![]() |
![]() |
![]() |
Проширување на бул. Никола Карев (Пластичарска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8910 |
Author | ||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
А од кај знаеш дека нема да нацртаат велосипедски патеки во склоп на коловозот??
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Па тоа ќе биде уште полошо решение. Не заборавајте дека овој булевар треба да биде урбан автопат. Но мислам дека и беше најавено дека ќе има „комбинирана пешачко-велосипедска патека“ уште пред да се почне со работа.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Тоа ќе биде мизерно и катастрофално решение. Толку многу тежок сообраќај ќе има, нема никаква смисла. На бришан простор можеше да се направи цел велосипедски пат одделно од коловозот, а тие го избраа ова решение. Срам и резил за град кој претендира да се нарекува „велоград“. Понекогаш ич не ми се јасни со одлуките.
На визуелизациите имаше нешто такво, ама тука не гледам каде би го сместиле. Edited by гитардемон - 10-Jul-2021 at 12:37 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
На урбан автопат нема место за пешачки патеки, вака е низ цела Европа. Урбан автопат треба да има иста улога како нормален автопат, и да нема семафори и пешачки премини на 100 метри. Јас би ги пренаменил тие минијатурните тротоарчиња да бидат само вело-патеки. На пешаци не им е место меѓу тежок сообраќај.
Подолу, урбан автопат во центар на Виена: ![]() Edited by Macedonicus - 10-Jul-2021 at 13:05 |
||
ಠ_ಠ
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Ова е УРБАН АВТОПАТ само во главите на луѓето тука на буилд што читаат и знаат што зборат, и во некои поранешни ГУП-ови. Сељачкото мнозинство во општеството ги укина градските автопати и клучките ги замени со кружни токови, а колекторските улици со стамбени мансарди. И све тоа зашто не разбираше што е концептот на градски автопати, а ги немаше зашто не дозволи да ги има. Е тоа е зачараниот круг на сељаштвото што ја владее Македонија од позадина.
|
||
![]() |
||
JovanOdGjorche ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Како ботовите преминаа од бранење „како знаеш дека нема да нацртаат патеки по асфалт“ до бранење „ОвА Ее УрБаН АвттоПАТТ“. И како да не ја сакаш земјава?
![]() |
||
And something, somewhere was lost in 1938...
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Во право е до негде, само проблемот со непочитување ГУП-ови и плукни-залепи сообраќајни проекти е од 90-та па навака. За џабе збориме тука дали е урбан автопат, кога Пластичарска не успеавме ни базичен булевар да ја направиме.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ВО СКОПЈЕ ОТВОРЕН НОВИОТ БУЛЕВАР НИКОЛА КАРЕВ ПОД КАСАРНАТА ИЛИНДЕН
Денеска официјално се пушти во употреба новaта делница на булеварот Никола Карев на потегот од крстосницата кај касарната „Илинден“ до Момин Поток. Со овој проект постојниот коловоз се прошири на 4 сообраќајни ленти, со разделно зеленило и нови пешачко-велосипедски патеки од двете страни. Исто така, се направи и нова атмосферска канализација и потпорен ѕид во должина од 690 метри, а поставено е и ново лед осветлување од двете страни. За потсетување, минатата пролет Градот Скопје ја заврши првата фаза од реконструкцијата на булеварот Никола Карев, на потегот од клучката кај Бит-пазар до крстосницата кај касарната „Илинден“ во вкупна должина од 1.440 метри. ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/p.shilegov |
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Уште слики: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Théoden - 17-Jul-2021 at 11:59 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Велоградот си ебал мајката...
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
УЛИЦАТА НИКОЛА КАРЕВ КАЈ КАСАРНА ИЛИНДЕН СТАНА БУЛЕВАР, СО КЛУЧКАТА КАЈ МОМИН ПОТОК ЌЕ СЕ РЕШИ ТЕСНОТО ГРЛО, РЕЧЕ ШИЛЕГОВ
Град Скопје заврши со проширувањето во булевар на улицата Никола Карев на потегот од крстосницата кај касарната Илинден до Момин поток. Булеварот сега е со четири коловозни ленти, по две во двата правци, велосипедска и пешачка патека. На потегот кај ридот изграден е потпорен ѕид во должина од 690 метри, поставена е нова атмосферска канализација и лед осветлување од двете страни. „Оваа делница со децении стоеше како проблем во Скопје и сега за седум месеци успеавме да изградиме нов булевар и изведовме велосипедски и пешачки патеки, ќе биде засадено висококвалитетно зеленило со што овој потег ќе добие сосема нов лик. Станува збор за исклучително фреквентна сообраќајница која е најмногу искористена од жителите на Карпош, Центар, Чаир, Шуто Оризари, Бутел и Гази Баба, но како транзитна сообраќајница користена е и од оние што само минуваат низ овој дел на градот. Оваа сообраќајница ќе се надоврзе и на новата клучка кај Момин Поток чија изведба ќе започне наредната недела, а со нејзиното завршување очекуваме значително да се намали сообраќајниот метеж во овој дел од градот “, кажа градоначалникот Петре Шилегов. Изградбата на булеварот Никола Карев чинеше 2,6 милиони евра. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ulitsata-nikola-karev-kaj-kasarna-ilinden-stana-bulevar-so-kluchkata-kaj-momin-potok-ke-se-reshi-tesnoto-grlo-reche-shilegov/ |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Дури ниту рабниците не ги спуштиле ![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
А жардиниерата да била подигната?
На удолница со кривини некој проаѓа во спротивна 100% |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Го „пробав“ булеваров како велосипедист, па да споделам некој фото впечаток...
Реално, ретко кој пешак ќе го користи, бидејќи не води никаде, то ест не води кон некое блиско населено место (населба) или некоја друга содржина (ресторан, кафуле и сл.). Тротоарите се доволно широки, бандерите за улично осветлување не пречат толку. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Но... (И ова е едно големо „но“), булеваров завршува буквално среде никаде. Јас не знам кој бил проблемот да не го прошират барем до раскрсницата кај Момин Поток. Вакви половични решенија станаа пракса кај нас. Па, уште и се фалат дека направиле нешто. ![]() Толку од мене. (фотките се од вчера) |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Огромен број луѓе транзитираат на релација исток-запад (има и огромен број бизниси и вработени на Скупи и Качанички) така да покрај Партизанска и Илинденска, потребна е добра вело мрежа и на север. Овој булевар и Словенија мора да имаат одлични услови за точаци/тротинети ако сакаме да намалиме возила. Впрочем, и на планираните клучки кај Момин поток се предвидени вело патеки. Треба веќе чекор понатаму да се оди, со одвоени патеки каде има бришан простор, па дури и point to point рентање за вака поголеми рути.
Покрај кејот веќе има зголемена урбанизација (на терен, а и во ДУП-ови), се планира и урбанизација на дел од касарната, така да не може на булевар кој е дел од внатрешен прстен да се гледа само како на транзитен. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
За велоград стандардот не е да „не пречат до толку“, да не се лажиме можело коловозните ленти да бидат од по 3,25 (како што планираат со БРТ-то), а „тротоарот“ да биде чисто двосмерна велосипедска патека од едната страна, а чисто пешачка од другата (и би била потесна), без бандерите да бидат навлезени 30-40cm. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека е така оставено за наредната фаза за која градоначалникот најави дека ќе започне токму денес (20.07.2021). Точно тука би требало да се одбива еден крак на десно кој ќе води кон кружниот тек на петљата и ќе врти на лево кон Александар Палас. Инаку околу половичноста, да, се сложувам. Се пуштаат булевари кои се без обележани вело патеки, конкретно овде не гледам ни заштитна мрежа на брдото од десна страна а требаше да има, за пешачки премини веќе и да не правиме муабет... Edited by Влатко - 20-Jul-2021 at 08:12 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
мене ми смета тоа што воопшто има средишно зеленило, на сметка на тоа, можеле да направат пошироки тротоари, а зеленило можеше да има од едната страна на булеварот... сепак не е некоја урбана зона па да значи нешто тоа
и ретко кој дискутира за огромната количина на земја што ја џитнаа на страна, што и не баш по сите безбедносни стандарди... плус, барем на таа делница може да направат поширока патека и да го подобноват зеленилото |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8910 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |