build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 14-Nov-2008 at 17:45
Originally posted by Cibi

dokolku vladata saka da kupi dvokatni avtobusi toa neka go stori sto poskoro i neka garantira visoka bezbednost, brzina, udobnost i pred se kultura vo tie avtobusi.
Како ја замислуваш таа гаранција?


A vprocem ne e ni bitno kakvi ke bidat dali ednokatni ili dvokatni i dvata vida na avotbusi imaat svoi pozitivnosti i negativnosti
Кои се позитивностите на двокатните?
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 15-Nov-2008 at 14:47
dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.Wink
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 15-Nov-2008 at 15:02
Originally posted by Cibi

dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi

Па не е коректно ваква споредба да се прави со „дуплите“ то ест артикулираните автобуси, затоа што тие имаат речиси дупло поголем капацитет од двоспратните. Споредбата треба да се направи со единечните едноспратни. Спрема нив двоспратните имаат само маргинално поголем капацитет (кој е прашање во која мерка ќе биде воопшто искористен), се значително поскапи и за набавка и за оперирање/одржување, а носат еден тон проблеми, компликации и разноразни главоболки...



nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.

„Фаќање“ на оштри кривини е многу поголем проблем за двокатните, така да ни ова не држи (иако повторно ја направи погрешната споредба двоспратни наспроти артикулирани).
Во секој случај, со еден добар баланс помеѓу единечни и дупли еднокатни дури и ова не би било проблем (единечните би се обраќале на проблематичните линии). А со 300 двокатни практично нема простор во флотата за единечни.



A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.Wink

За секој автобус треба добро обучен возач, а за двокатните треба дополнително обучен. Тоа чини пари и време, а возачот после при работата треба да внимава на повеќе работи што веднаш го зголемува потенцијалот за грешки.
Во секој случај, обуката е само еден фактор и е далеку од било каква гаранција.



Edited by Cloverstack - 15-Nov-2008 at 17:58
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 17-Nov-2008 at 18:51
Баш се прашувам како само ќе се движи двокатен автобус на линијата 80 до Блаце, 60 до Матка, 61 до Побожје или 11 до Рашче? За зимскиот период воопшто и да не разговараме, а тука го исклучувам и проблемот со подвозниците!
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 17-Nov-2008 at 23:43
само што се вратив од Лондон. И авантурата наречена двокатни автобуси во Скопје сега и не ми изгледа толку невозможна! Во Лондон двокатните автобуси се движат и по потесни улици од скопските, повеќето се со мошне тесни и остри кривини (повеќето лондонски улици се градени во времето кога по градот се движеле кочии). Двокатните бусеви во Лондон се возат масовно и во квартовите кои имаат улици со слична широчина како и сервисните улички во Карпош, да речеме. Згора на тоа, шоферите возат како луди, често си знаат и на црвено да прошишаат. Движењето од еден на друг спрат е доста лесно - скалите не се стрмни, и комотни се. Се согласувам и дека двокатните автобуси зафаќаат помалку место од хоризонтално дводелните автобуси. Така да сега дефинитивно немам некоја преголема одбојност кон идејата за двокатни автобуси во Скопје.

Сега, тоа што јас 150 милиони евра пре би ги вложил за подземна сообраќајница под плоштадот Македонија, наместо државата да купува автобуси за донација на ЈСП, е друга дилема (ЈСП можеше да се подржи едноставно со гарантитање на кредитно задолжување, како што постоеше опција со мошне поволниот холандски кредит кој пропадна пред некоја година).

Edited by anDarko - 17-Nov-2008 at 23:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 18-Nov-2008 at 00:06


Па никој не рече дека е невозможно, туку дека е лошо решение, а тоа лошо решение го воведуваме без никаква потреба. Еве само да ги земеме економските ефекти од нивното воведување:
- поскапи за набавка
- поскапи за оперирање и одржување
- потребни инвестиции за прилагодување на градот и ЈСП кон нив
- помала комерцијална брзина
- маргинално поголем капацитет од единечните (према кои немаат никаква друга предност, а имаат многу повеќе маани) и значително помал капацитет од артикулираните (према кои единствена предност им е помалата хоризонтална површина, а сите други фактори се на страна на артикулираните).

Значи ова се фактори кои немаат врска со тоа дали на некого му е тешко или лесно да се качи/симне по скалите и колку тие изгледаат комотни или не.
Прашањето е што ние всушност добиваме со двоспратните. Аргументот е некаков си „дух на старо Скопје“. Е тој „дух“ ќе не чини многу повеќе пари него нормални автобуси и ќе не чини со значително намалена ефикасност на јавниот автобуски превоз. Таа трампа не би ја направил никој што е барем малку рационален и одговорен.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 20-Nov-2008 at 18:37
Понудата на САНОС







Но нема пари за гаранција
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 20-Nov-2008 at 18:58
Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови. Башка ако сака некој може да му биде лесно изработен и 3-катен автобус.



Ваљда не звучам како некоја будала?! Shifty


Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 18:59
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 20-Nov-2008 at 18:59
Originally posted by lslcrew

Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови.




LOL

Ми се допаѓа решениево



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 20-Nov-2008 at 19:09
Ако имаш добра шасија со мотор се е лесно, другото е метални профили и плех и многу фантазија - лего коцки
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 20-Nov-2008 at 21:00

Санос бара олеснување на тендерските услови за 300-те автобуси

20 November, 2008 06:51:00
Големина на фонт: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Поранешен ФАС 11 Октомври сегашен Санос е подготвен да учествува на тендерот кој го распиша Владата за купување на 302 автобуси за потребите на Град Скопје.

Првиот човек на претпријатието Славе Распашковски вели дека ја поздравува одлуката на владата бидејќи на Скопје му се потребни автобуси, но од друга страна го замоли вицепремиерот Зоран Ставревски, ако може да и се помогне на фирмата за да учествува на тендерот бидејќи поради глобалната финансиска криза не може да обезбеди банкарска гаранција од околу 40 милиони евра. Распашковски вели дека можат да произведат двоспратни автобуси, како со модерен така и со таканаречен ретро дизајн.

„Ние сме спремни за овој тендер. Сакам да кажам дека ние располагаме со голем имот кој навистина може да ја потврди нашата сериозност во исполнување на обврските по тендерот, но сепак навистина обезбедувањето на таква голема банкарска гаранција ќе биде проблем бидејќи затоа што се бара 3 посто регистрациона гаранција, се бара 15 посто за добро извршување на работата, се бара 5 посто за сервисирање, се бара 15 посто за аванс, а притоа морам да напоменам дека авансот кој државата го гарантира е за само 50 автобуси, но не и за 302 автобуси. Тој се дава за 302 автобуси, но се црпи со испораката на 50 автобуси“ изјави Распашковски.
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 21-Nov-2008 at 07:50
 
 
 Puke Puke Puke
 
 
Битката меѓу обични и двокатни е изгубена, битката меѓу модерен и ретро дизајн почнува Gunz  LOL
 
 
Ај од технички и финансиски аспект ја избраа полошата опција, дај визуелниов нека го погодат барем....
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 21-Nov-2008 at 11:52
Искрено кажано, изгледот на овие двокатни автобуси е катастрофаленThumbs%20Down
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 21-Nov-2008 at 12:03


Страшното е што на тендер се бара да бидат вакви никакви какви што се...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 21-Nov-2008 at 12:08
Е тоа е тоа, токму вакви никакви автобуси ќе поминуваат покрај да речеме спомен-куќата на Мајка Тереза! За да си бидеме компактна средина-ГАДНАWallbash!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 21-Nov-2008 at 12:12
Originally posted by BOJAN

Е тоа е тоа, токму вакви никакви автобуси ќе поминуваат покрај да речеме спомен-куќата на Мајка Тереза! За да си бидеме компактна средина-ГАДНАWallbash!


Можда ќе воведат линија спомен куќа на Мајка Тереза - Црква на плоштад со двокатен автобус Dunno од тие туристичките панорамските бидејќи сето тоа е нели атракција. Може да има и факултативни екскурзии до Влајко на пример со попатна станица до Хотел Амбасадор Wallbash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 21-Nov-2008 at 15:32
Зoшто капацитетот на автобусот да биде неколку патници помалку? Зошто видливоста на возачот да биде намалена а со тоа и безбедноста? Како возачот ќе контролира кој влага во автобусот и дали ја користи картичката за да плати (без предна врата)?

Свесни ли се господата дека дури и Лондон го напушти "routmaster" и неговиот крајно застарен дизајн го остави за историјата каде што и припаѓа?

До сега упорно ја бираа најлошата можна опција, па не би ме изненадило на крај токму ваква гадост да ни се тркала низ градов. Не за џабе ваков надворешен изглед им е услов во тендерот  Wallbash


Thumbs%20Down   Crazy

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 21-Nov-2008 at 20:45
pa site nesto koga ke otfrlat kaj nas togas stapuva na scena,ke vrakame neto sto se koristelo pred zemjotresot,uste i plostadot da go napravat parking plac za ovie avtobusi za da sluzat kako grda reklama.

iskrew pogore ima dadeno dobra ideja samo 2 del voopsto da ne se dodava,a 1 i 3 neka bidat montazni zasto neli i sakaat da imaat otvoreni avtobusi za letniot period.

ako veke se reseni da bidat dvokatni,(neznam dali imate diskutirano na taa tema nemam procitano bas sve) ama treba da se menjaat site semafori t.e malce povisko da se postavat.
a vo G.T.C kade sto pominuva 57-ka sto ke pravat,ili ke ima nova linija za 57,ili mozebi kako sto se mnogu pametni ke ja pomestuvaat cela ploca vo G.T.C ke ja napraat malce povisoka.
a moznosta za prevrtuvanje e najgolema.
mesto ko sekoj normalen grad da si zememe ednokaten avtobus kako sto se sega i dvodelni i poeftini se i poefikasni i popregledni......

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 22-Nov-2008 at 18:45
Б.Ѓ.Т. тоа и јас го викам. Најпрво, треба да се запрашаме колку е сериозно на селските линии да се пуштаат овие двокатни автобуси. Еве сега падна снег, замислете си двокатен автобус за Батанци, Матка или Раштак на пример! НеизводливоDunno!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 23-Nov-2008 at 02:29
да беше поевтино ќе сфатев (бидејќи секогаш во македонија се оди со поевтината варијанта), но зошто се одлучија за понеефикасно, но и поскапо решение зошто? Wallbash
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.