![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 90> |
Author | |||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Cibi ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
![]() ![]() |
||
dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Па не е коректно ваква споредба да се прави со „дуплите“ то ест артикулираните автобуси, затоа што тие имаат речиси дупло поголем капацитет од двоспратните. Споредбата треба да се направи со единечните едноспратни. Спрема нив двоспратните имаат само маргинално поголем капацитет (кој е прашање во која мерка ќе биде воопшто искористен), се значително поскапи и за набавка и за оперирање/одржување, а носат еден тон проблеми, компликации и разноразни главоболки...
„Фаќање“ на оштри кривини е многу поголем проблем за двокатните, така да ни ова не држи (иако повторно ја направи погрешната споредба двоспратни наспроти артикулирани). Во секој случај, со еден добар баланс помеѓу единечни и дупли еднокатни дури и ова не би било проблем (единечните би се обраќале на проблематичните линии). А со 300 двокатни практично нема простор во флотата за единечни.
За секој автобус треба добро обучен возач, а за двокатните треба дополнително обучен. Тоа чини пари и време, а возачот после при работата треба да внимава на повеќе работи што веднаш го зголемува потенцијалот за грешки. Во секој случај, обуката е само еден фактор и е далеку од било каква гаранција. Edited by Cloverstack - 15-Nov-2008 at 17:58 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Баш се прашувам како само ќе се движи двокатен автобус на линијата 80 до Блаце, 60 до Матка, 61 до Побожје или 11 до Рашче? За зимскиот период воопшто и да не разговараме, а тука го исклучувам и проблемот со подвозниците!
|
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
само што се вратив од Лондон. И авантурата наречена двокатни автобуси во Скопје сега и не ми изгледа толку невозможна! Во Лондон двокатните автобуси се движат и по потесни улици од скопските, повеќето се со мошне тесни и остри кривини (повеќето лондонски улици се градени во времето кога по градот се движеле кочии). Двокатните бусеви во Лондон се возат масовно и во квартовите кои имаат улици со слична широчина како и сервисните улички во Карпош, да речеме. Згора на тоа, шоферите возат како луди, често си знаат и на црвено да прошишаат. Движењето од еден на друг спрат е доста лесно - скалите не се стрмни, и комотни се. Се согласувам и дека двокатните автобуси зафаќаат помалку место од хоризонтално дводелните автобуси. Така да сега дефинитивно немам некоја преголема одбојност кон идејата за двокатни автобуси во Скопје.
Сега, тоа што јас 150 милиони евра пре би ги вложил за подземна сообраќајница под плоштадот Македонија, наместо државата да купува автобуси за донација на ЈСП, е друга дилема (ЈСП можеше да се подржи едноставно со гарантитање на кредитно задолжување, како што постоеше опција со мошне поволниот холандски кредит кој пропадна пред некоја година). Edited by anDarko - 17-Nov-2008 at 23:44 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Па никој не рече дека е невозможно, туку дека е лошо решение, а тоа лошо решение го воведуваме без никаква потреба. Еве само да ги земеме економските ефекти од нивното воведување: - поскапи за набавка - поскапи за оперирање и одржување - потребни инвестиции за прилагодување на градот и ЈСП кон нив - помала комерцијална брзина - маргинално поголем капацитет од единечните (према кои немаат никаква друга предност, а имаат многу повеќе маани) и значително помал капацитет од артикулираните (према кои единствена предност им е помалата хоризонтална површина, а сите други фактори се на страна на артикулираните). Значи ова се фактори кои немаат врска со тоа дали на некого му е тешко или лесно да се качи/симне по скалите и колку тие изгледаат комотни или не. Прашањето е што ние всушност добиваме со двоспратните. Аргументот е некаков си „дух на старо Скопје“. Е тој „дух“ ќе не чини многу повеќе пари него нормални автобуси и ќе не чини со значително намалена ефикасност на јавниот автобуски превоз. Таа трампа не би ја направил никој што е барем малку рационален и одговорен. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Понудата на САНОС
![]() ![]() ![]() Но нема пари за гаранција |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови. Башка ако сака некој може да му биде лесно изработен и 3-катен автобус.
![]() Ваљда не звучам како некоја будала?! ![]() Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 18:59 |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Ми се допаѓа решениево |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Ако имаш добра шасија со мотор се е лесно, другото е метални профили и плех и многу фантазија - лего коцки
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Санос бара олеснување на тендерските услови за 300-те автобуси20 November, 2008 06:51:00
![]() Поранешен ФАС 11 Октомври сегашен Санос е подготвен да учествува на тендерот кој го распиша Владата за купување на 302 автобуси за потребите на Град Скопје. Првиот човек на претпријатието Славе Распашковски вели дека ја поздравува одлуката на владата бидејќи на Скопје му се потребни автобуси, но од друга страна го замоли вицепремиерот Зоран Ставревски, ако може да и се помогне на фирмата за да учествува на тендерот бидејќи поради глобалната финансиска криза не може да обезбеди банкарска гаранција од околу 40 милиони евра. Распашковски вели дека можат да произведат двоспратни автобуси, како со модерен така и со таканаречен ретро дизајн.„Ние сме спремни за овој тендер. Сакам да кажам дека ние располагаме со голем имот кој навистина може да ја потврди нашата сериозност во исполнување на обврските по тендерот, но сепак навистина обезбедувањето на таква голема банкарска гаранција ќе биде проблем бидејќи затоа што се бара 3 посто регистрациона гаранција, се бара 15 посто за добро извршување на работата, се бара 5 посто за сервисирање, се бара 15 посто за аванс, а притоа морам да напоменам дека авансот кој државата го гарантира е за само 50 автобуси, но не и за 302 автобуси. Тој се дава за 302 автобуси, но се црпи со испораката на 50 автобуси“ изјави Распашковски. |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() Битката меѓу обични и двокатни е изгубена, битката меѓу модерен и ретро дизајн почнува
![]() ![]() Ај од технички и финансиски аспект ја избраа полошата опција, дај визуелниов нека го погодат барем....
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Искрено кажано, изгледот на овие двокатни автобуси е катастрофален
![]() |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Страшното е што на тендер се бара да бидат вакви никакви какви што се... |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Е тоа е тоа, токму вакви никакви автобуси ќе поминуваат покрај да речеме спомен-куќата на Мајка Тереза! За да си бидеме компактна средина-ГАДНА
![]() |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Можда ќе воведат линија спомен куќа на Мајка Тереза - Црква на плоштад со двокатен автобус ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Зoшто капацитетот на автобусот да биде неколку патници помалку? Зошто видливоста на возачот да биде намалена а со тоа и безбедноста? Како возачот ќе контролира кој влага во автобусот и дали ја користи картичката за да плати (без предна врата)?
Свесни ли се господата дека дури и Лондон го напушти "routmaster" и неговиот крајно застарен дизајн го остави за историјата каде што и припаѓа? До сега упорно ја бираа најлошата можна опција, па не би ме изненадило на крај токму ваква гадост да ни се тркала низ градов. Не за џабе ваков надворешен изглед им е услов во тендерот ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
||
pa site nesto koga ke otfrlat kaj nas togas stapuva na scena,ke vrakame neto sto se koristelo pred zemjotresot,uste i plostadot da go napravat parking plac za ovie avtobusi za da sluzat kako grda reklama.
iskrew pogore ima dadeno dobra ideja samo 2 del voopsto da ne se dodava,a 1 i 3 neka bidat montazni zasto neli i sakaat da imaat otvoreni avtobusi za letniot period. ako veke se reseni da bidat dvokatni,(neznam dali imate diskutirano na taa tema nemam procitano bas sve) ama treba da se menjaat site semafori t.e malce povisko da se postavat. a vo G.T.C kade sto pominuva 57-ka sto ke pravat,ili ke ima nova linija za 57,ili mozebi kako sto se mnogu pametni ke ja pomestuvaat cela ploca vo G.T.C ke ja napraat malce povisoka. a moznosta za prevrtuvanje e najgolema. mesto ko sekoj normalen grad da si zememe ednokaten avtobus kako sto se sega i dvodelni i poeftini se i poefikasni i popregledni...... |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Б.Ѓ.Т. тоа и јас го викам. Најпрво, треба да се запрашаме колку е сериозно на селските линии да се пуштаат овие двокатни автобуси. Еве сега падна снег, замислете си двокатен автобус за Батанци, Матка или Раштак на пример! Неизводливо
![]() |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
да беше поевтино ќе сфатев (бидејќи секогаш во македонија се оди со поевтината варијанта), но зошто се одлучија за понеефикасно, но и поскапо решение зошто?
![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |