|
![]() |
|
Скопска обиколница [A2/A4] |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 24> |
| Author | |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#161 Posted: 09-Sep-2008 at 22:20 |
|
Ја проаѓав од кај делот што фали кај радишани пред недела дена. Приметив дека подвозникот е офарбат темнозелено. Оној подвозник што е дел од преусмерувашето на патот за радишани. Инаку преусмерувањето е трасирано комплетно со рабници и е тампонирано. Незнам што се чека за асфалтирање, ама со месеци стои во оваква фаза. Како што кажав, приметив единствено дека е офарбан подвозникот. Инаку преусмерувањето ми изгледа далеку потесно од сегашниот пат. Незнам како тамо ќе се разминат две коли, или па камиони. Дали ова е само за едниот смер, незнам. Поназад го имам ова образложено. Во последно време нон-стоп е кал околу овој дел од земјата што паѓа од камионите кои работат на обиколница. Пред некој месец немаше никаква раздвиженост.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#162 Posted: 11-Sep-2008 at 01:21 |
|
Се повозил ли некој по обиколницава во последно време? Ме интересира какво е нивото на сообраќајот... Претпоставувам мизерно... Сакам да направам фотки со посериозен сообраќај, ама изгледа ќе мора да се чека пуштање на целата обиколница за таква работа. (Ваљда ќе биде многу скоро)
Во секој случај ако се повозил некој во последно време, дај нека каже импресии. |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#163 Posted: 13-Sep-2008 at 15:07 |
Јас имам поминато неколку пати... Сообраќајот е ист како од пред 2 месеци... Непостоечки. Останати импресии. Веќе почнува да "старее". Можеби на прв поглед изгледа ОК ама за изострено око како моево... Каналите за дренажа се веќе поднаполнети со земја и полека обраснуваат а веројатно никој нема да ги пипне во следниве ХХ години. Делницата сеуште не е заѓубрена како што треба но ваљда и тоа ќе си дојде на место кога ќе тргне асално сообраќајот, сепак одредена тенденција постои ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#164 Posted: 30-Sep-2008 at 17:11 |
|
Некаде во некое интервју, незнам каде беше, прочитав дека рок за изградба е декември оваа година.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#165 Posted: 30-Sep-2008 at 17:12 |
|
Наминав до делот на кој се работи - темпото е очајно
![]() Ако имотно-правните проблеми веќе не се пречка за градежните работи (како што изгледа на терен), тогаш не знам зошто вакво влечкање ![]() Edited by Cloverstack - 30-Sep-2008 at 17:15 |
|
![]() |
|
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#166 Posted: 07-Oct-2008 at 13:22 |
|
Momentalno nema nikakva potreba od obikolnicata vakva kakva e, polovicna, edinstveno dokolku bide pustena vo upotreba cela bi mozela da koristi. Vozacite ne se glupi da odat pravo otkaj raskrsnicata Momin potok (patem nema nikakva soobrakajna signalizacija koja bi nasocuvala nakaj obikolnicata) otkade im treba 5 minuti da se priklucat kon obikolnicata, a potoa 10 min da se izvozat do Kondovo i da se priklucat na avtopatot nakaj Tetovo. Hrom e pokratka varijanta koja im zasteduva najmalku 5 minuti.
Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 13:24 |
|
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#167 Posted: 07-Oct-2008 at 14:41 |
И за ова се сложувам. Неколку пати споредував што е попрактично и обиколницата е комплетно неупотреблива за граѓаните на Скопје од Карпош, Центар, Кисела Вода па можеби и Чаир. Значи нема никаква логика да се вози северно бидејќи за жал трасата ја избуткаа премногу далеку. Значи обиколницата би била корисна (исклучиво кога би била комплетна) за транзитниот сообраќај и евентуално за луѓето од Гази Баба кои транзитираат до Ѓорче Петров и vice versa. Оваа евентуална логична врска е хендикепирана бидејќи воопшто нема излез од Скопје кон обиколнициата на излезот кон Петровец/Миладиновци. |
|
![]() |
|
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#168 Posted: 07-Oct-2008 at 15:12 |
|
Se soglasuvam deka poradi dalecinata mnogu malku ke im koristi na samite Skopjani. Jas sum npr. vo Cair a devojka mi vo Cento i poisplatlivo mi e da odam standardno preku Zelezara do kaj nea otkolku da odam do Radisani pa do Hipodrom... sepak obikolnicite ne im se vsusnost nameneti na samite gragani tuku na patnicite\tranziterite okolu nego-zatoa i se gradeni od strana na Vladata, a ne od strana na Gradot.
Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 15:13 |
|
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#169 Posted: 07-Oct-2008 at 15:16 |
pa zavisi, obicno gradovite imaat povekje prsteni. Solunskata obikolnica e dobar primer kako moze da mu bide korisna i na gradot (mozebi edinstveniot dobar infrastrukturen proekt vo Solun). Veruvam deka dokolku ne ja izmestea trasata za gluposti obikolnicata kje bese dosta pokorisna i za Skopjani. |
|
![]() |
|
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#170 Posted: 07-Oct-2008 at 15:50 |
|
I Skopje bi mozelo da zaraboti uste eden POLUPRSTEN kako POLUOBIKOLNICAVA dokolku se prosiri
|
|
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#171 Posted: 07-Oct-2008 at 16:19 |
|
Прстените на Скопје се одамна разработени, треба само да се комплетираат. Постои таканаречен голем прстен, внатре во градот, но не игра голема улога затоа што е расцепкан и не функционира како една сообраќајница. Комплетно недостасуваат проектираните булевари „Хрватска“ и „Црна Гора“ како и сегменти од булеварите Србија и Словенија. Но тоа не е ништо ново, ни фалат многу сегменти од примарната сообраќајна мрежа... Зборот ми беше дека нема што да измислуваме топла вода - главните сообраќајни решенија во Скопје се испланирани (и тоа многу квалитетно) уште одамна. Сега конечно треба да се посветиме на нивна реализација, а не на крајно штетни измени во тој концепт какви што туркаат некои групи со сомнителни мотиви (како на пример бришење или преместување на булеварот Крушевска Република, или импровизации со Јужен Булевар, или загрозување на подземниот коридор под плоштадот).
Но без разлика на постоењето на план за таков голем прстен, мислам дека ќе беше подобро од многу аспекти обиколницава да не се поместуваше од оргиналната траса. Како и да е, тоа е веќе завршена работа и нема враќање назад. И ваква како што е, обиколницата ќе биде многу корисна кога ќе се комплетира. Единствено што останува е токму тоа - да се комплетира. Нека престанат да се влечкаат и заебаваат со вака важни работи! |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#172 Posted: 07-Oct-2008 at 17:15 |
|
Како што по ред го читам муабетот така сакав да ви пишам за внатрешниот прсен и гледам Кловер како последен пост ги објаснил работиве. Инаку пред некој ден сум се убедил цврто од потребата за бул Хрватска. Низ железара се создаде таква гужва поради си некоја блокада на бит-пазар. Автобусите за бутел идеа преку железара. Улиците тамо се максимално изронети, изкршени, не ги бива ич. Внатрешниот прстен доколку се докомплетриа може премногу да заврши работи. А за обиколницата еднаш постирав нето за тоа во чија служба треба да биде. Зборев околу тоа дека обиколницата е автопат кој случајно се погоди да биде обиколница на Скопје, затоа и така треба да ја третираме. Незнам зашто би се користел автопат за транфер од едно место во градот во друго, освен во ретки случаеви кога се патува од едниот крај на градот до другиот.
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#173 Posted: 07-Oct-2008 at 17:33 |
|
Се сложувам дека обиколницата е пред за транзит-патниците и камионите и би било добро конечно да ја изградат, затоа што многу луѓе загинале од многубројните камиони кои поминуваат секојдневно, посебно низ Ѓорче Петров.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#174 Posted: 07-Oct-2008 at 19:33 |
Па добро сеа, не е баш случајно што обиколницата се поклопува со коридорот 8. Никаде не се погодуваат така „случајно“ автопати да бидат обиколници... Нема град што има автопатска обиколница а таа да не е дел од „поголемата слика“. Секаде овие работи се поврзуваат и преклопуваат, па така и во Скопје. Факт е дека таа е обиколница и исто така е факт дека без разлика што е дел од некаква поголема слика, нема пречка да биде користена за потребите на внатрешниот сообраќај. Нема зошто да ја третираме теоретски вака или така, туку едноставно да оставиме на кого му одговара да ја користи на било каков начин. А дефинитивно може да биде од голема корист за крајните источни, северни и западни делови на градот, како и за доста приградски населби и села. За многу комбинации е најкратка опција, а дури и каде што е подолга опција, не треба да се потцени разликата помеѓу градска вожња и автопат. Дефинитивно може да прибере доста локален сообраќај кој инаку би поминувал низ градските сообраќајници. Но за тоа треба конечно да се комплетира, а не ќе е лошо и клучката Хиподром да се дооформи. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#175 Posted: 07-Oct-2008 at 22:13 |
|
Се слагам во делот да ја оставиме секој да ја користи каква потреба има и во делот за докомплетирање на клучката Хиподром, иако сега таа комуникација се компензира со улици низ Стајковци.
|
|
![]() |
|
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#176 Posted: 08-Oct-2008 at 22:09 |
|
Sto e so kluckata Hipodrom, se gradi li i ako e taka do kade e rabotata?
|
|
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#177 Posted: 09-Oct-2008 at 02:39 |
|
Вчера поминав. Се гради со ужасно бавно темпо. При крај е, ама таква е уште одамна. Поминувам од таму во поголеми интервали и од поминување до поминување се гледа само минорен напредок.
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#178 Posted: 20-Oct-2008 at 17:37 |
![]() Преусмерувањето е речиси целосно готово. Сега останува да се работи уште на спојките со постојниот пат. Моментално сообраќајот се одвива преусмерено по субстандардни сокаци. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#179 Posted: 05-Nov-2008 at 23:15 |
Ова го извозев пред малку се враќав од Радишани. Готово е 99 посто само оставено е уште еден дел кај раскрсинацата од страна на Радишани да се доасфалтираат уште 10-тина метри гребен асфалт.
Edited by lslcrew - 05-Nov-2008 at 23:16 |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#180 Posted: 06-Nov-2008 at 16:15 |
|
Леле, уште се гради обиколницата
![]() ! Јас мислев дека е готова целосно! Нели имотните проблеми завршија, парите се обезбедени? Што се чека? Ние градиме обиколница колку што е потребно да се изгради нафтовод од неколку илјади километри, секој ден по 10 сантими .
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 24> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |