![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 53> |
Author | |
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Патем... со поврзување на Петровец... можеме конечно јасно да ги обележиме патните правци во Македонија... секако М4 отпаѓа, се заменува со М2, а М4 на друго место... можеби Куманово - Крива Паланка... Битола - Штип, или Штип - Струмица...
М2 би било... Кочани - Ќафасан... Ќе цртнам и за ова... но сега за сега нека стои ситуацијава кај Скопје... Едит: Добро де... мислам... А1, А2, А3, А4... ![]() Edited by FoSsiL - 28-Sep-2013 at 11:14 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Овие малку се заборавиле во пишувањето, ама не е ни чудо кога ќе се види за кој весник станува збор
Македонија ги пробива своите патишта Од следната година, па во наредните пет планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта, при што како приоритетни се двата автопати - од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид. Од 2008 година досега се изградени и рехабилитирани 418,8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра ![]() Во наредните пет години предвидено е да се изградат околу 300 километри автопатишта, експресни и магистрални патишта и околу 200 километри локални патишта. Со ова Владата најавува инвестициски бум во патната инфраструктура која ќе и даде нова слика на Македонија. Модернизацијата и изградбата на патиштата, којашто започна поинтензивно да се реализира во 2008 година, во наредните пет години ќе ја направи Македонија земја со најдобри патишта во регионот. Според најавата на директорот на јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Георгиевски, интензивните инвестиции во патната инфраструктура преку изградба, реконструкција и модернизација на патиштата ќе значат придобивки и за граѓаните и за вкупниот економски развој на државата. - Од следната година, па во наредните пет години планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта, при што како приоритетни се двата автопати - од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид. Во петгодишниот план на Јавното претпријатие за државни патишта, доставен до Владата, предвидена е изградба и реконструкција на магистралите од Велес до Кадрифаково, Штип - Радовиш, Смоквица - Гевгелија, Неготино - Демир Капија, Градско - Прилеп, Стенковец - Блаце, Миладиновци - Куманово и Велес - Кадрифаково, вели Георгиевски. Од 2008 година досега се изградени и рехабилитирани 418,8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра. Според него, во моментов механизацијата на јавното претпријатие работи на изградба на патишта со вкупна должина од 116 километри. Само до крајот на годината е предвидена реконструкција, ревитализација, и проширување на нови седум регионални патишта во должина од околу 100 километри. - Вкупната инвестиција за изградба на овие патишта изнесува 13 милиони евра, додека во делот на магистрални патишта се очекува да заврши изградбата на патот од Кочани до Виница со вкупна должина од 2 километри од Македонска Каменица до Делчево долг 7 километри и двата со вкупна вредност од 1,1 милиони евра, објаснува Георгиевски. Во делот на изградбата на локалната инфраструктура, со заемите од Светска банка и Европската банка според динамиката, до крајот на годината предвидено е да биде завршена изградбата на 105 локални патишта во вкупна должина од 161,3 километри во вкупна вредност од 15,3 милиони евра. - Во 2014 година и 2015 година очекуваме да изградиме иште 100 локални патишта со вкупна должина од 200 километри во вредност од 20 милиони евра, објаснува директорот на јавното претпријатие. Од 2009 година, кога почна реализацијата на проектот за изградба и ревитализација на локални патишта, па заклучно со 2012 година, изградени се 203 локални патишта во вкупна должина од 440,8 километри и вкупна инвестиција од 31,7 милиони евра. 418,8 километри автопат се изградени и рехабилитирани од 2008 година до денес 11 нови автопати е предвидено да бидат изградени во наредните пет години 200 километри локални патишта се предвидени да се градат во наредните две години Половина милијарда евра кинески кредит за изградба на автопатишта Со кредити поголем од половина милијарда евра Владата ја започнува изградбата на две патни магистрали. На исток, патот Скопје - Свети Николе - Штип и на запад, патот Кичево - Охрид. Премиерот Никола Груевски во обраќањето пред бизнис-заедницата минатата недела истакна дека со ова се продолжува владината политика на зголемување на капиталните инвестиции за реализација на крупни капитални инфраструктурни објекти. - Овој мега инфраструктурен проект ќе се реализира со пари од Ексим банката на Народна Република Кина и на Министерството за трговија, кои потврдиле дека заемот во вредност од 574 милиони евра веќе е одобрен. Станува збор за изградба на автопатот од Скопје преку Свети Николе до Штип од 50 километри и автопатот од Кичево до Охрид и Струга во должина од 57 километри. Кредитното задолжување ќе биде со преференцијална камата од 2 отсто. Заемот ќе го земе Агенцијата за патишта, а ќе треба да се врати во рок од 20 години, од кои 5 години грејс период, изјави Груевски пред стопанствениците и најави дека градежната офанзива треба да почне 3 до 4 месеци по одобрување на заемот од македонското Собрание. Македонија треба да добие два нови автопати три години по започнување на изградбата. По новите автопати ќе се вози до 120 километри на час Според проектното решение на Агенцијата за патишта, постојниот проект за автопатот од Миладиновце до Штип предвидува изградба на автопат во должина од 47,1 километри. Трасата ќе започне со приспособување на постојната клучка кај селото Миладиновци, од каде што ќе се поврзе со постојните автопати Катланово-Велес и Петровец-Блаце. Трасата продолжува да се искачува на ридот Оџевица на 430 метри надморска височина, по што се спушта кон долината на реката Пчиња, во близина на селото Средно Коњаре каде што ќе се гради мост. Оттаму трасата пак се искачува кон планинскиот премин Дервен по јужната страна и поминува низ напуштено земјоделско земјиште обиколувајќи го постоечкиот археолошки терен, по што се спушта кон овчеполската рамница во близина на реката Периш. Откако ќе го помине Овче Поле, трасата се поврзува со постојниот пат до Свети Николе, каде што ќе се градат клучка и обиколница. Понатаму автопатот продолжува паралелно со постојниот пат Кадрифаково-Штип, каде што и завршува. Планирано автопатот да има 2 коловозни ленти, плус една за застанување. Коловозните ленти ќе бидат со вкупна ширина од 27 метри, а ќе има и 8 натпатници и 5 потпатници. На автопатот се предвидени клучки кај Миладиновци, Средно Коњаре, Преод, Свети Николе-Север, Свети Николе-Југоисток, Кадрифаково и Три Чешми Новиот автопат пак од Кичево до Охрид според проектното решение ќе биде долг 56,7 километри, која почнува од Кичево, па преку местата Подвис, Пресека и Песочани стигнува до Требеништа. Оттука трасата преку Подмолје се поврзува со Охрид. На околу два километри од Кичево е предвидена клучката Кнежино со која е решено влегувањето и излегувањето од градот во и од правец на Гостивар и Охрид. Во состав на клучката е решен и патот во правец на Демир Хисар и Битола. Според проектот, и овој автопат ќе има две ленти со вкупна ширина од 25,2 метри, а на трасата ќе има и 6 натпатници и 13 потпатници, како и тунел Пресека" со две цевки. По двата автопати ќе се вози по 120 километри на час, наместо 60 како сега. http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=C0CB36144BD6714C8F8BEFE5EDDBFD9B |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Интересен е фактот дека и анимацијата за проектот Скопје 2014 за прв пат беше прикажана во 2008 година, а на тој проект досега се потрошени над официјални 207 милиони евра, односно над неофицијални 317 милиони евра. Од друга страна, власта се фали со изградени и/или обновени 418.8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра. Може ли некој да направи пресметка колку километри автопат би се изградиле со тие официјални 207 милиони евра, пари фрлени на проектот Скопје 2014 ? Edited by Dexter26 - 30-Sep-2013 at 10:27 |
|
![]() |
|
Sashko ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
Ја има ли картата од оваа вест некаде во поголема резолуција?
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Многу важно е да се напомени болдираното... обновени/рехабилитирани не е исто што и изградени... а имајќи предвид дека 7 км Табановце - Куманово и препишаната Скопска обиколника... друго ништо не е изградено... аналогно на тоа... најголем дел од тие 418 км автопат што ги зборат... всушност не се автопат... немаме толку обновено... освен ако не бројат по насока и не ги вклучуваат регионалните патишта и ги прават автопати... бидејќи 418 км автопат во МК нема (М1 е околу 180 км, Скопска обиколница 25 км, Миладиновци - Скопје е 15 км, Петровец - Скопје е исто 15 км, и Скопје - Тетово - па еве и Гостивар е 61 км, или вкупно 296 нека се и 300 км автопат во Македонија)... а камо рехабилитиран... Како и да е... поентата ми е... изградба на автопати е скапа работа... и ако навистина сакаш отприлика да знаеш колку автопат од типот на Куманово-Табановце би се изградило со 207 милиони евра... должината изнесува околу 100 км... Така да... сѐ е чиста манипулација... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Јас ја барав, ама не ја најдов. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
"Fossil", gi brojat i magistralite. Jas, pak, se prasuvam, kade tolku mnogu avtopat i magistrali se izgradi, odnosno obnovi?
Da ne mislat na lokalni patista? |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Да не навредувам никого, но ќе искоментирам, ова е вест за „благо“ ретардирани луѓе
![]() Дај боже да ги направат, ама што да кажам 8-ма преродбенска година се на власт, ја колата уште си ја кршам по колските магистрали и накај Солун и накај Охрид ... а вестите од црната хроника доволно кажуваат за жал, скоро секој ден. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Jas duri sega gledam deka "Vecer" sto zad tekstov... A koj bi mozel da objavi vakov tekst osven "Vecer"!?
Inaku, Aleksandra Spasevska izgleda nikogas go nema pominato patot Stip-Skopje, pa trese zeleni deka se vozi so 60km/h. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Какви се овие глупости? Во наредните 5 години да изградат 11 автопати и магистрални патишта не верувам дека би можеле Луксембург и Сингапур, а не пак овие. Видовме колку време им требаше да изградат еден автопат кој веќе имаше траса и поминуваше низ рамен предел и благи ритчиња. Се работи за правецот Горно Којнаре - ГП Табановце.
Се молат колегите форумџии да не постираат вакви претенциозни текстови од хумористични весници. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
Гледам дека за Куманово-Крива Паланка не се планира ниту санација, ниту некакво проширување
![]() |
|
I use public toilets and I piss on the seat.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
За 5 години ќе изградат 11 автопати
![]() Прашувам кои се тие 11 автопати? Миладиновци-Штип / Кичево-Охрид, кои се останатите 9? Колку километри се тие 11 автопати? Со оглед на тоа што изминатве 5 години направија 1 автопат од 15км! |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Направив една компарација за тоа што имаме, што е најавено и како јас ја замислувам мрежата на автопати во државава. Чисто посликовито да видиме до каде сме.
*коридорот 10 го обележав како изграден затоа што се отпочнати активностите на терен. *од коридорот 8 кој е со должина околу 300км, моментално имаме само 110км - 1/3 ![]() ![]() ![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Мислам дека би било фино и исплатливо да се поврзат Битола и Охрид со автопат, или барем со експресен пат.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
не е заборавен,ставен е камен темелник со багери и камиони
![]() |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
За Градско-Прилеп нели имаше најава дека ќе го прават 2+2 ленти и широчина од 12метри, а за Прилеп-Битола мислам дека треба да се направи експресен пат, нешто како Тетово-Гостивар. За целосен профил на автопат ниту има потреба, ниту имаме пари како држава да се расфрламе
|
|
I use public toilets and I piss on the seat.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Битола - Прилеп станува збор за 44 км автопат, кој минува низ рамница, а следствено на тоа е и најефтин за изведба... Како скорешен пример за споредба ако се земе вредноста на Куманово - Табановце, тогаш вредноста на Битола - Прилеп би била некаде од 90 до најмногу 112 милиони евра... а можеби и поефтино, зависи... ова е само груба проценка...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ако добро се сеќавам, во Бугарија (како земја од која според околностите не би требало да имаме големи отстапувања во однос на цената) неодамна беше договорена изградба на некоја рамничарска авопатска делница за цена која беше и помала од 2 милиони евра за 1 километар. Доколку се работи за изградба на комплетно нова автопатска делница (наспроти доградба на уште еден коловоз, што би бил случај со Прилеп - Битола), тогаш реалната цена во нашиов случај би можела да биде уште помала. Но за жал во атмосферата која моментално владее во Македонија, не можеме да се надеваме дека било каков градежен потфат би се извел по реална цена, или макар нешто приближно до тоа. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Па градбата и можеби би чинела околу 2-3 милиони евра по км , но експропријацијата на земјиштето е макотрпна и скапа работа , а како што кажа кловер ,со нашата ситуација не верувам дека ќе испадне под 4 милиона за км.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |