![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | |
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() русија наскоро со 11 метроа [1] нормално кинезите без конкуренција со 23 и со нови 15 во изградба http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_metro_systems#List туку Турција пријатно ме изненади со 5 уште малку и на секои 10 милиони жители по едно, добра статистичка компарација за кај нас т.е. амбициите на форумашите тука |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ништо чудно,и кај нас го има(скоро секогаш)
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Тоа не е ништо. Погледнете го ова:
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
чудното е што е метро во прашање, па тро поклаустрофобично, ем за град ко Москва и неверојатно, исто тоа старите композиции немаат сензори, па штом ти фати врата пљачките или нешто поситно остана да висиш така |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Кина го произведе првиот трамвај на водород
Кинеската компанија Сифанг го произведе првиот трамвај со водородни горивни ќелии во светот. Иновативното возило веќе излезе од фабриката на компанијата во Кингдао, провинцијата Шандонг. ![]() Tрамвајот има капацитет од 380 патници, а местата за седење се 60. Дизајниран е со многу ниска платформа – 37,8 сентиметри од шините за да се олесни качувањето и слегувањето на патниците. Според извори од компанијата развојот му траел околу 2 години, во кои со помош на истражувачки институции се дозволени клучни технолошки проблеми. Трамвајот ги исполнува сите еколошки барања и не ја загадува природата. Единствено што ќе одделува, додека се движи, е вода. Според информациите во кинеските медиуми, со едно водород полнење трамвајот може да измине 100 километри со просечна брзина од 70 километри на час. Полнењето трае само 3 минути. Просечната должина на една трамвајска линија во Кина е 15 километри. Водородните горивни ќелии се нови, еколошки извор на енергија кој веќе наоѓаат примена во автомобилите. http://vecer.mk/ekonomija/kina-go-proizvede-prviot-tramvaj-na-vodorod |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Незнам дали знаете,мисијата Аполо13 која имаше хаварија на патот до месечината,беше заснована на овие водородни ќелии.Тие 21 ампер кои беа граница која можеше во тие хавариски услови да ги даде погонот,беа добиени од проток на водород и кислород низ пакети од горивни ќелии.
Само што во меѓувреме 40-50 години истите тие ни продава финти да ја користиме нафтата,а глеј-имало веќе спремно решение за енергија. |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Овие трамваи на Шкода во Будимпешта ми се посимпатични од тие во Прага.
![]() Edited by jyvation - 09-Apr-2015 at 16:26 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Развој на системот на подземна железница во Минск, Белорусија
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() Етиопија ја доби првата трамвајска линија ![]() Властите во главниот град на Етиопија, Адис Абеба неодамна ја пуштија во сообраќај првата трамвајска линија не само во таа земја туку и во цела Субсахарска Африка. Воведувањето на трамвај е проект што во голема мера е финансиран од Кина, што се смета за важен чекор на соработка. Двете трамвајски линии долги 34 километри и со капацитет од 60.000 патници дневно, ги изгради Кинеската железничка градежна компанија (China Railway Engineering Corporation). Вредноста на инвестицијата е 475 милиони долари од кои 85% се финансирани од страна на кинеската „Ексим банка“. ![]() Трамвајскиот превоз го субвенционира државата, а цената на билетите, во зависност од должината на патувањето, изнесува од 0,08 до 0,25 евра. Трамваите за кои шините и останата опрема се поставувани три години, ќе го олесни превозот на петте милиони жители на Адис Абеба кои досега користеле застарени и лошо одржувани автобуси и комбиња. ![]() Во текот на последната предизборна кампања, во мај оваа година, државната власт повторуваше дека трамвајот е „симбол на модернизацијата и симбол на нова Етиопија“. Владата во Етиопија се потпира на Кина и во врска со други големи проекти: железница, автопати, хидроцентрали и сл. http://www.porta3.mk/etiopija-ja-dobi-prvata-tramvajska-linija/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
мал лапсуз, во Рабат имаат веќе некое време трам, така да втори |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Мароко не е супсахарска Африка, Мароко е сахарска Африка, така да точно си напишале.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() мал лапсус ![]() ~ по инерција, го запамтив рабатскиот трам заради постојките, но и мостоиве се за поздрав http://www.archdaily.com/426544/five-projects-win-aga-khan-award-for-architecture ![]() ![]() ![]() Edited by beTon - 08-Jul-2016 at 22:28 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
кај нас нит пешачките мостови волку фино не ги вајаме, а тек па транспортните http://www.thepolisblog.org/2013/02/tramway-casablanca.html http://urban-obs.com/role-street-furniture-public-spaces/ [1][2]
уште сите марокански хејтери да ги повозат во трамов [1] иако со право ги хејтаат заради садр [2] ситуација слична налик онаа на македонците по балканските војни |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
Addis Abeba 31.6 km - $475m [1] ~ Casablanca 31km 48 stations $745m [1] ~ за Рабат цехот не го најдов, но има нешто абер од проекциите, иако чудна диспропорција со Казабланка Rabat two tram lines totalling 20 km and serving 31 stations – with an additional 10 km at an estimated cost of Dh800m (€71m) / Casablanca the project will run over a distance of 15 km and will cost between Dh8bn (€710.4m) and Dh9bn (€799.2m) [1] The Rabat Tramway company wants to extend its service to a number of new places in the Moroccan capital, including New Sale, Moulay Smail and Oulad Moussa. The new plans to extend the tramway network to cover 20 kilometers will cost between MAD 170 (EUR 15.7 mln) and 210 million (EUR 19.4 mln) [1] ~ [1] https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_town_tramway_systems_in_Africa#Morocco. |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
http://faktor.mk/ovaa-metropola-so-godini-ima-besplaten-gradski-prevoz Edited by jyvation - 12-Oct-2016 at 19:14 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() тоа „25 000 луѓе се преселија во градот“ баш и не звучи добро за град како Скопје на пример... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Тоа се тие булет статии. А да ни пренесеше авторот малку од приказната, па да разберевме како успеваат да ги направат тие 20 милиони евра профит. Или зошто секогаш има место кога се повеќе луѓе го користат јавниот транспорт.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |