build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1661 Posted: 02-Jan-2013 at 18:47
Нови 79 даблдекери од утре на скопските улици
Среда, 02 Јануари 2013 15:11

Од утре во Скопје ќе почнат да сообраќаат уште 79 нови двокатни автобуси.

Промоцијата на новите автобуси ќе биде на паркингот пред Спортскиот центар „Борис Трајковски“.

ЈСП од кинескиот производител „Јутонг“ нарача 202 двокатни автобуси, а досега се испорачани 136 автобуси од кои два се панорамски.

http://kurir.mk/republika/skopje/97910-Novi-79-dabldekeri-od-utre-na-skopskite-ulici
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1662 Posted: 03-Jan-2013 at 16:16
Старите автобуси во минатото, новите 79 на скопските улици
Четврток, 03 Јануари 2013 14:54

Старите автобуси кои го загадуваа скопскиот воздух од денес ќе бидат минато. Жителите на Скопје конечно добија целосно обновен автобуски превоз според сите стандарди.

Нови 64 двокатни автобуси и 15 автобуси за панорамско разгледување на градот во ретро стил од кинескиот производител Јутонг, денес беа промовирани на паркингот на спортскиот центар Борис Трајковскии.

Со 79-те двокатни автобуси се заокружува проектот за набавка на нови автобуси. Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ од денеска ги има на располагање сите 312 нови автобуси, донација од Владата и Министерството за транспорт и врски, вредна околу 57 милиони евра.

Премиерот Никола Груевски кој присуствуваше на промоцијата, истакна дека досега многумина ветувале, но никој не смогнал сили да замени ниту еден стар автобус со нов.

- Денеска се заокружува проектот во кој многумина не веруваа, а не веруваа затоа што со години наназад многу градоначалници и политичари зборуваа и ветуваа дека ќе го решат проблемот, но никој не смогна сили да замени барем дел од старите автобуси и преку 30 години. Ние одговоривме на ова прашање јасно и недвосмислено. Ветивме купување на нови автобуси и го исполнивме нашето ветување. Она што не беше направено 20 години ние го направивме за две години, рече премиерот Груевски на промоцијата на новите автобуси на ЈСП.

Новите автобуси, нагласи, започнаа да пристигнуваат на почетокот на 2011 година и сега на почетокот на 2013 година, додаде, можеме да кажеме дека е направена комплетна замена на автобусите во јавниот градски превоз во Скопје.

- Ветувањето е исполнето, а целта е постигната. Скопје доби нов автобуски превоз според сите европски стандарди онака како што доликува на една европска метропола. Над сто илјади граѓани кои живеат, работат или привремено престојуваат во главниот град секојдневно можат да ги користат новите автобуси кои во целост се вклопија во новиот изглед и имиџ на Скопје, рече Груевски.


Тој потенцира дека имаше многу скептицизам кога Владата се одлучи да набави двокатни автобуси за потребите на ЈСП „Скопје“ и им се заблагодари на сите кои придонесоа за набавка на автобусите, како и на оние кои беа против поради кои, како што рече, овој проект политички многу профитира иако можеби можеше да пројде и сосема незабележано.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески посочи дека со автобусите кои денеска се пуштаат во употреба се заокружува проектот кој Владата го вети и реализира како дел од нејзината Програма.

-Сакам да објавам дека во целост е завршен проектот за набавка на „Нови градски автобуси во Скопје и двокатни отворени туристички автобуси за Скопје“. Старите автобуси кои претходно се користеа во главниот град, освен што беа премногу стари, го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени и климатизирани, сега се минато. Конечно, жителите на Скопје се возат во нови и модерни автобуси откако извршивме набавка на 16 минибуси, 80 нископодни и 200 двокатни автобуси кои се со посебен дизајн карактеристичен исклучиво за Градот Скопје - стил кој потсетува на автобусите што тука се користеле во средината на минатиот век, рече Јанакиески.

Тој додаде дека денеска дополнително се промовираат и 15 двокатни автобуси со отворен покрив кои ќе се користат за панорамско разгледување на градот, но и во редовни линии кога тоа ќе го дозволат временските услови.

Градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски истакна дека новонабавените автобуси од кинескиот производител „ЈУТОНГ“ се со мотор „каминс“ од англиско производство што исполнува норма еуро 4, германско подвозје „ZF“ и се климатизирани со клима-уреди со моќност од 20 киловати. Покрај тоа, имаат и дигитален тахограф и автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, а на панорамските автобуси покривот електронски им се отвора.

- Изгледот на главниот град со поддршката на Владата значително е изменет и сега скоро и да ги нема старите автобуси во градот, рече Трајановски.

Нагласи дека за потребите на ЈСП е изградена нова сервисна хала, како и нова автоматска перална за дневна нега на автобусите. До април годинава треба да бидат пуштени во употреба и 50 нови автобуски постројки, а до крајот на годинава сите 226 планирани автобуски постројки.
http://kurir.mk/republika/skopje/98039-Starite-avtobusi-vo-minatoto-novite-79-na-skopskite-ulici
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1663 Posted: 03-Jan-2013 at 20:17
да се користат во стандардни линии кога временските услови тоа го дозволуват? добро, зошто сите во земјава се однесуваат како грам памет да немаат?
и зошто за панорамско разгледување се потребни толку многу автобуси?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Makedon PV View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Makedon PV Quote  Post ReplyReply #1664 Posted: 03-Jan-2013 at 21:33

Back to Top
Makedon PV View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Makedon PV Quote  Post ReplyReply #1665 Posted: 03-Jan-2013 at 21:34
Dobro e sto nekoj kako tebe ima barem gram pamet. Dosta so tie navredi.

Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #1666 Posted: 03-Jan-2013 at 22:51
Siguren sum deka so parite koi se potroseni za ovie 15 panoramski avtobusi mozat da se kupat niskopodni koi bi bile dovolni za organiziranje javen prevoz vo nekoj od pomalite gradovi.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1667 Posted: 03-Jan-2013 at 23:08
Факт е дека имаше и подобри можности за какви автобуси да се купат. Се согласувам дека има премногу панорамски (кои рака на срце и можат со добра организација делумно да се искористат). Она што според мене е многу поголема утка се украинските автобуси без разлика колку се поволни, автобусите едноставно се со многу низок квалитет. Според мој вкус можеше слободно да се земат помалку двокатни а со парите да се купат еднокатни автобуси од некој реномиран производител. И така може да се играме до бескрај. Но мора да бидеме свесни дека со купувањето на автобусите се заврши голема работа. Јас лично сум благодарен што на некој воопшто му текна да инвестира во јсп кога веќе самото претпријатие не е способно ни две постојки да постави.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1668 Posted: 04-Jan-2013 at 15:44
Obnovuvanjeto na vozniot park na JSP e za pozdravuvanje, no ovoj populizam navistina e nevkusen. Sto treba sega na sekoi 5 minuti da ni kazuvaat deka ovaa vlada kupila novi avtobusi? A i ne e tocno deka vo izminative 20 godini nisto ne e obnoveno. Kolku sto se sekavam pred 15 godini bea kupeni novi SANOS-i koi i denes (kakvi takvi) vozat po skopskite ulici.

Inaku avtobusite generalno se ok. Dvokatnite trebase da izgledat malku poinaku, pred se vo goleminata, no ajde mozam da pominam preku toa. No toa sto sega mu fali na Skopje se dupli avtobusi (harmonika).
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1669 Posted: 04-Jan-2013 at 17:42
Така е! На Скопје му фалат хармоники и тарабуки, а на останатите градови дајте им ги старите канти. Тие не се луѓе, нели?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1670 Posted: 04-Jan-2013 at 18:36
А ние бевме луѓе што се возевме до пред некој ден во истите тие стари канти веќе триесетина години, ако не и повеќе. На лето над 50 степени, при дожд внатре како надвор, а во зима бетер од надвор. Кој не се возел со ЈСП ќе си коментира вака, најдобро да не ги менуваа, се добива Скопје.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1671 Posted: 04-Jan-2013 at 19:32
Originally posted by ehrlich

А ние бевме луѓе што се возевме до пред некој ден во истите тие стари канти веќе триесетина години, ако не и повеќе. На лето над 50 степени, при дожд внатре како надвор, а во зима бетер од надвор. Кој не се возел со ЈСП ќе си коментира вака, најдобро да не ги менуваа, се добива Скопје.
истиот излитен аргумент се користи со години и покрај тоа што нема никаква оправданост и основа
...и милион пати е повторено, мислам дека 100% од населението во градов и земјава знае како во минатото сме се возеле со стари автобуси и како во Скопје „не било ништо градено“, ама тоа не значи дека секој треба своите идеи да си ги истура како ќе стигне под изговор дека направил нешто, и наместо тоа, треба да се планира удобен и ефикасен јавен превоз
и треба да биде јасно дека возниот парк на било кој град се оформува според план и потреба, никаде не се случува владата едноставно да ги купи првите автобуси на кои ќе и текне и ќе и се видат како интересна идеја, и едноставно да ги тупне кај превозникот во раце, кој спрема нив ќе се однесува како да не видел автобус... како да е јавниот превоз некоја зафрканција

единствената придобивка која јас ја чувствувам од двокатните автобуси е тоа што се нови, што се цврсто затворени, и што се климатизирани, и дури и тоа не може да го одржи неодговорно претпријатие како ЈСП... се друго во поглед на функционирање и сообраќај е катастрофа


Edited by zabegan - 04-Jan-2013 at 19:35
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1672 Posted: 04-Jan-2013 at 19:34
Originally posted by Makedon PV

Dobro e sto nekoj kako tebe ima barem gram pamet. Dosta so tie navredi.

па кога некој сака да пушти отворени панорамски автобуси со кои ќе се возат ученици, пензионери, луѓе што одат на работа и тн, друга особина не може да му се препише...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1673 Posted: 05-Jan-2013 at 15:22
Добро, а кај виде ти во мојот коментар барем збор за текот на постапката за набавување на автобусите, па да ми објаснуваш за мојот излитен аргумент. Јас говорев за потребата за купување автобуси, што конечно се случи. Се согласувам дека двокатните автобуси не се најсреќно можно решение, но среќен сум што конечно можам да патувам во климатизиран автобус, во загреан автобус, во автобус во кој се чувствуваш како човек, а не досега.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1674 Posted: 05-Jan-2013 at 16:54
Originally posted by ehrlich

Добро, а кај виде ти во мојот коментар барем збор за текот на постапката за набавување на автобусите, па да ми објаснуваш за мојот излитен аргумент. Јас говорев за потребата за купување автобуси, што конечно се случи. Се согласувам дека двокатните автобуси не се најсреќно можно решение, но среќен сум што конечно можам да патувам во климатизиран автобус, во загреан автобус, во автобус во кој се чувствуваш како човек, а не досега.
па тоа е проблемот, веќе одамна е констатирано дека беше потребно подновување, и како сега тоа ќе го вметнеме во дискусија, кога ни е познато? зошто би ја вртеле дискусијата на празно и би се оддалечувале од она што е проблем во целава ситуација?
всушност, многу луѓе ја пропуштаат поентата, фактот дека автобусите се двокатни е всушност најмал проблем (иако и тоа е проблем), проблемот е во начинот и процедурата со кои бе купени и употребени автобусите
без никаква професионалност во сето тоа, туку по нечија желба и сфаќање за светот
на градот му требаше реформација на услугата на ЈСП и организирање за подобар, побрз, и поефикасен превоз, а не автобуси за враќање на духови, за шмекови и за туризам... и сето тоа под изговор за тоа колку скапани ни биле автобусите, па сега ни било дозволено да се снабдиме со било какви

и така, џабе ни се нови автобуси, кога со нив не сме добиле ништо, технички гледано, секое возило што не е од времето на титовата младост, е климатизирано... а и не знам што го ставаме климатизирањето во дискусија, кога и онака никој од ЈСП не сака да го употребува (затоа и ги спомнувам како неодговорно претпријатие), и ние пак се мрзнеме и печеме по автобуси и покрај тоа што некој се потрудил да им вргади климатизација Ohno


Edited by zabegan - 05-Jan-2013 at 16:55
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #1675 Posted: 19-Jan-2013 at 16:25
Скопје двокатни автобуси



























Превземено од МАКЕДОНЦИ
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1676 Posted: 19-Jan-2013 at 20:18
Би сакал да ја искористам оваа прилика да им окарам и мајче и шајче до цело трето колено за нивната преглупава одлука да ја отповикаат одлуката автобусите да имаат нормални жолто/портокалови дисплеи (како што имаше прототипот што стигна прв), и да ги променат со црвени (од комплекси ли, поради „естетика“ ли, не знам) кои не само што не се гледаат на повеќе од 20 метри оддалеченост, туку се покажаа како 10 пати понефункционални.

Исто така, страничниот дисплеј беше на горниот дел од прозорецот, онаму каде што има некој издаток од подот на вториот кат, а сега е на долниот дел од прозорецот, и од тој прозорец нема останато ништо.

Не знам кој идиот ги донел тие одлуки, good job!

На прототипот очигледно не му најдоа 100 други грешки (како текстот над влезната врата на латиница во фазон: Ve molime ne ja pre~ekoruvajte...) па ги има во сите 200 и нешто автобуси, ама не чинело што не е црвен дисплејот, па го решија проблемот.

Приметете чисто за да знаете за што зборувам навечер од која далечина успевате да ги прочитате црвените дисплеи на двокатните, а од која портокаловите на еднокатните.

Види види, 11 март 2011

Originally posted by гитардемон

Originally posted by Cloverstack

Знае ли некој што би можело да биде ова?


На овој автобус не знам зошто нема, но на промоцијата што беше во Кина на тоа место имаше електронски дисплеј со линијата.

Еве го и рендерот:



Еве го и автобусот во Кина.


Зошто овој пат без такво, не ми е јасно. Не се побуниле ваљда нашите?



Edited by гитардемон - 19-Jan-2013 at 20:30
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1677 Posted: 19-Jan-2013 at 20:32
MartinMKD, ти Скопје/Skopje од SSC ли си?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #1678 Posted: 19-Jan-2013 at 21:05
Originally posted by Andrej_LJ

MartinMKD, ти Скопје/Skopje од SSC ли си?


Не.
Back to Top
ant11 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 29-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote ant11 Quote  Post ReplyReply #1679 Posted: 21-Jan-2013 at 10:11
Новите (последните што стигна) се со портокалов дисплеј. Ги гледав на автопат кога пристигнуваа. Да не ги менуваат отпосле, тука кај нас?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1680 Posted: 21-Jan-2013 at 17:05
Previous
 
И тоа е можно во Македонија, земјата на чудата.
 
А кога сме кај чудата, денес на Илинденска помина двокатен градски автобус од затворен тип на чијшто електричен дисплеј пишуваше Skopje City Tour. Со други зборови кажано, стануваше збор за автобус наменет за градски превоз, кој наместо за градски превоз, се користеше за туристичка обиколка на Скопје.
 
Од тука следува прашањето:
 
Зошто ЈСП Скопје бараше уште 15 двокатни градски автобуси од отворен тип, односно со подвижен покрив, ако за туристички обиколки ги користи двокатните градски автобуси од затворен тип кои се наменети за градски превоз ?
 
Бидејќи бев движење со автомобилот, немав можност да го фотографирам автобусот.
 
Откако пристигнаа двата двокатни градски автобуси од отворен тип, ЈСП Скопје побара од Владата на Република Македонија да нарача уште 15 дополнителни двокатни градски автобуси од отворен тип. Истите пристигнаа кон крајот на 2012, а беа пуштени во употреба во јануари 2013, но наместо нив да ги користи за туристички обиколки на Скопје, на крајот на краиштата, можат да се затворат со подвижните покриви и со прозорците за да бидат заштитени од дождот и/или од снегот, ЈСП Скопје за туристички обиколки на Скопје ги користи двокатните градски автобуси од затворен тип кои се наменети за градски превоз, а не за туристички обиколки.
 
Зошто тогаш воопшто бараа уште 15 дополнителни двокатни градски автобуси од отворен тип наменети за туристички обиколки ?


Edited by Dexter26 - 21-Jan-2013 at 17:06
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.594 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.