 at 15:54 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#493 Posted: 13-Jun-2012 at 16:09 |
|
![]() WTF?!? Па ти ли ќе кажуваш што да се постира и што да не? Ајде сега по ред да расчистиме неколку работи: Ти очигледно немаш појма како течат тендерските постапки и критериуми. Прво во секој тендер има многу критериуми како: цена, рок на изведба, привремено сообраќајно решение итн. Зарем мислиш дека во сите држави нема критериум цена во изборот на изведувач? Зарем мислиш дека во нпр. тендерот за Смоквица-Д.Капија цената не е клучен фактор? И тоа непремено треба да значи дека патот ќе се распадне за една година или дека властите не се сериозни или не се гради со памет? Она што варира е колку проценти од бодувањето е зависно од цената. Со новите постапки критериумот цена отпаѓа, при што се создава услов за поквалитетна изведба на работите. Инаку досегашните проекти кои се реализираат според критериумот најниска цена се во целост следени од надзорната фирма, од која најмногу зависи квалитетот на извршената работа и спазување на ветеното на тендерот. Што се однесува за 3,5 километарскате делница на јужниот ринг ќе ти го кажам следново: Критериум дали една вест ќе ја објавам тука не е должината на патот, а неговата сложност, изведба и значење за градот, државата и регионот. Оваа делница чинеше големи 44 милиони (повеќе од 10 милиони за километар) и е исклучително сложна бидејќи содржи бројни комплексни транспортни решенија. Второ што целиот овој јужен ринг е само привремено транзитен, додека не се изгради северниот дел на рингот кон 2015, што ќе го превземе транзитот. Потоа оваа делница ќе има значење на внатрешно градска магистрала затоа што минува низ квартови, трговски зони, генерира до околу 100 000 возила дневно и ги опслужува внатрешните градски движења. И наместо да се зајадуваш со нас, подобро ќе биде ти да ни претставиш нешто што сметаш дека е важно, не само беспочвено да критикуваш! |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#494 Posted: 13-Jun-2012 at 16:19 |
|
|
Слики правени со хелихоптер вчера пред отворањето на делницата:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 16:20 |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#495 Posted: 13-Jun-2012 at 20:04 |
|
|
ми се допаѓа зборот безпочвено
|
||
![]() |
||
Delyno
Newbiе
Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#496 Posted: 13-Jun-2012 at 23:33 |
|
+1 Андреj
|
||
![]() |
||
Delyno
Newbiе
Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#497 Posted: 13-Jun-2012 at 23:58 |
|
|
Меѓу другото Андреј, што е тоа што се гради до ИКЕА, изгледа импресивно.
|
||
![]() |
||
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#498 Posted: 14-Jun-2012 at 07:41 |
|
link |
||
![]() |
||
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#499 Posted: 14-Jun-2012 at 07:54 |
|
|
Испаѓа дека на Балканот само Скопје и Загреб имаат готови обиколници, транзитот не мора да оди низ град. Тоа во Букурешт не знам како да го наречам, хаос можда е најдобро!
што се однесува до Белград, 2015 е рокот, кој веќе е пробиен, за ПОЛУПРОФИЛ, значи само една лента, а целата обиколница во автопатско решение тешко дека ќе ја завршат во оваа декада. Не знам за Софија, не воззам на таа страна, не е лошо некој да постира графички приказ што се гради, што се планира, и што е веќе изградено од рингот. |
||
![]() |
||
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#500 Posted: 14-Jun-2012 at 09:01 |
|
![]() Зелен - веке изградени делници во формат 3х3 ; од Боjана до Младост 4 на jуг и на изток: од 500 м. преди клучка со А1 до 500 м. след клучка со А2. На овоj втор дел фали само еден мост, при село Казичене, каде за некои 200-300 метри обиколницата е во полупрофил. Оранж - Делница, од почетокот на А5 до 800 м. след клучката со моменталниот главен пат за Србиja. Ова делница е во последна фаза на тендерот и совсем скоро треба да почне да се гради ефективно. Победник на тендерот е "Trace Group" со цена за изградбата - 20 мил евро. Лилав - Северна скоростна тангента. Ова е 17 км. градски автопат во формат 3x3 и неколко клучки на две нива, коj ке минава по близко до градот од северниот дел на обиколницата и ке го скрати патуването со 10 км. По овоj треба да се изнесе целиот транзитен трафик Западна Европа - Турциjа, коj минава покраj Софиja. Тендерската процедура треба да стартира секоj момент, а рокот за изградба е 2015, а индикативната цена 150 мил. евро. Eве и една по-подробна схема на северната скоростна тангента Жолт - за ова делница скоро беше завршен проектот и наjавите са, дека ке биде строен успоредно со северната тангента, така да може во 2015, Софиjа да може да биде целостно заобиколена по автопат, ако правецот на патуванje e Белград-Истанбул или Солун/Скопjе - Истанбул. Син - Ова делница со должина 7,5 км. е веке со готов проект(видете го овде) во коj прво има 1.1 км. тунел, кoj после преминува во 1 км. ескада. Во ова делница ке има 7 клучки. Очекува се да започне скоро изградба со спестени пари од други проекти по Европската програма транспорт. Edited by pavche - 14-Jun-2012 at 09:06 |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2324252627 69> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |