|
![]() |
|
Скопска обиколница [A2/A4] |
|
Post Reply
|
Page <1 678910 24> |
| Author | ||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#141 Posted: 14-Aug-2008 at 15:01 |
|||||||||||||||
|
Од сите проблеми со сигнализацијата (вклучувајќи ја и обиколнцата), новинарката го нашла овој како причина за напис?!?!?
Па не е баш збунувачки како што најавува во насловот... Каде што се поставени патоказите за тоа дека за Велес се продолжува право, навистина е тоа случај, а кога ќе дојдеш до Стенковец каде што треба да свртиш, таму си е означено . Не знам каков патоказ очекува за Велес... Да напишат објаснување на патоказите дека на икс клучка во продолжение више не се оди право накај Велес него треба да се сврти?!? ![]() А тоа дали е навистина исплатливо да се користи овој сегмент на обиколницата за транзит Исток-Запад е различно прашање, но кога веќе ја пуштија во промет нормално е дека ќе ја форсираат и тоа нема никаква врска со тоа прашањето сигнализацијата е збунувачка или не. Edited by Cloverstack - 14-Aug-2008 at 15:18 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#142 Posted: 14-Aug-2008 at 15:10 |
|||||||||||||||
Баш затоа и ја постирав |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#143 Posted: 16-Aug-2008 at 02:46 |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#144 Posted: 16-Aug-2008 at 02:56 |
|||||||||||||||
|
Не ми е јасно како толку луќе, кои се ваљда малку упатени и го прочитале законот за Скопје, не ми е јасно како незнаат кој е надлежен да ги изгради улиците. Ако го погледнеме ГУП-от јасно може да се воочи која улица е надлежност на градот која на општините. Значи Булеварите и другите градски улици кои се приклучуваат на обиколницата, тие улици треба да изгради градот, а другите кои поврзуваат локални патишта треба да ги направи општината. Незнам тука што има нејасно. Мислам дека повеќето пристапни улици се надлежност на градот, што не претставува обврска на градот, се додека градот не одлучи дека тие улици се приоритетни за градот, а се. И нема што тука од општините да протестираат и да бунат, едноставно може да апелираат и бараат. Е сега, коректно би било од страна на градот да ги земат како приоритетни и да ги изградат, ама од градот си ќутат додека терна и граѓаните се расправаат мислејќи дека ќе избегнат и некој друг ќе им ја заврши работата.
А она што пишува дека градоначалникот излегол на протести е стварно срамота за него. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#145 Posted: 16-Aug-2008 at 03:00 |
|||||||||||||||
|
Што се однесува до забуната (поради недоизграденост) со сигнализацијата, се доведовме во ваква ситуација пошто некој што треба да пази на ова не пазел. Мислам дека не е проблем да се покрие со најлон сегашнава сигнализација и да се постави привреме до завршување и на другиот дел.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#146 Posted: 16-Aug-2008 at 04:21 |
|||||||||||||||
![]() Абе за со сигнализацијава само лупаат глупости... Кој е тој што тргнал по обиколницата накај Велес, па се вратил до Ѓорче, зашто не му одговарало преку Стенковец и Момин Поток? ![]() Има и други недоследности во текстов, али превише ми се спие за да ја коментирам секоја новинарска „мудрост“... Поентата е сепак дека тие приклучоци кон клучките се приоритетни и треба да се завршат што побргу (поправо требаше да бидат веќе завршени). Но има еден уште поголем приоритет, а тоа е дека целата обиколница треба што побргу да биде пуштена за сообраќај (поправо требаше веќе одамна). Абе Македонија... ![]() Edited by Cloverstack - 16-Aug-2008 at 04:22 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#147 Posted: 16-Aug-2008 at 04:39 |
|||||||||||||||
|
Еве сега разгледав малце поназад. Вака, за она што дискутирав горе важи за две клучки, Бутел и Волково за кои е одговорен градот. Бутел е нужна и мислам дека е најприоритетна од сите клучки (ако споредиме), зашто оваа единствена која ќе поврзува булевар и голем дел од сообраќајот ќе се приклучува на обиколница преку оваа клучка. Волково е исто така под градот бидејќи треба да ја поврзе илинденска (во нејзината цела должина). Другите сите поврзуваат локални патчиња. се слагам кловер со тебе дека треба да сите да се изградат. Е сега ме чуди зашто градот за оваа година нема планирано да го продолжи булеварот Х.Т.-Карпош до обиколница, очиглено мислат дека друг ќе им ја заврши работата. Токму оваа клучка за која сметам дека ќче биде најпрометна од сите (несметајќи ги кондово и хиподром), токму оваа има најдолг пристапен пат кој треба да се изгради, а башка и треба да биде булевар. Повтроно ќекаат владата да префрли пари за ова, повторно бегање од одговорност. Што се однесува до овој пристапен булевар сметам дека трасата треба да му биде променета , имам пишано во еден пост порано.
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=12688#12688 Edited by lslcrew - 16-Aug-2008 at 04:42 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#148 Posted: 16-Aug-2008 at 12:37 |
|||||||||||||||
|
Во врска со прометноста на клучките, ја заборави Стенковец, така да мислам пореално е да се очекува дека Бутел ќе биде четврта.
А во врска со трасата на пристапот, мислам дека е така зацртана поради релјефот (доколку би била сосема права, би поминувала точно низ врвот на еден рид). Но сепак тоа е ГУП, а ГУП-от не се занимава со секое кривинче, па не ги земај работита здраво за готово... Со деталните проекти сигурно ќе има одредени корекции на таа траса, земајќи ги во предвид околностите на терен. Само да се надеваме дека нема да ја зезнат трасата поради имотно-правни заебанции... Edited by Cloverstack - 16-Aug-2008 at 12:38 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#149 Posted: 16-Aug-2008 at 12:42 |
|||||||||||||||
|
За стенковец да забораив, бтино ме свати што сакав да кажам.
Како и секогаш имотно-правните работи и локални сељаци ќе се заебаваат со цела држава. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#150 Posted: 19-Aug-2008 at 18:07 |
|||||||||||||||
|
Едно прашање: На клучкта кондово има една измена од основната. Тоа добро одамна го знаеме.
Дали на клучката кондово има непречен проток на сообраќај во сите правци, без проблеми?! Нешто ми се виде како да не е направено по планот, ме плаши да не се нашло некое импровизаторско решение. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#151 Posted: 19-Aug-2008 at 18:11 |
|||||||||||||||
Барем конкретно за ова се е во ред: ![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#152 Posted: 19-Aug-2008 at 18:37 |
|||||||||||||||
|
Ме збуни оној свиокот што иде одоздоле под главниот автопат.
А башка и оној свиокот што иде од Скопје према обиколница мислам дека го нема аголот како на оваа слика. Погледни на сликата од снупикс ќе видиш како некако делува како некоја раскрсница да има на надвозникот. Ептен се збунив. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#153 Posted: 19-Aug-2008 at 18:42 |
|||||||||||||||
|
Те уверувам дека грешиш...
Има и слики и сведоци што недвосмислено потврдуваат дека е точно како на скицата ![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#154 Posted: 19-Aug-2008 at 18:43 |
|||||||||||||||
Па реално клучкава не е баш по сите прописи, радиусите се прилично зезнати. Но сепак мислам дека не е страшно бидејќи ретко кој ќе кружи околу Скопје па ќе излегува во Ѓорче и обратно. Излезот кон Скопје си е на место, две ленти по правец, во склад со улицата во Ѓорче Петров, радиусот е добар. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#155 Posted: 19-Aug-2008 at 18:49 |
|||||||||||||||
Да, у кратки црти и ја вака би сумирал. Проблемот произлезе кога ја ре-дизајнираа оргиналната варијанта, па немаа доволно простор сето тоа да го сместат и да го изведат по пожелни стандарди, но тоа го засега само споредниот правец, така да може некако да се проголта... Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 18:51 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#156 Posted: 09-Sep-2008 at 11:36 |
|||||||||||||||
|
Бев да ѕирнам што се случува на источниот дел од обиколницата - конечно е комплетно трасиран
![]() Дочекавме навистина да и се гледа крајот... Имам и фотки, ама после обиколницата отидов до кај еден другар и таму си го заборавив апаратот, така да ќе мора да се стрпите за визуелна потврда ![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply
#157 Posted: 09-Sep-2008 at 11:40 |
|||||||||||||||
|
А знае некој што стана со фармерите и земјиштето???
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
dejan
Senior Member
Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply
#158 Posted: 09-Sep-2008 at 12:02 |
|||||||||||||||
Ништо... ![]() Претпоставувам дека им ‘помина‘ инатот. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#159 Posted: 09-Sep-2008 at 21:16 |
|||||||||||||||
|
Еве ги и ветените фотки:
1. Кај клучката Сингелич конечно се раздвижија работите. ![]() 2. Насипот на надвозникот е речиси готов. ![]() 3. Поглед од надвозникот на клучката Сингелич према клучката Хиподром. ![]() 4. Моментално се гради кракот на клучката што навлегува во фармата. Се надевам дека не направиле некакви глупи компромиси во однос на стандардите и однапред планираното! ![]() 5. Поглед понатака по трасата накај Стајковци. Токму овој дел до неодамна не беше ниту чепнат. ![]() 6. Помеѓу Стајковци и Сингелич, поглед према југ. Се гледа еден од трите обични надвозници помеѓу овие две клучки. ![]() 7. Одиме према клучката Стајковци. Она извишување од левата страна е прилично високо и долго, така да пружа добра заштита за најголем дел од населението во релативна близина на автопатот, од неговите негативни влијанија. ![]() 8. Продолжуваме накај клучката Стајковци. ![]() 9. Еве ја и дотичната клучка... И на нејзе конечно е видлив битен напредок после долго време. 10. Фала богу конечно се гледа крајот... ![]() 11. Нов надвозник после клучката Стајковци. До сега го немавме никаде евидентирано. ![]() 12. Очекував поголем напредок кај малиот сегмент што фали кај Радишани, но ми изгледаше дека барем е целосно трасиран... Се брзав и немав време да се осигурам. Ако некој поминува дениовиве, нека провери и нека каже подетално како стојат работите таму. ![]() Се на се, ако нема веќе други проблеми и ако останува да бидат завршени само градежните работи, нема причина зошто не би завршиле за околу еден месец. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#160 Posted: 09-Sep-2008 at 22:02 |
|||||||||||||||
|
Не би било лошо да направиме уште една анализа како на првиот пост од тоа што е реализирано , што е во употреба , и што уште е во изградба за да се заврши скопската обиколница .
|
||||||||||||||||
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Post Reply
|
Page <1 678910 24> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |