|
![]() |
|
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
|
Post Reply
|
Page <1 5152535455 60> |
| Author | ||
Еден Дечко
Senior Member
Joined: 24-Nov-2013 Online Status: Offline Posts: 277 |
Quote Reply
#1041 Posted: 05-Mar-2014 at 20:18 |
|
|
Одлично би му стоел на Скопје.
|
||
![]() |
||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#1042 Posted: 05-Mar-2014 at 20:34 |
|
|
Точно ,а и мислам дека инфраструктурата за него би била поефтина него за нашиов класичен трамвај.
|
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2691 |
Quote Reply
#1043 Posted: 05-Mar-2014 at 20:38 |
|
Major Features:
![]() http://www.metrail.com/ Edited by phenomenon - 05-Mar-2014 at 20:40 |
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2691 |
Quote Reply
#1044 Posted: 05-Mar-2014 at 20:47 |
|
Lower Overall System Cost
Overall System Cost—Monorail & Typical LRT Systems |
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2691 |
Quote Reply
#1045 Posted: 05-Mar-2014 at 20:49 |
|
|
Metrail’s unique multiple steering system allows a turn radius below 30 metres, allowing mass–transit networks in locations previously impossible to achieve with conventional rail or other monorail types. ![]() ![]() ![]() A Transponder readers on each bogie. Speed and position are also calculated from motor sensors. B Uniquely coded Passive Transponders are embedded in the track at regular intervals and sensed by readers (A) on each bogie. No trackside wiring required. Network Control
Revenue Collection & Ticketing
http://www.metrail.com/ |
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Danndy
Senior Member
Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
Quote Reply
#1046 Posted: 05-Mar-2014 at 22:29 |
|
фала Phenomenon за линковите ќе се изначитам вечерва!
|
||
|
Traveling.
|
||
![]() |
||
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#1047 Posted: 05-Mar-2014 at 23:11 |
|
|
После сите масакри на Скопје, ова навистина ќе му го врати убавиот изглед на Скопје, се надевам дека ќе се нафатат повеќе на овој проект, и да го отфрлат тој класичен трамвај кој повеќе ке направи гужва него што ќе им служи на граѓаните.
|
||
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Еден Дечко
Senior Member
Joined: 24-Nov-2013 Online Status: Offline Posts: 277 |
Quote Reply
#1048 Posted: 06-Mar-2014 at 00:08 |
|
|
Навистина и јас навивам за некое поиновативно решение кога успеаа да соберат сили за еден куп непотребни проекти, барем трамвајов нека го направат еден од подобрите. Сега кога во поголем дел од светот се бараат иновативни решенија нема место за класичен трамвај затоа што и самите можеме да реализираме дека повеќе хаос би направил, отколку што би ги решил проблемите.
Едит- И од мене благодарност за Phenomenon во последно време го полни форумов со интересни информации и слики вредни за споделување. Edited by Еден Дечко - 06-Mar-2014 at 00:10 |
||
![]() |
||
Lerin
Groupie
Joined: 07-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 95 |
Quote Reply
#1049 Posted: 06-Mar-2014 at 16:43 |
|
|
Не не остајте тоа,поважно е панорамско тркало да се изгради отколку Трамвај,што корист ќе имаат луѓето од трамвај.
|
||
![]() |
||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#1050 Posted: 12-Jun-2014 at 08:28 |
|
|
Уште една епизода од сапуницата наречена „Трамвај во Скопје“...
СВЕСНО СЕ ОДЛОЖИ ПРОЕКТОТ „ТРАМВАЈ“ Градските власти одлучија да го продолжат рокот за избор на партнер за изградба на системот. Наводно, тоа го барале потенцијалните инвеститори Дали и кој ќе инвестира во проектот „Трамвај“ во Скопје? Се чини ова стана вечно прашање што си го поставуваат скопјани, но, и градските власти кои веќе неколку години по ред ја туркаат идејата која никако да стаса до теренска реализација. Надлежните и вчера свесно го пролонгираа терминот за достава на понудите за потенцијалните заинтересирани партнери кои би инвестирале во трамвајот. „Рокот е продолжен по барање на заинтересираните“, накусо информираа од Град Скопје. Сега, крајниот термин за достава на понудите е 1 септември. Од Градот одбија да кажат дали до вчера имало доставени понуди, колку и евентуално од кои земји. Така, и овој пат останува неизвесна судбината на долги години најавуваниот проект, кој го почна Трифун Костовски, а Коце Трајановски продолжи да го тера и во двата мандата. Но, и по речиси пет години тој не успеа да почне со негова реализација на терен. Долго време потроши на избор на консултант за изработка на проектот, а претходно на подготовка на тендерската документација. Лани, пред локалните избори Градот направи обид за избор на партнер, но тендерот беше неуспешен. Понуда достави само норвешкиот конзорциум „Скурдал и Ментит групација“, иако надлежните тогаш рекоа дека документација подигнале повеќе компании. „Комисијата по долго разгледување утврди дека во делови понудата не ги исполнува сите услови и затоа огласот е поништен“, рекоа тогаш градските власти. Инаку, проценето е дека се потребни 243 милиони евра за реализација на првата фаза од проектот. Таа предвидува проектирање на инфраструктурата за лесен шински систем, изработка на елаборат за заштита на животната средина, изградба на линија со должина на траса од 12,1 км (24,2 км во два правци), изградба на станици, депо и друга потребна инфраструктура. Избраниот партнер ќе биде обврзан во оваа фаза да набави најмалку 22 трамвајски возила. Предвидено е партнерот да добие 35- годишна концесија на трамвајскиот систем, потоа да го предаде во владение на градската власт. (Д.Т.Д.) http://www.utrinski.mk/?ItemID=2BD96330AB29C045B2034DA347309FD7 |
||
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Roops
Groupie
Joined: 29-May-2014 Online Status: Offline Posts: 62 |
Quote Reply
#1051 Posted: 12-Jun-2014 at 10:50 |
|
|
Трамвајот го одлагаат ама важно кантине од автобуси ги вратија на улиците.
|
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2691 |
Quote Reply
#1052 Posted: 12-Jun-2014 at 11:38 |
|
Кога веќе купија украински автобуси, зошто мислиш дека нема да купат и украински трамваи? Дури тогаш ќе видиш што е канта над кантите. Edited by phenomenon - 12-Jun-2014 at 11:38 |
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#1053 Posted: 12-Jun-2014 at 12:19 |
|
За вакво нешто шред 5-6 години се зборуваше во Загреб. Иначе и јас сум размислувал за вакво решение но со висечки трамваи за во Скопје зошто трамваите дополнително го оптеретуваат сообраќајот особено раскрсниците. Затоа мислам дека е добро да се разгледат сите можности. Кога веќе до сега немаме инвестирано не би било лошо да се впуштиме во некој пофутуристички проект. |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1054 Posted: 12-Jun-2014 at 13:53 |
|
Секое одлагање на ова лудило треба да го дочекаме со задоволство и со молитва кон Бога за ова лудило никогаш да не стане реалност. Класичен трамвај во Скопје од поодамна е веќе неисплатлива опција, па поради тоа било какво одлагање на реализацијата на таквата неисплатлива опција треба да биде пречекана со акламација од страна на сите ние - обичните скопски смртници. Edited by Dexter26 - 12-Jun-2014 at 13:54 |
||
![]() |
||
Roops
Groupie
Joined: 29-May-2014 Online Status: Offline Posts: 62 |
Quote Reply
#1055 Posted: 12-Jun-2014 at 17:24 |
|
Зошто мислиш дека би било неисплатлива опција,како според тебе би се решил хаосот во скопскиот сообраќај ? Еве на пример според мене,тоа што го откажаа градењето на подземната улица беше маестрален потег,таму спасивме глава,ама во однос на трамвајов мислам дека градот Скопје само ќе добие со негово поставување. П.С. Што спомна Култузин за висечки трамвај,мислам дека градот Скопје нема ни финансиски ни инфраструктурен капацитет за такво нешто,едноставно тоа е научна фантастика за нас во моментов. |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1056 Posted: 12-Jun-2014 at 18:15 |
|
![]() можеби нее неисплатлива инвестиција, ама дефинитивно не е полезна за Скопје и би предизвикала дополнителни проблеми, наместо да реши некои други... во темава наназад многу пати е дискутирано за тоа мене од сета оваа збрка, најодвратен ми е фактот што не се користи шанса за искористување на постоечката железница во скопскиот регион за ЛРТ линии... тие пруги поминуваат низ повеќе од половина приградски населби во Скопје, кои засега се опслужени со автобуски линии, кои дополнително го оптеретуваат сообраќајот во централниот дел на градот, најмногу на К.Ј. Питу, партизанска и Битпазар |
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1057 Posted: 12-Jun-2014 at 19:01 |
|
Забеган ме престигна со неговиот одговор, кој би бил и мој одговор на твоето прашање - класичниот трамвај само би предизвикал нови проблеми, наместо да реши други проблеми. За да не навлегувам подетално во проблематиката, ти предлагам да ги читнеш претходните 50 и повеќе страници од оваа тема на форумов за самостојно да дојдеш до заклучок зошто класичниот трамвај не е решение за хаосот во скопскиот сообраќај. Накратко: Класичниот трамвај е предвиден да учествува во секојдневниот сообраќај на најфреквентните скопски сообраќајници, што однапред го осудува класичниот трамвај на пропаст, бидејќи наместо да го намали сообраќајниот метеж, класичниот трамвај само ќе го зголеми истиот. Класичен трамвај можеби би бил решение за сообраќајниот хаос во Скопје пред 30 години, кога сообраќајниот хаос и не бил толку интензивен и забележителен како денес, но денес, во втората деценија на 21-от век, во Скопје со 1 милион жители и градежна експанзија во најстрогиот центар на градот, што придонесува за уште повеќе жители и за уште повеќе возила, класичниот трамвај каков што градот Скопје планира да го реализира, е веќе застарена и тотално неисплатлива инвестиција. За среќа, има алтернативи на класичниот трамвај во Скопје. Една од идеите кои многумина членови на форумов ја промовираат, е идејата за брз трамвај или LRT, односно денивелиран трамвај кој ќе биде изолиран од остатокот од сообраќајот, а ќе се движи по средината на булеварите, каде што денес има зеленило. Ваквата идеја најизводлива е на булеварот Партизански Одреди во Скопје, но градот засега се прави глув, слеп и нем на ваквата идеја. Друга идеја, која за мене лично е најприфатлива, е изградба на подземна железница, односно метро, што на подолг рок би требало да го реши проблемот со сообраќајниот метеж во Скопје. Аргументите на мнозинството членови на форумов, а претпоставувам и на тебе, е дека тоа е премногу скапа инвестиција. Пред 2 или 3 години и јас верував дека навистина подземна железница во Скопје е премногу скапа инвестиција, но сега кога почнаа да излегуваат на виделина најразни ревизии и завршни сметки за бројните објекти и споменици од проектот Скопје 2014, кој од поодамна ја надмина бројката од половина милијарда евра, дојдов до заклучок дека парите дефинитивно не се проблем, туку интересот, желбата и волјата кај градските власти. Ја поддржувам и идејата на Култузин за висечки трамвај, бидејќи и тука станува збор за денивелиран трамвај кој ќе биде изолиран од остатокот од сообраќајот. Твојот аргумент е дека Скопје нема ни финансиски, ни инфраструктурен капацитет за реализирање на ваквата идеја, но моето лично мислење е дека ако може дополнително да се фрлаат милиони евра за дополнителни и/или непредвидени завршни работи на староновиот скопски театар и на бројни други објекти од проектот Скопје 2014, како и на нова фонтана на плоштад Македонија, која никогаш не беше планирана според оригиналниот проект Скопје 2014, тогаш дефинитивно можеме дополнително да се задолжуваме и да фрламе пари за висечки трамвај или за подземна железница. Како што веќе спомнав, пред 2 или 3 години и јас верував дека парите се проблем, но повеќе не верувам во тоа. Гледаме како владата и градските власти без никакво двоумење ги задолжуваат градот Скопје, државата и граѓаните за секакви глупости, па од тука јас лично дојдов до заклучок дека парите дефинитивно не претставуваат проблем, туку интересот, желбата и волјата на властите. Edited by Dexter26 - 12-Jun-2014 at 19:37 |
||
![]() |
||
Roops
Groupie
Joined: 29-May-2014 Online Status: Offline Posts: 62 |
Quote Reply
#1058 Posted: 12-Jun-2014 at 20:03 |
|
|
Хм,не знаев дека ќе стане збор за класичен трамвај,мислев дека ќе биде изолиран од сообраќајот,односно ќе си има своја лента и маршута.
Во тој случај се согласувам со вас,на тој начин само би се отежнал сообраќајот и зголемил метежот. Метро сите сакаме,метро би било сон,само ми звучи нереално......добро сепак Скопје и не е толку голем град засега,за наши услови е голем ама за светски не баш,така да тешко дека вреди да се фрлат толку пари. Реално и максимум е да се очекува некој трамвај,еве со малку среќа и памет на градските власти изолиран или висечки,иако како што стои ситуацијата и тоа е научна фантастика. А за тоа последното што да се каже,смешно и жално на што се фрлаат пари кај нас се гради фонтана на плоштад без никаква цел,се планира градба на панорамско тркало нешто што ќе кошта страшно многу за наши услови,со тие пари колку тротоари,гола земја ќе се асвалтираше,улици ќе се проширеа,згради ќе се оправеа....... |
||
![]() |
||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#1059 Posted: 12-Jun-2014 at 20:25 |
|
|
Веројатно комбинација од надземна и подземна железница би било идеалното решение - надземна во оние делови каде што теренот и условите го дозволуваат тоа, односно во преградијата, а подземна во централното градско подрачје.
|
||
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1060 Posted: 12-Jun-2014 at 22:46 |
|
И на мене тоа ми делува како прифатливо решение. Всушност, според тоа што го слушам, така напредува подземната железница во Белград, мнозинството трамвајски линии се над земја, но веќе има некои линии кои се префрлени под земја бидејќи веќе се гради подземната железница. Edited by Dexter26 - 12-Jun-2014 at 22:46 |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 5152535455 60> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |