|
![]() |
|
Скопски сообраќај (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 1112131415 159> |
| Author | |||||||||||||||
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#241 Posted: 03-Nov-2008 at 20:40 |
||||||||||||||
|
Of, na zelena pozadina ne se primetuvaat
|
|||||||||||||||
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#242 Posted: 03-Nov-2008 at 21:37 |
||||||||||||||
|
ova u momin potok ne mi se dopaga bash, pominav pred nekoj den i jas natamu ,mislam deka na celiot toj pat treba da se dodade uste edna lenta, pa se do granicniot premin blace
|
|||||||||||||||
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#243 Posted: 03-Nov-2008 at 21:40 |
||||||||||||||
|
Многу лоша ми изгледа обновата на раскрсницава. Прво асфалтот изгледа како мек и после неколу години пак ќе имаме иста состојба. Особено во деловите пред раскрсницата (каде што кочат тешките товарни возила), се употребува бетон-асфалт да не се прават бразди како секаде низ градот. Потоа семафорите и јавното осветлување се катастрофални. За опкружувањето пак нема воопшто да коментирам.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#244 Posted: 03-Nov-2008 at 21:51 |
||||||||||||||
|
na toa ulica bi bilo ubavo da nema ic semafor, a ako nekoj saka da svrti levo da se izgradi eden podvoznjak
toa moe mislenje .
|
|||||||||||||||
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#245 Posted: 03-Nov-2008 at 22:02 |
||||||||||||||
Mitatos таков е планот според ГУП. Да, тука треба да има клучка!
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#246 Posted: 03-Nov-2008 at 22:26 |
||||||||||||||
И мене не ми е јасно до кога ќе си тераат толку механички и непромислено. Проблемот е видлив, јасен и премногу присутен кај нас. Крајно време е да сменат нешто во пристапот. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#247 Posted: 04-Nov-2008 at 00:01 |
||||||||||||||
|
Три булевари стеснети за сообраќај поради обнова
Градските власти во саботата ги затворија за сообраќај дел од булеварите Александар Македонски, Гоце Делчев и Крсте Мисирков и дел од улицата Беласица. На булевар Гоце Делчев затворена е коловозната лента од страната на Универзитетот "Св. Кирил и Методиј" каде што се става нов асфалт, а следната недела ќе се работи од страната на Македонската телевизија. На булевар Александар Македонски се уредува делот на кружниот тек кај хотелот "Континентал", се гребе асфалтната подлога и се подготвува асфалтирањето на приклучокот кај хотелот. Следниот викенд овој булевар ќе биде под посебен режим во раните утрински часови, бидејќи ќе се поставуваат големи метални портали за патоказни знаци преку двата коловоза. Градските власти апелираат до скопјани да ја почитуваат сообраќајната сигнализација, да ги избегнуваат овие сообраќајници во наредните две недели и да користат јавен градски превоз. http://vest.com.mk/default.asp?id=159086&idg=8&idb=2514&rubrika=Skopje |
|||||||||||||||
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply
#248 Posted: 05-Nov-2008 at 17:49 |
||||||||||||||
Edited by evolutionary - 05-Nov-2008 at 17:51 |
|||||||||||||||
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#249 Posted: 17-Nov-2008 at 13:34 |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#250 Posted: 17-Nov-2008 at 13:44 |
||||||||||||||
|
Ќе се осврнам на првиот дел од текстот. Ја би го запрашал тој експерт што дава избрзани констатации дека е битно од која насока колку коли новаѓале. Свесен ли е тој експерт дека со секоја реализација на еден булевар од ГУП-от, следи драстична промена во количината сообраќај што се движи од некоја насока. Неможе сега да направиме кружен тек присопособен за моменталната ситуација и да го пре-приспособуваме на секој новоизграден булевар.
Естетиката! Убаво изгледале кружните текови. Па зерем и во Град Скопје неко почна да размислува како оние од министерство за култура. Еве нека земат пример од владата и наместо да утврдат колку на Скопје реално му требаат евентуални кружни токови, они нека земат и нека направат 100, зашто бројката така убаво фино изгледа заокружена. По примерот на 100 сали, 100 терени, а не реално колку треба. Се додека има "многу луѓе", како што вика текстот, што тврдат дека кружните токови се атрактивни и затоа треба да ги има во Скопје, се дотогоаш ќе имаме хаос! |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#251 Posted: 17-Nov-2008 at 14:57 |
||||||||||||||
![]()
![]() Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 14:58 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#252 Posted: 17-Nov-2008 at 15:01 |
||||||||||||||
|
Кружниве текови стануваат нова перверзна мода, нешто како жардињерите на Трифке или фонтаните на Кирца.
На некои локации треба/може да се изведат, но оваа наезда е очигледно само уште една од работите кои кај нас се прават без никаква анализа и студија. Јован Христовски гледам збори дека требало „детални анализи“, ама не слушам да спомне дека имаат направено макар една. Ако имаат ај нека ги покажат па нека не убедат, а не вака само со празни зборови. А Момо Николовски нека се држи до пеење новокомпонирани народни песни наместо да ни ги „решава“ сообраќајните проблеми. Триумфалната капија?!? Па одговорот лежи токму во текстот - 12 улици. Друго решение освен кружен тек не е ни можно. Само погледнете како изгледа сообраќајот кај триумфалната капија. Имам ставено и клипче поназад во нишкава, а и тоа е од „нормален сообраќај“, не од закрчен. И аман веќе не пласирајте такви бесмислици дека кружните текови се модерно решение и дека на големо се воведуваат низ светот. Токму напротив - тие на големо се напуштаат! Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 15:04 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#253 Posted: 17-Nov-2008 at 17:35 |
||||||||||||||
|
Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
|
|||||||||||||||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
BlacK
Groupie
Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
Quote Reply
#254 Posted: 17-Nov-2008 at 17:35 |
||||||||||||||
|
cloverstack i ne e taka loso resenie kruzen tok.U Tetovo na primer ima edno 5-6 napraeno na eden bulevar na"ilindenska".E sea i ja bev kao tebe so razmisljanjata ova je moda pojma nemaa ovja od lokalnava,ali vozenjeto e bez zastoi, cekas zamo na pocetok od bulevarot i nakrajot kon izlezot kon Gostivar kaj sto ima klasicna raskrsnica so semafori.Na pocetok del od naselenieto ne znaese kako se vozi na kruzen tok
![]() ![]() ali posle odredeno vreme se naucija. Taka sto ne znam zaso e loso da ima kruzni tokovi.Primer za pocesta upotreba na kruzen tok e mislam Atina.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#255 Posted: 17-Nov-2008 at 17:38 |
||||||||||||||
|
Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
|
|||||||||||||||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#256 Posted: 17-Nov-2008 at 18:02 |
||||||||||||||
Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме... |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#257 Posted: 17-Nov-2008 at 18:14 |
||||||||||||||
Инаку не е точно дека возењето е без застој. Зависи од многу работи дали ќе има или нема застој. Плус тоа со „зелен бран“ исто така нема застој. Друга работа што често е предмет на заблуда е капацитетот на кружните текови. На ист простор, семафоризирана крстосница има значително поголема пропустна моќ од кружен тек. Побарајте малку по нет, ќе видите дека токму капацитетот е една од ахиловите пети на кружните текови. За крај - Атина. Не сум убеден дека со оглед на големината на градот заклучокот ти е точен (барем колку што можам да видам на google earth), но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#258 Posted: 17-Nov-2008 at 18:24 |
||||||||||||||
Потполно се слагам, Атина наголем проектански УРБАН ХАОС, едино можда може да се такмичи со Индија и Пакистан. |
|||||||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#259 Posted: 17-Nov-2008 at 20:59 |
||||||||||||||
истамбул е исто за пофалба а атина, има систем каде што е забрането влегување на автомобили во центарот на градот, во парен датум парните регистрации, во непарен непарните. помага сепак, иако глупаво
|
|||||||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#260 Posted: 17-Nov-2008 at 21:36 |
||||||||||||||
|
Град со прекрасни големи и проточни кружни токови секако е Букурешт. Но тоа се прекрасни, огромни плоштади каде што се вкрстуваат 5+ улици и секое друго сообраќајно решение (за времето кога биле градени) било невозможно. Сега се пробиваат тунели (обично главната улица која го сече токот, се спушта под земја) за да се намали бројот на возила и конфликти ситуации.
Скопските идни кружни токови, според мене би требало да имаат најмалку 3 ленти, а просторот кај Католичка тоа не го овозможува, дистанцата меѓу улиците е премала. Многу конфликтни ситуации на мал простор. Уште знаејќи ја нашата сообраќајна култура-тотален колапс. Иначе убаво осмислени и големи кружни токови, се најубаво и елегантно решение за потесното градско подрачје (фонтани, обелисци, скулптури, прекрасно аранжирано зеленило), Скопје е меѓудругото е селендра затоа што нема ниту еден кружен ток-плоштад. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Post Reply
|
Page <1 1112131415 159> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |