build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 07-Oct-2013 at 10:37
Едната насока би бил постоечкиот пат кој и сега се вози со брзини од 100-120км/чи е добро проектиран со минимални кривини. Експропријацијата не би бил огромен проблем бидејќи околните полиња околу патот се главно на ЗИК Пелагонија. со што би се преговарало само со една фирма. Според мене доизградба на уште една насока и промена на асфалтот на постоечката во реални услови би се извело со макс 50 милиони евра. Толку пари може да се извлечат и од 2-3 години буџети во нормална држава без проблем. Делот од Битола до граница со грција со обиколница на Битола во тој дел е некаде ~15км и според мене треба целосно ново автопатско решение кое би коштало ~40 милиони евра, бидејќи исто така е рамничарски дел. Но овај дел би се градел само и доколку грчкиот дел од корисорот 10д е доизграден на ниво на автопат. Според мене делот Битола-Прилеп моментално има доволно сообраќај но за 5-10 години ќе има реална потреба од автопат (во некои денови и сега има). Во најлош случај и доградба на постоечкиот пат како Гостивар-Тетово би ја завршила работата.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 07-Oct-2013 at 16:10
Мое лично мислење е дека засега нема потреба од изградба на автопат до Грчката граница ,бидејќи и од другата страна на границата нема автопат ,но според мене би требало да биде еден вид на приоритет и на Општинските власти и на Владата да се изгради автопатско решение до Жабени и обиколница на Битола, а истовремено и оспособување на пругата до Грчка граница и поврзување на идустриската зона со пругата, не поради други причини туку поради тоа што инфраструктурата е тесно поврзана со економскиот раст и инвестициите ,а Жабени е добра индустриска зона која во околината има доста жители и може да се добие многу со соодветната инфраструктура ,но кога ќе видам дека и Скопските зони не се поврзани со пруга, а и Аеродромот во Скопје тоа не ми влева надеж дека наскоро нешто вакво ќе се направи во Битолскиот регион.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 08-Oct-2013 at 19:57
Владата одлучи Коридорот 8 да се именува „Мајка Тереза", по предлог на премиерот Груевски
Вторник, 08 Октомври 2013 19:53

По предлог на премиерот Никола Груевски, Владата на Република Македонија донесе одлука автопатскиот Коридор 8 да се именува според големата хуманитарка и нобеловка, по потекло од Македонија, Мајка Тереза.
majka-t

Според информациите до кои дојде Курир, покрај Коридорот 8, по предлог на премиерот Груевски донесена е и одлука автопатот Скопје-Штип да се именува Гоце Делчев.

Коридорот 8 е од Крива Паланка до Куманово, и од Скопје-Тетово-Гостивар-Кичево-Охрид-Струга до граница со Албанија


http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/132921-Vladata-odluci-Koridorot-8-da-se-imenuva-Majka-Tereza/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 08-Oct-2013 at 19:58
Ситуацијава е „На нероден Петко име му смислуваат“.
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 08-Oct-2013 at 20:02
Оче наш кој си на небесата,
да се свети името Твое,
да дојде царството Твое,
да биде волјата Твоја,
како на небото така и на земјата;
лебот наш насушен дај ни го денес,
и прости ни ги долговите наши
како и ние што им ги проштеваме на нашите должници;
и не нè воведувај во искешение,
но избави нè од лукавиот.
Амин!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 09-Oct-2013 at 08:20
И што ќе добијат со ова?
Да прекрстиш автопат кој го немаш доизградено е како да го крстиш детето кое уште не ти се родило! Направи го па крсти го.
Ќе возиме побрзо и побезбедно сега?
Ќе се осеќаме патриотски кога патуваме до Штип?

Може ќе ги мотивираме и србите нивнот дел од коридор 10 да го прекрстат во Никола Тесла?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 09-Oct-2013 at 10:32
Deteto e rodeno,ama slabo mu odi prozboruvanjeto i prooduvanjeto. Kako toa čudo od dete što bilo-na 12 proodelo,na 13 prozborelo
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 10-Oct-2013 at 12:10
Originally posted by Dexter26

Оче наш кој си на небесата,
да се свети името Твое,
да дојде царството Твое,
да биде волјата Твоја,
како на небото така и на земјата;
лебот наш насушен дај ни го денес,
и прости ни ги долговите наши
како и ние што им ги проштеваме на нашите должници;
и не нè воведувај во искешение,
но избави нè од лукавиот.
Амин!


Не е во духот на Рамковниот договор. Јас ќе додадам:

Ati ynë
Ati ynë që je në qiell, u shënjtëroftë emri yt.
arthtë mbretëria jote; u bëftë dëshira jote,
si në qiell, edhe mbi dhe.
bukën tonë të përditëshme jepna neve sot;
edhe falna fajet tona,
sikundër edhe ne ua falim fajtorëvet tanë;
edhe mos na shtjerë në ngasje, po shpëtona nga i ligu;
sepse jotja është mbretëria e fuqia e lavdia në jetët të jetëvet.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 11-Oct-2013 at 14:35
Кога автопат до Битола?



Македонија во наредните 3 години ќе добие уште два нови автопати на релација Скопје-Штип и Кичево-Охрид. Тоа е секако за пофалба, во насока на подобрување на патната инфраструктура и новите вработувања. Но каде е Битола во однос на поврзувањето со останатите делови од земјава?

Новата одлука на Владата за изградба на двата нови автопати, едниот на релација Скопје- Свети Николе-Штип и другиот на потегот од Кичево до Охрид, со кредитот преку кинеската Ексим Банка, донесе нова надеж дека Македонија оди чекор напред и со овој потег ќе се направи зголемен придонес кон економски развој на државата, а последователно ќе следуваат нови работни места и работа за градежниот сектор во периодот на нивна изградба. Ова е секако потег за поздравување, особено ако се земе во предвид фактот дека патната инфраструктура е една од најслабите точки во внатрешноста на земјата. Но, Битола и во овој случај е повторно заобиколена. Двата патни правци кои се клучни за поврзување на градот со останатиот дел од земјата, се далеку од потребите кои ги има Битола како центар на југозападниот регион. Од Охрид, како најблиска туристичка дестинација, од која не делат само 70 километри и првата поврзаност со аеродром, патната инфраструктура е во очајна состојба. Туристите кои престојуваат во Охрид и кои притоа во агендата ја имаат Битола како дел од еднодневни посети, често се жалат на патувањата до Битола и назад. За патот до Пелистер веќе нема што да се каже, а постојано се зборува дека токму планината е еден од потенцијалните туристички локации на градот кој може да носи гости и да инкасира пари во буџетот. Со години познатата приказна дека од Битола до Скопје ќе се стигнува за час и половина со автомобил по новиот пат преку Бабуна, не само што нема никаков почеток, туку се чини дека станува неостварлива идеја. Оттука, се поставува прашањето за каков економски напредок на Битола може да се зборува, ако не може до неа да се стигне по пристојни патишта? Ја имаме индустриската зона Жабени и очекуваме наплив на инвеститори и инвестиции, но како тие ќе доаѓаат од аеродромите до зоната? Од друга страна, го имаме Битфест за кој зборуваме дека Битола ја става на мапата на светските градови на културата и два интернационални светски фестивали кои носат големи имиња на уметноста, фестивалот на филмската камера Браќа Манаки и од годинава востановениот Битола Шекспир фестивал. Со години се бара причината за ваквиот проблем кој ја потврдува тезата дека Битола е маргинализирана и дали ни недостига вистинско лобирање со кое ќе се даде приоритет на овие патни правци?

Во очекување на средување на патната инфраструктура кон Битола, Владата предвидува автопатот Скопје-Свети Николе-Штип да биде изграден за три години, во должина од 53 километри, а ќе има по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Неговата изградба ќе изнесува околу 206 милиони евра. Автопатот од Кичево кон Охрид е вреден 374 милиони евра, а е предвидено да се изгради за помалку од две години, во должина од 57 километри.
Orbis

Edited by stratus - 11-Oct-2013 at 14:35
Back to Top
mackomk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote mackomk Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 22-Oct-2013 at 08:52
Веќе избран е изведувачот?

KИНЕСКАТА „СИНОХИДРО“ ЌЕ ГИ ГРАДИ НОВИТЕ АВТОПАТИ СКОПЈЕ-ШТИП И KИЧЕВО-ОХРИД

Претседателот на Република Македонија Ѓорге Иванов, во рамките на првиот ден од посетата на Пекинг имаше средби со раководствата на три кинески компании, заинтересирани за економска соработка со Македонија.

Станува збор за „Чајна стејт констракшн инжинеринг“, најголема градежна компанија во Kина, петта по големина во државата, а десетта во светот, „Синохидро корпорација ЛТД“, која ќе ги гради автопатите Скопје-Штип и Kичево-Охрид и нафтената компанија „Сесаи џилија петро кемикал еквипмент“.

Раководството на државната градежна компанија, која е вклучена во проектот за вложување 10 милијарди долари за патишта во земјите од Централноевропската иницијатива, го информира Иванов за нивниот интерес за инвестирање во земјава. За таа цел специјален тим на компанијата веќе е во нашата држава и ги разгледува можностите за инфраструктурни проекти.

Иванов ги информираше за можностите што ги нудат слободните економски зони и напорите што ги прави Владата за подобар инвестициски амбиент. Стана збор и за проектот Јадранско-јонска магистрала и нејзино поврзување со коридорите 8 и 10.

Претседателот на компанијата „Синохидро“ го информира шефот на македонската држава дека сите подготовки за потпишување на договорите за изградба на автопатите Скопје-Штип и Kичево-Охрид од нивна страна се завршени и се чека одобрувањето од македонскиот Парламент по што почнува реализацијата на проектот.

Претставниците на „Сесаи џилија петро кемикал еквипмент“ го известија претседателот Иванов дека се заинтересирани за инвестирање во слободните економски зони во Македонија за производство на пумпи за бензински и за електронски автоделови.

Фред Чанг, кој има своја консултантска фирма и соработува со Европа, планира да инвестира во Македонија. Во изјава за македонските новинари рече дека иако пазарот е мал, сепак Македонија се наоѓа на добра позиција во однос на поставеноста кон ЕУ.

- Ако кој било инвестира во Македонија, ќе биде во можност да се фокусира и кон целиот европски пазар. Затоа, Македонија не е мала и претставува добра база за натамошен продор - истакна Чанг.

Тој смета дека Kина би била добар пазар за македонското вино, но и за органски земјоделски производи, но и дека во Македонија може да се произведува млеко во прав, што би бил исплатлив бизнис за Kина. Чанг како интересни сектори за инвестирање во Македонија ги издвојува земјоделството и енергетиката и тоа производство на алтернативна енергија, преку соларни колектори и ветерници.

Според програмата, претседателот Иванов денеска, освен средбата со неговиот домаќин Џинпинг Си, ќе има обраќање на свечениот прием по повод одбележувањето на 20-годишнината од воспоставувањето дипломатски односи меѓу Република Македонија и Народна Република Kина, кој ќе се одржи во Салата на мирот во Kинеската асоцијација за пријателство со странски земји.

По Пекинг, шефот на македонската држава заминува за Ченгду, во провинцијата Сичуан, каде што ќе присуствува на свеченото отворање на 14. Меѓународен форум за Западна Kина, под наслов „Форум за меѓународна соработка на Западна Kина“
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 22-Oct-2013 at 09:31
И Утрински весник го вели истото:

Македонски автопатишта по кинеска технологија

Законите, кои треба да добијат зелено светло во парламентот, претпочитаат стоките, технологиите и услугите што ќе се набавуваат користејќи средства од кредитот да се набавуваат од Кина

Новите автопатишта од Миладиновци до Штип и од Кичево до Охрид ќе се градат со кинески материјали и технологии. Законите за реализација на инфраструктурните проекти и за државна гаранција во договорот за заем на средства од кинеската Ексим банка, кои треба да добијат зелено светло во парламентот, претпочитаат стоките, технологиите и услугите кои ќе се набавуваат користејќи средства од кредитот, да се набавуваат од Кина, во согласност со одредбите на комерцијалниот договор. Тие ги обврзуваат Кинезите и да ангажираат фирми-подизведувачи од Македонија за најмалку 49 отсто од предвидените работи. Ист процент од градежните материјали треба да се набават од домашни произведувачи, а во текот на изградбата треба да се ангажираат најмалку 51 отсто македонски државјани. Изградбата предвидува обврска на изведувачот да изготви и проектна документација, подготвителни работи и изведба на сообраќајниците.

Првиот автопат што ќе се гради на релацијата Скопје - Штип ќе чини 206 милиони евра, а автопатот Кичево - Охрид, 374 милиони евра. Во договорот има и одредба со која се предвидени десет отсто за дополнителни непредвидени работи. Проектот ќе биде финансиран преку кредит од кинеската Ексим банка, а десет проценти ќе обезбеди македонската Влада.

Изградбата на автопатиштата од Миладиновци до Штип и од Кичево до Охрид, проектот Јадранско-јонска магистрала и нејзино поврзување со Коридорите 8 и 10 како и можностите што ги нудат слободните економски зони, беа теми на разговор меѓу претседателот Ѓорге Иванов и кинески компании, во рамки на првиот ден од посетата на Пекинг. Шефот на државата се сретнал и со раководството на државната градежна компанија „Синохидро корпорација“, која во нашата земја е во игра за реализација на неколку проекти.

Кинеската компанија беше избрана за изградба на автопатиштата Миладиновци - Свети Николе - Штип и Кичево - Охрид и е во конкуренција за реновирање на пругата од Куманово до Бељаковце.

Претседателот на „Синохидро“, на средбата со Иванов посочил дека компанијата ги завршила сите подготовки за потпишување на договорите за изградба на автопатиштата. Тие деновиве треба да добијат и одобрување од македонскиот парламент, кој треба во скратена постапка да ги усвои законите.

„Синохидро“ е дел од проектот на Кина за вложување 10 милијарди долари за патишта во земјите од Источна и Централна Европа. Иванов, на средбата, изразил задоволство што Македонија веројатно ќе биде прва од државите што ќе потпише конкретен договор од проектот.

Кинеската компанија ќе треба да работи на изградба на ново автопатско поврзување на Скопје и Штип, поточно на делница од Миладиновци, преку Свети Николе до Штип со должина од 53 километри. Новиот автопат ќе има ширина од 29 метри, односно по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Рокот за изградба на таа делница е три години. Автопатот од Кичево до Охрид, е со должина од 56,7 километри и вкупна ширина на коловозните ленти од 27,5 метри. Рокот за изградба е 45 месеци.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=792F2936A555494AA5FDE9D01FF1E415
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 22-Oct-2013 at 10:11
Нека не ве зачудува, кинезите работат на овој начин, даваат пари, но и бараат нивна компанија да биде главен изведувач. Ние не сме исклучок од другите земји.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 22-Oct-2013 at 11:38
Ништо ново и Русите истото го прават со гасоводот.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 22-Oct-2013 at 12:39
Судејќи според квалитетот на патиштата низ Кина и бројот на загинати во сообраќајни несреќи секој месец на истите тие патишта, мислам дека ова не е лоша идеја, туку е ужасна, опасна и смртоносна идеја, поради што подобро би било да останеме со сегашните "патишта" наместо со идните автопати.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 22-Oct-2013 at 17:44
Originally posted by Dexter26

Судејќи според квалитетот на патиштата низ Кина и бројот на загинати во сообраќајни несреќи секој месец на истите тие патишта, мислам дека ова не е лоша идеја, туку е ужасна, опасна и смртоносна идеја, поради што подобро би било да останеме со сегашните "патишта" наместо со идните автопати.


Во Кина гинат на патишта по планини изградени пред 50 години. Не гинат на нови автопати. Ако мислиш на претоварените автобуси и сл.

Плус, незначи дека ако ги градат Кинези ќе ги градат по кинески стандарди. Стандардите се предвидени со проектот.

Ова е исто како да кажеш дека ако автопатите ги гради британска компанија ќе се вози по левата страна.

Стандардите се македонски или европски, како и да ги нарекуваме...

Edited by nylon - 22-Oct-2013 at 17:46
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 22-Oct-2013 at 18:11
бла бла бла

прво патот демир капија Смоквица е со европски пари и евроспка фирма го доби тендерот нели, намерно беа кренати критериумите....занчи нема разлика тука, исти се и они и кинезите  

второ не значи дека е кинеска компанија ке се недобри патиштата, нон сенс е тоа, трето крекате кога не се граде, но и кога се граде, македонштина



 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 23-Oct-2013 at 00:52
Pak nasite ke gradat.... se razbira kako podizveduvaci!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 23-Oct-2013 at 03:03
Originally posted by nylon


Во Кина гинат на патишта по планини изградени пред 50 години. Не гинат на нови автопати. Ако мислиш на претоварените автобуси и сл.

Плус, незначи дека ако ги градат Кинези ќе ги градат по кинески стандарди. Стандардите се предвидени со проектот.

Ова е исто како да кажеш дека ако автопатите ги гради британска компанија ќе се вози по левата страна.

Стандардите се македонски или европски, како и да ги нарекуваме...

 
50 години или 5 години, планина или долина, лично на мене ми е сеедно, бидејќи и кај нас во Македонија не сме нешто поарни, а не гледам ништо позитивно во продолжување по истиот пат, односно по истите стандарди, или уште полошо, по уште полош пат, односно по уште полоши стандарди.
 
Проектот, доколку Парламентот го усвои, а најсигурно ќе го усвои, ќе биде финансиран со кредит од кинеска банка, а истиот проект ќе препорачува стоките, технологиите и услугите кои ќе се набавуваат со парите од истиот тој кредит, да се набавуваат од Кина.
 
Сигурен си дека стоките, технологиите и услугите кои ќе се набавуваат од Кина, ги исполнуваат македонските и/или европските стандарди, и дека истите тие стоки, технологии и услуги нема да бидат прескапи за македонските градежни стандарди ?
 
Originally posted by elnino

бла бла бла
 
прво патот демир капија Смоквица е со европски пари и евроспка фирма го доби тендерот нели, намерно беа кренати критериумите....занчи нема разлика тука, исти се и они и кинезите
 
второ не значи дека е кинеска компанија ке се недобри патиштата, нон сенс е тоа, трето крекате кога не се граде, но и кога се граде, македонштина

 
Што подразбираш под "бла бла бла" и под "македонштина" ?
 
Каде во статијата објавена во пост #662 виде било какво спомнување на автопатот Демир Капија-Смоквица ?
 
Од каде ти е информацијата дека критериумите се кренати и за идните автопати Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид, исто како што беа кренати и за автопатот Демир Капија-Смоквица ?
 
И најважно од се, доколку навистина имаш било какви информации за критериумите за изградба на идните автопати Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид, кои се тие конкретни критериуми ?


Edited by Dexter26 - 23-Oct-2013 at 03:16
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 23-Oct-2013 at 11:07
Под набавување од Кина се мисли на „набавување“ на услугата, односно кинеска градежна компанија на гради. Ваљда нема асфалт, цемент или банкини да се носа од Кина...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 23-Oct-2013 at 12:17
Pa neznam zošto vakvi komentari koga vo tenderot ubavo pišuva najmalku 49% od firmite i materijalite da se od Makedonija
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.373 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.