build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 24-Jul-2008 at 12:17
Thumbs%20Up

Добренајдов!

Поздрав до сите , форумов го следам отприлика пред едно 5-6 месеци и претставува навистина уникатен онлајн заедница за урбанизмот во Скопје па и МК. Applause

Да се надевме дека на есен обиколницата ќе биде проодна во целата должина и навистина ќе го растовари сообраќајот во Скопје, а за роковите мислам дека обиколницава ги проби сите, ама баш сите најави и рокови дадени од „надлежните“ Smile

Едно е сигурно Скопје ќе има прилично модерна обиколница и барем тоа ме радува! Big%20smile




Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 24-Jul-2008 at 12:27
Originally posted by Cloverstack на 06.06.08

Сарај-Стенковец или цел западен сегмент Сарај-Оризари, нема да бидат искористени ни со 10% од тоа што би се постигнало со пуштање на комплетната обиколница. Подобро нека не прават такви театри!


Зарем не ти реков

Највеќе од се ме плаши дека фазново решение е резултат на неможноста проблемите со експропријација да се решат во разумен рок и дека работава ќе остане половична уште долго време Ohno

@assyst здраво и од мене Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 24-Jul-2008 at 13:32
Нема потреба од вакви циркузи, потобро цела да се пуштеше во употреба, но ипак ќе има некоја искористеност поради конекцијата на патот од косово со патот према тетово. Подобро да ја пуштеа во употреба но сечење лента кога ќе биде цела готова.



Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 25-Jul-2008 at 02:02
135 милиони евра, барем сега за сега  Big%20smile
 

Дел од обиколницата на Скопје пуштена во сообраќај

Автопатот е дел од северниот прстен окoлу Скопје, кој целосно ќе биде завршен до крајот на годината

Сања Наумовска

Втората делница од обиколницата околу Скопје, на потегот од Оризари до Сарај, вчера беше пуштена во сообраќај. Автопатот е дел од северниот прстен околу Скопје, со должина од 25 километри, кој целосно ќе биде завршен до крајот на годината. Изградбата на делницата е финансирана со кредити во висина од 70 милиони евра од Европската банка за обнова и развој и Европската инвестициона банка. Потегот со должина од 12 километри, кој се градеше во изминатите три години, со главниот град ќе биде поврзан со четири клучки, Стенковец, Волково, Стопански Двор и Сарај. На оваа делница има и три вијадукти од кои најголем е вијадуктот кај селото Орман, кој е долг 630 метри, вијадуктот Кондово е со должина од 435 метри, а оној кај Волково 368 метри. Северната обиколница е дел од Коридорот 8, кој е комуникација на Македонија со Бугарија и Албанија.

На пуштањето на делницата кај клучката Стенковец, вчера присуствуваше и премиерот Никола Груевски. Тој истакна дека инвестирањето во инфраструктурата е инвестиција во подобра бизнис-клима, економски раст и подобрување на квалитетот на живеење на граѓаните.

„Автопатот е изграден според сите европски стандарди, вклучувајќи и звучни ѕидови“, истакна Груевски, подвлекувајќи дека со ставањето на делницата во сообраќај, транзитниот сообраќај во Скопје ќе се намали до 30 проценти. Груевски нагласи дека инвестициите во патната инфраструктура продолжуваат со проекти за рехабилитација на локалните и на регионалните патишта, кои треба да се реализираат до 2011 година.

Делницата која е отворена за сообраќај почнува северно од Шуто Оризари, поминува покрај Коњски Рид и продолжува во близина на гробиштата „Бутел“. Поминува покрај клучката Стенковец, која води кон Приштина, покрај реката Лепенец, низ населбата Вучидол и излегува кај Кондово, каде што се поврзува со автопатот Скопје - Тетово. Максимална дозволена брзина ќе биде 120 километри на час.

Обиколницата, која целосно ќе биде завршена до крајот на годината, е долга 25 километри има четири ленти, со широчина од 27,5 метри. Првата делница од Хиподром до Оризари е со должина од 14 километри и се' уште се гради. Северната обиколница ќе има вкупно девет приклучувања со Скопје, како и три моста кои ќе им го олеснат движењето на жителите на околните места. Таа го заобиколува северниот дел од Скопје, од Хиподром до Сарај. Вредноста на целата обиколница е околу 135 милиони евра.

 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 25-Jul-2008 at 02:12

LOL Crazy  No comment

 
 
mia.com.mk
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 25-Jul-2008 at 02:15
Како би мозхеле да дојдеме до оваа слика на која показхува премиерот. На почетокот имаме само некој фрагмент од стопански двор. Да ја најдеме, ама со оваа резолуција.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 25-Jul-2008 at 23:00
Една тазе тура домашни ноќни фотки Cheers

1 Клучка стенковец кон запад

2 Кон исток

3 Кон Скопје

4 Сликано кај вијадуктот Орман мислам во правец исток

5 Вијадуктот Орман

6 Кон Скопје

7 Ова е веќе кај вијадуктот Волково

8

9 Кон Стенковец

10

11 Влезот во Скопје кај клучка Кондово

12 Поглед на клучка Кондово од автопатот Скопје-Тетово

13

14


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 26-Jul-2008 at 02:41
Еве нешто и од мене (ќе следи повеќе) Cheers

Ви препорачувам да го гледате во Double Size

http://video.google.com/videoplay?docid=4503806601231498521&hl=en


Edited by Cloverstack - 26-Jul-2008 at 02:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 26-Jul-2008 at 10:47
1  Овој дел не е пуштен во употреба


2  Одлично што ставиле големи табли, но има место а и потреба од повеќе дестинации. Каде се Охрид и Тирана на зелениот???


3  Клучка Стенковец (многу ми одат на нерви со францускиот)


4  Не го имам добро фатено тој детал, но кај клучката Стенковец има некои убаво хортикултурно уредени делови (приметете ги цвеќињата во средина)


5  Продолжуваме на запад...


6  На секоја слика поединечно се вадам од кожа со францускиов...


7  Мост на Лепенец


8  Клучка Орман


9  Звучни бариери


10  Поглед кон исток


11  Овој детал ги разбркувал птиците


12  Вијадуктот Орман


13  Од вијадуктот има убав поглед


14  Ова е поглед од вијадуктот надолу, да добиете впечаток за висината


15  Одиме понатака...


16  Вијадуктот Волково (и друг тип звучни бариери)


17  Од вијадуктот има прекрасен поглед кон западните делови на градот


18  Убавата глетка кон Скопје продолжува и после вијатуктот


19  Овие камени ѕидчиња се убав естетски детал, но за жал засеците се уште не се зазеленети


20  Трет тип бариери.


21  За жал пропуштив да сликам кај клучката Стопански Двор, али идеме понатака...


22  Се приближуваме кон крајот на обиколницата


23  Вијадуктот Кондово


24  Клучката Ѓорче Петров (ја вика кој како стаса, ама ова би било најточно име според мене)




Cheers

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 26-Jul-2008 at 11:06
Сл. 24. Со месеци наназад ни претеше кога немаше да го употребиме името клучка Кондово а сеа клучка Ѓорче Петров BashBashBash

Види како сум преплашен да не згрешам во овој пост 

Супер слики. Различните бариери ги дискутиравме веќе ама сега од кога ми легнаа мислам дека воопшто не делуваат шаренлоко туку се работи за варијација на тема. Ми се допаѓа како го решиле тоа.

Главниот проблем остануваат знаците,

1. Рамките требале да идат преку двете ленти спрема мене
2. Знаците требале да бидат со стандардни димензии а не вака касапски од око
3. Знаците се како по обичај сиромашни. Најмалку уште Тирана и Битола треба да го најдат своето место на тие знаци. Се работи за меѓународен коридор а светот не завршува на 50км околу Скопје.
4. Францускиот филм
5. Грешките со обележјата кои веќе ги спомна

Знациве ми делува дека би било убаво да добијат своја нишка. Ова е прашање кое ќе мора да се реши на национално ниво шареноликоста добива алармантни размери.

Инаку супер фотосесија а и клипот ти излегол супер Thumbs%20Up
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 26-Jul-2008 at 12:03
WOOOWEeek2ApplauseБраво за сликите pbanks i Cloverstack! Обиколницава е многу добра!

Исто браво за клипчето Cloverstack! посебно музикатаBig%20smile


Edited by dejan - 26-Jul-2008 at 12:05
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 26-Jul-2008 at 12:13
Btw, замислете видео во стил на тие ‘брзи‘ клипчиња, знаете на што мислам, како би изгледало и на крај да заврши во Скопје па на Кале горе како сонцето изгрева
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 26-Jul-2008 at 12:22
Originally posted by pbanks

Со месеци наназад ни претеше кога немаше да го употребиме името клучка Кондово а сеа клучка Ѓорче Петров BashBashBash

Види како сум преплашен да не згрешам во овој пост 

Нема дилема дека локациски, најпрецизно би било клучката да се вика Кондово. Но од функционален аспект (не ни има излез накај Кондово), убеден сум дека најдобро е да се именува како Ѓорче Петров. Тоа што на времето ве поправав за клучкава, ми беше рефлекс затоа што се прошири именување на клучкава како клучка Сарај. Клучка Сарај има подоле...
Туку ај јас да не филозофирам многу, не е мое да ги крстувам клучкиве. Тоа е работа на фондот за патишта и треба да си ја вршат... Оваа конфузија потекнува токму од таму. И не треба само да ја расчистат конфузијата, туку тие податоци треба да се лесно достапни на интернет (а тоа не бара никакви големи трошоци или не знам нешто друго што е тешко да се изведе).
Па погледнете го сајтот на фондот... Лошо копиран www.hac.hr и ужасно сиромашен со корисни содржини. Па побогу, немаше ни објава дека се пушта во употреба сегмент од обиколницата. Уште нема ни една асална патна карта на Македонија. Тоа е недозволиво... Зошто е сајтот? Чисто како формалност?
Објава немаше што немаше, ама за сечење ленти и за фотографирање не е проблем... Макар што се работи за пробиени неколку рокови, за пуштање на само сегмент од обиколницата и тоа по редуциран проект, а дури и така две од четири клучки се уште не се во функција. Поразително!
Кога ќе ни текне дека некои навики мора од корен да ги смениме?




Знаците се како по обичај сиромашни. Најмалку уште Тирана и Битола треба да го најдат своето место на тие знаци. Се работи за меѓународен коридор а светот не завршува на 50км околу Скопје.

Апсолутно се слагам со твојата поента, мада конкретно за Битола би било грешка затоа што логичен правец е преку Велес.
Иначе недостатокот на дестинации уште поглупо изгледа во контраст со гужвата што се прави со францускиот. Дестинации нема, ама битно имаме полиглотска патна сигнализација. Очигледно дека формата ни е побитна од суштината Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 26-Jul-2008 at 12:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 26-Jul-2008 at 12:29
Originally posted by dejan


Исто браво за клипчето Cloverstack! посебно музикатаBig%20smile


Гугл Видео ги искасапи и видеото и аудиото (аудиото има непостојана гласност Crazy)

Ќе гледам да го качам клипчето во пристојна форма на сајтов, за да можете да го видите во добра резолуција и без заебанции со звукот.
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 26-Jul-2008 at 12:33
Пробај youtube.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 26-Jul-2008 at 12:38


Слична приказна е и youtube
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 28-Jul-2008 at 12:03
Odlicno ispadna obikolnicata, a bas me intaresira dali ogranicuvanjeto po celata dolzinae e 120km/h ili ima nekoi delovi so pomali ogranicuvanja (osven mestata kade sto rabotite na teren se uste vo tek)???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 28-Jul-2008 at 12:25
Originally posted by 46&2

Odlicno ispadna obikolnicata, a bas me intaresira dali ogranicuvanjeto po celata dolzinae e 120km/h ili ima nekoi delovi so pomali ogranicuvanja (osven mestata kade sto rabotite na teren se uste vo tek)???


Нема делови со ограничување со под 120km/h и тоа е единствен нормален исход.
А деловите каде што уште се работи не се пуштени во сообраќај.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 30-Jul-2008 at 00:17
Знае некој кога ќе биде пуштен првиот дел до Илинден?
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 14-Aug-2008 at 11:23

Збунувачки патокази на обиколницата во Скопје


Иако таблата покажува дека за Велес да се вози право, сепак по само неколку километри мара да се врти десно, да се влезе во Скопје и да се вози по градските улици, за потоа повторно да се излезе на автопат на другиот крај на градот

Домашните возачи знаат, но на странците не им е познато дека обиколницата е во употреба само делумно

Билјана Ангеловска

Шест години од официјалниот старт на изградбата на обиколницата на Скопје, автопатот што треба да го обиколи главниот град од неговата северна страна се' уште не е комплетно завршен. Нашите граѓани знаат дека сообраќајницата е само делумно предадена во употреба, но странците, особено оние што доаѓаат на пример од Охрид и сакаат транзитирајќи низ Македонија да заминат за Белград или за Грција, без да влегуваат во Скопје, ќе останат затечени на половина пат и ќе бидат принудени, сепак, да возат низ Скопје.

Пред самиот влез за Скопје кај Сарај, кога се доаѓа по автопатот од Тетово, поставена е голема табла на која по сите прописи и стандарди е испишано дека право се продолжува за Велес, до каде што има 80 километри, а десно се излегува од автопатот за да се влезе во Скопје. Но, оној кој со полна брзина од 120 километри ќе продолжи за Велес, само по десетина километри ќе мора да подзастане, да се исклучи од автопатот и сепак да влезе во Скопје, бидејќи тука, кај Оризари, сообраќајницата е затворена за возење во правецот кон Маџари.

Тука некаде завршува втората делница од обиколницата и почнува првата делница, која се протега се' до Хиподром. Но, овој дел од патот се' уште не е предаден во употреба, бидејќи на одредени делови и натаму се работи. Оперативата на скопски „Гранит“ се' уште „се бори“ со нерешените имотноправни проблеми со месното население. Поради тоа што Фондот за магистрални и регионални патишта никако да си го заврши својот дел од задачата, изградбата на оваа фаза од обиколницата се пролонгира веќе шест години.

За разлика од „Гранит“, екипите на грчката фирма „Терма“, кои ја градеа втората фаза од обиколницата, делницата од Оризари до Сарај, пред себе имаа речиси комплетно чист терен, па без мака го реализираа проектот во предвидениот рок. Делот од обиколницата кој веќе е предаден во употреба е солидно направен, осветлен по целата траса, поставени се звучни ѕидови за заштита од бучава, косините веќе почнуваат да се зазеленуваат.

Северната обиколница на Скопје е со должина од 26,7 километри и се протега од Хиподром до Сарај. Има автопатско решение со вкупна широчина од над 22 метра, со девет приклучоци кон градот, три големи објекти - вијадукти и многу натпатници што ќе им го олеснат движењето на жителите од бројните скопски села. Клучките преку кои ќе биде овозможен влез и излез од Скопје се кај Хиподром, Стајковци, Ченто, Бутел, Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и Сарај. Автопатот се градеше во две фази. Првата фаза, делницата од Хиподром до Оризари што ја гради „Гранит“, е во вкупна должина од 14,7 километри, додека втората од Оризари до Сарај е долга 11,8 километри и ја изведуваше „Терна“.

Обиколниот пат на Скопје е дел од Коридорот 8 и има посебна важност за Македонија, бидејќи ја поврзува со Бугарија и со Албанија. Изградбата на овој автопат треба значително да го намали транзитниот сообраќај низ Скопје. Според податоците од Студијата за оправданост на изградба на обиколницата, со предавањето на автопатот во употреба, прогнозираниот сообраќај низ Скопје до 2010 година треба да биде намален за околу 30 проценти. Намалувањето на транзитниот сообраќај се очекува директно да влијае на подобрувањето на животната средина.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6C2D4DF07AB755489AD4AF3537ADA3E3
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.