![]() |
![]() |
![]() |
Урбани автопати - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213> |
Author | ||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
100 пати предупредивме дека се што сметаме дека е проблематично ќе се трга, макар тој проблематичен дел да бил 0.001% од постот. Остотокот од инаку коректната дискусија е колатерлана штета. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Тоа што во некое време се пристапувало така со инат, денеска не значио дека треба да развиваме контрирање на таа цитуација до крајност. Затоа крале тебе не ти е јасно што значи градско планирање, како се развива градот етапно. Ако ништо друго градов нека направи некое похрабро урбанистичко решение за Маџир Маало доста е со почитување на старата патна мрежа внатре низ маалото. Оваа ситуација само го држи заглавено, примери имало дека може, ако се сака, сега малку и пазарот не притиснал да бара решевање.
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
за другото гледам Fossil разглабал па не би се повторувал |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Крале, престани да убедуваш дека експропријацијата е правно недозволив процес. Пред да ти го избришат постот ширеше дезинформации за тоа како во Швајцарија не смееле да ти го одземат имотот ако не си согласен. Швајцарскиот закон за експропријација не се согласува со тебе. Вадиш некои идеологии дека правото на споственост е апсолутно неповредливо. Уставот на РМ како и нашиот Закон за експропријација нема да се согласат со тебе.
Член 30 од Уставот „Никому не можат да му бидат одземени или ограничени сопственоста и правата кои произлегуваат од неа, освен кога се работи за јавен интерес утврден со закон.“ Ако не ти е познат концептот „експропријација“ имаш пристап до интернет, информирај се пред да се впушташ во дискусии за твоите неосновани погледи на темава. И кога ќе ти избришат пост запрашај се зошто тоа се случило пред да продолжиш со понатамошни шпекулации. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Јавен интерес утврден со закон.
ЗАКОН! Се мисли на вонредни состојби, не на градење на булевари... свашта. |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Ајде да ти објаснам уште еднаш и толку од моето учество на оваа тема.
Член 2 од Законот за експропријација утврдува што значи „јавен интерес“. Па така „јавен интерес е уредувањето, рационалното користење и хуманизацијата на просторот и заштитата и унапредување на животната средина и на природата со изградба на објекти и изведување на работи предвидени со актите за планирање на просторот и тоа: -изградба на железнички пруги, патишта, мостови, аеродроми и придружни објекти и постројки; -изградба на улици, плоштади, паркинг плацови, паркови и скверови;“ Ако те интересира, во остатокот од Член 2 ќе видиш што уште се смета за јавен интерес. Ајде добра ноќ и биди ни добар. |
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
Една работа, ме интересира, со новиот кружен тек, не е длабоко навлезено во трасата за јужен бул. ?
Како што можам сега да видам, кружниот тек е скоро до Народен Фронт залепен, т.е. до паркингот паралелен со него ![]() Како ли планираат да оди јужен бул. тука под земја ? |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Малку инспирација Локација: Токио ![]() Музика: Mark Norman - Niagara (Extended) ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Уште малку инспирација од Токио
Градов и неговите урбани автопати изгледаат речиси беспрекорно, речиси како компјутерски генерирана анимација ![]() Најголеми фалинки што успеав да воочам беа четири престројувања без давање жмигавец и по некоја ретка прегорена сијалица ![]() (а се работи за рута долга нешто над 75 километри!) Ако некој евентуално успее да примети некаков посериозен пропуст на Јапонциве, од мене има пиво ![]() Еве мапа на извозената рута: https://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=%E6%9D%B1%E5%90%8D%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%81%93%E8%B7%AF+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F3%E5%8F%B7%E6%B8%8B%E8%B0%B7%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E9%83%BD%E5%BF%83%E7%92%B0%E7%8A%B6%E7%B7%9A+to:%E3%83%AC%E3%82%A4%E3%83%B3%E3%83%9C%E3%83%BC%E3%83%96%E3%83%AA%E3%83%83%E3%82%B8%2F%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F11%E5%8F%B7%E5%8F%B0%E5%A0%B4%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E6%B9%BE%E5%B2%B8%E7%B7%9A+to:Exit+%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E6%96%B0%E5%B1%B1%E4%B8%8B+to:%E9%A6%96%E9%83%BD%E9%AB%98%E9%80%9F%E7%A5%9E%E5%A5%88%E5%B7%9D1%E5%8F%B7%E6%A8%AA%E7%BE%BD%E7%B7%9A+to:Unknown+road+to:%E7%AC%AC%E4%B8%89%E4%BA%AC%E6%B5%9C%E9%81%93%E8%B7%AF+to:Unknown+road&hl=en&ie=UTF8&ll=35.577475,139.669876&spn=0.338989,0.622787&sll=35.489747,139.594131&sspn=0.02121,0.038924&geocode=FWoGHwIdKrFRCA%3BFeCXHwId-SdSCA%3BFf6zHwId5AdTCA%3BFRYEIAIdSHxTCA%3BFa4iIAIdMDlUCA%3BFWvfHwIdBolUCA%3BFXWUHwIdS8BUCA%3BFWgfHwIdZ39UCA%3BFdCaHgIdrtVUCA%3BFbjfHQId8PdUCA%3BFUCHHQIdfEBUCA%3BFUYOHQIdJkxTCA%3BFXe8HAId8BlTCA%3BFa_bHAIduqRSCA%3BFdgwHQId4X1SCA%3BFTaHHQId6gFSCA%3BFdBcHgIdmy9SCA&t=k&dirflg=d&mra=dme&mrsp=15&sz=15&z=11 |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Извор Па да му е*** м******, до кога ќе си играат со иднината на овој град? Нека ги замолкнат овие проклети глупаци од новинари како што го прават тоа кога се работи за други теми. И Маџирмаалци, примете еден удар за градот ако сакате да се нарекувате себеси Скопјани, скопски граѓани. Немојте само да плачете за вашите штали. |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Концептот на експропријација, за потребите на вакви битни проекти, не е топла вода, нека ти го објасни некој. И да не се правиме недоветни, доколку твојот плац беше на само 2 метри вон трасата на булеварот и некој инвеститор ти понудеше сочна сума за да го купи, веднаш ќе заборавеше на „корените“ и веднаш ќе си ги спакуваше куферите. Доколку некој беше обесправен поради разноразни игри на криминалната администрација и урбаната мафија, при што тие би почнале да ја менуваат, поместуваат и манипулираат трасата на Крушевска република, тогаш ќе го разберев и ќе го подржев револтот. Арно ама трасата поминува таму каде што поминува и факт е дека нема никаква завера зад тоа, туку тоа е оптималната траса. Ако се помести, не само што веќе нема да биде оптимална, туку со тоа неправедно ќе биде оштетен некој друг. А да се избрише овој круцијален транспортен коридор едноставно не може. Така да мислам дека е крајно време Маџир-маалци да ја прифатат ситуацијата таква каква што е и да излезат од филмот дека нив им следуваат некакви специјални права. Edited by Cloverstack - 10-Aug-2012 at 00:23 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
каква врска има со јужен булевар?
позитивна придобивка од приватизацијата на ЕСМ е што за потреба на тој договор е сменет законот за експропријација и сега државата можи да одзема имот со парична надокнада ,нормално за побитни објекти. тоа можи да се искористи и во овој случај.држава не се прави со молење |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Претпоставувам ова прашање е упатено кон забелешката на господинот Никола Велковски во текстот, дека Крушевска република „е продолжение на Јужниот булевар и е костур на сообраќајниците во Градот и затоа треба да му се заштити трасата“. Врската на Крушевска република со јужниот булевар е неоспорна, се работи за два проекти кои еден без друг прилично ја губат смислата. Едноставно се работи за систем на сообраќајници (Јужен булевар, Крушевска република, а и Северен булевар) кои го сочинуваат транспортниот скелет на градов и кои мора да бидат поврзани (и меѓусебе и со автопатите кои влегуваат во градот). |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Некако ова ми мириса на нечија правна поука, па сега преку весници и потплатени новинари да издејствуваат побрзо рушење а веројатно и повеќе пари од реалната сума.
Сигурен сум дека ако на овие им се понудат за 200 квадрати плац, 300 квадрати станови, или пак квадрат им го рачунаат по неколку стотини евра, дека први ќе потпишат и дека текстов ќе стане минато. Не може некој кој што живее во маало кое дава ужасно лоша претстава за овој град да влијае врз бенефитот на сите останати граѓани. Да им дојде Коце или некој иден градоначалник со 100тина иљади евра на трансакциска, нема ни да се спакуваат, одма ќе избегаат да се шират на Водно. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
сега сватив Кловер,иначе никако неможев во глава физички да ги поврзам овие два булевари
![]() |
||
![]() |
||
deko ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Mar-2012 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
на мојата фамилија и зеле многу повеќе него на сите овие,па не се жалам,ако можам нешто да повратам,ОК,ако не здравје
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
не да треба да се ислеат, туку треба да се расшутираат од таму на клоци! покрај другото, никој не им рече вчера на нив, ај пакувајте се и селете се, туку се работи за натегање кое трае со години, и проблем за кој одамна се знае и се дискутира и убедува, а едноставен и си има свое сосема цивилизирано и демократско решение |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Што ќе значи тунелот под Кале за зелените површини во делот кај Градски Парк?
Скопје го уништи недостатокот на правна држава, фиромскиот менталитет (и кај старите скопјани и кај нестарите скопјани) и непланското градење, а не самото доселување на луѓе од провинција. Треба да се стремиме кон уште поголем развој на градот и раст до барем 750,000 жители во метро зоната, а не враќање назад! |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Пу, пу, не важи затворање на улиците во Дебар Mаало за автомобили
Проектот на општина Центар за пешачки зони не доби согласност од надлежните. – Ќе мора прво во постапка на измена на деталните урбанистички планови, улиците да се категоризираат како пешачки, за да можеме да пристапиме кон реализација на пешачка зона. Во тој случај, истото ќе подразбира можност и за целосно претворање на овие квартови во пешачки зони, велат од општина Центар Проектот за затворање на улиците во Дебар Маало за автомобили, за време на викендите и тоа од петок во 18 часот до понеделник до 6 часот, нема да се реализира за подолг временски период. Од Општина Центар објаснија дека засега не може да се пристапи кон реализација на овој проект поради категоризација на улиците во деталните урбанистички планови. – Беше изработен ревидиран основен сообраќаен проект, но поради категоризацијата на улиците со деталните урбанистички планови, тој не доби согласност од надлежните институции и во моментов не може да се пристапи кон негова реализација – велат од локалната самоуправа. Оттаму велат дека во поглед на решението, остануваат на идејата за негово реализирање, со тоа што постапката ќе трае подолго од тоа што било планирано. – Ќе мора прво во постапка на измена на деталните урбанистички планови, улиците да се категоризираат како пешачки, за да можеме да пристапиме кон реализација на пешачка зона. Во тој случај, истото ќе подразбира можност и за целосно претворање на овие квартови во пешачки зони – нагласија општинските власти. Градоначалникот на општина Центар, Саша Богдановиќ овој проект го најави уште кон крајот на јуни годинава истакнувајќи дека со негова реализација ќе се спречи движењето на возилата, бидејќи овој дел е најфреквентен заради големиот број на кафулиња и ресторани стационирани на овој простор, а со сообраќајни режими и инфраструктурни зафати ќе се овозможи ослободување на тротоарите и улиците. Како што објасни Богдановиќ прво требаше да се почне од главната улица „Орце Николов“, а потоа да се премине и на споредните. Освен во Дебар Маало, планот беше на ваков начин да се обезбедат и Парк, па и другите населби. Тој, исто така, тогаш истакна дека доколку сообраќајниот проект биде одобрен од МВР би се реализирал до крајот на летото. „Чакар Партнерс“ ќе го изработи проектот за пешачката зона во строгиот центар Друштвото за инженеринг и консалтинг „Чакар-Партнерс“ ДОО Скопје е фирмата која ќе го изработи основен проект со сите фази за улицата „ ВМРО“ и улицата „Даме Груев“, како и потегот од раскрсница со булеварот „Партизански одреди“, со раскрсницата на улицата „Димитрија Чуповски“ и улицата „11 Октомври“, со улицата „Филип II Македонски“. Градот Скопје со оваа фирма склучи договорот вреден 2.330.500 денари со вклучен ДДВ за проектно решение со кое ќе се затвори строгиот центар за автомобили и негово претворање во пешачка зона. – Идејата за претворање на улицата „Димитрие Чуповски“ во пешачка зона со ограничен сообраќај (само за јавен превоз) е постара и истата зависи од претходно обезбедување на соодветна сообраќајна алтернатива, поточно проширување на улицата „Даме Груев“ и целокупниот сообраќај да се пренасочи по оваа улица, на потегот од раскрсницата кај трговскиот центар „Палома Бјанка“ до Собранието. Овој проект беше повеќе години закочен поради проблемите со објектот кој се наоѓа на трасата на оваа улица, „Макоил“ (поранешна зграда на „Макотекс“) на улица „Македонија“, која го попречува проширувањето на улицата – велат од Градот. (А.П.) https://www.vecer.press/пу-пу-не-важи-затворање-на-улиците-во-д/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |