![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 10 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6789> |
Author | ||
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
|
А оваа сума од 612 милиони е точна и последна ? Зашто толкава инвестиција никогаш нема да се врати, ниту со железничкиот сообраќај, ниту со изградбата на хидроцентралата Велес. Подобро да не ја ни градат, ако вреди толку. Толкава сума на пари може да се реинвестира во многу капитални енергетски објекти, кои ќе дадат многу поголема вредност за државата и поединецот.
|
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Долго време веќе не се спомнува ама баш ништо за реконструкцијата на делницата Неготино-Ногаевци, има ли некој информации до каде се пошто досега веќе требаше да биде завршена.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Modernizacija južnih deonica na Koridoru 10, iz ruskog kredita, napreduje brže od planiranog
Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji južnih železničkih deonica na Koridoru 10, koji su započeti 18. aprila ove godine, a finansiraju se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica, napreduju brže nego što je to planiranom dinamikom predviđeno. Na deonici Vranjska Banja – Ristovac već je položeno oko 6 kilometara novog koloseka, a radovi se izvode 20 odsto brže od planiranog. Na drugoj deonici između Bujanovca i Bukarevca u prethodnih mesec dana položeno je oko 5 Data/Images/4.polaganje_sina_s_no1.jpg kilometara koloseka i radovi se izvode u skladu sa planiranom dinamikom. Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata. Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica „RŽD Internešnl“, a na projektu je angažovano i nekoliko srpskih firmi: „Energoprojekt Niskogradnja“, „MBA – Ratko Mitrović niskogradnja“, „Telefonkabl“, „Ingrap-omni“ i niz šljunkara. Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji tri „južne“ deonice na železničkom Koridoru 10 ukupne dužine nešto više od 46 kilometara obuhvataju pruge između Niša i Preševa, i to: Vinarci-Đorđevo (15 km), Vranjska Banja – Ristovac ( 17,7 km) i Bujanovac – Bukarevac (13,7 km). Vrednost čitavog posla je oko 26,4 miliona dolara, a projekat se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica. Radovi se odvijaju u dve faze. U toku su rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukarevac, a nakon što taj posao bude završen biće rekonstruisana i treća deonica, između stanica Vinarci – Đorđevo. U periodu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, odvijaće se samo radovi koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja, i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukarevac. U tom periodu nesmetano će se odvijati i međunarodni železnički saobraćaj na čitavom prevoznom putu. Druga faza radova počeće u septrembru ove godine i trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na „južnom“ delu železničkog Koridora 10 kroz Srbiju. Izvor: Zeleznice Srbije, http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/71303.html |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Седум години се врши ремонт на пругата Ногаевци-Неготино на Коридорот 10
Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ веќе седум години врши ремонт на железничката пруга Ногаевци-Неготино. Оваа делница од Коридорот 10 е долга 31 километар, а изведбените активности се одолговлекуваат во време кога соседните земји Бугарија, Грција и Србија градат брзи пруги на главните паневропски коридори што минуваат низ нивните територии. Ремонтот на пругата започна во декември 2013 година, кога тогашниот министер за транспорт и врски Миле Јанакиески вети дека рокот за изведба на реконструктивниот зафат ќе биде една година, додека по делницата возовите во иднина би се движеле со брзина од 120 километри на час. Седум години подоцна, надлежните власти не сакаат да коментираат за овој проект, освен дека ремонтот на оваа железничка делница е при самиот крај. „Во однос на вашето прашање во врска со дозавршувањето на ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино и рокот предвиден за реализација на проектот, ве упатуваме за одговор да се обратите до ЈП за железничка инфраструктура Железници на Република Северна Македонија, кое е договорна страна со Изведувачот на овој проект“, ни одговорија од Министерството за транспорт и врски. „Мета.мк“ до Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ во изминатиов месец во три наврати ги испрати прашањата во врска со пругата Ногаевци-Неготино, но досега не добивме одговор кога ќе заврши ремонтот на оваа пруга на Коридорот 10. Во меѓувреме, возовите на оваа делница не можат да ја достигнат ветената брзина од 120 километри на час. „Мета.мк“ пишуваше за доцнењето на овој проект и во март 2019 година. Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино се изведува со кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), којшто земјава го доби во далечната 2010 година. Кредитот се подигна за ремонт на три делници на Коридорот 10 во должина од 54,4 километри, при што досега беа завршени градежните работи на делот Миравци-Смоквица и Табановце-Куманово. Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино чини речиси 9,4 милиони евра, а последен пат оваа железничка делница била реконструирана во далечната 1968 година. Како резултат на минорните инвестиции во реконструкција на железничката инфраструктура сиот изминат период, на пругата од Табановце до Гевгелија возовите се движат со намалена брзина на одредени делови од трасата, што допринесува за зголемување на времетраењето на патување. Инаку, токму железничкиот Коридор 10 е главната траса по која се одвива речиси целокупниот товарен железнички превоз во земјава и претставува единствениот функционален паневропски коридор во земјава. https://meta.mk/sedum-godini-se-vrshi-remont-na-prugata-nogaevczi-negotino-na-koridorot-10 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Таман да се спои со следниот ремонт...
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Nema nikogas da bide zavrsen remontot , najverovatno ako Transport i zeleznici zaminat vo privatni raci , togas samata kompnaija ke si prezeme svoi aktivnosti za rekonstrukcija i podobruvanje na vozniot soobrakaj vo drzavata.I veruvam deka sto pati podobro ke upravuva od kolku sto sega drzavata.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Експресно беше санирана штетата на пругата кај Романовце која настана поради превртување на 12 товарни вагони.
![]() ![]() https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
секојпат кога ќе прочитам дека нешто е екпресно направено, се прашувам дали мојата претстава за експресно е претерана
исто така, можеби штетата на пругата ќе беше помала ако праговите беа бетонски? |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Азески бара Чадеж да се заложи прекините на Коридорот 10 да траат 24, а не 36 часа
Претседателот на Стопанската комора на Северена Македонија и копретседател на Коморискиот Инвестициски Форум (КИФ), Бранко Азески упати писмо до претседателот на Стопанската комора на Србија и претседател на КИФ Марко Чадеж, во кое иницира, тој да се заложи кај надлежните институции да ја разгледаат можноста за скратување на времетраењето на затворање на железничката мрежа во Србија поради реконструкција од сегашните 36 на максимум 24 часа, како и да се преземат дозволени мерки со соседните администрации за координирање на организацијата на транспортот за да се постигне максимален проток на возови во одредена временска рамка. -Меѓу бизнис заедницата во Северна Македонија постои задоволство за веќе почнатиот циклус на инвестиции во обнова и модернизација на железничката мрежа на Република Србија, како и зашто веќе се почнати првичните работи за модернизација и рехабилитација на пругата Ниш – Брестовац, долж меѓународниот железнички Коридор 10. Овие инвестиции се од големо значење за целата економија во регионот и веруваме дека ќе придонесат за побрз транспорт на стоки со железница, со помалку задржување на робата, поврзување на регионалните економии од југ на север, а се од особено значење и од аспект на поврзувањето на пристаништата (особено Пиреја) за главниот проток на стоки од Далечниот Исток кон земјите од Централна и Западна Европа. Јасно е дека овие зафати на железничката мрежа се од исклучително значење и бараат голема посветеност, бидејќи се предвидува дека реконструкцијата на пругата Ниш-Прешево ќе трае до 2024 година, пишува Азески во писмото до Чадеж. Според Азески, постои загриженост кај дел од македонските компании дека инвестициските работи од ваква големина силно ќе влијаат на постојниот комерцијален проток на стоки на овој коридор. -Покрај сите неприлики со кои тие се соочуваат во моментов, како справувањето со пандемијата, промените во економските текови на глобално ниво, светската енергетска криза, затворањето на коридорот поради реконструкција дополнително предизвикува проблеми и застои во транспортот и доставата на роба. И покрај тековните реконструкции, Србија – Србија Карго сè уште опстојува на економска основа преку превоз на стока на својата мрежа. Согласно наведеното, неопходно е тековното работење на железницата да се усогласи со потребите на бизнис заедницата, наведува Азески. Во моментов, додава. има целосен прекин на транспортот на Коридорот 10 и огромен застој и метеж кај сите железнички оператори, намален проток на возови во одреден период, недоволно пропуштање возови на граничните железнички станици, недоволен број влечна опрема, персонал,… -Од 18.10.2021 година, поради реконструкција на железницата, мрежата е затворена во интервали од 36 часа (отворање/затворање). Во периодот на отворање, превозниците практично не можат да го надоместат протокот на стока со своите технички или човечки ресурси (дополнителни локомотиви и дополнителен технички персонал), а мора да се нагласи и неможноста за пренос на стоки преку граничниот премин Табановце, бидејќи тој нема доволно капацитет за да прими повеќе од неколку возови, истакнува Азески во писмото до Чадеж. https://www.vecer.press/азески-бара-чадеж-да-се-заложи-прекини/ |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Го укинале возот Скопје-Табановце, немале машиновозачи.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Абе само приватизација на МЖ-Транспорт, и влез на приватни превозници за карго и патнички услуги. Нема друг начин, доста симулираме комунизам во одредени бранши од економијата.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Нормално дека нема машиновозачи кога ретко млад човек да сака да работи во неперспективна струка која захтева исто толку (ако не и повеќе) стручна спрема од многу професии во ИТ секторот, кои пак се многу полукративни.
Мора да се приватизира МЖ транспорт, и да останат само профитабилните линии. Ние сме толку мала и ретко населена земја што едвај има 4-5 урбани центри кои има смисла да бидат поврзани со железница. Генерално скопска приградска железница (Куманово-Скопје-Тетово и Велес-Скопје), и тек тук некој воз Битола-Прилеп-Велес-Скопје кој нема да застанва во напуштените села како досега за да може да му конкурира на автобускиот превоз. Нема смисла да има возови кон Кичево и Кочани - имало на времето кога немало патишта, за попатните села бил единствен начин да стигнат до градот бидејќи ретко кој имал кола, особено на село. И еден меѓународен Солун-Скопје-Белград преку Гевгелија (без никакви селски постојки по пат), и ете пристојна мрежа која има финансиска смисла колку толку. Државна железница имала смисла во времето кога и државните авиокомпании имале смисла. Во држава како нашата нема ич смисла во деншно време. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ПОРАДИ РЕМОНТ НА ПРУГАТА КАЈ НЕГОТИНО, ПОПЛАДНЕВНИОТ ВОЗ ГЕВГЕЛИЈА-СКОПЈЕ ДВЕ НЕДЕЛИ ЌЕ СООБРАЌА ПОДОЦНА
Од понеделник до 20 мај, попладневниот воз Гевгелија-Скопје ќе поаѓа час и половина подоцна од она што е предвидено со возниот ред. „Поради ремонт и промена на свртници на пругата Велес-Гевгелија, се одредува и одобрува затворање на пругата со исклучување на напонот во возниот вод од 9:30 до 19 часот во деновите од 8 до 20 мај“, информираа од ЈП МЖ Инфраструктура. Поради ова, патничкиот воз број 632 на релацијата Гевгелија-Скопје ќе трга од Гевгелија со задоцнување од 85 минути, односно во 18:20 часот. На 14 мај (недела) возот ќе сообраќа според редовниот возен ред. Во тек е целосен ремонт на пругата на делницата Неготино-Кукуричани, при што се менуваат праговите, шините и подлогата, процес кој ќе трае неколку месеци. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/poradi-remont-na-prugata-kaj-negotino-popladnevniot-voz-gevgelija-skopje-dve-nedeli-ke-soobraka-podotsna/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Знае некој, до сега после осамостуваето колку километри пруга на Коридорот 10 се има ремонтирано, кога, и кои делници.
Планирам една мапа да направам, па ќе ми треба информации. За понатаму, има ли некаков план кои следни делници би се ремонтирале? |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
И НИЗ МАКЕДОНИЈА ЌЕ ФРЧАТ БРЗИ ВОЗОВИ! Прифатена поканата да се вклучиме во брзата железница
Македонија ја прифати поканата од Унгарија и Србија за приклучување кон проектот брза железница по Коридор 10. Извори од Владата брифираат дека наскоро министерот за транспорт и врски Благој Бочварски ќе го потпише меморандумот. Изградбата на брзата железница помеѓу Будимпешта и Белград е веќе започната. Од Прешево треба да продолжи преку Скопје кон Евзони, како што информираат од Владата. Потребната сума за проектот, според првичните проекции, е 1,5 милијарди евра, но поврзувањето ќе биде финансирано од европски пари, односно самата ЕУ е силно заинтересирана за овој проект, и голем дел од средствата би се исплатиле како европски грант. Српските и унгарските министри за транспорт на крајот на март ги поканија колегите од регионот да се приклучат на изградбата на брзата железница. Покани беа испратени уште до Бугарија, Албанија, Грција и Турција. Брзата железница би го поврзала северниот дел од регионот со турскиот и грчкиот брег за патнички и карго сообраќај. Брзата пруга од Белград треба да продолжи во три правци, преку Бугарија во правец кон Турција и преку Македонија во правец кон Грција, односно кон Албанија, со што ќе се прошири мрежата на брзи железници и на тој начин стоката со железница значително полесно може да се транспортира во ЕУ. https://plusinfo.mk/i-niz-makedoni-a-e-frchat-brzi-vozovi-prifatena-pokanata-da-se-vkluchime-vo-brzata-zheleznica/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ПОРАДИ РЕМОНТ, ПРУГАТА СКОПЈЕ-ВЕЛЕС ЌЕ БИДЕ ЗАТВОРЕНА ОД 8 ДО 14 ЧАСОТ ВО НАРЕДНИТЕ ДВЕ НЕДЕЛИ
Поради ремонт на пруга, железничкиот сообраќај на релацијата Скопје-Велес-Скопје ќе биде делумно затворен од 26 јуни до 10 јули. Во овој период нема да има сообраќај на патничките и товарните возови во терминот од осум до 14 часот. „Патничките возови 601 на релација Скопје-Велес и 2080 на релација Велес-Скопје нема да сообраќаат во периодот од 26 јуни до 10 јули, освен во недела, кога ќе сообраќаат според возниот ред“, соопштија од ЈП ЖРСМ Инфраструктура. Во пракса, тоа значи дека линиите Скопје-Велес од 9:15 и 13:20 часот и Велес-Скопје од 12:10 и 14:25 часот нема да сообраќаат. Првиот патнички воз кој ќе сообраќа е тој од Скопје за Битола од 14:30 часот и сите наредни ќе бидат во функција, исто како и утринските. Во овој период од две седмици ќе се менуваат прагови и шини на делницата Велес-Кадина Река, каде што по констатирани неправилности во инфраструктурата, од 22 март возовите возат со брзина од 20 километри на час. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/poradi-remont-prugata-skopje-veles-ke-bide-zatvorena-od-8-do-14-chasot-vo-narednite-dve-nedeli/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
да не знае некој ние од каде како ќе влечеме кредити?, можеби од Тајван!? https://search.yahoo.com/search?p=brza+pruga+beograd+solun https://www.bing.com/search?q=brza+pruga+solun+beograd https://www.google.com/search?client=opera&hs=FYX&sca_esv=561439799&q=брза+пруга+белград+солун
Edited by beTon - 30-Aug-2023 at 23:16 |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
до кај нас како тргнало '39-та дали ќе ја биде!?, освен ако Кина не донес некој до тоа нивните мин машинс та да летне работа топтан Будимпешта Скопје до '29-та, но нали ако зајмувате од Тајван ко што тргнале нашве удбалитичари ќе ја биде може за у МакСтрип само! Završetak radova na brzoj pruzi Beograd - Niš očekuje se do 2029 godine https://www.blic.rs/biznis/privreda-i-finansije/vozom-do-budimpeste-ili-skoplja-za-samo-3-sata-ovo-su-brze-pruge-koje-se-grade-u/wcckpz1 и ајде sds Тајван ама дпмн се надева на ЕБОР, а тоа нормал дури и така ќе се влечка супер екстра додека нешто и да одобрат европеите, нели ревизија на ревизија у ревизија преку ревизија, та по нивни аршин најбрзо откако ако некогаш Македонија пентрира во еУ!, но кој да ги рестартира односи со Кина за овој проект сега откако удбалитичари ја отанизираа земјава?, и ај пак кредити а не пак да им се отстапи плодоуживање на кинезите нели како би впрегнале своја мин-машин-механизација!?, какви им се тоа тракерите чиниш цел Балкан ќе го вмрежат хајспид за една деценија!, но судбина американ дрим ко во линко од вторио цитат да си бркет балканци!
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
аха ова ми промакнало! http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=488&PID=272438#272438 па конечно нешто мрднало бар во однос волјата за соработка!, е сега Србија може ќе го забрза процес, но треба и ние да се одважиме посмело, но она автопато за Орид стана историски ем преплатен предвремено ко за плус две брзи пруги т.е. и К8 да имавме бар од граница до граница, но нели бидејќи каска комшилук со својте прогнози та ко по обичај имаме луфте и до следен век и ние да се фатиме наоро, та ето зошто не да си тераме ко на екскурзија ресетирање у природа!, арно ама побајаѓи екскурзија им ет на sds а сетне кога дпмн ќе дојде ред и тие да репрограмираат ако исто не ресетираат стратешки патни или железнички коридори, ех како тргнало то на Банко правецо т.е. источнио дел од К8 трсиран на хартија и со по некој стуб у маршута '90-ти додека ние и обична железничка делница сториме тоа веќе за хиперлуп ќе кредитираат понадвор!, но ако ет утеха вакви работи се за нас хирои просто бидејќи тие сосебе си повлекват маса гости намерни или ненамерни а сетне воа европејската алајка манири Полиција како да излезе на крај со сите каубојци ем индијанци во такви околности, просто Риспект за оштроумност удбашана да прават и несвесно или ненамерно зицери пр. ко то шарената чунки за да ви/си кажат Чекај Бе Малку ние ни електрик имаме за секој пандуР сеуште а овие сакаале брза пруга, може ќе регулираа сообраќај со ласерчина от пазарчина!?, та Риспект за Се' колку и тоа на прва склет да делует! |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ОШТЕТЕН Е ВТОРИОТ СТОЛБ ОД ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ МОСТ НА РЕКАТА ЦРНА, НЕМА ВОЗОВИ КОН СОЛУНСКОТО ПРИСТАНИШТЕ, НЕ СЕ ЗНАЕ КОЛКУ ЌЕ ТРАЕ САНАЦИЈАТА
![]() Оштетувањето на еден од двата столба на железничкиот мост на реката Црна, кај Стоби, било констатирано вчера во 12,35 часот од машиновозачот на товарниот воз од Гевгелија за Скопје. Тој случајот го пријавил во ЈП Македонски железници (МЖ)-Инфраструктура, од каде веднаш упатиле екипа и констатирале дека не е безбеден за натамошно користење. Претпладнево на терен биле стручни екипи, за што соопшти МЖ-Инфраструктура. Во писменото соопштение нема информација кога ќе започнат работите на санација и колку време ќе се изведуваат. „На терен се излезени екипи на ЈП Македонски железници-Инфраструктура, професори од Градежен факултет, експерти и стручни лица од областа и истите вршат увид на моменталната ситуација по што ќе се одлучи како најсоодветно и најбрзо да се постапи, за да се воспостави непречено функционирање на железничкиот сообраќај“, соопшти МЖ-Инфраструктура. Железничкиот сообраќај од и кон Гевгелија е во прекин. Товарните возови од Солун сообраќаат до Криволак, додека патничките возат со премостување. Патниците од Градско до Криволак, се префрлаат со автобус, а потоа патувањето го продолжуваат со воз до Гевгелија и обратно. Од Гевгелија до Криволак со воз, од таму до Градско со автобус, а потоа повторно со воз до Скопје. На местото на увид кај мостот, имаше вработени од македонски компании, кои се увозно или извозно ориентирани. Зборуваа дека им било ветено санацијата да се заврши за десетина дена. Со прекинот на железничкиот сообраќај од Солун за Скопје, најголем удар ќе има МЖ-Инфраструктура, бидејќи од превозот на стока која секојдневно се врши со по неколку товарни возови од Солун за државите од Средна Европа, ќе се одлее голема девизна заработувачка и тоа преку алтернативниот правец преку Бугарија. На 29 септември 2018 се оштети друг столб на железничкиот мост и тој се санираше до 8 ноември истата година. За 40 дена двете компании на МЖ, Инфраструктура и Транспорт тогаш објавија дека загубиле 1,2 милиони евра. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/oshteten-e-vtoriot-stolb-od-zheleznichkiot-most-na-rekata-tsrna-ne-se-znae-kolku-ke-trae-sanatsijata/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6789> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |