![]() |
![]() |
![]() |
Метро во Скопје? |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678> |
Author | |
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
pretpostavuvav, ama mnogu luge go imaa objaveno pa si vikam aj mozda ima nesto
![]() |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Наидов на една мапа за потенцијални метро линии
![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
![]() Ако се проектира и се изведе ЛРТ до Скопски аеродром во наредните 20 години на база на веќе постоечката траса (секако со реконструкција и неколку пропатни станици) Маџари, Транспортен центар, можеме да бидеме задоволни. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
железничките траси можат да опслужат еден куп населби, а се што треба да се направи е да се купат возила и на одредени места да се направат постојќи, што е прилично евтино, за разлика од некои комплицирани траси за кое е потребно да се фрли поголема пара
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
Точно, волку линии има во Лондон, една линија во наредните 10=20 години би било ок за Скопје. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Приоритети луѓе!
Мора прво да завршиме со „разубавувањето“ на градот (барем во старото јадро од ЃП до НЛ). Среќата на луѓето зависи од тоа. |
|
![]() |
|
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
Така е, секаде мора да има приоритети, ако еден Белград може да има само половина линија од метро, тоа значи дека ќе почека кај нас. Впрочем имаше тендер, никој не се јави. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Картата на метро линии во Скопје е во најмала рака несериозна. Во секој град каде што е изградено метро, станиците се наоѓаат на локации каде што има огромна фреквенција на луѓе, или пак се очекува во наредните децении да го има тоа. Самата карта би била интересна, под услов Скопје да стане милионски град, кој би се проширил кој оние места каде што се вцртани метро линиите. А ова можеби би се случило после децении, ако некогаш воопшто и се случи.
На Скопје му треба железничка врска со аеродромот од главната железничка станица. Ако овој проект успее, сметам дека во втората фаза треба да се гради градска железница, до оние правци каде што има обем на население што може да се превезе со воз. Тоа е насоката Драчево и насоката Ѓорче Петров, во комбинација на правецот кон аеродромот. На ова треба да размислуваме. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Булеварската мрежа не ни е оформена која чини смешна сума во однос на метро...
Се слагам со Бојан дека треба аеродромот да се поврзе со шински превоз. Патувам често и одењето до SKP ми е најголем проблем во однос на целото патување. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
кај нас не постои такво нешто... нема нити визија нити пресметка за тоа што би му требало на Скопје во иднина и со какви проекти треба да се припрема |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Glava ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Sep-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
![]() ![]() |
Очигледно градските власти немаат смелост да загризат поголем инфраструктурен проект (од типот на транвај, тунел а за метро и да не збориме) од страв дека тој проект ќе им изеде најголем дел од буџетот. Вака им е многу полесно да ги придобијат гласачите преку изработка на поголем број на поситни проекти.
Од друга страна можеби и навистина отварањето на проект од типот на Метро му доаѓа исто како и изградбата на проектот Скопје 2014 - непотребно луксузирање во услови кога во многу делови од градот основни работи сеуште не се решени. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
луксузирање е луксузирање, ама кој ќе биде бенефитот од тоа луксузирање? за ралика од спомениците на пример, за кои што не можам за ништо да ги користам, со ЛРТ/метро линија би можел да стигнам насекаде низ градов за многу брзо време... плус со форсирање на јавен превоз се намалува сообраќаен метеж и загадување зошто инаку стално се пека дека средствата кои се трошат на Ск2014 може да одат за многу поприоритетни работи клучни за развој |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
shrink ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
Значи горе мапата е ставрно смешна, океј ако на пример некои делови од линиите се можеби само железница која е на површина може и не е толку страшно, ама за Скопје ако се гради подземна железница најверојатно би била потребна само во делот Влае до Аеродром, можеби и само до железничка, се останато би требало да биде надзмено. Не дека не би било добро и тоа да биде подземно но сепак тоа би чинело многу повеќе.
Трамвај е добра идеја или било добра идеја но веќе не е, бидејќи нема да направи разлика во сообраќајниот хаос. Едноставно трамвајот пак би одел по веќе постоечките сообраќајници а не по посебни. |
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
super sto si pravite planovi za metro, ali parite otidoa veke za "pobitni" proekti
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Каде сме ние, а каде се другите...
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Да ама кои ни беа приоритетите изминатава декада
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не се сложувам целосно со мапава. Земјите од Балтикот, Словачка и земјите од западниот дел на Балканот (со исклучок на Белград) се состојат од мали градови со популација помала од 1.000.000 жители. На помали градови не им требаат метро системи, а и лично сметам дека ниту е цивилизациски еманципиран, ниту пак државата е потпомогната од поголеми странски фондови за воопшто да размислува за изградба на метро во Скопје.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не се согласувам. Не постои прецизна дефиниција на метро систем, односно тенка е линијата помеѓу метро систем и ЛРТ како два најкористени концепта за кои дискутираме. Дополнително, ниту еден град на планетава не зависи само од метро систем или само од ЛРТ туку се работи за комплексни транспортни системи каде спаѓаат и автобуси, тролејбуси, жичници, „успињачи“ итн итн. Дека големината е релативен критериум е еве Лозана каде на градска популација малку поголема од Битола а метро популација попала од градската популација на Скопје има траса од 6 километри со 14 станици. Во Брисел постои ЛРТ линија која во голем дел е водена под земја. Веројатно многу слично доколку би се закопале линиите под Партизанска и Јане Сандански во плитки "dig and cover" тунели. Во Сеул големи делови од метрото се надземни па делат и иста инфраструктура со железницата. Дури и идеално да ја испланираат надземната ЛРТ траса Ѓорче-Лисиче (во што се сомневам) повторно нема да може да биде замена за една комплетно одвоена независна траса која и онака треба да понира кај плоштад (иако веќе најавија дека нема да понира него ќе врти преку Рекорд). Можеби е скапо да се размислува за другите линии кои би му требале на Скопје, пред се кон северните делови на градот и спрема Драчево, но мислам дека оваа главна неприкосновена линија која ја има во секој план треба да оди под земја.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Инаку од мапава, од градовите/земјите кои немаат метро, Вилниус и Рига имаат некои планови за метро кои претпоставувам во догледна иднина и ќе се активираат.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |