|
![]() |
|
Автопат Кичево - Охрид |
|
Post Reply
|
Page <1 89101112 45> |
| Author | ||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#181 Posted: 06-Apr-2015 at 11:06 |
|
Mislam deka e planirano od Trebenista do Struga da ima avtopat. |
||
![]() |
||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#182 Posted: 06-Apr-2015 at 11:10 |
|
|
Нека се префрлат новиве фотки и на оваа страница...
|
||
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#183 Posted: 06-Apr-2015 at 11:42 |
|
|
Само со две ленти по насока ќе биде?
100км/х ограничување? |
||
![]() |
||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#184 Posted: 06-Apr-2015 at 12:01 |
|
|
Има некоја грешка , не е магистрален пат за 100 км на час туку кога се најави рекоа до 120км на час но најчесто 110 како експресен пат. Второ на сликава пишува сума од 411 милиони евра а првичната сума беше 274 милиони (на првата или втората страна од нишкава ја има во некој пост) за потоа при потпишувањето да биде 375 милиони. До 411 милиони има уште 36 милиони ,каде одат тие пари ?
„Должината е 57 километри, а инвестицијата е вредна 375 милиони евра“ извадок од тука. Инаку Фичот тоа уште од старт беше кажано ,не е автопат туку експресен пат. |
||
![]() |
||
Navigator
Senior Member
Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply
#185 Posted: 06-Apr-2015 at 12:09 |
|
|
Во договорот стоеше дека вредноста е 375, со најмногу 10% за непредвидени работи. Изгледа одма ги "допредвиделе"
Или ја пишуваат максималната сум, што малку нема смисла.
А за тоа дека ќе биде експресен наместо автопат, барем јас не се сеќавам да кажале. На пример, за Охрид-Св.Наум кажаа дека ќе биде експресен, или за Струга-Ќафасан. За овој цело време се зборува дека ќе биде автопат. Баш и јас се зачудив кога прочитав 4-lane motorway. |
||
![]() |
||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#186 Posted: 06-Apr-2015 at 12:21 |
|
|
Се извинувам , бил автопат ,мислев дека нема дополнителни ленти за запирање но имало.
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#187 Posted: 06-Apr-2015 at 13:13 |
|
|
6.5 mil evra za 1 kilometar? Ajde kje vidime, ni ostanuvaat uste 2.8 godini 😁😁
|
||
![]() |
||
Bojan10
Senior Member
Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply
#188 Posted: 06-Apr-2015 at 13:25 |
|
|
Читав нешто на Skyscraper ама не разбирам добро. Нека истражи некој колку се плаќа во другите држави. Да не шпекулираме. Зошто на форумов има секакви, и добронамерни и партиски напалени.
За провизија не се ни сомневам дека земале, колку тоа е прашање. ЕДИТ: Инаку, од сликава тунелот ми делува аматерски во споредба со оној од Демир Капија - Смоквица. Edited by Bojan10 - 06-Apr-2015 at 13:33 |
||
|
Од чаламот си патиме!
|
||
![]() |
||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#189 Posted: 06-Apr-2015 at 14:02 |
|
Да не ја крева цената тоа што ќе има 55 мостови? |
||
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#190 Posted: 06-Apr-2015 at 14:07 |
|
|
Гледав некои бројки, грчкиов Егнациа Одос коштал преку 10 милиони по километар (околу 6.7 милијарди евра) при што повеќе од пола од парите се потрошени за ~90км во мостови и тунели. Башка фултајм 6 ленти се (освен тунелите де).
Edited by fichot - 06-Apr-2015 at 16:09 |
||
![]() |
||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#191 Posted: 06-Apr-2015 at 14:21 |
|
|
Цената од 6.5 милиони за километар е повеќе од одлична а уште подобар е кредитот кој има минимална стапка на камата. 55 мостови и тунелите се скапа работа така да повторно цента е одлична. Само да напоменам ,за Демир Капија - Смоквица извдвоивме нешто над 250 милиона за 28 км со што цената доаѓа до околу 9 милиона за км.
|
||
![]() |
||
Svarog
Groupie
Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply
#192 Posted: 06-Apr-2015 at 14:45 |
|
|
Стапката можеби е минимална, но сепак крајната сума и тоа како не е. Пред се поради тоа што овој кредит е целиот условен од бројни клаузули. Тоа значи дека мора на автопатот да работи кинеска компанија, голем дел од материјалот да биде увезен од Кина, на клучните позиции да има Кинези.... Тоа значи дека наместо да се избере пазарната најсоодветна цена (понуда) се одбира понуда која е условена со клаузули што автоматски не е онаа најсоодветната. Всушност оваа цена на автопатот е цена што кинсеката компанија ја предвиде вклучувајќи ги сите оние инпути што таа самата ги селектира. Тоа значи дека, иако кредитот е по ниски каматни стапки, во главнината има цени кои не над пазарните. Се на се, позитивноста на ниската каматна стапка е под негативните импликации што произлегуваат од тие клаузули. Ете и една од причините зошто овој автопат е над просечната цена за километар.
|
||
![]() |
||
elnino
Senior Member
Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply
#193 Posted: 06-Apr-2015 at 15:30 |
|
|
само Македонски шуми имат инкасирано за трајно одземање на шумско земјиште заедно со дрвна маса околу275милиони денари
|
||
![]() |
||
daci92
Senior Member
Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply
#194 Posted: 06-Apr-2015 at 15:58 |
|
Истото го имаме и на Д.К.-Смоквица па не видов дека некој се жали ,а пак кредитите се со поголеми стапки и на тој тендер нема услов наши компании да работат 49 посто од работитте ниту материјалите да бидат наши, таму грците одлучуваат што ќе биде и што ќе се користи. Цената е поефтина од таа на горе спомената делница и е приближна до нормалната цена, дури за овој регион би рекол дека и 8 милиона по км не би биле многу ако споредиме со 9 на другата делница. Не постои просечна цена за километар, еден километар може да кошта и 2 милиони но и 25 милиони, тоа го гледаме од светски примери, се зависи од многу фактори. Секоја цена за секој регион е специфична поради специфичното земјиште. Побогу па во источна и во западна немаме исто или слично земјиште за да споредуваме цени на автопатите а не пак во Македонија и Шпанија или Германија. |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#195 Posted: 06-Apr-2015 at 16:00 |
|
|
Кинезите го имаат само надзорот.Фозички работници немаат,како ни материјали.Све е тоа од наши фирми.За цената веќе пишав дека самите незнаат ни приближно каква ќе биди.на некои места каде очекувале да наидат на карпи,испадна дека све е земја па копањето е полесно и поевтино.Негде е обратно .На еден од мостовите неможат да најдат основна карпа,колку и да копаат наидуваат на змеја и песка,па тука треба да се стави огромно количество на армиран бетон,па тој мост ќе биди поскап.
Во принцип,геолошките испитувања се направени лаички,речено `од око` и тоа многу ќе влијае на цената. Провизијата нема да ја коментирам многу,бидејќи знаеме дека ја има во секој проект,разликата е само кој ја зема |
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#196 Posted: 06-Apr-2015 at 17:05 |
|
Да Џоле во право си , ниту не мислев нешто негативно во коментарот. Сепак не знам за наши стандарти пак многу, да се инвестираат нема гајле баш супер ама сепак нешто коруптивно ми мириса. |
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#197 Posted: 06-Apr-2015 at 17:09 |
|
Maximum speed 100 km/h?
|
||
![]() |
||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#198 Posted: 06-Apr-2015 at 17:50 |
|
|
Јас знам дека најавија автопат со 3 ленти во правец и 130мк/ч. Ова во споредба со тоа е лимонада!
*Кога правите споредба со Грција земете ги предвид и лентите, 1км со 2 и 3 ленти не чини исто. |
||
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#199 Posted: 06-Apr-2015 at 18:01 |
|
|
Кога го ограничија ова на 100км/h?Ајде планинскиот дел ама цела траса да е оваа брзина нема логика.
|
||
![]() |
||
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#200 Posted: 06-Apr-2015 at 18:12 |
|
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 89101112 45> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |