|
![]() |
|
Скопски сообраќај (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 136137138139140 159> |
| Author | |
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2741 Posted: 30-Nov-2020 at 08:39 |
|
На барање на жителите од населбата Капиштец во Општина Центар, започнавме со изведба на тројната раскрсница која ќе ги поврзува улиците „Васил Ѓоргов“, „Новопланирана 2“ и „Шарски Одреди“.
Автобуската станица на улицата „Васил Ѓоргов“ е поместена за 50 метри, а раскрсницата покрај олеснување на одвивањето на сообраќајот, значително ќе го намали т.н. тесно грло, кое се создава на улица „Козара“.
https://www.facebook.com/sasha.bogdanovikj https://www.facebook.com/gamagradba.mk |
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#2742 Posted: 30-Nov-2020 at 16:07 |
|
Бул. Босна и Херцерговина, од пред некој ден...
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2743 Posted: 02-Dec-2020 at 18:43 |
|
Жителите на Сарај бараат кружен тек – скапо ги плаќаат полните линии на булеварот „Ѓорче Петров“
https://mk.tv21.tv/zhitelite-na-saraj-baraat-kruzhen-tek-skapo-gi-plakaat-polnite-linii-na-bulevarot-gorche-petrov/ |
|
![]() |
|
user8642
Senior Member
Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
Quote Reply
#2744 Posted: 02-Dec-2020 at 21:49 |
|
Ова е се последица на низа глупости годиниве, а не на самата раскрсницашто немала кружен тек. Еве кои се се уствари реалните проблеми позади случајов, а новинар место да зема изјави од локални граѓани со непрофесионално и субјективно мислење, може да истражи еве барем на форумов тука што се пишувало поназад кои се реалните проблеми:
- Новиот мост во Сарај не е позицијата според ГУП, го поместија низводно подолу и е тешко да се интегрира во идната сообраќајна мрежа на Скопје. - Влечкарање и нереализација на ГУПот со нов булевар покрај пругата до влезот на Скопје - Клучката Кондово на автопат беше предвидена од друг тип и ја преправија заради експропријација на ниви во текот на изградбата на обиколница. - Нема саглам локален пат меѓу Сарај и Кондово - Нема мост на Вардар меѓу Кондово и Љубин и затоа целиот локален сообраќај проаѓа преку Ѓорче. - Се што е надвор од проширен центар на Скопје е дивоградба. "Жителиве" животот си го потрошија во пркосење на властите во Македонија и сега се прашуваат зашто имаат проблем. Политичките барања на ниедни избори и коалициарања не им опфаќале овакви реални проблеми, него се се вртело околу директорски места, учк, малцински права кои излегуваат од уставниот поредок и слични глупости. Edited by stef4o - 02-Dec-2020 at 22:00 |
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#2745 Posted: 08-Dec-2020 at 14:52 |
|
Булеварот Босна и Херцеговина е пуштен во употреба (мислам дека немаше официјално отворање), иако доста работи се останати недовршени, посебно кај тротоарите и столбовите за осветлување. Има хоризонтална, нема вертикална сигнализација. Од она што видов, од раскрсницата со бул. Словенија до раскрсницата кај комплексот Моди Ливинг ќе има отприлика 3-4 пешачки премини:
кон Моди Ливинг
кон бул. Словенија
широчина на тротоарите
раскрсницата кај комплексот Моди Ливинг, од каде почнува втората фаза на проширување до раскрсницата со неодамна изградениот бул. Х. Т. Карпош
кај оваа раскрница нема семафори ни осветлување, навечер е посебно опасно |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2746 Posted: 11-Dec-2020 at 15:55 |
|
Улициве се наоѓаат спроти УКИМ позади МРТВ.
https://www.facebook.com/Урбанизам-во-Македонија |
|
![]() |
|
kiriOK
Senior Member
Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
Quote Reply
#2747 Posted: 12-Dec-2020 at 22:38 |
|
Треба да се размислува на развивање на булевардска мрежа и во овој дел
Но цел град врие од затки,што фајде ако се направат зафати во Аеродром кога ќе има колони од Стар Аеродром до оваа разкрсница на пример, па чак и ако Крушевска Република се прошири и стане булевар
|
|
![]() |
|
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#2748 Posted: 12-Dec-2020 at 23:00 |
|
Си има во ГУП и по ДУПови што треба да се прави. Клучка кај Рампа, продолжување на Трета македонска накај ЗОИЛ и изградба на Пролет во Крушевска република. Секако, ништо од тоа нема да се реализира, така да може барем турбо кружен да стават на оваа раскрсница. Во комбинација со Есенинова ќе се растерети барем минимално.
|
|
![]() |
|
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2749 Posted: 14-Dec-2020 at 17:57 |
|
ГОТОВ ПРВИОТ ДЕЛ НА НОВИОТ БУЛЕВАР БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА, НАПРОЛЕТ ЌЕ БИДЕ ГОТОВА ЦЕЛАТА ДЕЛНИЦА, НАЈАВИ ШИЛЕГОВ
Град Скопје заврши со градежните работи за изградба на булеварот Босна и Херцеговина на потегот од улицата Македонско-косовска бригада до раскрсницата на улиците Александар Урдаревски и Ќемал Сејфула. Наместо улица со две ленти сега е изведено булеварско решение со шест коловозни ленти, средишно зеленило, велосипедска и пешачка патека. „Се сеќавате дека овде имаше една стара улица која исто се викаше Босна и Херцеговина и која 50-тина години не беше реконструирана. Сега, сведочиме на најмодерно сообраќајно решение, со целосна инфраструктура, шест сообраќајни ленти, две велосипедски и две пешачки патеки, средишно зеленило и странично зеленило. Овој булевар всушност е дел од секундарниот северен прстен за којшто разговаравме во текот на кампањата во 2017 година и ова е неговата реализација. Тој ги поврзува граѓаните на општините Шуто Оризари, Карпош, Чаир, Бутел и Железара со преостанатиот дел од градот и заедно со булеварот Христијан Тодоровски Карпош претставува брз излез на обиколницата“, рече на денешната прес-конференција градоначалникот Петре Шилегов. Изградбата на првиот дел чини 100 милиони денари. Град Скопје во моментов работи на изградба на втората фаза на булеварот, од крстосницата со улиците Александар Урдаревски и Ќемал Сејфула до булеварот Христијан Тодоровски-Карпош. Градоначалникот Шилегов вели дека целиот булевар ќе биде готов напролет. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/gotov-prviot-del-na-noviot-bulevar-bosna-i-hertsegovina-naprolet-ke-bide-gotova-tselata-delnitsa-najavi-shilegov/ |
|
![]() |
|
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2750 Posted: 14-Dec-2020 at 17:58 |
|
СКОПЈЕ ДОБИ УШТЕ ЕДЕН МОДЕРЕН БУЛЕВАР – ПРВИОТ ДЕЛ ОД БУЛЕВАРОТ БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА ОТВОРЕН ЗА СООБРАЌАЈ
Се сеќавате дека овде имаше една стара улица која исто се викаше Босна и Херцеговина и која 50-тина години не беше реконструирана. Сега, сведочиме на најмодерно сообраќајно решение, со целосна инфраструктура, шест сообраќајни ленти, две велосипедски и две пешачки патеки, средишно зеленило и странично зеленило. Булеварот се протега од улицата Македонско-косовска бригада до раскрсницата со улиците Александар Урдаревски и Ќемал Сејфула. Тој ги поврзува граѓаните на Шуто Оризари, Карпош, Чаир, Бутел и Железара со преостанатиот дел од градот и заедно со булеварот Христијан Тодоровски Карпош претставува брз излез на обиколницата. Градот Скопје и тоа како вложува во нова и современа инфраструктура, а во тек се градежните работи на булеварот Никола Карев.
https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#2751 Posted: 15-Dec-2020 at 12:44 |
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2752 Posted: 22-Dec-2020 at 11:46 |
|
ЗГОЛЕМЕНА БЕЗБЕДНОСТ ВО СООБРАЌАЈОТ - УЛ. НИКОЛА КАРЕВ
Реконструкцијата на ул. Никола Карев е уште еден доказ дека безбедноста во сообраќајот на нашите граѓани е секогаш на прво место! Во должина од 510 метри, улицата е реконструирана по сите светски стандарди, целосно се заменети сите оштетени рабници, направени се нови велосипедски патеки, а од 4 се направени 3 сообраќајни ленти.
https://www.facebook.com/p.shilegov |
|
![]() |
|
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#2753 Posted: 22-Dec-2020 at 13:17 |
|
Што убав простор на велосипедската има за да се заобиколат препрекиве. А и решиле баш булевар (веќе не е) што води кон Транспортен центар да го направат непријатен за моторен сообраќај. Нејасни потези.
Тука и добра прилика имаше за подземен пешачки, па можеби и продолжување на Мирче Ацев, со оглед на тоа што веќе е денивелирана. Edited by <Fresno> - 22-Dec-2020 at 13:20 |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#2754 Posted: 22-Dec-2020 at 18:02 |
|
Па и треба да биде непријатен за моторен сообраќај ако сакаме да се префрлат луѓето на пешачење, јавен транспорт и велосипедизам. Тоа е поентата.
|
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#2755 Posted: 22-Dec-2020 at 18:40 |
|
Офф топик ама...
Уште не се вратени платоава за смирување сообраќај кај ОУ Киро Глигоров!!! Дури ни велосипедистот на втората фотографија не вози по велосипедска...
|
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#2756 Posted: 22-Dec-2020 at 18:47 |
|
Бидејќи често минувам по улицава можам да кажам дека најголем дел од велосипедистите одат попречно(на пешачките премини или на диво) отколку по должина на улицата...така да за сега велопатекиве не се премногу користени можеби во иднина со пробивање на Есенинова ќе бидат повеќе од корист но во секој случај со стеснувањето создадоа поголема колона кон Транспортен а некои на диво се прикрадуваат од десна страна возејќи по вело патеката и свртуваат десно.Тротоарот чинам беше доволно широк за комбинирана вело и пешачка патека од десната страна а од лево си е ок.
|
|
![]() |
|
skopskodete
Senior Member
Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply
#2757 Posted: 22-Dec-2020 at 19:00 |
Тоа со фотографиите им е веќе класика. Мора велосипедистите кои ги сликаат да возат во спротивен правец на велосипедска, на улица или на тротоар. Малку потешко е од сликање бојадисани огради, па затоа не можат да погодат. |
|
![]() |
|
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#2758 Posted: 22-Dec-2020 at 21:48 |
|
Како бе само велосипедистот го видовте, а овој со колата и комбето што ги заобиколуваат платоата за смирување и се влезени пола лента во спротивна насока, еден збор не кажавте.
|
|
![]() |
|
skopskodete
Senior Member
Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply
#2759 Posted: 22-Dec-2020 at 21:59 |
|
Јас стварно не забележав. И тоа е редовна појава кај нас...
Инаку, на истава улица, на сред велосипедска редовно застануваат автомобили после полагање за возачка. Која иронија! Edited by skopskodete - 22-Dec-2020 at 21:59 |
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#2760 Posted: 22-Dec-2020 at 22:07 |
|
идиотската скратена лента и велосипедската патека веќе ги имам прокоментирано, ама зошто побогу ги има одвратнине платоа и пред и после пешачкиот премин???
|
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 136137138139140 159> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |