![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 60> |
Author | |||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
епа тунел не се копа меѓу темели, туку подлабоко... ако веќе го гледаме тоа вака, засегнати се и објектите кои се наоѓаат на два-три метри од трасата
|
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Немора да значи... само добри потпорни ѕидови и може да се оди на ниво од 5-6 метри... Да не се лажеме... се што е подлабоко од тоа е назамисливо за нашиве.... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
А инаку трасава за која зборам... широчината (односно растојанието од објект до објект) е 15тина метри.... што е повеќе од доволно... еве како го замислувам... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
па кога веќе ќе се пробива тунел, освен ако нема разлика во нивоата во земјиштето, дали ќе биде пет или десет метри под земја, исто е
инаку површинско копање не доаѓа во обзир, освен на делницата од банките до Холидеј ин |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Нема што особено да се сфаќа, се навикнаа цените на сите проекти да ги множат неколкукратно од реалната цена и огромната разлика да ја ставаат во џеб, а ние се навикнавме сето тоа да го прифаќаме како да не е ништо особено. Крадењето на вакви проекти не е ништо ново и којзнае колку шокантно во најголем дел од светот, ама ако во најголем дел од светот се краде 5% или 10%, кај нас често реалната цена се множи со х5 или х10. И за многу помалку од 250 милиони евра, во проектот апсолутно може да се вклучи и тунелот под плоштад, и тоа не само за трамвај туку комплет со булевар 2х2 и со сите пропрати нишани. Наместо тоа ни спремаат најпрост и најпримитивен, застарен и надминат концепт на трамвај кој комплетно ќе се движи по постоечките улици. Не е проблем само кражбата која е навистина огромна, туку всушност уште поголем проблем е што со ваков лошо осмислен проект ќе му биде нанесена немерлива штета на сообраќајот и развојот на градот. Ваков каков што е предлогот, дефинитивно не треба да се гради, па макар некој да ни понуди да ни го изгради бесплатно! Јас давам 100% подршка за воведување на трам/ЛРТ во Скопје, но секако тоа треба да биде добро и одговорно осмислен проект, а не само уште еден било каков проект кој треба што побргу да се истурка по секоја цена, како алиби за да може огромни суми народни пари да исчезнат во непознат правец.
А кај нас за што треба да се потрошат 250 милиони? За концепт на трамвај од 19-ти век!
Далеку од совршено решение, но во оваа ситуација би било премија ![]() И повторно ни приближно проектот реално не би чинел 250 милиони евра туку далеку поевтино. Се разбира друг клучен предуслов за успешен трам/ЛРТ проект во Скопје е максимално можно ползување на средишна траса долж булеварите. |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
За тоа се има едноставно решение... кратење по една лента од двете страни на булеварот... и доволно простор за трамвај... и станици... А со стеснувањето на булеварот... иако на почетокот ќе биде мета на негодување и револт.... мислам дека доста би придонело за популаризирање на јавниот превоз... Но од друга страна пак... кога би се имплементирал брз трамвај по Партизанска... постоечките автобуски линии би се ликвидирале... со што таа крај десна лента ќе биде ослободена за останатите возила... Не дека автобусите се движеа по неа стриктно... но како и да е... со трамвај ситуацијата би била чиста... Нема каде да бега... Но под услов.... трасата да е оградена.... односно физички одвоена од коловозите... Тоа е најевтината варијанта.... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Воопшто не мора да се жртвува лента на Партизанска. Се разбира за вистински ефикасен и брз трам/ЛРТ кој со самото тоа ќе привлече многу патници и ќе го растерети автомобилскиот сообраќај и ќе го замени автобускиот, дури и одземање на лента би било сосема оправдано, затоа што таа лента за ЛРТ би имала многу поголем капацитет за превоз на луѓе отколку обична коловозна лента, а воедно и превозот би бил далеку поекономичен од многу аспекти, во споредба со автомобилскиот и автобускиот.
Но да се вратам на Партизанска и зошто одземање на лента всушност не би било потребно. Коридорот на Партизанска е широк минимум 40 метри дури и на најтесните делови. Тоа е сосема доволно за булевар 2х3 со средишна трамвајска траса со два колосеци и станици: Коловозите таму се широки по 10,5 метри, значи вкупно 21 метар. Средишниот дел помеѓу коловозите е широк 5,5 метри, а се останато (цели 14 метри дури и кај најтесните грла) отпаѓа на тротоари, пешачки патеки, странични жардињери и сл. Некаде поназад во нишкава презентирав дека 8,5 метри широчина се сосема доволни за да се протне вистински ефикасна, средишна двоколосечна траса со висок капацитет. Значи доволно би било средишниот дел да се прошири за само 3 метри, со тоа што коловозите би се поместиле по 1,5 метри странично, одземајќи го тој простор од тротоарите. Но со оглед на широчината на тротоарите таму, тоа нема ни да се почуствува. |
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
И ете речеме дека ќе го направат тоа, ќе ги потрошат тие пари и ќе му дадат на некој златна кокошка на долги години, што сме направиле?
Имаме 1 линија трамвај. И? Сме го решле главниот проблем во СК? Тоа е најмудрото решение што го предлагаат експертите? или нема екперти |
|||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|||
![]() |
|||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
||
jas mislam deka ako veke se zrtvuva edna lenta taa da bide ogradena obavezno megutoa upotrebliva i za avtobusi, bidejki ako ima tramvai sekoi 5 minuti ke stoi celo vreme prazna, vaka ke bide super iskoristena, a i konecno ke dobieme normalni trotoari(a mozebi i velosipetski pateki)
Edited by xnx - 17-Dec-2012 at 15:25 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Инаку еве нешто што најдов на страната на Град Скопје...
Еве го целиот оглас |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Тоа би било голема грешка. Со физичкио одвоена странична лента по која би се движеле и автобуси и трамваи, само би настанала гужва и хаос, а автобусите би биле спречени да ја искористат својата флексибилност за да заобиколат доколку има потреба. Но мислам дека е уште поголема грешка воопшто да се размислува за жртвување на странична лента во било каква форма, доколку има друга алтернатива, а има. Физички одвоена траса да, ама средишна и ексклузивно за трамвај. Еве уште неколку предности на таквата траса:
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Добив повратен меил од Виалто Консалтинг!
Еве го во целост: Почитуван г-не, Ви благодарам за Вашиот е-маил. Со задоволство ќе Ви одговорам на вашите прашања ама пред да го направам тоа би Ве замолил да се претставите од која компанија/институција доаѓате и за целта и намената на информациите кои ги барате од мене. Поздрав Gjorgjievski Kristijan При што од мене беше изрично напоменато дека сум заинтересиран граѓанин. Нелогично ми е информации да се претставуваат само на институции, притоа вакви од јавен интерес. Инаку за среќа за 1 час поаѓам за Будимпешта, така што во понеделник ќе им се огласам директно во нивните простории на Ваци ут! Се надевам дека ќе добијам прилично добри одговори и ќе ви ги пренесам по празниците. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
WOW Андреј За ваква работа вреди да се постираат и „лајв апдејти“, а не да чекаме до после празниците ![]() |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
За жал морам да ве разочарам (како што и јас самиот бев длабоко разочаран). На 31ви кога се огласив на нивното седиште испадна дека си прогласиле колективен (како и поголемиот дел на Будимпешта) и останав пред врата. На 2ри за жал не ми остана време бидејќи тогаш тргнувавме назад за Љубљана. Останува втората опција, повторен опит за стапување во контакт со Г-динот Георгиевски, со надеж дека овој пат комуникацијата ќе се одвива побрзо. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Би ти препорачал да се претставиш единствено како заинтересиран граѓанин за проектот или пак најдобро како студент на некој од Сообраќајните факултети низ Европа. Го знаеш тој фазон, правам семинарски труд, во моментов Скопје е актуелно, ве молам помогнете ми со одговори на моите прашања ![]() |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
"Andrej_LJ", od iskustvo ti kazuvam deka od taa rabota nema nisto da izleze. Daj Boze da gresam, no se somnevam vo toa. Duri i da stapis vo kontakt vo bilo koja forma, krajnoto resenie za tramvajot ke go donese "digitronot" a ne najdobrata opcija za gradot. Ti toa go pravis cisto so iskreni nameri, a tie za cist profit. Duri i da se vklopuva tvojata ideja/predlog/proekt, se plasam deka istiot moze da ti bide "ukraden". Takov slucaj i' se sluci na edna moja prijatelka vo oblasta na turizmot, koja bese izberena za najdobra studentka na eden unuverzitet vo Germanija. Licno se sokirav koga mi raskaza za nejzinoto iskustvo so drzavnite instirucii vo Ohrid... Sepak mnogu sreka i uspeh...!
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Go figure out what I did here... Edited by FoSsiL - 29-Jan-2013 at 20:02 |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
||
Продолжен рокот на тендеров до 24 април...изгледа непланиранот втор круг избори за Коце си го направи своето
![]() |
|||
![]() |
|||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||
Дали можеби некој има информации дали има воопшто пријавени фирми на тендеров?
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Норвешка компанија заинтересирана за стопанисување со скопскиот трамвај
Норвешкиот конзорциум ПЈ Скурдал и Метнит групација се заинтересирани за јавно приватно партнерство со градот Скопје за проектирање, изградба, финансирање и стопанисување на трамвајскиот систем во Скопје. На денешниот рок за понуди до Градот Скопје пристигнала само една понуда. Од градот велат дека се работи за обемна документација која што ќе треба да се евалуира подолг период. Засега не се откриваат детали за доставената понуда. Колку пари понудила оваа копманија и каков е проектот ќе биде познато по разгледувањето на документацијата. Во огласот за јавно приватно партнерство беше наведено дека Концесионерот што ќе се избере е должен да набави 22 трамвајски восилиа, да ја проектира трамвајската траса која што е предвидено да биде во должина од 12,1 километри, однсно 2,4 километри во двата правци, да изгради трамвајски станици, депоа и да стопанисува со системот во согласност со рокот нведен во договорот, однсно следните 35 години. Понудувачот треба да поседува соодветни сертификати за квалитет и заштита на животната средина, во последните три години да има остваренои приход од 700 милиони евра и најмалку 4 склучени договори за трамвајски или метро системи. Претходно од градот известија дека интерес за оваа нивестиција покажале неколку странски фирми од Франција, Хрватска, Полска Чешка и Германија, иако сега има само една понуда. Оваа инвестицијата се проценува дека ќе изнесува 243 милиони евра. Во следните 35 години освен Градот, со 50 проценти ќе учествува и Владата. Во првите 4 години ќе се одвојат по 16 милиони евра, 3,4 милиони евра годишно од четвртата до деветата година, 1,3 милиони евра годишно од деветата до триесет и петтата година. Се уште не е одлучено со колкав процент во финансирањето ќе учествува приватниот партнер. Трамвајот ќе го поврзува источниот и западниот дел на градот, односно од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, минувајќи низ центарот – со вкупна должина од околу 24 км во двете насоки и фреквентна временска рамка од 3-6 минути. http://faktor.mk/archives/44251 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |