build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8687888990 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1741 Posted: 24-Sep-2012 at 12:28
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1742 Posted: 11-Oct-2012 at 21:09

Интересна фотка... малку матна ама врши работа...

Се гледа цел аеродром, се гледа новата клучка, се гледа дел од ТИРЗ Бунарџик, се гледа клучката кај Петровец и дел од тој автопатски триаголник пред Скопје (Исток)...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1743 Posted: 11-Oct-2012 at 23:06

Супер поглед   Cheers

Ама каде се новите касарни???
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1744 Posted: 11-Oct-2012 at 23:10
Фосил,малу ја зачистив сликата да видиме како ќе изгледа вака

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1745 Posted: 14-Nov-2012 at 21:35

Question Прашање најлогично... Што дефинираат/подразбираат под ‘‘аеродром на вода’’?...

Бизнис | 14. ноември 2012 - 12:38

Тендер за изградба на нов аеродром на вода на Охридско Езеро

Министерството за транспорт и врски објави барање за изразување на интерес за учество во меѓународен повик за изградба на нов аеродром на вода на Охридско Езеро.

Како дел од мерките и активностите кои ги презема Владата на Република Македонија за подобрување на националниот сектор за воздухопловство, една од целите е да се олесни можноста за учество на приватниот сектор во финансирањето, развојот, оперирањето и одржувањето на нов аеродром на вода во Република Македонија. Предвидено е во рамките на целокупниот проект да биде вклучено финансирање, проектирање, изградба, оперирање и одржување на новиот аеродром на вода на Охридско Езеро, соопшти министерството за транспорт и врски.

Владата на Република Македонија, преку постапка за доделување на концесија или постапка за доделување на договор за воспоставување на јавно приватно партнерство, ќе избере приватен партнер или концесионер од приватниот или јавниот сектор кој ќе биде одговорен за имплементација и реализирање на проектот преку јавно приватно партнерство или концесија.

Изјавата за интерес со краток опис на активностите на компанијата и копии од оперативните и финансиските извештаи од последните 3 деловни години, заинтересираните субјекти треба да ја достават 10 декември 2012 година.

Во објавеното меѓународно јавно барање е истакнато дека Охридско Езеро и Охрид се прогласени за светско наследство на UNECSO и претставуваат најпосетени туристички места во Република Македонија, а се потенцира и тоа дека со изградбата на аеродромот на вода ќе се овозможи подобра поврзаност на Охридското езеро и градот Охрид со останатите туристички дестинации на балканскиот полуостров. Барањето е објавено дневните домашните и меѓународни печатени медиуми и на интернет-страницата на Министерството за транспорт и врски.

Аеродромите на вода претставуваат атрактивен и корисен начин за туристите да патуваат од едно туристичко место до друго и со овозможувањето на изградба на таков аеродром во Охрид се очекува дополнително зголемување на бројот на туристи.

Сител



Edited by FoSsiL - 14-Nov-2012 at 21:36
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1746 Posted: 14-Nov-2012 at 21:40

Аха... Еве објаснување... Има и видео на линкот подоле... 

Економија


Ќе се гради аеродром на вода на Охридското езеро
среда, 14 ноември 2012, 16:44

Охридското езеро ќе биде писта за хидро авиони. Ваков е планот на Владата за збогатување на туристичката понуда на градот на УНЕСКО. Преку јавен повик се бара заинтересирана компанија која на езерото треба да изгради пристаниште за слетување на авиони. Имплементацијата и реализацијата на проектот би се реализирал по пат на концесија или договор за јавно приватно партнерство. Проектот предвидува финансирање, проектирање, изградба оперирање и одржување на аеродромот на вода.

Во јавниот повик што трае до 10-ти декември е истакнато дека Охридското езеро и градот Охрид се прогласени за светско наследство на УНЕСКО и претставуват најпосетени туристички места во Македонија, а со изградбата на аеродромот ќе се овозможи нивна подобра поврзаност со другите туристички дестинации во регионот.

Костадин Делимитов

Линк до веста и видеото... 

Алфа

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1747 Posted: 14-Nov-2012 at 21:45
министеров и градоначалникот на Охрид како една мајка да ги родила.тресат зелени кај ќе стигнат.све искористивме од земјиште па уште на езера да градиме
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1748 Posted: 15-Nov-2012 at 02:20
не ми е јасно од каде се раѓаат вакви „добри“ бизнис идеи за гастербајтерски аеродроми во Битола и докови за хидроавиони во Охрид... што умови ќе беа тоа...
инаку да појаснам, во Охрид освен принудно, и освен пожарникарските, друг авион никогаш нема да слетува на вода, ама баш никогаш, поради најразни фактори... а и последно нешто поради кое ќе слетува авион е збогатување на туристичката понуда
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1749 Posted: 15-Nov-2012 at 13:51
Изгледа малку се скутерите за нарушување безбедност на луѓето по плажите, па ај нешто посигурно.
На темава зборуваме на кафе муабет и некој од луѓето на маса интересно го опиша ова...морбидни идеи ми се вртат, како да лобирала локалната мртовечница за ова, да добијат поголема работа
Вака предизборно 95% сум сигурен дека е само тема за занимација, сепак истовремено и локална и централна најавија градење на две посебни марини во езерото.
А за аеродроми, доволно е да го разработат барем минимално Св. Апостол Павле, за да не дремат вработените по 8 сати дневно.Само луд менаџмент не би реагирал кога во околина имаш цели населби од Охридско и особено Струшко иселени во Италија и студенти во Тренто, Болцано, Венеција, Местре, Тревизо, Удине, Болоња, Парма, Фиренца...скоро во секој град од Северна Италија.
После добра бројка во Швајцарија, Австрија, Рурскиот регион во Германија, Скандинавија, а во последно време и во Чешка.
Додаваме и дека Дебар, Кичево, Ресен, Битола па и Прилеп се поблиску до тој аеродром отколку до Скопскиот...ама како и најголем дел работи во земјава собираме се на едно место.

ЕД Грашница против изградбата

Edited by Тркало - 15-Nov-2012 at 17:29
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1750 Posted: 15-Nov-2012 at 23:13
Они (власта) може теоретски, исто како и за оваа, а и многу други работи, да објават тендер и за изградба на спејс центар во јавно приватно партнерство. Можат каков тендер сакаат да стават. А тоа што никој нема да се јави затоа што нема логика во истиот е друга работа. Тоа е и трикот. После само ќе речат "жал ние што никој не пријави интерес, ние немаме средства за сами па ќе оставиме за некое подобро време" токму така одат работите и треба на сите да им е јасно тоа.

Цела финта е во тоа што во државава има многу необразовани луѓе, од постарите генерации секако од кои барем 100к ќе зборат кај стигнат "да живее влада" политиката знае да биде интересна нели

Edited by alexsend - 15-Nov-2012 at 23:15
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1751 Posted: 15-Nov-2012 at 23:56
не било така,ние погрешно сме сватиле-мижи да те лажам

АНАКИЕСКИ ГИ НЕГИРА ЕКОЛОГИСТИТЕ


Аеродромот на Охридското Езеро нема да има писта


Аеродромот на Охридското Езеро ќе се гради според европските и еколошките стандарди и нема да има писта, односно нема да се става асфалт, категорично тврди министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, по реакциите на еколозите за овој проект.
- Вчера и во текот на денешниот ден има многу шпекулации за тој проект. Сакам да истакнам дека воопшто не се работи за изградба на писта на Охридското Езеро. Имаше такви шпекулации, поред се за дневнополитички потреби. Се работи за аеродром кој ќе биде означен и ќе служи за слетување и полетување на хидроавиони на Охридското Езеро - вели Јанакиески.

Тој објаснува дека објавениот повик за изразување интерес за изградба на аеродромот е прва фаза од проектот преку која се бара компанија од светот лиценцирана за таква инвестиција. Потоа во согласност со концесискиот договор заедно со заинтересираната компанија која ќе се јави на огласот ќе се усогласуваат односите со ТАВ кој во моментов е концесионер на охридскиот аеродром Свети Апостол Павлее, бидејќи новиот аеродром ќе се гради во негова близина за да се искористи опремата за безбедно слетување и полетување на авионите.
- Значи, во оваа фаза пројавуваме интерес. Доколку има интерес, ќе се подготвува студија. Се разбира дека поставувањето на еден таков аеродром ќе биде согласно со сите стандарди. Не случајно ние во нашиот повик потенциравме дека Охрид е град на УНЕСКО. Одговорно тврдам дека ако има интерес и ако се најде стратешки партнер за еден таков аеродром, изградбата ќе биде според европските стандарди и ќе се запазат сите еколошки стандарди. Уште еднаш ќе потенцирам, воопшто не станува збор за изградба на писта на Охридското Езеро. Тоа е основно непознавање на воздухопловството и би ги замолил сите чинители на политиката во државата да не се злоупотребува оваа идеја која ќе придонесе за зголемување на атрактивноста во делот на туризмот во Охрид. Нашата крајна цел е зголемување на бројот на туристи - истакна Јанакиески.

(С.Ву.)

вечер
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1752 Posted: 16-Nov-2012 at 00:36
"Уште еднаш ќе потенцирам, воопшто не станува збор за изградба на писта на Охридското Езеро. Тоа е основно непознавање на воздухопловството и би ги замолил сите чинители на политиката во државата да не се злоупотребува оваа идеја која ќе придонесе за зголемување на атрактивноста во делот на туризмот во Охрид. Нашата крајна цел е зголемување на бројот на туристи - истакна Јанакиески."

Јанакиевски очигледно е најголемиот експерт за авиотранспорт во државава, па мора и да не подучи малце Applause
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1753 Posted: 16-Nov-2012 at 00:46
Previous
 
Поголем експерт за авиотранспорт во државава, здравје.
 
Да се надоврзам на твоите коментари објавени во пост #1478.
 
Летото 2011 или летото 2010, не помнам точно, имаше мал хидроавион кој превезуваше туристи од плажата Славија на туристички летови над Охридско Езеро, слетуваше назад на Славија со туристите за 20-30 минути.
 
Не знам колку чинел еден таков туристички лет, не сум запознаен искуствата на туристите кои учествувале во таков вид на туристичка обиколка, бидејќи ниту јас лично учествував во таков вид на туристичка обиколка, ниту познавам лично некој кој учествувал во таков вид на туристичка обиколка, но наводно забавно им било искуството на туристите кои испробале таков вид на туристичка обиколка.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1754 Posted: 16-Nov-2012 at 01:35
Originally posted by Dexter26

Previous
 
Поголем експерт за авиотранспорт во државава, здравје.
 
Да се надоврзам на твоите коментари објавени во пост #1478.
 
Летото 2011 или летото 2010, не помнам точно, имаше мал хидроавион кој превезуваше туристи од плажата Славија на туристички летови над Охридско Езеро, слетуваше назад на Славија со туристите за 20-30 минути.
 
Не знам колку чинел еден таков туристички лет, не сум запознаен искуствата на туристите кои учествувале во таков вид на туристичка обиколка, бидејќи ниту јас лично учествував во таков вид на туристичка обиколка, ниту познавам лично некој кој учествувал во таков вид на туристичка обиколка, но наводно забавно им било искуството на туристите кои испробале таков вид на туристичка обиколка.
првпат слушам за ова, имаш некои други информации околу тоа?
инаку, немам ништо против авио тури, спомнав само дека немаме ќар од тоа да имаме докови за хидроавиони, затоа што немаме таков промет на такви авиони и компании, а Охрид има свој комерцијален аеродром за потребите на авиотранспортот, па нема потреба од хидроавиони, кои генерално се користат „принудно“ на места каде што нема писти и се малку понедостапни
уште помалку е паметно да се гради било што со цел да се развива туризам...

или кратко кажано, ако сака некој да инвестира во приватен бизнис со вакво нешто, нека повели, ама државата тоа да ни го претставува како стратегија за некаков развој, е ступидно


Edited by zabegan - 16-Nov-2012 at 01:37
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1755 Posted: 16-Nov-2012 at 02:15
Previous
 
За жал немам други информации околу туристичките обиколки над Охридско Езеро со хидроавиони.
 
И апсолутно си во право, ако некој сака приватно да си тера таков бизнис, слободно нека повели, а изградба на докови за хидроавиони како некаква стратегија за развој на туризмот, е чиста глупост.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1756 Posted: 13-Dec-2012 at 09:39

Ексклузивно: Како треба да изгледа аеродромот на вода во Охрид!

13/12/2012  //  Пред 1 час  //  ИНФРАСТРУКТУРА  //  Коментирај

tn%20%282%29

Фактор ексклузивно објавува детаљи околу изградбата на новиот аеродром на вода во Охридското Езеро.  Според проекциите, минималната широчина на каналот кој ги поврзува пловниот канал за слетување и полетување со пристаништето треба да изнесува 45 метри, а широчината на неговата основна патека треба да изнесува 75 метри.

Катерина Попоска

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески е решен во намерата во Охрид да никне нов аеродром, но овој пат на вода. На големо “се чистат“ сите административни бариери. Се носат сите подзаконски акти за да може да се реализира проектот кој од неодамна си го зацрта Владата. Министерството веќе и на хартија ги прецизира детаљите за проектот, дополнувајќи го текстот на Правилникот за посебните услови за планирање, проектирање, изградба и реконструкција на аеродром.

Според измените и дополнувањата “минималната должина на пловниот канал за слетување и полетување на хидроавиони треба да изнесува 1.500 метри, минималната широчина 150 метри, додека минималната длабочина и најголемата дозволена висина на бранови за пловниот канал за слетување и полетување на хидроавиони, се одредени со техничките карактеристики на хидроавионот за кој аеродромот на вода е проектиран. Минималната широчина на основната патека за пловниот канал треба да изнесува 300 метри, а должината треба да е за 150 метри поголема од должината на пловниот канал сметано од двата негови краја. Минималната широчина на каналот кој ги поврзува пловниот канал за слетување и полетување со пристаништето треба да изнесува 45 метри, а широчината на неговата основна патека треба да изнесува 75 метри“, пишува во новиот Правилник до кој дојде Фактор.

Овој документ наложува и на аеродромот на вода да се обезбеди површина за пристанување и закотвување наменета за прифат и отпрема на хидроавиони, патници, багаж и стока како и за паркирање и одржување на авионите на вода. Површината треба да биде доволна за безбедно пристанување и закотвување на потребниот број на хидроавиони, за да се обезбеди сигурно растојание од најмалку 7,5 метри помеѓу хидроавионите и сите други објекти, пишува во новиот Правилник.

Министерството за транспорт и врски веќе објави меѓународен повик со кој ги анимираше потенцијалните инвеститори кои би ги вложиле своите пари во  изградба на аеродром на вода на Охридското Езеро. Владата се уште не прецизирала дали ќе бара концесионер за проектот или хидраеродромот ќе се реализира преку јавно – приватно партнерство, со што партнерот ќе биде одговорен за имплементација и реализација на проектот.

Реализацијата на целиот проект вклучува финансирање, проектирање, изградба, оперирање и одржување на новиот аеродром на вода.

Повеќе ПРОТИВ одошто ЗА за проектот?!

На последната седница на Советот на општина Охрид, доминираа аргументите против изградба на аеродром на вода во Охрид, одошто оние за да се реализира проектот. Охридскиот градоначалник Александар Петрески не гледа оправданост да се гради нов аеродром на Охридското Езеро во услови кога  Охрид има функционален аеродром. Ваквиот став го темелеше на тврдењето дека Охридското Езеро е со мала површина и е светско природно богатство заштитено од УНЕСКО.

Како што пренесуваат медиумите, советникот од ВМРО-ДПМНЕ и македонски претставник во Билатералниот комитет за заштита на Охридското Езеро пак, Дејан Пановски, исто така бил категорично против изградба на аеродром на вода на Охридското Езеро.

“Хидро-аеродромски зафати на Охридското Езеро не му се потребни, поради постоењето ризик од евентуални хаварии што би довеле до загадувања, ниту пак има реална економска или туристичка оправданост од тоа“, изјави Пановски.

Изградбата на хидроаеродром од Министрството за транспорт и врски ја праваат со можното зголемување на бројот на туристи и афирмацијата на Охрид како туристичка дестинација.

http://faktor.mk/archives/15280


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1757 Posted: 13-Dec-2012 at 18:44
Првата слика нема врска со тоа што треба да се гради, да бидеме начисто! Оваа идеја инаку, јас ја поддржувам, само под услов прво да се развијат услови за елитен туризам во Охрид, а за 16-годишни Срби без 100 денари в џеб, чисто се сомневам дека е потребен ваков аеродром...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1758 Posted: 13-Dec-2012 at 19:50
RollinRollinRollinRollinRollinRollinуште со 2 писти го напраиле и со едно 40-тина гејта. Мајко мила. Не бе, ние сме стварно една чудесна земја


Edited by vladegf - 13-Dec-2012 at 19:51
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1759 Posted: 13-Dec-2012 at 20:52
Originally posted by axel

<h1>Ексклузивно: Како треба да изгледа аеродромот на вода во Охрид!</h1>
                            
                            <div ="details">
                                 

13/12/2012  //  Пред 1 час                //  ИНФРАСТРУКТУРА  //  Коментирај


                            
                            
                            
                                                    
                                               
                            tn%20%282%29                            
                                                        
                                                        
                            

Фактор ексклузивно објавува детаљи
околу изградбата на новиот аеродром на вода во Охридското Езеро.  Според
проекциите, минималната широчина на каналот кој ги поврзува пловниот
канал за слетување и полетување со пристаништето треба да изнесува 45
метри, а широчината на неговата основна патека треба да изнесува 75
метри.


Катерина Попоска


Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески е
решен во намерата во Охрид да никне нов аеродром, но овој пат на вода.
На големо “се чистат“ сите административни бариери. Се носат сите
подзаконски акти за да може да се реализира проектот кој од неодамна си
го зацрта Владата. Министерството веќе и на хартија ги прецизира
детаљите за проектот, дополнувајќи го текстот на Правилникот за
посебните услови за планирање, проектирање, изградба и реконструкција на
аеродром.


Според измените и дополнувањата “минималната должина на пловниот
канал за слетување и полетување на хидроавиони треба да изнесува 1.500
метри, минималната широчина 150 метри, додека минималната длабочина и
најголемата дозволена висина на бранови за пловниот канал за слетување и
полетување на хидроавиони, се одредени со техничките карактеристики на
хидроавионот за кој аеродромот на вода е проектиран. Минималната
широчина на основната патека за пловниот канал треба да изнесува 300
метри, а должината треба да е за 150 метри поголема од должината на
пловниот канал сметано од двата негови краја. Минималната широчина на
каналот кој ги поврзува пловниот канал за слетување и полетување со
пристаништето треба да изнесува 45 метри, а широчината на неговата
основна патека треба да изнесува 75 метри“, пишува во новиот Правилник
до кој дојде Фактор.


Овој документ наложува и на аеродромот на вода да се обезбеди
површина за пристанување и закотвување наменета за прифат и отпрема на
хидроавиони, патници, багаж и стока како и за паркирање и одржување на
авионите на вода. Површината треба да биде доволна за безбедно
пристанување и закотвување на потребниот број на хидроавиони, за да се
обезбеди сигурно растојание од најмалку 7,5 метри помеѓу хидроавионите и
сите други објекти, пишува во новиот Правилник.


Министерството за транспорт и врски веќе објави меѓународен повик со
кој ги анимираше потенцијалните инвеститори кои би ги вложиле своите
пари во  изградба на аеродром на вода на Охридското Езеро. Владата се
уште не прецизирала дали ќе бара концесионер за проектот или
хидраеродромот ќе се реализира преку јавно – приватно партнерство, со
што партнерот ќе биде одговорен за имплементација и реализација на
проектот.


Реализацијата на целиот проект вклучува финансирање, проектирање, изградба, оперирање и одржување на новиот аеродром на вода.


Повеќе ПРОТИВ одошто ЗА за проектот?!



На последната седница на Советот на општина Охрид, доминираа
аргументите против изградба на аеродром на вода во Охрид, одошто оние за
да се реализира проектот. Охридскиот градоначалник Александар Петрески
не гледа оправданост да се гради нов аеродром на Охридското Езеро во
услови кога  Охрид има функционален аеродром. Ваквиот став го темелеше
на тврдењето дека Охридското Езеро е со мала површина и е светско
природно богатство заштитено од УНЕСКО.


Како што пренесуваат медиумите, советникот од ВМРО-ДПМНЕ и македонски
претставник во Билатералниот комитет за заштита на Охридското Езеро
пак, Дејан Пановски, исто така бил категорично против изградба на аеродром на вода на Охридското Езеро.


“Хидро-аеродромски зафати на Охридското Езеро не му се потребни,
поради постоењето ризик од евентуални хаварии што би довеле до
загадувања, ниту пак има реална економска или туристичка оправданост од
тоа“, изјави Пановски.


Изградбата на хидроаеродром од Министрството за транспорт и врски ја
праваат со можното зголемување на бројот на туристи и афирмацијата на
Охрид како туристичка дестинација.

http://faktor.mk/archives/15280





Ај ве молам номојте да ја гнасите нишката со вакви грди информации/дезинформации !!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1760 Posted: 13-Dec-2012 at 21:00
нели се работеше само за обележана писта за хидроавиони и докови?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8687888990 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.770 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.