|
![]() |
|
Коридор 8 |
|
Post Reply
|
Page <1 2122232425 54> |
| Author | ||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#441 Posted: 13-Mar-2014 at 09:51 |
|||
Ќе пушти, зошто да не пушти. Сигурно паланчани нема да одберат климатизиран автобус кој поаѓа навреме и до Скопје стига за 2 часа, туку ќе одберат воз кому до Скопје ќе му требаат преку 3 часа, во кој зимоска ќе се мрзнат и кој речиси секогаш ќе доцни. |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
Bojan10
Senior Member
Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply
#442 Posted: 13-Mar-2014 at 12:07 |
|||
|
Ako za 7 godini od sega bide gotov Z.Koridor 8, bidete presrekni. Toa e nekoj minimum.
Prvava delnica sto udrija temel e veke izgradena, ama delumno ukradena i zapustena, samo ja rekonstruiraat so pari kako odnovo da ke ja gradat. |
||||
|
Од чаламот си патиме!
|
||||
![]() |
||||
katani
Senior Member
Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
Quote Reply
#443 Posted: 13-Mar-2014 at 12:33 |
|||
|
Дано този път нещата бъдат различни! Пожелавам ви го!
|
||||
![]() |
||||
I.M.
Groupie
Joined: 15-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 60 |
Quote Reply
#444 Posted: 13-Mar-2014 at 13:50 |
|||
Кој климатизиран автобус хах.Пролетер сигурно.Многу побрзо со воз ќе стигнат него со тие автобуси. |
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#445 Posted: 13-Mar-2014 at 17:03 |
|||
![]() Сакаш ли да кажеш дека ОВИЕ автобуси немаат клима и конкуренција ќе им биде некој искршен воз? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by phenomenon - 13-Mar-2014 at 17:13 |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#446 Posted: 13-Mar-2014 at 18:31 |
|||
|
недржи тезата која често ја среќавам на овој топик дека на делот од пругата што сега се реконстуира немало потреба од толку вложувања и слични тези.
ако се повратиме наназад колку пати е критикувано зошто не се превземи нешто за да се обезбеди поголема сигурност на железничката инфраструктура, како и да се зголеми брзината од сегашнаите фантастични 50 км/ч кога тоа се прави,нечинело туку требало од тука па натаму да се гради. двојни аршини |
||||
![]() |
||||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#447 Posted: 13-Mar-2014 at 18:47 |
|||
|
Во посебна прилика, вчера слушав Македонец и Бугарин како зборуваа за Коридор 8.
Бугаринот зборуваше со оптимизам каков што не сум слушнал досега, изгледа Бугарите повеќе сакаат овој коридор да стане реалност отколку ние Македонците. Но морам да потенцирам меѓу другото, дека Бугаринот се однесуваше како воопшто да не е запознаен со реалната слика на македонската политичка сцена, па претпоставувам дека од тука и потекнува неговиот оптимизам. Говореше за тоа дека и тие секции од железничката пруга кои биле изградени во 1990-те години ќе мораат да бидат срушени и одново да се градат од темел бидејќи низ нив воопшто не поминал воз и не се одржувани, говореше за тоа дека Македонија посебно се задолжила за Коридор 8 и дека за 2 до 3 години коридорот ќе биде целосно изграден. Лично го жалам и него и неговите сонародници, очигледно појма немаат како функционираат работите во Македонија. |
||||
![]() |
||||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#448 Posted: 14-Mar-2014 at 00:51 |
|||
Дали е тоа така ? Па до Кр.Паланка додека да изградат јас мислам дека и Македонија или неам да ја има или ќе иде многу напред ,а тоа значи дека возовите ќе бидат нови и ќе имаат клима и греење (па нели пуштивме тендер за нови) . А да напоменам дека не верувам дека за тоа време превознициве со автобуси ќе ги променат значајно нивните автобуси за толку време. Возот ќе биде многу побрз од автобусот ,особено ако во меѓувреме не го направат автопатот до Кр.Паланка.
Може да биде и многу побрзо но нема бидејќи нема пари и проекти. Инаку првата делница што и удрија темел е далеку од изградена, незнам дали некогаш си бил но пруга нема на 90% од трасата, долниот строј е во далеку од завидна ситуација, а станиците и стојалиштата скоро и да не постојат. Пругата се гради однови ,местото каде што удрија камен темелник ќе се гради комплетно нов мост кој ќе ја поминува реката и регионалниот пат. А попатните надпатници и подпатници и реконструкции на мостови да не ги споменуваме ,ниту поместувањето на трасата. Штета што не се договоривме да ја направиме таа репортажа за која се договаравме на неколку средби, токму за да нема вакви муабети дека таму има пруга.
Хаха мислам добро познато е ,во Бугарија се известува она што ќе го каже нашиот министер на нивниот министер па тој на своите колеги па тие на весниците и вестите ,но играта се вика расипан телефон. Македонија се задолжи за првата делница (од 30+ км) и таа ќе ја гради 3 години, за втората делница се водат некакви преговори за пари (нели неколку пати беше напоменувано дека парите се обезбедени ама тоа пу пу неважи) ,а за третата и најскапата (приближно 360 милиони евра) нема ни абер ,а тешко дека парите ќе ги обезбедиме освен ако кинезине не се смилуваат. Инаку кутрите тие ако им веруваат на нивните и на нашите медиуми, него да бидеме реални ,да гледавме низ розеви наочари и да верувавме на нашиве политичари и медиуми ние веќе со години се возиме Тирана - Скопје - Софија со воз, а богами и по автопати. |
||||
![]() |
||||
mr bombastic
Senior Member
Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply
#449 Posted: 14-Mar-2014 at 03:43 |
|||
|
Даци незнам која траса си ја гледал, ама јас како што гледам на мапата трасата поминува низ Кетеново а тоа не ми изгледа дека е баш блиску до Кратово, што значи во проектот не мислеле многу на овој град така да кратовчани ќе треба да се изнаодат ако сакаат да фатат некој воз што ќе иде накај Скопје или накај Бугарија
![]() |
||||
![]() |
||||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#450 Posted: 14-Mar-2014 at 04:39 |
|||
|
Јас се извинувам ,сега баш и ја следев трасата каде што е градено и поминува на излез на Кетеново ,а тоа е одалечено околу 9 км од Кратово, но ќе побарам каде е проектот за трасата ,ако го најдам ќе го постирам.
|
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#451 Posted: 14-Mar-2014 at 10:18 |
|||
|
Eве го проектот за трасата:
http://mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/3407/Plan%20za%20vklucuvanje%20na%20zasegnatite%20strani%20MKD.pdf Погледнете ги мапите на страница 6 и страница 7 и ќе видите дека станицата во Кетеново е ПРЕТСТАВЕНА како станица Кратово, што значи дека причините за намалување на брзината не е свртување на трасата кон Кратово како што овде некои наивни членови поверуваа. |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#452 Posted: 14-Mar-2014 at 10:31 |
|||
|
Видете луѓе, реално треба да си признаеме дека 9 километри не никаква километража за една европска пруга. Во западните земји постојат селца и градови кои на доста поголемо растојание од главната железничка мрежа, но ги користат услугите на железницата. Треба да го земеме во предвид фактот дека Кратово досега беше и ќе остане далеку од било кој друг позначаен коридор, освен оваа пруга.
|
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#453 Posted: 14-Mar-2014 at 10:44 |
|||
|
9 километри не е никаква километража за една европса пруга, но 9 километри одење покрај коловозот на непрегледен планински пат е ризикување на животот. Замисли уште да носиш и багаж со себе.
Јас повеќето скопјани што ги знам проблем им е одење 3 километри по права улица по тротоар, а не пак релација каква што е Кетеново-Кратово. |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#454 Posted: 14-Mar-2014 at 12:30 |
|||
Фала за линкот. На страна 6 на сликата пишува дека е Кетеново. Инаку на истата таа слика можеш да ја воочиш разликата помеѓу сегашната траса и таа другата предложена па види колку локално население се губи ,бидејќи другата страна каде што е прегледувана се работи за земјиште кое е ретко населено ( не дека ова е густо населено). И незнам колку ти си се запнал дека ние сме наивни и глупави и дека не е поради тоа ,ако не е те молам кажи ми зашто е ,јас лично имам изнесено зашто не е одбрана една од новите 2 предложени траси едно 10тина страни наназад кога се покажа во јавност физибилити студијата. Edited by daci92 - 14-Mar-2014 at 12:35 |
||||
![]() |
||||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#455 Posted: 09-Apr-2014 at 13:31 |
|||
|
Куманово-Бељаковце (фото: faktor.mk)
|
||||
|
За сè има вторпат
|
||||
![]() |
||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#456 Posted: 09-Apr-2014 at 15:37 |
|||
|
само мал дел од делницата е таков без шини иако целата пруга е во лоша состојбаама не како на сликава а од реконструкцијата нема абер се си стои како порано и нема знаци дека брзо ке се почне со реконструкција
|
||||
![]() |
||||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#457 Posted: 09-Apr-2014 at 16:00 |
|||
|
Axel мал дел нема шини? Кажи ми кога последен пат си бил накај Клечовце или Бељаковце ? Меѓу Клечовце (па пред Клечовскиот мост) и Бељаковце нема ниту толчник а не пак прагови и шини. А помеѓу Шупљи Камен и Клечовце голем дел стојат само прагови и точник, без шини.
Инаку не се работи ниту на мостот кај Клечовце, нема никакви активности по трасата колку што јас сум запознат. |
||||
![]() |
||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#458 Posted: 09-Apr-2014 at 18:14 |
|||
|
даци остај ти јас кога сум бил ти ако имас одено 2-3 пати мислиш дека знаеш се.над 70 % од трасава има шини кази ми сеа кое е повеке 30 или 70 ја последен пат накај бељаковце бев завчера А КОГА БЕШЕ ТИ?Трасава за последниве 3 години ја имам поминато некаде 250-300 пати и знам што зборувам ја не реков дека состојбата со пругава е идеална или добра ама не е толку лоша како на сликава зборувам за целата делница 5 км не се цела делница
|
||||
![]() |
||||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#459 Posted: 09-Apr-2014 at 20:37 |
|||
|
сегашната состојба нема врска со тоа што ќе се прави(ако веќе се прави???).значи ќе се вади чакалот,ќе се тампонира,се ставаат некои фолии,па крупен чакал,....бетонски прагови и шини со повисок напречен пресек.значи било што да има ,тоа ќе се вади
|
||||
![]() |
||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#460 Posted: 09-Apr-2014 at 20:43 |
|||
|
токму така гоко а има ставано колци обележано па едно 8-10 м од постојана линија дали само ке ја исправаат пругата или ке има 2 колосека?
|
||||
![]() |
||||
Post Reply
|
Page <1 2122232425 54> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |