![]() |
![]() |
![]() |
Продолжување и проширување на булевар Х.Т.Карпош |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Author | |
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() Posted: 27-Sep-2010 at 12:39 |
Бутел ќе се поврзе со обиколницата | Идната пролет најверојатно ќе продолжи изградбата на улицата Христијан Тодоровски-Карпош кон скопската обиколница, со што подобро ќе се поврзе општината Бутел со градот. Во моментов се изработува идејниот проект за овој зафат, по што ќе следува подготовката на основниот проект, за во 2011 година да почне да се работи на терен, нé информира градоначалникот Петре Латиновски - Ова е капитален проект за општината Бутел. Изградбата на булеварот Словенија пред три години придонесе за подобра комуникација со остатокот од градот. Со изградбата на улицата Христијан Тодоровски-Карпош и нејзиното поврзување со обиколницата на сличен начин се планира да се реши уште еден сообраќаен проблем - вели Латиновски. Ова е многу важна сообраќајна артерија како за општината Бутел, така и за жителите на општините Чаир, Гази Баба, Шуто Оризари и Чучер-Сандево, кои ќе можат да ја користат обиколницата избегнувајќи го густиот сообраќај во градот. Со изградбата на улицата Бутелска, булеварот Словенија и со реализација на овој проект жителите на Бутел ќе бидат најдобро сообраќајно поврзани за разлика од сите општини во градот. Овој проект има и големо економско значење, што се рефлектира со сé поизразената изградба на стопански и станбени објекти. Сето ова придонесува за намалување на невработеноста и за економскиот развој на општината - истакна Латиновски. Проектот за изградба на улицата Христијан Тодоровски-Карпош единствено може да запне околу откупот на приватните парцели низ кои таа треба да помине и решавањето на имотноправните односи со дел од земјиштето. Автор: Ж.В. |
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Креирав нова нишка, бидејќи веќе одамна се збори за овој проект, а веќе имаме и најавен датум.
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
off the record: ЈЕС!
![]() И меѓу другото, "жителите на Бутел ќе бидат најдобро сообраќајно поврзани за разлика од сите општини во градот" е преувеличена лага, барем додека не се прошири Цветан Димов на 6 ленти. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Еве ја ситуацијата опишана во ГУПот. Најголема придобивка на оваа сообраќајница ќе биде конечното решавање на хаосот обележан со црвеното кругче. Косата улица би требало да ја снема, и на нејзино место да се направи продолжение на Боца Ивановска (и соодветната раскрсница со Бутелска), со што ќе се избегне сегашната ситуација кога доаѓаат возила од 6 правци, а притоа нема ниту семафор, ниту кружен тек.
За самиот булевар, јас би избрал траса што не е толку свиткана (ме потсеќа на мостот кај железничка). Знам дека најверојатно се труделе да ги избегнат куќите (кај ознаката 48 7H11 -37 - 9) меѓутоа и после нив можно е да се направи поелегантна кривина од оваа. ![]() |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Се работи за поврзување на следниве точки:
42° 1'32.87"N 21°27'2.77"E и 42° 2'22.85"N 21°27'16.39"E Навистина исклучително значајна врска од повеќе аспекти, од кои би ги издвоил како најбитни: - докомплетирање на една од поважните сообраќајни оски на градот - поголема достапност и искористеност на северната обиколница - растоварување на Бутел од голем дел од сообраќајот што реално нема потреба да помине на сред населба Но во објавата ме плаши она „најверојатно“ што се однесува на реализацијата на проектот, како и последната реченица со запнувањето што ми изгледа дека сигурно, а не дека може да запне... Па најдобро да се зафатат турбо со решавање на имотно-правните работи уште од сега, а не догодина тоа да биде оправдување за нереализација. Исто така нејасно останува дали се работи на проект за булеварско решение (какво што е предвидено со ГУП-от) или обична улица. Реално мислам дека и обична улица во догледно време сосема би ги задоволила потребите, ама сепак би преферирал да се направи булевар и тоа прашање да се затвори. Edited by Cloverstack - 27-Sep-2010 at 13:04 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ваквото искривување е делумно поради куќите, а и поради тоа што има тука некое брдо мало со благи нагиби па во рамки на стандардни и поголеми радиуси да се избегне непотребно искачување и симнување. А и нема ништо лошо во тоа да има радиуси ако тоа е според дозволиви радиуси и во рамки на стандарди за планирање. Проблем е кога се импровизира со невозможни радиуси и крпеници како новиот мост, тука не би било проблем да се избегнат куѓите, напротив пожелно е. Не сме северна Кореја да проектираме прави линии по секоја цена непотребно. Затоа се измислени тие стандарди. Овдека може би е и можно првовремено да се насочат силите и да се иде кон изградба на едниот коловоз, не е ова таков тип на зафат што захтева изградба на двата коловоза одеднаш како на пример тунелот во Кисела Вода за кој зборувавме неодамна, па да се овозможи сообраќајот па потоа без притисоци да се изгради и втората, што е доста чест и практичен случај низ Скопје.
Во однос на проблеми со експропријација не гледам дека посебно би се јавиле големи проблеми освен со таа една куќа непосредно до клучката и лозјата кои изгледа биле под некое земјоделско стопанство до пред некое време па сега најверојатно се заглавени во денационализациски постапки. Но ако си прејудицираат вака проблеми и креваат раце а приори нема ни да ги решат. Затоа уште сега нека се зафатат, да не им биде после тоа трн во изградбата. Инаку за таа кривата улица, (се сеќавам како дете кога ја правеа, живеев во близина), незнам зашто така криво ја направија. Барем од западниот крај можеше да се направи според планот и да се формира раскрсницата како што е планирана. Моја проценка ~ 2 до 2,5 милиона евра. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.mk/?p=22702 |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Градот Скопје требаше да превземе и некакви мерки на улицата Христијан Тодоровски Карпош во делот каде што се спојуваат 4 ленти во 6 ,тој дел е критичен ептен... со мои очи многу коли сум видел како идат право наместо да вртат лево,а тоа може да дојде до предизвикување на директен судар, фала богу тие што живеат во Скопје го знаат овој проблем во овој булевар и досега не се десило некоја голема трагедија, али не се сложувам дека оваа улица има многу гужва ,но поврзувањето со обиколницата би било големо олеснување за Скопје.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
Se soglasuvam so @Cloverstack mnogu e vazno urbanisticki pravilno i celosno da se resi, dali ke bide bulevar ili pak sekoj objekt ke si napravi komercijalen prv sprat a zatoa pak nema da ima svoj parking ili ke ima vo dokumenti ama ke go koristi kako otvoreno skladiste a kolite pak ke se parkiraat na bulevarot.Dokolku se izraboti i urbanisticki plan za levata i desnata strana na bulevarot navreme, ke ima pravilni pristapni patista i nema da se sozdade dzunglata od Cvetan Dimov. Inaku sigurensm deka pred da zavrsi bulevarot veke levata i desnata strana ke e parcelizirana i ke se izgradi urbana sredina ... Sreka komunizmot ni ostavi nekoj red i mir vo urbanizmot, inace maf ke ni bese rabotata, od pravenje ulici pa potoa nivno prekopanje za instalaci pa pak krpenje na istite. Se nadevam deka barem ovdeka ke go nema toa...!?
![]() ![]() ps: So ova samo ke se namali guzvata na Butelska...
Edited by Portal - 13-Feb-2013 at 13:13 |
|
![]() |
|
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
ЌЕ СЕ ПРОШИРУВААТ ДВЕТЕ ДЕЛНИЦИ НА ЦЕНТРАЛНИОТ БУЛЕВАР ВО ОПШТИНАТА Еден милион евра за помал метеж во Чаир Нови сообраќајни ленти ќе добијат „Христијан Тодоровски-Kарпош“ и „Цветан Димов“. Станува збор за една иста улица со две имиња, која почнува кај Јаја-паша и води до населбата Бутел Околу милион евра ќе чини проширувањето на булеварот Христијан Тодоровски-Kарпош во Чаир, во должина од 600 метри - од „Џон Kенеди“ до „Рокомија“. Тоа е делот каде што се наоѓа општинската зграда на локалната власт во Чаир. Edited by Portal - 14-Feb-2013 at 01:21 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Повторно се актуелизира идејата за поврзување на булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ со скопската обиколница
![]() Градот Скопје претстојните пролетни месеци ќе ги искористи за изработка на основниот проект за инфраструктура за булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“, на потегот од крстосницата со булеварот „Босна и Херцеговина“ до врската со Скопската обиколница. Оваа недовршена сообраќајница во главниот град ќе им овозможи на жителите од населбите Бутел и Радишани да добијат алтернативна патна врска со центарот на Скопје. Проектната документација за трасата во наредните четири месеци ќе ја изработува фирмата „Геомап Дизајн“ од Скопје за сума од 1.068.254 денари. Продолжувањето на булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ е планирано да се одвива во две фази. Паралелно со изработката на проектната документација, како еден од приоритетите на градската власт за 2015 година е проширување на постоечката траса од оваа скопска сообраќајница. Од буџетот на Град Скопје се издвоени средства за реконструкција и надградба на булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“, на потегот од улицата „Џон Кенеди“ до крстосницата со улицата „Рокомија“ во должина од 600 метри. За отпочнување на градежните активности на овој дел е неопходно најпрво да се расчистат имотно – правните односи, ако се земе во предвод дека уште од 2013 година постои потпишан договор за реализација на овој проект. http://www.build.mk/?p=43859 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Пред некое време одев за Радишани и одвај го најдов вистинскиот пат.да немав Мапс на мобилниот можеби и немаше да се снајдам.врти лево,па низ сокаци,па заобиколи,па.....
![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Дај конечно нека мрдне од мртва точка ...
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
За проширување на на булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ ќе се вложат над 3 милиони евра
![]() Градот Скопје објави оглас за избор на градежна компанија што ќе го проширува булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ во општина Чаир, на потегот од улицата „Џон Кенеди“ до улицата „Рокомија“, во должина од 600 метри. Градската власт проценува дека зафатот ќе чини околу 3,2 милиони евра. Сите заинтересирани компании за учество во градежните работи треба да ги достават своите понуди до 19 октомври. #Покрај на делот што е веќе изграден, градските власти во изминативе неколку месеци работеа на основен проект за инфраструктура за оваа сообраќајница, на делот од крстосницата со булеварот „Босна и Херцеговина“ до скопската обиколница. Со целосната реализација на идејата, булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ за граѓаните на општина Бутел ќе претставува алтернативна транспортна врска кон центарот на Скопје, односно ќе го олесни движењето кон улицата „Цветан Димов“ во Чаир. Реконструкцијата и проширувањето на првата фаза од оваа сообраќајница се оддолжува веќе неколку години наназад. http://www.build.mk/?p=46468 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
зарем ќе им текне конечно дека тоа што е потребно на градов е да се доизградат прекинатите булевари?
и ова е само еден... што правиме со Гоце Делчев - АВНОЈ, Климент Охридски, Северниот булевар, односно поврзување на бул. Словенија со Србија и со Ѓорче Петров? или пак продолжувањето на Илинденска до обиколница? ние немаме сообраќајни метежи поради големиот обем на сообраќај или поради тоа што постојат улици со две ленти... имаме метежи затоа што после 50 години, сеуште не ни се решени основни проблеми на генерално ниво, било тоа да се самите делници, или нивните вкрстувања |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
3 МИЛИОНИ евра за 660 метри!
1 лента+ и реконструкција од 660метри 3 милиони евра! Па и тие 1 милион за Трета македонска бригада во должина од 1.200 метри се многу |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
овде вероватно има и експропријација
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Има многу куќи до тротоарот, од страната на ридот Гази Баба. Иако мислам дека поголемиот дел од нив се дивоградби, па не гледам причина за експропријација.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
Dali ima nekoj videno Dup od toj del na trasata po Cvetan Dimov bulevarot, da vidime na koi strani e prosiruvanjeto i navleguvanje na trasata na imotite i kukite... Od opstina Cair nema nikakvo dup... ne se transparentni
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |