|
![]() |
|
Жичарница на Водно |
|
Post Reply
|
Page <1 3031323334 39> |
| Author | |
MGS
Senior Member
Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply
#621 Posted: 24-Jan-2012 at 21:39 |
Добро е кога човек си ги знае приоритетите. [ ]
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#622 Posted: 27-Sep-2012 at 22:15 |
|
И жичарницата Милениумски Крст стана средство за рекламирање.
![]() |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#623 Posted: 27-Sep-2012 at 22:56 |
|
паметно
|
|
![]() |
|
tonikostov
Senior Member
Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply
#624 Posted: 28-Sep-2012 at 08:44 |
|
Одвратно...
според мене, единствена реклама што треба да се закачи на жичарницата е реклама за туристичка промоција на Скопје (или други туристички локации во Македонија). |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#625 Posted: 28-Sep-2012 at 14:12 |
|
ако сакаме да одиме кон запад,ова е ликот на западот
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#626 Posted: 28-Sep-2012 at 16:46 |
|
повеќе би рекол дека е доказ за неисплатливоста на жичарата моментално
|
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#627 Posted: 28-Sep-2012 at 18:08 |
Е па кој би се рекламирал на жичарница која нема посетеност, забеган ? Настрана пензионерите кои се возат бесплатно секој вторник, петок и сабота, сепак има организирани групи кои ја користат жичарницата, можеби не се толку масовни секој ден, освен понеделник кога жичарницата не работи, но има значителна посетеност, не гледам како тоа е неисплатливо. А што се однесува до тоа дека жичарницата почнува на средно Водно, наместо подолу, тоа е веќе друга приказна. |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#628 Posted: 28-Sep-2012 at 18:09 |
|
државни фирми мора да градат објекти и кога не се финансиски исплатливи,едноставно е тоа општо добро.не се тоа приватни фирми па да вложуваат ако има корист од тоа.еден поголем град(да не речам метропола) мора да има театар(во Кичево нема),повеќе кина,зоолошка,жичара,големи трговски,музеј,опера и балет,убав аеродром,голема жел.станица итн,да не набројувам понатака
ПС.патниот железнички сообраќај никогаш не бил исплатлив,дури ни сега во САД,ама мора да го има |
|
![]() |
|
MartiniMKD
Groupie
Joined: 15-Jan-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply
#629 Posted: 19-Jan-2013 at 17:41 |
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#630 Posted: 16-May-2013 at 10:10 |
|
Лоша вест
Жичницата нема да се доградува до Kозле Лани со жичницата се возеле 350.000 патници, но засега ниту во Градот ниту во Министерството за транспорт немаат планови за доградба на преостанатите две секции Жичницата на Водно е атрактивна и користена и од скопјани и од туристи, но нема да се доградува до населбата Kозле како што беше планирано затоа што не е приоритет, ниту се предвидени пари за нешто такво. Kога почна изградбата на првата секција од средно Водно до врвот, инвеститорот, Министерството за транспорт и врски, најави дека изградбата на останатите две секции ќе зависи од посетеноста на жичницата и нејзините финансиски резултати. Втората секција е планирана од Институтот за белодробни заболувања до средно Водно, а третата е од црквата „Свети Јован Kрстител“ во Kозле до Институтот. Две години по изградбата на првиот дел надлежните не размислуваат за реализација на целиот проект, ниту во Министерството за транспорт и врски, ниту во Град Скопје. - По изградбата и пуштањето во употреба на жичницата од средно Водно до Милениумски крст, Владата на Република Македонија донесе одлука за пренесување на правото на сопственост на жичницата на Градот Скопје - кусо одговорија од Министерството за тоа што планираат со доизградбата на жичницата. Велат дека договорот со австриската фирма „Допелмаер“, која ја изгради жичницата, се однесувал на проектирање на трите секции и изградба на постојната, но не и за изградба на останатите секции. Од Градот објаснуваат дека ним им е пренесена сопственоста на објектот, но не и обврската за градење. - Во програмата за работа за оваа година немаме предвидени пари за изградба на втората секција на жичницата - велат во Градот. Жичницата ја стопанисува ЈСП „Скопје“, од каде што велат дека имаат позитивен извештај за нејзината работа. Во 2012 година имала 350.000 патници, од кои 220.000 биле возрасни, 60.000 деца, а 70.000 се возеле со бесплатните билети за постарите лица и децата. Според директорот Мишо Николов, ова прашање е чувствително, а проблем за изградбата се финансиите. - Потребни се уште 8 до 10 милиони евра за изградба на втората делница. Но, според мене, треба да се направи јавна дебата дали навистина ни треба. Лично сметам дека засега нема поголема потреба, затоа што оној што сака да го посети средно Водно има автобуска линија „Милениумски крст“ што оди дотаму. Сега, откако се затопли времето, ќе биде пуштен отворен, панорамски автобус. Оние што сакаат да одат до врвот, можат да се превезат со жичницата. Но, предностите од изградбата на втората секција на жичницата е тоа што луѓето не ќе мора да користат автобус до средно Водно. За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов. Жичницата е владин проект што свечено профункционира на 2 јуни 2011 година. Изградбата чинеше 6,7 милиони евра. Првата секција е долга 1.750 метри, а вкупната должина на сите три секции е 3.000 метри. Има капацитет да превезе 1.200 патници на час. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AFC77A6156A88B45BC312347F0932676 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#631 Posted: 16-May-2013 at 10:12 |
Да, нека се потрошат за ограда на мост, уште неколку споменици на плоштад, можеби уште една вртелешка и уште еден пајтон. Останувам без зборови секојпат кога ќе се соочам со вакво безумие
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply
#632 Posted: 16-May-2013 at 10:41 |
|
edno od retkite proketi koi se potrebni i toj e prekinat. bravos
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#633 Posted: 16-May-2013 at 14:40 |
|
За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.
Економската криза ја користат како им текне, од една страна било добро да се градело, од друга гледаме треба да се штеди
Таква е оваа моја чудесна Македонија хахаха |
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#634 Posted: 16-May-2013 at 14:45 |
|
За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се трошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго, некој споменик, некоја врба, нешто...
Бај д веј, Жичарницава испадба попрофитабилна и исплатлива капитална инвестиција, од оние ‚‚капиталнине‚‚ глупости во Центар... сите... заедно... Edited by FoSsiL - 16-May-2013 at 14:48 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#635 Posted: 16-May-2013 at 19:38 |
|
Се надевам дека ќе ја продолжат барем до Матка =)
|
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#636 Posted: 17-May-2013 at 14:17 |
|
Не е некоја новост, и онака од реформаториве научивме дека увек е економска криза кога треба да се вложи во капитални проекти кои реално носат пари, ама економска криза нема за споменици кои носат туристи само у главата на креаторите...
|
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#637 Posted: 17-Aug-2013 at 19:12 |
|
Mишо Николов: Скопската жичница ги надмина очекувањата
На наше огромно задоволство, жичницата ,,Милениумски Крст” постигнува одлични резултати за што говорат и бројките на посетители од околу 700.000 патници во овие 2 години од нејзиното отварање. - oва во интервју за Скопјеинфо го открива Мишо Николов, директор на градското јавно сообраќајнот претпријатие. "Денес жичницата претставува гордост на нашиот главен град, а тоа што особено ме прави среќен е што секој странски турист кој го посетува Скопје во неговата агенда најчесто е присутна и жичницата. Сите овие податоци и информации ги побиваат скептиците на проектот кои верувајте ги имаше во голем број пред да се реализира проектот." - додава тој во интервјуото. Во oпширното интервју зборува за проектите на кои работи ЈСП, соработката со централната и локалната власт како и за новините кои следуваат во иднина. Целосното интервју може да го прочитатетука http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1196698659/miso-nikolov-skopskata-zicnica-gi-nadmina-ocekuvanjata Edited by gjoko - 17-Aug-2013 at 19:13 |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#638 Posted: 17-Aug-2013 at 21:59 |
|
Јас да бев новинар на изјавата на Mишо Николов "Скопската жичница ги надмина очекувањата" ќе го поставев прашањето "Штом е толку популарна кога ќе ја продолжите?"
Но нели ние имаме курири, не новинари... Инаку дефинитивно ова зо жичарата е полн погодок. Само да им текне да посадат нискостеблеста шума долж трасата лошо изгледа вака исечено зеленилото гледано од Скопје. Edited by alexsend - 17-Aug-2013 at 22:00 |
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#639 Posted: 27-Nov-2013 at 11:16 |
|
Тоа е тоа, има 12 милиони евра за панорамско тркало, нема пари за жичницата...
МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ ГО БАТАЛИ ПРОДОЛЖУВАЊЕТО НА ПРОЕКТОТ Нема пари за жичница до Средно Водно Министерството за транспорт и врски, во соработка со Министерството за финансии, ќе ја разгледа можноста да се предвидат финансиски средства за оваа намена во буџетот за 2015 година Водно ќе си остане парк-шума низ која е дозволено да се возат и коли и автобуси. Планот жичницата од Средно Водно да се продолжи до подножјето на планината, сите го баталија. "Во буџетот за 2014 година не се предвидени средства за изградба на други секции на жичарницата на Водно. Дополнително, од Министерството за транспорт и врски, во соработка со Министерството за финансии, ќе биде разгледана можноста да се предвидат финансиски средства за оваа намена во буџетот за 2015 година", велат од Министерството за транспорт и врски. Според првичните замисли, жичницата требаше да се гради од ТЦ "Рамстор" до Милениумскиот крст. Потоа се размислуваше почетната станица да биде во близина на црквата "Св. Јован" во Капиштец, но на крајот почна да се гради само еден дел од жичарницата, односно делот од Средно Водно до врвот. За да им се доближи жичницата на посетителите, но и да не се загадува парк-шумата со возила, беше воведена автобуска линија до Средно Водно. Но таа не помогна да се намали бројот на возила. Секојдневно, а посебно за викендите, Водно е преполно со возила. "За време на викенди паркинзите на Средно Водно се преполни со паркирани возила. Кога ќе се наполнат паркинг-местата, посетителите почнуваат да се паркираат по патот, и тоа од двете страни, па кога ќе наиде автобусот се случува и по половина час да не може да ги помине последните 200 метри до последната станица. За пешаци таму нема место. Така е од пред две години, откако е изградена жичницата. Жално е тоа што $ се случува на парк-шумата каде што одевме за да се надишеме чист воздух", се жалат планинарите што се постојано на Водно. Од Министерството за транспорт и врски потсетија дека во текот на изработка на проектот за жичницата, изработена е и студија за влијание врз животната средина. Таа е одобрена од Министерството за животна средина, а освен тоа, од Министерството за транспорт велат дека бројот на индивидуални возила треба да го намали автобуската линија која нуди организиран превоз. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=323CD58BFACCA146A34EEF2DBAAFBE21 Edited by Џоле - 27-Nov-2013 at 11:16 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#640 Posted: 27-Nov-2013 at 12:51 |
|
Ејјј која беда сме ние МАКЕДОНЦИТЕ, пред да почне да се гради жичницата Средно водно - Милениумски Крс, плачевме кукавме плукавме дека не треба да се гради глупост било, дека само пари ќе се трошеле, се уништувала шумата, кој ќе ја користел, пари се переле и ред други коментари и изјави, ЗА ДА ДОЈДЕ РЕД ДЕНЕС ДА КУКАМЕ И ПЛУКА ЗОШТО НЕ СЕ ГРАДИ ДРУГИОТ ПРЕДВИДЕН КРАК?????? Е АЈ СЕГА РАЗБЕРЕТЕ ШТО САКАМЕ?????? ОФ МОРИ МАЈКООО - ГОСПОД НЕКА НИ Е ПОМОШ СО ТИЕ ЛУДИ ГЛАВИ !!!!
|
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 3031323334 39> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |